Geme comerțul online de rochii, bluze sau pantaloni pe care nu prea le-ar îmbrăca nimeni poate doar dacă omenirea ar fi lovită de o uriașă criză de haine.
La fel, de pantofi, sandale sau poșete suficient de urâți/urâte ca să fie ocoliți/ocolite de către potențialii cumpărători, de suplimente alimentare ciudate care nu prea au succes pe piață ori de electronice mai mult decât inutile dar și de invenții "revoluționare", rezultatul unor minți prea odihnite.
Se alătură vrafuri de cărți pe care s-au depus straturi groase de praf, așa-zise cadouri, de lux sau funny, de-un gust îndoielnic, pe care ți-ar fi destul de greu să dai bani munciți sau diverse produse de îngrijire personală aproape expirate sau fără căutare...precum și multe, multe altele.
E doar un soi de listă de inventar cu produse pentru care, spre a se vinde, sunt necesare eforturi. Susținute, multiplicate. Uneori eforturile devin acerbe. Prea. Scoțând la iveală...multe.
În ultima vreme soarta acestor produse este din ce în ce mai strâns legată de blogosferă. Blogosfera în vremuri de criză.
În ultima vreme soarta acestor produse este din ce în ce mai strâns legată de blogosferă. Blogosfera în vremuri de criză.
Păi, dacă n-ar fi criză, s-ar vinde şi prostiile astea. Dacă nu-ţi plac ţie, care le găseşti urâte şi inutile (şi, foarte probabil, chiar aşa sunt), nu înseamnă că nici în alte vremuri nu s-ar vinde. E mare grădina...
ReplyDeleteOh! Gand la gand cu bucurie! :) Doar ca mie nu mi-a dat prin minte ca la mijloc ar fi criza financiara a celor care-si fac reclama aproape agresiv!
ReplyDeleteDar gandeste-te cate resurse naturale, energie, munca consumate inutil pentru a confectiona obiecte care vor ingrosa randul deseurilor, uneori nereciclabile. Eu gandesc dpdv al mediului, ca asa mi-e meseria... Ar trebui sa se puna stavila avalansei de produse fara nici o noima!
ReplyDeletechiar avem nevoie de toate astea insirate?
ReplyDeleteAdevarata criza e cea de cumpatare.
Orice piaţă, de orice fel, atât timp cât este lăsata liberă, se autoreglează. Cel puţin asta ne spune istoria! :)
ReplyDeleteEu am vazut ca in ultima vreme comertul online este la mare cautare. Orice magazin online care se repecta si vrea sa aiba viata lunga comercializeaza produse de calitate buna. Altfel nu rezista pe piata...
ReplyDeleteFoamea e mare... ;) Pentru o prezumtiva reducere sau pentru un 'premiu' minor, blogosfera se transforma-n stirile de la ora 5.... :)) Da' macar in cazu' stirilor, se lasa cu 50 de lovituri de cutit in cap, dupa ce au consumat impreuna alcool... :)) Pe cand, in cazul blogg-urilor, initial e pe baza de conturi fake si voturi pentru sine (un fel de onanie online :)) ) si abia apoi se trece la paruiala cea de toate zilele... =))
ReplyDeleteComertul in online se dezvolta masiv si in curand il va acapara pe cel clasic in aproape toate sectoarele, ce e drept nu cred, insa, ca vor disparea vreodata piata sau magazinele alimentare, pentru ca ok haine iti iei de pe net, de incaltat la fel, accesorii la fel, orice, dar mancarea...mancarea o iei din magazin sau de pe taraba din piata
ReplyDeleteNu voi spune decat atat: punct ochit, punct lovit, desi stiu ca supăr oameni dragi.
ReplyDeleteDupă căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
ReplyDeleteWhatsapp:+2349046229159