Friday, March 14, 2014

Ești pasionat de robotică și programare? Înscrie-te la Campionatul de Fotbal Robotic!


Cine gândea acum vreo treizeci de ani, mai precis pe 1 ianuarie 1983, ce impact extraordinar va avea internetul? Probabil că nu foarte mulți, mai ales că era un soi de aplicație croită pentru Departamentul Apărării din SUA. Pe atunci reprezenta Viitorul, acum înseamnă Prezentul. O invenție revoluționară care a ne-a schimbat complet viețile.

Cred în tot ceea ce se arată a fi de viitor. Cred însă și că e nevoie de șanse pentru a se demonstra anumite lucruri. De aceea mi-am asumat voluntar o sarcină super interesanta, zic eu. E o sarcină pentru Azi dar care are ca țintă Viitorul, pe care-l poartă cu ei cei foarte tineri.

A auzit cineva despre fotbalul robotic? Eu, mărturisesc, am aflat abia de două zile deși un Campionat de Fotbal Robotic s-a mai desfășurat și în 2012. La noi în țară. 
Și se desfășoară din nou începând cu 19 martie 2014 până în luna mai.  Aici poate fi citit Comunicatul de presă despre acest proiect teleportat din viitor in sprijinul celor foarte tineri și pasionați de inteligența artificială.


Cine poate participa la acest Campionat de Fotbal Robotic?  Cei foarte tineri, cum am spus deja: elevi, studenti sau masteranzi pasionati de robotica si programare.
Orice tânăr cu cunoștințe despre fotbal,  cu un laptop și care știe ceva mai mult C++ si Python, este așteptat să se înscrie în Campionat. Înscrierile se fac AICI.

Fluierul de începere va răsuna la Universitatea Politehnică din București, unde se face încălzirea în cadrul celor 12 workshop-uri și 6 sesiuni de coaching programate. Acestea vor preceda competiția propriu-zisă, iar pe parcursul lor participanții vor învăța cu ce se mananca fotbalul robotic: cum să fie programați roboplayerii și ce presupune o strategie de joc...robotic, câștigătoare.
Strategie de joc câștigătoare? Da. Pentru că nu-i doar o competiție la finalul căreia se acordă o diplomă și scrisori de recomandare pe care nu le poate ignora niciun angajator ci se acordă și premii foarte interesante: 5 tablete ASUS Fonepad 7 (ME175CG), 5 Routere wireless ASUS WL-330N3G si 5 seturi de casti ASUS In-Ear HS-101 Black.


Campionatul de fotbal robotic este un proiect initiat de inventeaza.ro.
Co-organizatori: eeStec si Universitatea Politehnica Bucuresti
Sponsori VIP: UPC, ASUS
Sponsori Gold: LUXOFT, Bitdefender,
Sponsori Silver: MISYS, OKAPI, ioteo
Partener institutional: UNESCO
Parteneri media: eJobs, Regie Live, CROS, Centrul pentru Studii Complexe, Akcees, Forum IT, Softbinator Algorithms, BOS Romania, Volunteers Fest, Resboiu, Scoala de valori, Videolink, PC World, Studentie.ro, Newsman, Asociatia Studentilor la Matematica si Informatica, Blogunteer, HACKbiz, Inspire, InvataSa, Romania Pozitiva, Voievozii, Suntem Romania, Lume Buna, Electronica Azi, StartEvo, VIP Romania, AIESEC Global IT & Engineering, ROSedu, Gemma Total Advertising, StiintaAzi, Timisoara Startup Hub

Notă: Acesta nu este un advertorial.


8 comments:

  1. De unde atata pasiune pentru fotbal?

    ReplyDelete
  2. Super fain! Sunt pasionata, cum nu! Oh! Vai! Sunt prea putin tanara pentru a ma inscrie!
    Vai! Robotica?! C++ ?! Mama, unde esti? Bate-ma de vrei, dar vino sa ma iei! :)) Am cunostinte despre fotbal dar... mi-am prins urechile cu blogspot! :)) Si pentru ca mi-am prins urechile sunt tintuita si nu pot participa! :)
    Succes celor care se vor inscrie!
    Am mai aflat ceva, cu ocazia articolului tau. Multumesc. :)

    ReplyDelete
  3. Elly dragă, voi da share etc, dar pasionată nu sunt. Nici de fotbal, ahahahaha! :))
    Succes participanților! ;)
    Să ai un weekend minunat! :)

    ReplyDelete
  4. Interesant si totodata funny.
    Dupa cum se arata viitorul internautic cu siguranta ca vor fi multe hobbiuri pentru un public larg in acest spatiu

    ReplyDelete
  5. Sunt convins că este ceva tare interesant. Ce poate să mai născocească mintea omului... S-a ajuns la lucruri incredibile, abia vînchipuite cu ani în urmă.
    Dar cred că va fi mereu mult mai sănătos fotbalul pe maidan, în aer liber.
    Weekend frumos, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
  6. Cu siguranta acest articol va prinde bine cuiva interesat de astfel de experiente. Viitorul suna bine, asa e? Te pupacim!

    ReplyDelete
  7. o sa se aseasca pasionati cu carul...eu inca nu mi-am descoperit o astfel de pasiune!

    ReplyDelete