Monday, February 20, 2012

Tudor Chirila, Janis Joplin si ZeList


Pe Tudor Chirila nu-l prea cunosc...decat cam in aceeasi masura in care o cunosc si pe Madonna...
Majoritatea informatiilor "color" pe care le ofera despre el, pe diverse cai mass media romaneasca, sunt irelevante pentru a cunoaste pe cineva...si, in opinia mea, ele nici nu prea ar trebui sa conteze.
Il apreciez pentru realizarile artistice si pentru ca este un tip care are curajul de a vorbi fara ipocrizie, fara false pudori.
Mie, personal, nu-mi plac modelele. Nu am modele in viata pentru ca am convingerea ca, oricat te-ai stradui sa fii ca altcineva, n-ai reusi decat sa sfarsesti in ridicol, sa fii o copie patetica.
De aceea ar fi un mare neadevar sa spun ca activitatea mea de blogger i se datoreaza... doar alegerea "blogspot", asta da. 
Fiindca blogul sau a fost unul dintre putinele pe care le citeam... si din cateva motive intemeiate il citesc inca.
De ce?
...Pentru ca, intrand acolo, sunt coplesita de acea simplitate vizuala sinonima cu frumusetea, cu perfectiunea... linistea...
...Pentru ca duce o Cruciada care pare fara sanse de izbanda in tara unde in presa scrisa si vizuala se lafaie tot felul de specimene semi-analfabete, din absolut toate mediile, pe care cuvantul
"cultura" ii trimite cu gandul pe campii...
...Sau poate pentru ca a publicat o minunata "Scrisoare catre liceeni"...pe care am (totusi) speranta ca au citit-o cat mai multi dintre ei...si nu numai...
...(si, dar nu in ultimul rand) Pentru ca ma regasesc in unele dintre postarile sale...cum ar fi aceasta:  Don't you know?  si care mi se pare geniala, la fel ca si cea care a inspirat-o... Janis Joplin - Cry Baby

Celor ce ma cititi chiar acum, trebuie sa va marturisesc ca nu a-l ridica in slavi pe Tudor Chirila este scopul acestui articol. Desi sunt perfect constienta ca poate fi interpretat si asa. Deci, nu.
Azi am intrat, in fuga, pe ZeList. Am click-uit pe ZeTop si am constatat ca in fruntea topului se afla blogul lui Chirila. Acolo era si saptamana trecuta.
E ... si nu e surprinzator.
E pentru ca Tudor Chirila n-a mai postat nimic pe blog de pe 3 februarie 2012...deci de peste doua saptamani...
Daca cineva, care nu e la curent cu ceea ce se petrece pe acel blog, are rabdare sa citeasca cateva articole va intelege si de ce nu e.
In plus, lepse, concursuri, haterisme, reclame agresive...sunt activitati straine blogului. Deci...se poate...
Ori se poate fiindca Tudor Chirila este deja un brand?!?

20.02.2012

7 comments:

  1. Depinde ce îți propui pri intermediul unui blog. Eu am reușit să-mi fac prieteni și să am niște schimburi de opinie foarte faine. Faptul că tu. de exemplu ai reușit de la bun început să-ți promovezi blogul pe TB și acum și pe FB e un avantaj...
    Și ai mare dreptate: modelele sunt bune pentru a ști ce atitudine să iei în anumite cazuri, nu pentru a le imita! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poti sa nu-ti propui nimic in mod special, asa, ca mine. Si blogul sa se nasca, asa, ca o intamplare frumoasa...
      Iar in legatura cu promovarea...eu am facut tot ceea ce am facut instinctiv...chiar de nu pare de crezut :)

      Delete
    2. Știi, nu trebuie să (mi) te justifici în legătură cu promovarea, fiindcă ai un blog foarte fain și merită să fie cetit :) și... răscetit :D și promovarea, sau mai bine zis autopromovarea, e un lucru normal, înseamnă că avem ce spune! :D

      Delete
  2. Criteriile Zelist... sunt discutabile. Nu stiu daca este intr-adevar un algoritm care sa functioneze sau este un algoritm in care se amesteca si o corectie umana... Si, da, depinde ce-ti propui cu un blog. Vrei sa castigi? Atunci te apuci de senzational, de articole virale, de facut zgomot in general.

    PS - Iritant foc validatorul captcha!!! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cat de discutabile sunt...oricum pozitia din ZeTop e un indicator luat foarte in serios. Corectia umana presupun ca si-ar avea rostul la primele vreo 100-200 de pozitii...la restul...cred ca nu conteaza :) Dupa parerea mea, metodele de a "face zgomot" au luat prea multa amploare. Sunt strategii de marketing care chiar dau rezultate. Insa ceea ce este prea mult strica... Aplicate cu moderatie...ar fi mult mai OK, mai putin agresante pentru "mediu"...
      Uneori le percep ca si cand mi-ar fi jignita inteligenta...:)
      In fine...am cautat prin setari si sper ca am eliminat acel cod care atata ma enerveaza si pe mine cand dau de el pe alte bloguri. Habar nu aveam ca era si la mine!! :))
      Cu ocazia asta, cer scuze tuturor pe care nemernicul de cod CAPTCHA i-a enervat pana acum pe blogul meu.

      Delete
  3. Eu unu nici nu ma aflu in zelist, am avut 2 incercari esuate de a ma inregistra... si m-am lasat pagubas :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Cine ti-a spus ca nu esti acolo ?
      Vad ca din incercarile "esuate"... macar una a avut succes ;) :))

      Delete