Tuesday, August 21, 2012

Reînregistrare blog in ZeList


Nu stiu cati ati observat dar de la inceputul lunii iunie platforma gratuita Blogger ne-a facut o "surpriza" celor pe care ne gazduieste. Extensia blogspot.com s-a transformat peste noapte, fara a fi notificati, in blogspot.ro, extensie personalizata pentru Romania. Am si scris la momentul respectiv ceva despre aceasta modificare si ma intrebam ce influenta va avea. 
Platforma gratuita Blogger a ramas aceeasi, pare ca nimic nu s-a schimbat.
Imediat, ca urmare a modificarii, vreo doua-trei zile, blogurile au ramas fara PR. Apoi, ceea ce a urmat a fost derutant. A luat-o razna orice platforma care are ca scop monitorizarea, de un fel sau altul, a activitatii blogurilor. 
Pe platforme de monitorizare ca ZeList, GTop, Ro2.ro, Alexa (poate mai sunt si altele insa nu le cunosc pe toate), blogurile gazduite de Blogger au devenit de trei categorii:
- cu extensia blogspot.com
- cu extensia blogspot.ro (cele "nascute" dupa 02.06.2012)
- dublu inregistrate, adica in cele doua variante, cu cele doua extensii.

Am sa ma refer la ceea ce se intampla pe ZeList, fiindca am studiat ceva mai in amanunt situatia. 
Inca nu sunt sigura pe ce se bazeaza ZeList in monitorizarea blogurilor. Probabil, in primul rand, pe insumarea de punctaj din linkurile care apar (din blogroll, din link exchange si din linkurile din articole ce linkeaza catre) si abia apoi din trafic. Spun ca nu sunt sigura pentru ca platformele gratuite ce gazduiesc bloguri mai au o problema. Se spune ca si comentariile sunt monitorizate de catre ZeList. Nu e adevarat, asta pare sa se intample doar in cazul domeniilor proprii. La Blogger sau Wordpress se inregistreaza doar pe unde se comenteaza, insa si asta doar partial. In rest, poate comenta pe blogurile respective si Papa de la Roma ca Zelist tot nu vede. "Nu exista informatii!" spune caseta "Cine-l comenteaza?".   

De la inceputul lunii iulie 2012 blogul meu este dublu inregistrat pe ZeList. De ce? Din cauza defectarilor aparute dupa trecerea la blogspot.ro si pentru ca orice clasificare intervenita dupa 02 iunie anul acesta a fost viciata din cauza felului cum au fost sau sunt inregistrate blogurile.

Pentru cele doua intregistrari ale blogului meu, exista mari diferente intre cele doua liste de linkuri. Exista, de asemenea, mari diferente intre cele doua pozitii in topul ZeList. Consider ca in momentul de fata este relevanta noua intregistrare. De la 1 iulie 2012, Blind Love functioneaza in ZeList ca un blog nou.

In concluzie, in primul rand, toate blogurile de pe Blogger ar trebui sa fie reinregistrate in Zelist cu extensia cea noua, pentru ca asa functioneaza acum acele bloguri si asa trimit linkuri. Si pentru ca toti ceilalti trimit catre ei linkuri cu noua extensie.
Apoi, ca urmare a acestei modificari, oricine detine in blogroll-uri si liste tip "link exchange" bloguri de pe Blogger, trebuie sa faca modificarile de rigoare in aceste liste. Cu atat mai mult pentru cele care deja s-au reinregistrat, cum este blogul meu.

54 comments:

  1. Replies
    1. Cata vreme e tot platforma gratuita...tot aia e, nu are rost sa ma mut :)
      Eu eram destul de multumita de Blogger. Nu era nicio problema inainte de 1 iunie.

      Delete
  2. ZeList ţine cont doar de linkuri, nu şi de trafic. De altfel nici nu-i obligatoriu să-ţi pui acea imagine cu ZeList în sidebar. Şi atunci, dacă eşti înregistrat în ZeList dar nu adaugi nici un cod pe blogul tău, cum ar putea să-ţi monitorizeze traficul?

    În sfârşit, ZeList e plin de bloguri care nu-s bloguri (cum ar fi umbrelaverde.ro, care nu-i nicicum blog şi-i pe locul 2 în topul lor). Deci vă bateţi capul cu o platformă care nu dă două parale la voi. Să fie cât mai multe site-uri înscrise, dă bine la număr, mai prind clienţi la planurile lor de monitorizare social media...

    Eu mi-aş face mai multe griji pentru PR şi linkurile inbound. Şi aici ajungem la adevărata problemă, care e lipsa domeniului propriu. Eu am blog pe blogger (cine.matinal.org) care nu conţine blogspot în adresă. Şi nu mă afectează ce şi cum schimba Google pe la adresele lor. Iar dacă pe viitor mă voi decide să-l mut pe wordpress (pe host plătit), îşi va păstra şi atunci adresa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai vazut tu imagine cu ZeList la mine? Nu e obligatoriu sa pui widget. Odata inregistrat blogul in ZeList, monitorizarea functioneaza oricum, fara widget.
      Am si spus, mi-am dat si eu seama ca de linkuri tine cont, abia apoi, posibil si de trafic...dar ma cam indoiesc.
      Stii ce se intampla? Din pacate altii te judeca dupa acea pozitie.
      PR-ul n-a fost afectat.
      Nu vad de ce as arunca bani pe un host platit. Nu castig nimic din blogging.

      Delete
    2. Păi bine, te monitorizează, dar cum? Intră la tine probabil o dată pe săptămână şi se uită ce ai mai scris, ce s-a comentat şi la cine ai pus link. Şi la fel intră pe restul blogurilor înscrise şi se uită dacă au pus linkuri spre tine sau spre altcineva. După care actualizează poziţia în funcţie de aceste linkuri.

      De trafic însă cum să ţină seama? Habar n-au de ce trafic ai tu. Nici nu au cum să-şi dea seama decât dacă ai avea ceva cod inserat de la ei care să le permită să vadă acest trafic. Asta îţi ziceam mai sus, că nu au cum să ţină cont de trafic. Deci nu ţin cont de el. Deloc.

      Cu citat: "In fiecare saptamana, un script automat parseaza blogurile (peste 60.000) si paginile catre care linkeaza ele , determinand astfel un clasament al importantei unui blog in functie de numarul de linkuri care trimit spre el si de importanta blogurilor din care provin respectivele linkuri. In mod esential, acest clasament este realizat similar cu modalitatea prin care Google determina importanta unui site in functie de “citarile” provenite din alte site-uri cu autoritate." De aici.

      Nu neapărat pe un host plătit ci pe un domeniu. Care te face imună la chestii de genul se trezesc cei de la blogger să îţi închidă blogul pentru nu-ştiu-ce chestie şi tu trebuie să o iei de la zero, cu o nouă adresă - care are PR 0, pierzi toate linkurile spre tine etc. Că dacă eşti pe domeniul tău, îl poţi muta pe Wordpress de ex... Sau uite, cum e cazul de acum, nu te mai interesează că se schimbă din .com în .ro că tu eşti pe domeniul tău, care rămâne neschimbat. Chiar dacă îţi hostezi blogul în continuare la blogger, că-i gratis.

      Delete
    3. Intra cum intra la toata lumea. Nu credca de fapt "intra" in modul clasic. Ei "stie" :)
      Daca nu are habar Zelist, altii tot au. Exista alte platforme care tin cont de trafic. De ex. GTop. Asta trimite chiar saptamanal un mail in care daca traficul ti-a scazut sau ti-a crescut te atentioneaza sau te felicita :)) Pe bune!
      Lasa ca stiu si eu ce parseaza ei...ca stiu sa citesc prin toate prostiile lor. Tocmai de-aia stiu ca e pe baza de linkuri. Si mi-am mai dat seama si pentru ca stiu bloguri care au ferme de linkuri si stau foarte sus in ZeList pe baza asta.
      Domeniul tot trebuie cumparat. Sincer, n-am chef sa arunc cca 250 de lei pe domeniu. Cel putin deocamdata. Sunt in somaj si chestia asta ma omoara. Nu stiu cat va dura situatia.
      Desi, stii bine ca in plan am o mutare. Am mai vorbit noi despre asta. Dar nu acum.

      Delete
  3. Detest modificarile facute fara un preaviz.. Asta denota lipsa grava de respect. Cat despre Zelist,pentru mine este si va ramane irelevant! M-am lamurit de/cu sistemul lor de contorizare si nu ii mai dau importanta de luni bune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu consider la fel, m-a deranjat foarte mult o modificare facuta la modul asta nesimtit.
      Cum spuneam mai sus, din pacate, multi te judeca dupa pozitia in ZeList...cat de irelevant ar fi, ori poate chiar se crede ca este ;)

      Delete
  4. care nu dă doi bani pe voi* voiam să scriu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu. Intelesesem ;)
      Totusi, sunt curioasa....tu de ce esti inregistrat in ZeList?

      Delete
    2. Da' n-am zis că ZeList-ul este Răul Pe Pământ. Doar că nu are neapărat valoarea sau autoritatea pe care i-o atribuie unii. Eu mai văd acolo cine mă linkuieşte... Şi da, poziţia este o bună estimare a acestor linkuri care există spre tine. E mai bun decât un director de bloguri obişnuit dar nici nu-i Chestia Supremă.

      Delete
    3. Ai zis "care nu dă doi bani pe voi"... oricum, trebuia spus "pe noi" ;)
      Deocamdata, pentru majoritatea, are o oarecare relevanta, fiind singurul care face chestia asta si unde mai toata lumea e inregistrata. Deci se pot face niste comparatii.
      Si eu vad cine linkeaza, asta ma intereseaza destul de mult. Nici eu n-am zis ca-i chestia suprema. Dar, de ce sa nu recunoastem, mai mult sau mai putin, toata lumea e interesata de el.

      Delete
  5. Eu cand mi-am refacut blogul am nimerit .ro ... deci inca nu mi-am facut draci cu schimbari si alte alea ... doar cu temele dar asta e partea a-2a :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai ai nimerit .ro fiindca asa devenise blogspot. Ti-ai facut blogul de foarte curand.
      Eu tocmai cu temele nu-mi fac deloc probleme :))
      Am trecut prin faza cu temele si am ajuns la concluzia ca imi convine mai mult ceva extrem de simplu.

      Delete
  6. Nu iti bate capul cu Zelistul, ca nu are nici o relevanta, nu ajuta cu nimic pe nimeni, din cate stiu eu. Eu am ajuns pe pozitia 120, am fost si pe 102 sau 105, nici nu mai stiu exact. Si cu ce am fost mai presus decat alti? Cu nimic, iti spun eu.
    Are dreptate Lotus. PR este mult mai important.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii ce m-a enervat prin iunie? Ca aveam o activitatea absolut normala pe blog si el scadea in clasament in fiecare saptamana :)) Cum sa nu te enervezi? Si am facut cercetari... Mi-am dat seama ca asta era problema, asa afectase aceasta modificare blogul, desigur, pe toate cele de pe Blogger.
      Stiu ca nu ajuta la nimic, stiu si pe ce se bazeaza monitorizarea ZeList.
      Acu', totusi, voi doi vorbiti ca omul care are casa si eu ca un chirias :)))
      Nu e la fel. Dar nici bani pe host si domeniu eu n-am de aruncat.
      Nu-s probleme cu PR-ul, am PR3, nu m-am plans de el.

      Delete
    2. Un domeniu pe .ro costă undeva sub 200 de lei şi e pe viaţă dacă nu se schimbă legea pe viitor. Era vorba într-o vreme că se va adăuga o taxă, apoi n-au mai făcut nimic. După ce ai domeniul tău, cum ar fi ellyweiss.ro, îţi poţi face pe el oricâte bloguri doreşti (blog1.ellyweiss.ro, stiri.ellyweis.ro sau chiar ellyweis.ro) pe care chiar le poţi hosta gratuit pe Blogger, cum îl ai pe ăsta acum. Gratis. Dar e domeniul tău şi dacă pe viitor vrei să te muţi pe wordpress o poţi face fără a-ţi schimba adresele de blog.

      Un host pe Wordpress costă undeva la 5 lei / lună. Adică găseşti hosturi bune la preţul ăsta.

      Delete
    3. Eu nu platesc online... si asta stii. N-am platit, nu voi plati.
      Habar n-am ce voi face. Deocamdata vreau sa mai repar ce se poate repara in situatia data. Reinregistrarea a fost singura solutie pe moment.

      Delete
  7. Eu nu inteleg de ce oamenii trebuie sa judece. De ce trebuie sa puna etichete. E lucrul care ma deranjeaza poate cel mai mult in lumea asta. Alaturi de nedreptate. Si cum adica sa te judece in functie de pozitia in Zelist? Exista cineva care face asta? Sta, investigheaza si daca vede ca blogul e pe pozitie fruntasa in zelist comenteaza? Daca nu, pleaca? Nu de alta, dar sunt bloggeri mari, A-listeri care s-au retras din Zelist si le merge fenomenal.
    Ma simt uneori depasita de pretentiile si comportamentul oamenilor din ziua de azi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La fel, urasc nedreptatea. Asa e facuta lumea, Nice. Pe mine nu ma intereseaza decat daca un blog imi spune ceva, daca mie imi place. Indiferent ce pozitie ar avea in vreo clasificare. Dar, trebuie sa recunoastem ca fenomenul de a judeca dupa acel top exista.
      Pai adevarul l-ai enuntat in intrebarile de mai sus. Stii doar ca exista comentatori de bloguri fruntase... :))

      Delete
    2. @Nice Da' nu te judecă pe tine ci judecă calitatea articolelor de pe blogul tău, în funcţie de câte linkuri ai primit. În ideea că un blog foarte bun este recomandat de alţii, i se citează articole, i se pun linkuri şi ca urmare creşte în Google (PR) şi în ZeList...

      Delete
    3. Ajungem la ce-am spus eu :)
      Lumea te judeca dupa ZeList, asta e concluzia :)

      Delete
  8. Sunt deranjante-ntradevăr aceste modificări fără semnale în prealabil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Poate le da prin cap si celor de la Wordpress sa faca si ei acelasi lucru ;) Nimic nu m-ar mai mira.

      Delete
    2. Sper să nu, în caz contrar îi voi colinda-n e-mail-uri. :lol:

      Delete
    3. :))) Frumos ar fi! Sunt convinsa ca i-ai colinda foarte frumos, cu mult "talent" :)))

      Delete
  9. Aceeasi problema o am si eu. Ze List-ul imi recunoaste blogul doar cu extensia com, daca iti vine sa crezi, cand eu acum am .ro
    Cand am dat cautare cu .ro nu este inregistrat blogul, auzi.
    Si eu m-am suparat, nu neaparat de clasament, dar vrei sa vezi ce trafic ai, cine linkeaza catre tine etc, cum te pozitionezi vorba ta dupa anumite posturi.
    Sa inteleg ca trebuie sa il mai inregistrez inca o data?
    O nebunie cu Ze Listul asta.
    Si avea dreptate Lotus, umbrelaverde.ro este o pagina informativa, care a adunat adepti pentru a creste in top, cere inscrieri de schimb de linkuri.
    Mai trebuie un timp pana se cern lucrurile.
    Eu nu ma pricep la treburi SEO etc.
    Nu stiu ce sa zic, mai astept pareri d-ale voastre.
    O seara buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, trebuie neaparat sa te reinregistrezi daca vrei sa ai cate de cat o idee despre ce se mai intampla cu blogul. Exact pentru acele linkuri de care vorbesti. Eu te-am trecut in lista mea de bloguri cu .com deocamdata desi nu-i prea bine.
      La cum e facut ZeList...lucrurile nu se cern, cel putin, nu curand. Inteleg ca ar mai fi aparut o noua platforma, am uitat cum se cheama, dar pare ca e pe bani :)) Adica omul are un blog gratuit, ca nu-si permite altfel, si ei cer bani ca sa-l monitorizeze, de parca cine stie cu ce s-ar pricopsi. Stiu despre umbrela lu' peste. Mai sunt si alte minuni de se cheama bloguri. Nu ma intereseaza, nu aspir la top 100.
      Eu am scris postarea asta pentru ca stiu ca suntem multi pe Blogger si poate ca multi nici nu stiu inca de ce e perturbarea asta. Azi, cautand ceva, am constatat ca si Laura Meleaca s-a reinregistrat, ca si mine. Si probabil mai sunt cativa. N-am avut timp sa verific.
      O seara buna si tie!

      Delete
    2. Dragelor. Nu e vorba de timp pentru a se cerne lucrurile... Şi Elly, probabil te referi la MediaBrief. Care oferă campanii de monitorizare pe bani. Ele nu se adresează blogerilor. Şi ZeList-ul cere bani pentru aceleaşi lucruri.

      Uite, dacă o să am timp de asta, o să urmăresc să public un articol pe Simplu în care să scriu ce e cu ZeList-ul şi eventual cu MediaBrief-ul, cel puţin atât cât văd eu ca începător pe net, dar totuşi suficient cât să limpezească puţin apele. Pentru că din unele răspunsuri de mai sus reiese că există multe întrebări şi multă confuzie pe tema asta.

      Delete
    3. Da, n-am avut timp sa caut in mail-uri. Le-am scris, de curiozitate, si mi-au facut o oferta :)) Este si pentru bloguri, sa te uiti mai bine :)
      Eu am observat ca aici nu te poti inscrie ca in Zelist. Habar n-am cum te poti inscrie, de fapt.
      Sa faci si un articol...si sa ma atentionezi...si vin sa citesc :)

      Delete
  10. Nici n-am observatde trecerea de la .com la .ro! Multumesc de informatie!
    Cat despre ZeList ... bine ca nu-s inregistrata! :)
    Seara placuta, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite ca am adus si informatii noi si poate folositoare. Pentru putin.
      :) Acum am verificat, Melly. Esti inregistrata si inca din octombrie 2011 :)
      Uite aici:
      http://www.zelist.ro/bloguri/mellymirror.blogspot.com/evolutie.html

      Sa stii ca singura solutie e sa te reinregistrezi, daca vrei sa ai o "oglinda" a activitatii blogului. Atat cat poate fi ea oferita de ZeList.
      Merci. Seara placuta si tie!

      Delete
  11. Habar nu am despre ce liste vorbiti voi, dar eu daca deschid un blog din romania îmi apare blogspot.nl, chiar acum asa e blogul tau si asa se întampla cu cei dein fr, de mie tot nl îmi apare de m-am si pacalit si am întrebat pe cineva daca este în Olanda.......
    Elly ai o leapsa la mine pe blogspot.nl... :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minnie, cred ca si banuiesc despre ce leapsa e vorba.
      Poate cea turistica ;) Ca "bantuie" de vreo 2-3 zile blogosfera. O sa fac ceva daca e asta. O sa afli si tu acum ca eu nu fac lepse, de aceea nu mi se dau :))
      Una singura am facut in aproape 8 luni de blog...
      Dar o s-o fac intr-un alt fel...Probabil o modific. Dar o s-o preiau.

      Delete
    2. Merci Elly, de acum nu am sa te mai trec pe lista desi nici eu nu sunt lesinata dupa "leapsa" dar asta cu vacanta nu a avut o tenta personala, de aceea am si facut-o.
      Noapte buna!

      Delete
  12. Am scris mai sus.... Olanda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dramă. Google îţi afişează blogspoturile cu terminaţia ţării tale. Practic acelaşi blog de pe blogspot (oricare blog de pe blogspot) are acum mai multe extensii: com, nl, fr etc şi Google îi afişează fiecărui vizitator "pe limba lui".

      Delete
    2. Şi cum scriptul ZeList-ului (care monitorizează blogurile) întră de pe IP de România, lui i se afişează toate cu .ro la sfârşit.

      Delete
    3. Probabil ca asa e si aici ZeList-ului întră de pe IP de Olanda, lui i se afişează toate cu .nl la sfârşit.
      E de ras sau de plans?

      Delete
    4. Nu e nici de ras, nici de plans. Voi erati de mult pe extensie personalizata. Pentru Romania chestia asta a intervenit acum, in iunie. Erau deja .fr, .es, .de... si tot asa...

      Delete
  13. M-am uitat ca curca-n lemne, n-am priceput mai nimic.Adica am priceput ca sunt probleme, ca nu lauda nimeni, nimic.Fericiti cei saraci cu duhul, ca mine, ca nici nu stiu ce li se intampla si daca trebuie sa se enerveze!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu nu ai plecat in concediu?
      Du-te si lasa-i pe-astia cu probleme pe blogspot :)) Iti explic dupa ce te intorci ;)
      Voi, cei de pe Wordpress nu suntei afectati. Deci, poti sa stai linistita.
      Concediu placut! :)

      Delete
  14. iati frate wordpress...poate nu ai aceleeasi facilitati ca blogger..gen ai multe teme gratuite..dar sincer e mai bun se misca usor si bine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odata ce te-ai obisnuit intr-o casa a ta...e greu sa pleci. Crede-ma. Cu toate necazurile. Nu ma omor nici dupa Wordpress.
      Nu ma pasioneaza pe mine temele...nici nu stiu de ce se discuta atata despre ele. De exemplu, ce nu-ti place la tema mea? E atat de simpla ca n-are nevoie de nimic. Nici eu n-am nevoie. Decat m-a enervat schimbarea aia. In rest, totul era OK.

      Delete
  15. e doar o redirectare. O optimizare a accesului, facilitate pt servere, conexiunea merge mai bine, etc. Si google deja a invatat-o ( si cred ca si alte motoare de indexare).

    Eu vad blogurile cu alta extensie decat .ro sau . nl. Pt ca sunt in alta tara. Dar daca dau click pe una, se incarca imediat.

    Nu cred ca afecteaza zelist-ul.
    Pe de alta parte, tu scrii pe blog pt blog, nu pt zelist.

    P.S. sunt aproape sigura ca wordpress-ul va face la fel, in curand.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna dimineata!
      Nu stiam ca locuiesti in alta tara :)
      Ba da, listarea in ZeList a avut de suferit si destul de mult. Din cauza a exact ceea ce am mentionat in articol. Orice linkare vine acum cu .ro, de aceea. Se poate vedea din cele doua inregistrai ale blogului meu. Si ale altora,ca nu-s singura care mi-am dat seama. Nu scriam acest articol daca doar aveam niste banuieli.
      Posibil sa faca si Wordpress asta, desi, nu stiu. Mai are personalizare in alte tari? Blogger deja avea pe .fr, .es, .de, .nl si probabil si altele.
      Da, scriu pe blog fiindca imi place si pentru cei ce ma citesc, insa m-a deranjat mult aceasta schimbare.
      O zi placuta sa ai!

      Delete
  16. Buna,

    Iti multumesc pentru sesizare.
    In momentul de fata, daca testatezi acest articol cu mai multe terminatii de domeniu: .com, .de, .ro, .it, .co.uk (de exemplu:
    http://dragosteoarba.blogspot.co.uk/2012/08/reinregistrare-blog-in-zelist.html se deschide fara nici o problema).

    Nu este necesara reinregistrarea blogului in top. Colegii mei lucreaza la un update al topului care sa tina cont de aceasta modificare a blogspot.

    De asemenea, topul Zelist nu tine cont de traficul pe care il inregistreaza un anumit blog (nici nu-l contorizeaza prin intermediul widget-ului). Topul este realizat similar cu modalitatea prin care Google determina importanta unui site in functie de “citarile” provenite din alte site-uri cu autoritate (detalii aici: http://www.zelist.ro/ze-way) si afiseaza in dreptul bloggerilor inscrisi in Trafic.ro traficul pe care acestia il inregistreaza.
    Daca vrei sa ai mai multe detalii despre blogul\contul de Twitter sau pagina ta de Facebook, cine iti da link-uri sau RT-uri, cat de multe conversatii duci pe Twitter sau care sunt articolele tale cele mai preluate, te invit sa accesezi www.zelist.ro/forbloggers
    Daca mai ai nelamuriri sau intampini vreo problema, poti sa ne contactezi la adresa support@zelist.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Asta e cea mai mare surpriza!
      Multumesc si eu ca totusi, in sfarsit, cineva observa ca unii isi pun intrebari, pentru ca nu sunt singura. Mai exista reinregistrari, am verificat.
      Sa zicem ca se va face acel update, desi trebuia sa se lucreze la el din 03 iunie si sa fie de mult gata. Nu stiu in ce masura va folosi el cata vreme, deja, de aproape 3 luni au aparut bloguri noi, cu .ro.
      Iti spun ca nu cred, pentru ca nu vad cum se va produce o redirectionare. Spre mine linkeaza cateva zeci de bloguri. Multi dintre cei ce m-au audaugat prin blogroll-uri anterior lui 02 iunie, nu apar ca linkeaza catre blogul .ro la fel cum cei ce m-au adaugat ulterior datei fatidice, nu apar ca linkeaza catre versiunea de blog cu .com. Nu stiu cum se va reusi sa se faca abstractie de aceasta modificare. Eu cred ca nu va functiona si singura rezolvare e tot reinregistrarea.
      Banuiam ca nu se contorizeaza traficul, prin widget nici atat, dar mai sunt persoane care considera ca widget-ul are rol in monitorizare. Dar nu asta conteaza.
      Pe mine ma intereseaza ca ZeList, cu toate limitarile lui, sa functioneze cat de cat corect. Ceea ce deocamdata nu se intampla. Nu inteleg nici de ce comentariile nu sunt toate contorizate. Oricum, am vazut acum cateva zile, absolut intamplator, ca ma aflu si intr-un top al comentatorilor :) Daca ar fi toate inregistrate/contorizate...as fi in top5, probabil. A, mai nou, la blogul reinregistrat, nu se vede cate articole s-au publicat. Nu se mai contorizeaza.
      Astept cu mare interes si nerabdare sa vad ce reusesc specialistii ZeList in sensul remedierii. Succes!

      Delete
  17. Daca pozitia in Zelist ar fi avut o relevanta pentru calitatea blogului, zau ca m-ar fi interesat toate discutiile de la insemnarea asta. Dar asa, cand - pentru mine, cel putin - e doar o cifra statistica, m-am multumit doar cu o scanare pe diagonala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru calitate se pare ca nu are. Sunt o multime de bloguri foarte bune calitativ care sunt undeva departe... stii la ce ma refer.
      Cu toate astea, iata ca si cei de la Zelist au inteles ca exista probleme. Am avut o mare surpriza ca mi-au scris. Sper ca ai observat, deci ceea ce am scris eu aici e cu adevarat important.
      Nu pot spune ca ma intereseaza foarte mult pozitia in Zelist, insa, sincer, cat de cat tot ma intereseaza, ipocrita nu pot fi. Cata vreme exista, un rol are si cum majoritatea sunt inscrisi pe aceasta platforma de monitorizare, inseamna ca acea majoritate isi doreste sa stie cum ii e perceputa activitatea. :)

      Delete
  18. ZeList ? Fara importanta pentru mine...Folosesc http://extremetracking.com sau http://statcounter.com/ care imi dau informatiile care ma intereseaza...nu sunt "fan" topuri... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, insa in ZeList e cam toata lumea. Si asta e important, pentru ca functioneaza ca o unitate de masura.
      Alternativ mai folosesc si eu si alte chestii de monitorizare, se vad pe blog fiindca sunt la vedere. :)

      Delete