Friday, March 22, 2013

Hotelul BinderBubi - Sighișoara - Un paradis de 5 stele

Acum ceva vreme, in anul 2009, am fost la Sighisoara, exact in perioada Festivalului interetnic, ProEtnica. Am dat o fuga, intr-o vizita de doua zile, cu cei mai buni prieteni, sot si sotie, la o fosta colega de-a noastra de facultate.
Pentru ca ea locuia si inca locuieste cu chirie intr-o garsoniera, desigur ca nu ne-a putut caza la ea dar a aranjat o cazare la o cabana, pe munte, la tatal unui coleg de serviciu.
Nu vreau sa povestesc cum a fost, poate ca o voi face cu o alta ocazie si poate ca voi oferi si imagini. Pot doar sa spun ca a fost asa cum nu mi-am dorit.

Asa se intampla cand lasi aspecte atat de importante cum este cazarea in sarcina cuiva care nu este interesat. De fapt ei ii placea la cabana, chiar si prietenilor mei. Mie nu. Nu agreez deloc genul acela de cabana.

Adevarul este ca vizita a fost hotarata rapid, eram mai multi implicati astfel ca nu a fost nici timp, nici consens pentru un alt gen de cazare.
Daca vizita as face-o astazi alta ar fi situatia. Acum exista hotelul perfect unde mi-as dori sa petrec macar o zi si o noapte. Frumusetea Sighisoarei merita un astfel de loc de execeptie cum este Hotelul BinderBubi.

Am gasit acest hotel pe siteul http://www.daforaturism.ro/.
Un oras splendid, plin de istorie, cum este Sighisoara s-a imbogatit cu un complex hotelier de cinci stele plasat strategic la baza Dealului Cetatii, acolo unde se intalnesc cele trei cartiere sasesti: Hintergasse, Schasergasse si Hemdchen. Hotelul BinderBubi este singurul complex de 5 stele din zona.
Arhitectura sa este speciala remarcandu-se prin armonizarea perfecta cu locul unde este plasat: cu fata catre Turnul cu ceas si catre vechiul sediu al Primariei Orasului Sighisoara.

Hotelul ofera camere superbe dar si suite (apartamente): Senior suite, Junior suite, Prezidential suite.
Fiind complex hotelier are si restaurant, terasa, cafenea,  sala de conferinte, SPA - Centrul de wellnes Blumengarten (cu foarte multe optiuni de relaxare) si care este un adevarat paradis.
Crama La Pastorella intregeste gama de servicii exceptionale pe care le ofera acest splendid complex hotelier.

Site-ul hotelului m-a fermecat si sunt convinsa ca Hotelul BinderBubi este hotelul care se pliaza perfect pe dorintele mele in materie de servicii hoteliere.

Hotelul isi lanseaza si pagina de Facebook aici.

Articolul face parte din campania Dafora Turism de a-si lansa paginile de Facebook, campanie sustinuta de Blogal Initiative.

11 comments:

1. Intr-o asemenea zona, parca nu merge cu Spa, Wellness si alte oferte de tip statiune balneoclimaterica. Cu toate ca am trecut cu mult de varsta corturilor, parca nu mi-ar displace cabanele. :) Dar bine, asta doar in ce priveste Sighisoara...unde sentimentul rustic/gothic/natural, bate lejer feeling-ul cozy, adus de conditii superbe de cazare. :)

Replies
    1. N-am agreat nicodata sederea la cort. N-as sta nici platita. Imi place confortul cand sunt plecata undeva. Desigur, hotelul acesta e deosebit de frumos. L-am analizat bine. Nu cred ca ti-ar fi placut la cabana aia. O sa fac intr-o zi o postare cu ea. Eu am urat-o profund. :))
      Inteleg, tu vezi Sighisoara ca pe o destinatie pentru tineretul cu rucsacul in spate. Din care eu, personal, niciodata n-am facut parte. ;)
      Nu e vorba despre tratamente gen statiune balneo, nici pe departe. Are saune, jacuzzi, baie cu fan si cam atat. Doar proceduri in ideea de relaxare si anti-stres. :) Care pot fi facute si doar 2-3 zile, intr-un weekend, de pilda sau intr-un sejur de cateva zile prin zona.
      Oferte de hoteluri sunt mai multe pe acel site dar doar acesta mi-a placut cu adevarat. E ca o reclama, sa zic asa :) Dar nu mi-ar displacea macar o zi pe acolo. :)

Delete
    2. Nici mie nu mi-a placut cortul, dar daca s-ar face o minune si as fi sanatos iar, cred ca as incerca:). O zi buna!

2. Este superb hotelul, chiar se integreaza perfect in decorul medieval al Sighisoarei. Mie mi-ar placea sa stau acolo.
    N-am fost niciodata in Sighisoara, imi doresc mult sa ajung cat mai curand. :)

ReplyDelete
  3. Foarte frumos hotelul, nu stiam de el! Noi avem bucuria de a fi legati de Sighisoara din multe motive, asa ca tare m-am bucurat ca ai asa parere faina de locsorul nostru :)

4. Probabil sunt singurul pamantean care nu a vazut Sighisoara cu ochi buni. Am fost acolo in luna de miere si dupa ce ne-am sucit, ne-am rasucit, am luat-o frumusel spre Busteni.

Acea ingramadire de blocuri gri, tigla rosie si cladiri moderne m-a debusolat total. Mi-ar fi placut sa plec de acolo cu o impresie frumoasa, da' n-a fost asa.

ReplyDelete
  5. :) foarte interesant! ultima vizita în Sighisoara am facut-o în iunie 2012, dar... a fost o excursie fara înnoptare. Multumesc pentru ideea de cazare, la prima vedere, gasesc deosebit de interesante ofertele Hotelului BinderBubi!

6. Foarte interesant articolul ! Multumim pentru participarea la campanie !

7. Daca as reusi sa ajung la Sighisoara, aproape ca nu mi-ar pasa unde dorm. De fapt, nu cred ca as dormi... M-as plimba pe strazile adormite, as admira orasul care imi este cel mai drag...

ReplyDelete
  8. Foarte bun articolul, frumos acest hotel, sa nu mai vorbim despre Sighisoara, bani si timp liber sa avem pentru cazare ...

9. Hotel minunat intr-un oras minunat.