Saturday, November 9, 2013

Prăjitura țigănească


Dacă este weekend, este HAPPY WEEKEND! - Azi ediţia 44
Postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), pe blog, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________________________


              Titanicul s-a scufundat sau a ars?             

 

 

Un african, după ce se întoarce din România este întrebat:
- Cum ţi s-a părut iarna acolo?
- Ei, cea verde - mai merge, dar cea albă - e rău de tot.


Așa și noi. Târâs-grăpiș...mai pe ploaie, mai pe-omăt, mai pe soare si de multe ori mai pe la prânz, am ajuns si la 44. Patruzeci si patru de editii HW. La noi parcă n-a fost chiar așa de rău...
Nu stiu daca stiti dar azi este Ziua Internationala de lupta împotriva rasismului si antisemitismului. Fiind zi de weekend zic sa ne implicăm si noi putin, sa luptam si noi azi impotriva rasismului și dacă ne mai rămâne puțin timp poate atingem și cealaltă problemă. E totusi weekend si prea sunt două treburi serioase. 


Cică un biet negru ajunge in Ceruri, cu frica-n sân ca nu o sa fie primit in Rai din cauza problemelor rasiale...
- Numele? intreaba Sf. Petru.
- Leonardo Di Caprio, raspunde negrul.
Sfântul Petru il priveste chiorâș si-l mai intreaba o data numele.
- Leonardo Di Caprio, insista negrul, constient de faptul ca nu mai putea s-o dea la intors.
Sfântul Petru scoate celularul si-l suna pe Dumnezeu:
- Sa traiesti, Șefu'! ii spune respectuos. Scoate-ma te rog dintr-o dilema: Titanicul s-a scufundat sau a ars?...


Apropos de Titanic. De ce credeți că plâng toți țiganii la sfârșitul filmului? 
Omeni cu suflet, le e milă, săracii, de tot fierul ăla pierdut... 


Dar de ce au rătăcit evreii patruzeci de ani în deșert? Cercetătorii englezi au lămurit misterul. Unul dintre ei pierduse 50 de bani.  


După studii indelungate care au durat nu mai puțin de 25 de ani, cercetătorii englezi au aflat și de ce au evreii nasul mare. Pentru că aerul e gratis.


Într-un stat din sudul Americii scria pe usa unei biserici: "Accesul pentru negri interzis!"
Totusi un negru se pare ca nu stia sa citeasca si intră. Preotul il opreste si zice:
-Nu stii sa citesti? Negrii nu au voie in biserica!
-Ba dar, dar eu fac doar curat aici...
-Bine, bine dar nu cumva sa te prind rugandu-te...

Ku Klux Klan-ul...n-a murit. Încă au loc întâlniri ale membrilor, dar nu în America


Închei cu ceva perfect potrivit pentru o zi de weekend. Cu o rețetă de prăjitură. Se numește Prăjitură țigănească. Deci...se fură patru ouă...

A, că era să uit.
La final-final, un sfat bun. Nu cheltuiți banii aiurea pe alarme și camere de luat vederi! Doar scrieți mare pe ușă: Oficiul Forțelor De Muncă.

==============================================
 
Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, nu către linkul blogului, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 44.". ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, puteți prelua link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi in formularul de mai jos nume și link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).






46 comments:

  1. Bun, bun de tot cel cu Titanicul... Sa tot citim asemenea bancuri. :D
    Si apropos de ele, le gasesc foarte haioase pe cele despre una din principalele trasaturi de caracter ale evreilor. Se cam bate moneda pe aspectul asta. :D
    Elly, ii doresc jocului tau viata lunga si multi participanti care sa le smulga cititorilor lor mii de zambete, iar tie un weekend frumos din toate punctele de vedere. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut. Totusi, ca eu sunt in dilema. Care cu Titanicul? Ca am doua :)
      Multumesc, Nice!

      Delete
  2. Hai ca e faina sarbatorirea aceasta! Ma alatur si eu azi, dar mai pe seara.

    Vreau si eu o prajitura tiganeasca, daca se poate .... sau macar o felie, ca am mare nevoie de dulce... De ras am ras, acuma sa vina dulcele :))... Mi-au placut glumele cu Titanic, uite ca pe astea chiar nu le stiam ...iar faza cu plansul, Doamne, dar chiar pare desprinsa din realitate si nu alta. :)

    Elly, Happy Weekend sa ai! Pupici multi si sa se adune gradele in termometre :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai pentru prajitura e simplu. Mergi sa furi 4 oua si apoi totul va merge de la sine si de minune :))
      Glumele, din pacate chiar toate as zice eu, au un sambure de adevar. Ori unele sunt complet adevarate.
      Multumesc, Alexandra! :)

      Delete
  3. ah ce-am mai ras. in grup. ne-am adunat toata familia acasa, la masa.dupa eu hai sa-i delectez cu bancuri. bancurile sunt mai haioase cu cat trasaturile de caracter surprinse sunt adevarate.
    La tema stiu si eu un banc:
    Ce face prima data tiganu cand intra pe calculator ?
    Cauta in Recycle Bin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta e chiar ceva grozav :) Daca am furnizat o mica doza de haz celor din familia ta, ce-mi pot dori mai mult? :)
      Multumesc pentru gluma, Tina. E foarte buna! Te pup! :)

      Delete
  4. Păi în ziua asta, de luptă împotriva rasismului și antisemitismului, tu bagi glume de-astea?! Nici nu mai știu în ce direcție sa o iau :) să zic și eu câteva, sau să mă abțin... merci pentru porția de râs și propun să ne ducem puțin si spre alții... Șiți cum se vede Scoția din avion? Sunt multe pătrățele mici albe... sunt bucățile de hârtie igienică pusă la uscat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totul e si serios...dar e si mai putin serios :) Ca pentru weekend. Scotienii sunt doar ridiculizati/ironizati pentru zgarcenie ;) Dar e foarte buna gluma. Multumesc, Iustina!

      Delete
  5. Happy weekend fată! Și merci pt aseara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru putin! Daca pot sa ajut de ce sa nu? M-am bucurat ca a fost de folos.

      Delete
  6. Bine, dar şi astăzi avem voie să ucidem ţigani, nu-i aşa?
    În cazul ăsta, o să fie un weekend plăcut, ceea ce îţi doresc şi ţie!

    ReplyDelete
  7. Hihi! Bune bancuri ! Vin si eu cu unul.
    " - Vecine, baiatul tau mi-a furat un pui de gaina !
    - Nu se poate, pupa-ti-as ! Baiatul meu nu pune mana !
    Striga dupa fi-su:
    - Gigele, ia vino'ncoace ! Ciordeli cirikli ?
    - Ciordeli, tata, ciordeli !
    - Ei, nu ti-am spus eu, vecine ?! Nici nu l-a vazut, copilu' !"

    Weekend placut !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Translatorul lui Peste prajit ;) :) Foarte buna gluma! Merci, Zina!

      Delete
  8. :))))))))))
    Deci, se fură patru ouă...și apoi se mai fură, una, alta! :))
    Elly, de-aia a fost azi o adevărată zi de vară la Cluj, ca să nu fie nimeni rasist și să-i placă și iarna verde, dar și iarna albă! ;)
    Bancul cu Titanicul, hahaha! :))
    Foarte faină postarea ta, să ai un weekend vesel, cu întâmplări hazlii și norocoase, cu multe bucurii! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se fura tot ce se poate ;) Altfel nu iese buna prajitura :))
      Multumesc, draga Mirela!

      Delete
  9. .:)) Tare haioase! Sa ai o seara placuta!

    ReplyDelete
  10. Super haioase toate glumele!
    O duminica frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  11. Da! :) frumos! bine alese!:) toate! :) maine vin si eu! :)

    ReplyDelete
  12. Am mai alungat de la noi un Week-end. Mai avm puțin și-l vom alunga pe noiembrie.
    Să ai o noapte liniștită.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad ca se alunga singur... Vine vremea rea :(

      Delete
  13. Incredibil bancul cu negru!
    pup, Elly, noapte bună!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asa ceva. Eu l-m citit de doua ori pana am inteles :))

      Delete
  14. Bune bancurile, dar sunt asa de... exact inversul sarbatorii :D
    Noi rom. avem in sange rasismul, asa se plang tziganii de noi la norv. cand cersesc ;-) ... iar langa gardul gradinii botanice din Oslo se prepara ciorba tziganeasca din ... 4 morcovi furatzi, etc.

    ReplyDelete
  15. Felicitari pentru o selectie de glume super comice !Numai bine iti doresc

    ReplyDelete
  16. si cand ma gandesc ca si eu am nasul mare :)))
    am "furat" si reteta prajiturii :))

    ReplyDelete
  17. :))
    Prajitura asta imi da mari batai de cap! De unde fur eu un cuptor?
    Zi faina!;)

    ReplyDelete
  18. Am sa urmez sfatul tau si am sa scriu pe usa: Oficiul Fortelor de Munca!:)

    ReplyDelete
  19. "Oficiul Forțelor De Muncă."
    Gata, eu am scris! :)

    Hai la muncă să muncim
    Dă Doamne să nu găsim! :)

    sau

    Munca l-a făcut pe om dar nimeni n-a murit că n-a muncit.

    ReplyDelete
  20. :)) Interesanta reteta, dar cred ca ar trebui sa inceapa altfel ca sa fie completa: se cauta o persoana de la care se pot fura 4 oua :))

    ReplyDelete
  21. :))) foarte tari glumele, mai ales ultima cu Oficiul Fortelor de Munca :)))!
    Duminica placuta Elly!

    ReplyDelete
  22. Ha, ha! Am ras cu lacrimi la toate glumele alese de tine, draga Elly! Reteta de prajitura am s-a dau vecinilor mei "indieni" (mancati-as reteta!). Iar pe usa o sa pun sigur placuta cu fortele de munca. Ha, ha!
    O duminica frumoasa in continuare!

    ReplyDelete
  23. Interesanta postarea de azi, iar prajitura tiganeasca e geniala. O duminica linistita sa ai!

    ReplyDelete
  24. Se fura inr-o veselie !

    ReplyDelete
  25. Anonimul de mai sus sunt eu, Daurel

    ReplyDelete
  26. Deci acesta e adevarul pentru evreii rataciti in desert! Unul dintre ei a pierdut 50 de bani! :)) Ma gandeam eu ca trebuie sa fi fost ceva mai serios, nu faptul ca oamenii erau condusi de un barbat si barbatii - dupa cum stim - nu intreaba niciodata, cand se ratacesc, care e directia buna.
    Toate bancurile sunt haioase! :)
    Minunata saptamana sa iti fie!

    ReplyDelete
  27. Invitatie avanpremiera Deja Vu

    Buna!

    Stim exact unde, cand si alaturi de cine vei avea urmatorul Déjà Vu!

    Marti, 12 noiembrie, de la ora 20, la Cinemateca Union, Str Ion Campineanu, nr 21, alaturi de Dan Chisu, Ioana Flora, Anca Alexandru si restul echipei.
    Déjà Vu-ul va dura 75 de minute, timp in care il descoperi pe Mihai, un barbat de 55 de ani care işi incepe prima zi acasa, impreuna cu amanta in locul sotiei. Vei vedea totul prin ochii lui Mihai, iar pe el il vei cunoaste fara sa il vezi, din modul in care reactioneaza personajele cu care interactioneaza: mama, sotia si amanta.

    Te invitam la vizionarea in avanpremiera a filmului Déjà Vu, un film independent care poarta semnatura lui Dan Chisu in calitate de scenarist, regizor, cameraman, actor si producator.

    Dupa vizionare, vei putea afla tot ce te intereseaza de la echipa care a realizat acest film.

    Déjà Vu este o co-productie DaKINO Production si Watch Me Productions, realizata cu sprijinul HBO Romania, 2012.
    Distributia: Ioana Flora, Mirela Oprisor, Anca Alexandru, Gabriel Rauta, Tudor Smoleanu, Horia Gheorghe, Gabriel Sandu, Simona Teodora, Chis Stanciu, Gheorghe Andrei si Dan Chisu.

    RSVP:
    Simona Popa
    Mobil: 0747.12.55.91
    simona.popa@morethanpub.ro

    ReplyDelete
  28. Mulțumim pentru bancuri....o seară plăcută :)

    ReplyDelete
  29. Evreii puteau pierde un... "shekel". 50 de bani... mai greu!

    ReplyDelete
  30. Mama miaaaaaaa...asteptam reteta !!! :D :D :D Deci, nu-mi ramine decit sa afisez pe casa pancarta cu OFM, macar nu ramin si fara cele 4 oua !

    ReplyDelete
  31. No, deci...aia cu prajitura tiganeasca şi Oficiul Fortelor De Munca...sunt de tinut minte. Mor daca le uit...Fain...

    ReplyDelete