Monday, November 11, 2013

Pe gerul arctic mai vine Moș Nicolae?



N-am avut somn azi-noapte. M-am rugat de moșul aproape o ora si n-a vrut sa ma primeasca în brațele lui. Moș nemernic! 
M-am razbunat si eu intrând pe blog. Ca să-l pârăsc, fiindca mi s-a parut lipsit de suflet.

De vreo ora bântui pe te miri unde, căutând te miri ce si mirându-mă ca nu găsesc mai nimic. M-a salvat Inbox-ul. Am gasit o oferta minunata pentru lampioane zburatoare, perfecte pentru orice eveniment, cică. In percepția lu' tanti Iustina eveniment, si încă unul chiar foarte important, e o inmormantare deci...parca nu s-ar potrivi. Insa eu chiar ma gandeam pe ce as putea sa mai dau banii. Daca i-as avea, desigur. Cum nu-i am, ăștia cu lampioanele m-au pierdut de client. 

Astea le scriam dis-de-dimineata, pe la nici macar ora 6... Am adormit de abia pe la 7,30. Preț de vreo doua ore.
Nu-i de mirare ca mi s-a intamplat asa ceva dupa o saptamana aiuritoare din viata mea si despre care nu mai vreau sa-mi amintesc nimic.

Cate steaguri sunt in total in lume? Probabil cate state exista. Ar putea fi facut un calcul simplu aici. Eu n-am timp si nici rabdare dar poate are vizitatorul de ieri care exact asta a cautat. A dat peste cel mai fara de țară steag... dar si peste altele. Ceva-ceva tot a gasit deci ar trebui sa fie multumit. 

Intr-o zi n-am avut de lucru si am facut pe marea cofetareasa, publicand reteta unei prajituri celebre. Putin personalizata (colorată) si imbunatatita, asa cum nu stiu daca o mai face cineva dar cum poate ca or mai fi incercat-o si altii intre timp.
"Prajitura televizor cu poze" a fost ultima cautare. Acum mă astept sa fie cautata si ca prajitura televizor cu filme, cu emisiuni de divertisment, cu manele, cu Dan Diaconescu...cu de toate. Va fi gasita oricum, ocupa a doua pozitie in cautarile pe Google.  

De azi s-a schimbat vremea... Instantaneu, pe televiziuni a reînceput nebunia. Amenințări cu ger arctic, cu facturi uriase, cu nenorociri. Cu soarele si vremea calda din ultima perioada aproape că uitasem de iarna, de Sărbători. 
Apropos, pe cât mai e Moș Nicolae? Asta a cautat cineva ieri.
Sa se fi schimbat ceva in calendar si eu sa nu fi aflat? Ori poate ca omul o fi fost mai amețit dupa o perioada de nesomn, așa, ca mine. Alta explicatie n-am.

Căutari pe blog vin multe din Google. Cu alta ocazie am sa fiu mai putin superficială și-am sa fac o lista de căutări mai elaborată. Poate dupa un somn mai serios.

De ceva vreme asist la pregătirile lui Snow pentru iarnă. A venit cu blănița asta și cu mult chef de joacă...

Invitație la joacă...la începutul lunii iulie 2013

...și acum, de la debutul toamnei, a început să capete o blăniță mai pufoasă, cu desenul mai pronunțat, din două straturi. Bag de seamă că se pregătește de iarnă...dar și de Sărbători. Cheful de joacă nu și l-a pierdut.

Snow - ultimele repetiții, de acum câteva zile, pentru seara de Revelion

Tot după o săptămână, Anastasia aduce alte povești.


39 comments:

  1. a. ...şi în ultimul meu comentariu ţi-am urat (totuşi !) ca să ai parte şi de odihnă...Când colo...
    b. În ultima poză, Snow parcă e în ipostaza unui actor cunoscut, celebru, care îşi cunoaşte valoarea, şi care aşteaptă din moment în moment să păşească pe covorul roşu aşa...ca pentru un Oscar...
    O seară bună ! Şi cu...Moş Ene ! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Completare : Snow cu al său papillon special comandat la o casă mare, ceva de genul..."Versace", are un aer de..."Rick" din celebrul "Casablanca". :)

      Delete
    2. Da, n-am prea avut :)
      Sa stii ca nu m-am gandit ca are aerul unui actor dar deja fiind a doua parere de gen...nu pot decat sa fiu de acord :)
      De-ar sti el :)

      Delete
  2. Tot primesc şi eu mailul cu lampioane zburătoare de câteva săptămâni. :)) Ar trebui să-i răspund şi să-i spun că nu sunt interesată, că văd că insistă rău....:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. N-am primit decat unul :) Inseamna ca mai urmeaza ;)

      Delete
  3. Tot nu ştiu ce culoare au ochii lui Snow.
    În prima poză parcă ar fi căprui, în doua, albaştri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In prima foto sunt asa din cauza ca fotografia e facuta in casa, seara, cu blitz-ul si avea pupilele dilatate. De aceea par altfel. Ii are foarte albastri, foarte frumosi, exact ca in cea cu papion.
      Nici nu ar putea sa-i aiba altfel, asa sunt toti siamezii, cu ochi albastri. :)

      Delete
  4. Si eu ma mir si ma amuz uneori de cum ajung oamenii pe blog, ce nebunii le dau prin printe sa caute :)). Dar uite ca n-am facut niciodata o lista...pacat, ar fi fost amuzant sa o recitesc :)).
    Deci Snow isi pregateste blanita de iarna...E o pufosenie de pisoi!
    Saptamana usoara Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai am o lista, mai lunga, cu chestii chiar iesite din comun. In vreo zi am s-o analizez si pe ea :)
      Da, deja si-a pregatit-o. E un frumusel, mi-e tare drag.
      Multumesc, Larisa!

      Delete
  5. Am si eu acasa cateva lampioane.Vroiam sa le dau drumul cand a venit Thea la noi,dar dl.Frana,sotul meu,nu m-a lasat.Pisoiul il pregatesti de sarbatori,dar tu? Te pup,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ! "Dl Frana" asa ca de la frana de masina sau frana de motor ?!

      Delete
    2. Pisoiul e pregatit mai degraba de fotografie :) Eu...cred ca le sar...
      Multumesc, Flori! Te pup si eu.

      Delete
  6. I'm in love with Snow.... miau! ♥
    Ma ia cu el de revelion? Ce rochita sa-mi fac?
    Te rog pune o vorba buna!
    luv ya baby! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa ai rochie lunga si foarte mulata...neagra.
      Asa cica-i place :)

      Delete
  7. Frumusete de motan ce ai! Cu papion de mortal! :)
    Un mail despre lampioane zburatoare am trimis la spam ieri, cred... Nu deschid (atunci cand ma indur sa verific e-mail-urile) - ci trimit direct la spam - orice mail care vine de la adrese necunoscute, daca nu scrie in titlu ca expeditorul ma cunoaste... de undeva... de oriunde, dar sa stiu ca nu-i total strain.
    Saptamana minunata sa iti fie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti de cand astept sa creasca sa-i pot pune papionul :) Am mai incercat dar era prea mic.
      Multumesc, Diana!

      Delete
  8. :) câtă seriozitate la dânsul!
    se pregăteşte cumva pentru întâlnirea ci vreo motăniţă? :)
    pup, Elly, o zi mai uşoară!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E cel mai serios motanel. Posibil sa se pregateasca. E maricel, a facut sapte luni. :)
      Merci, Ana.

      Delete
  9. E tare frumos și pufos Snow dragul de el, un adevărat exemplar de rasă! ;)
    Pikinii noștri au făcut blănițe de iarnă încă de-acum o lună, așa că au cam suferit de căldură, dar le place la nebunie pe calorifere! :P
    Te pup, mai bine să vină Moșii ăștia pe zăpadă, decât să fie frig în aprilie, nu-i așa?! :))
    O zi frumoasă să ai, Elly dragă! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai si la el a inceput sa creasca blanita de iarna de mai mult timp. De vreo doua luni...si acum e gata echipat :) Lui chiar ii trebuie asemenea blana fiindca sta mult afara. Chiar daca sta cateva ore prin casa, e obisnuit cu mult spatiu, cu libertatea si dupa cateva ore cere afara...Cred ca pentru pisoi nicaieri nu-i prea cald :)
      Multumesc, Mirela!

      Delete
  10. E tare frumos și pufos Snow dragul de el, un adevărat exemplar de rasă!
    Pikinii noștri au făcut blănițe de iarnă încă de-acum o lună, așa că au cam suferit de căldură, dar le place la nebunie pe calorifere!
    Te pup, mai bine să vină Moșii ăștia pe zăpadă, decât să fie frig în aprilie, nu-i așa?!
    O zi frumoasă să ai, Elly dragă!

    ReplyDelete
  11. Simpatic foc Snow, indiferent de ipostaza. Iar culoarea ochilor cred ca se schimba, dar in functie de ce chiar nu stiu. :))
    Haioase cautarile prin care ajung oamenii pe blogul tau, Elly. Dupa cum stii la mine e o seriozitate maxima si parca imi pare putin rau. :D Nu de alta, dar parca nu mi-ar displacea sa am o sursa permanenta de amuzament.
    Eu nu stiu cum rezisti tu cu asa putine ore de somn... La gerul arctic nici nu vreau sa ma gandesc. :((

    Zi frumoasa si cu un mos ceva mai ingaduitor diseara iti doresc. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, culoarea ochilor nu se shimba. Acolo era in casa, la blitz, in lumina artificiala si cu pupilele dilatate. De aceea ochii par altfel. Dar sunt albastri, un albastru superb. :)
      Am si cautari mult mai haioase. O sa fac o postare cu ele, poate curand. Ca sa fiu sincera, nici eu nu stiu...dar rezist asa de peste doi ani... Mai am zile in care dorm vreo 4-5 ore maxim. Mai rar insa. Merci, Nice.

      Delete
  12. ai avut ceva treburi in ultima vreme
    ai sa razi dar si eu primesc mail-ul cu lampioane :)
    cat despre cautarile pe google, cred ca oamenii posteaza doar cuvintele cheie care ar considera ei ca ii duc la adresa cu pricina
    snow ca de obicei simpatic
    :)
    o zi buna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lampionele alea par sa fie foarte multe :))
      Desigur, asa se fac cautarile dar uneori sunt foarte amuzante, nu cele de aici ci altele pe care le voi pregati pentru alta ocazie.
      Multumesc, Anca.

      Delete
  13. Vai de mine! Cum să dormi doar două ore? Eu, fără minim şase, abia pot funcţiona. Mulţumesc cerului, că nu am probleme de genul acesta, că ştiu bine de la mama, de-o viaţă, cât este de greu.
    Domnul, sau domnişorul Snow este dulce foc, cu papionul lui, asortat cu albastrul ochilor. Dacă pozele au ieşit ca realitatea, bag de seamă că i s-a schimbat şi culoarea ochilor şi cea a blăniţei.
    Referitor la căutările de pe Google, am avut astă iarnă, un desen de-a lui Mihnea ilustrând capra cu trei iezi. De atunci, cineva ne caută cu regularitate, sub denumirea de "capra cu trei iezi blog".
    Ar trebui să mai fac vreo doi iezişori :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho..de cate ori fac asta... S-a intamplat sa nu dorm chiar 48 de ore...de cateva ori. Nu este vorba despre insomnii... E cu totul altceva. In fine, ma cunosti de prea putin timp...
      E domnisor. Are doar 7 luni. Nu, culoarea ochilor nu s-a schimbat, am mai raspuns si mai sus. Prima foto e in casa, cu blitz si el avand pupilele dilatate... Are ochisorii albastri-albastri, exact ca in poza cu papion :)
      Trei iezi ar fi prea multi ;) Cred :)

      Delete
    2. Da, ar fi prea mulţi trei:))
      Să ştii că încep să leg firele, am mai răscolit ceva prin blog, să le leg mai bine, dar tot îmi mai scapă anumite detalii importante. Îmi pare rău, tare rău!

      Delete
  14. intr-o vreme ma distrau si pe mine cautarile acestea! undeva pe drum m-au plictisit, asa ca acum cine vine, vine! :) Snow deja e baiat mare! la el vine Moshu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti dai seama ca nici eu nu le vanez. Pur si simplu m-am folosit de ele pentru postare :)
      Mosu' n-are bani anul acesta...

      Delete
  15. Snow, seamană cu Pierce Brosnan în zilele lui bune! :)

    ReplyDelete
  16. Probabil schimbul doi nu te prinde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nu stii nimic despre mine... Stai pe-aproape, vei afla mai multe. Curand :)

      Delete
  17. La care Mos te-ai rugat? Nicolae vine peste vreo luna iar Ene nu prea mai functioneaza corect.
    Eu nu ma rog, pun mâna si iau... Noctamide!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Era o figura de stil. Desigur, la cel al somnului ma refeream, dar nu-i vorba de insomnii ci de altceva...mai complicat.

      Delete
  18. bai ce bine ii mai sta cu papion!!! nu pot sa cred cat e de prezentabil....:)
    trebuie o pisicuta... :P
    pop Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E mititel inca. N-are decat 7 luni :)
      Te pup si eu :)

      Delete
  19. Tot Snow adorabil, iar despre cautari nu contenesc sa ma mir. Oamenii sunt ciudati tare. Pe mine mă scot din sarite statisticile. Cine Dumnezeu mă poate citi prin Indonezia, de exemplu. Nimic nu pare real. Sau Serbia, Rusia...ei, na!

    ReplyDelete