Wednesday, April 4, 2012

WORDLESS WEDNESDAY (14) - Natural Swarovski



Ladybird


Buburuza, numită și gărgăriță, este o insectă ce trăiește pe toate continentele unde există afide (păduchi de plante) cu care se hrănește. Atât adulții cât și larvele sunt prădători vorace de afide, și din această cauză buburuza a fost populată artificial în America de Nord ca un agent de control biologic și în scopul reducerii efectivului de afide.
Buburuza adultă poate atinge o lungime de 0,76 și 1,0 cm. Elitrele sunt roșii cu șapte puncte negre. Colorația reprezintă un mijloc de descurajare a speciilor inamice. Pentru a se proteja, buburuza se preface moartă sau secretă un lichid, la nivelul articulațiilor de la picioare, care le dă un gust neplăcut.


Mult mai multe imagini la WW gasiti la Carmen, initiatoarea acestui joc.

68 comments:

  1. Ador buburuzele :-X imaginea este superba :-X prima data am crezut ca e un cactus :)) oricum minunata :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...poate parea si asa ceva :)
      Multumesc pentru vizita!

      Delete
  2. La prima vedere am grezut că sunt flori de cactus şi voiam să scriu că au ţepii fini şi delicaţi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar presupun ca imaginea e la fel de fermecatoare stiind ce este cu adevarat :)
      Multumesc pentru vizita!

      Delete
  3. extraordinar de frumoasa imaginea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, este ceva mirific! Natura este cel mai talentat bijutier.
      Multumesc :)

      Delete
  4. Wonderful macro photography.

    Regards and best wishes

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Numai natura putea crea ceva atat de perfect! Ai dreptate :)

      Delete
  6. Poza este super faina; cu ocazia asta, am aflat si eu mai multe despre buburuze :D Stiai ca poti participa cu articolul asta la concursul de pe Merita Citit? Premiul de 300 de lei e oferit de Smuff.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Despre concursul acela...am vazut acum informatii...nu stiu daca...dar iti multumesc.
      Ma bucur ca ai aflat cate ceva despre buburuza :) Deci a fost un articol util :)

      Delete
  7. ador buburuzele..iar pozele macro sunt speciale....roua e fantastic surprinsa


    e enervant sa vreau sa demonstrez ca nu-s robot...nu-i mai simplu sa renunti la asta si sa stergi singura spamul? e frustrant sa nu reusesc de cateva ori la rand sa redau codurile...

    http://rokssana.wordpress.com/2012/04/04/miercurea-in-imagini-46-spring/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc :)
      In legatura cu codul nemernic...de cand am blogul ma chinui sa scap de el...credeam ca acum, cu noile setari de la Blogger, e posibil. Nu este. "Persoanele care publică comentarii pe blogul dvs. vor trebui să parcurgă pasul de verificare pe bază de cuvinte, care va contribui la reducerea comentariilor spam."
      Asta imi spune Blogger...Si chiar de il dezactivez si salvez setarea...cum dau refresh la pagina...apare din nou. Trebuie sa existe o scapare...dar nu stiu inca...Voi intreba si alti utilizatori Blogger...
      Si pentru mine e frustrant, caci mi se intampla acelasi lucru pe blogurile Blogger unde comentez... :)

      Delete
  8. parca-i o zmeurica, era plouata sau de unde atatea refleze si picaturi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. imi cer scuze, pe blogul meu, din greseala ti-am sters comentariul, era la moderare si...am tastat gresit.
      o zi frumoasa si poze la fel de inspirate ca aceasta! :)

      Delete
    2. imi cer scuze, pe blogul meu, din greseala ti-am sters comentariul, era la moderare si...am tastat gresit.
      o zi frumoasa si poze la fel de inspirate ca aceasta! :)

      Delete
  9. Imaginea este foarte interesanta:-? am stat ceva mai mult sa ma uit cu atentie la ea;)):x

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ma incanta ca ti-a placut. Da, e foarte interesanta! Merci!

      Delete
  10. wow!!..imi plac buburuzele tale..felicitari si Happy WW!!

    ReplyDelete
  11. woooooow Minunata poza! Si interesante informatiile despre buburuze:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai le-am oferit, gandindu-ma ca vor fi cateva persoane ce nu vor fi lamurite daca e o mica insecta, o floare sau un fruct :) De aceea am spus cate ceva despre buburuza. :) Multumesc!

      Delete
  12. Yes, good photo, nice drops of water and light delicious, I love the plant and the ladybug. Sensational! Greetings.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias, Leovi!
      Me encanta que te gusta :) Saludos!

      Delete
  13. Superb!
    Felicitari si seara placuta!

    ReplyDelete
  14. Ce frumoasa imagine! Asta da hidratare :)))!

    ReplyDelete
  15. minunat poză . Nu am mai văzut până acum roua surprinsă atât de frumos
    bravo:)

    ReplyDelete
  16. Momente ca acestea trebuie să facă, și ele, parte din minunile lumii. Mulțumesc!

    ReplyDelete
  17. waw...fara cuvinte !!!
    minunata fotografia !!!

    ReplyDelete
  18. Seamănă cu zmeura! Îmi plac buburuzele. Și imi place să le alint ca ”mămăruțe”! E o fotografie deosebită! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seamana...dar si cu o bijuterie :)
      Stii ca pe langa "mamarute" li se mai spune si "mariute"? Tot ca un alint :)
      Multumesc :)

      Delete
  19. Oau!..... E superbă imginea!
    Mulțumesc mult!

    ReplyDelete
  20. sigur nu sunt flori?
    imaginea este superba...buburuza si picaturile de apa...superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt si niste flori prin poza ;) :))
      Multumesc :)

      Delete
  21. interesant, iar imaginea este superba

    ReplyDelete
  22. Ce frumoasa este buburuza :X Eu inca mai cant gargarita rita cand vad una pe mine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Nu esti singura care (inca) mai canta :) Si eu ma trezesc facnd acelasi lucru :)

      Delete
  23. Cristalele de apa,cele mai valoroase.:D

    ReplyDelete
  24. Ce incantata mi-s sa vad o gargarita pentru ca mie-mi spune una din cele mai bune prietene " bubu " de la buburuza. :)

    ReplyDelete
  25. absolut fantastica imaginea! zi faina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Geanina! :)
      La fel, o zi minunata sa ai!

      Delete
  26. wow, bijuterii în apă! senzaţional! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Par cristale...n-am exagerat prea mult numindu-le "Swarovski", nu?

      Delete
  27. Hello, Neat post. There's a problem with your website in internet explorer, may check this? IE nonetheless is the marketplace leader and a huge element of other folks will omit your excellent writing due to this problem.

    Here is my webpage: clearpores facial acne treatment

    ReplyDelete