Monday, July 22, 2013

Mă înscriu la MasterChef !



Azi, pentru că am refăcut experiența de marțea trecută, adică am făcut din nou țuică la cazan, am mai făcut ceva. Nu o nouă experiență, deși îmi plac enorm, ci ceva ce-am făcut de destul de multe ori. Nu vă mai țin pe jar. ;)
Veți vedea mai jos. 

În grădină porumbul a făcut boabe. Cam cu lapte, dar boabe. Am cules vreo 10 știuleți.


Știam că Snow era foarte dispus și hotărât să mă ajute...


Foc și jar aveam din belșug. Am azvârlit cu ei în foc...


L-am lăsat pe Snow să supravegheze și pot spune că și-a îndeplinit misiunea foarte bine...


Doar cu extragerea din foc l-am ajutat eu puțin. Nu de alta dar ca să nu-i ia foc hăinuța cea frumoasă. A făcut treabă foarte buna, după cum se observă. M-am hotărât. La ediția următoare mă înscriu cu Snow la MasterChef.



A mâncat și el vreo doi porumbi copți și toată lumea a fost mulțumită.  


 

Vă salutăm și sărutăm cu drag pe toți vizitatorii blogului și vă invităm să gustați un porumb copt pe jar. Deocamdată doar virtual.


Alte povești aici, la Anastasia.



68 comments:

  1. Replies
    1. Au fost tare buni. :) N-am mai mancat nici noi de anul trecut... :)

      Delete
  2. Si eu mananc acum porumb, dar fiert:) Arata foart bine cel de la tine :) Cred ca ar avea sanse Snow la masterchef :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ar avea, cum sa nu! :) Am vazut ca sa fii frumusel, sa dai bine pe sticla, conteaza si acolo ;) Si el este.

      Delete
  3. Bai !! Ce-mi faci tu mie? Cu ce am gresit??:)))
    Hai sa va fie de bine!
    Pastreaza-mi si mie o boaba...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. N-a mai lasat nimic Snow. Tot a papat! Din pacate :(
      Data viitoare, cred ca mai reeditam experienta. ;)

      Delete
  4. Pisica ta mănâncă porumb fiert?
    Ale mele refuză salamul, dar porumbul fiert...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu inca despre porumbul fiert, n-am fiert. Dar copt mananca.
      Ai citit toata postarea? ;)

      Delete
  5. Yummi....
    Doamne, ce ochi are masculul tau!!!

    ReplyDelete
  6. Pisicu' e adorabil. E şi harnic şi haios. :)

    Dacă te înscrii la Master Chef să-i pui la punct pe cei 3 crai de la Răsărit, din partea mea. :)) Îmi displac total.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Poate ii schimba la noul MC ;)
      Sau sunt mereu aceeasi? Eu am vazut cat de cat doar ultima editie.
      Multumesc! Da, Snow e foarte harnic ca asa-l vad eu :))
      De fapt cam doarme toata ziua :)

      Delete
  7. Inca nu am mancat anul asta, mi-ai facut pofta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai ai timp, Mihaela! Abia a aparut porumbul :)

      Delete
  8. a. Carevasăzică, din postare rezultă că erai gata-gata să scoţi castanele...pardon, porumbul din foc cu labele motanului. La propriu! Oricum, ştiu că neamul pisicesc e tare sensibil şi nu admite nici măcar să fie călcat pe coadă... :)))
    b. Cel mai mult îmi place poza cu pisicul văzut de sus, adică..."vedere în plan" :))) Sunt bucuros că a crescut, că s-a adaptat şi că e cuminte.Să aibă grijă de hăinuţa lui îmblănită pe care trebuie să o poarte şi vara, şi iarna...:(((
    Numai bine !

    ReplyDelete
    Replies
    1. a. :))
      b. Nici nu imi dau seama cum de fotografia a reusit asa bine cu el in pozitia aceea. Presupun ca la cea de-a doua foto te referi. Era molesit de caldura focului :) De adaptat pare sa se fi adaptat si e cuminte dar foarte vocal. Stie exact ce si cand sa ceara. E primul motan de felul acesta, e atat de constient de ceea ce i se cuvine de parca a fost scolit intr-un sindicat ;) :))
      Multumim frumos!

      Delete
  9. Dupa cum se intinde in poza a doua sunt convinsa ca vrea sa te "ajute". Dupa fata lui de smecheras, sigur te imbarliga sa faci tu treaba si el sa culeaga laurii, mai ales la Masterchef. Porumbul arata atat de apetisant. Copt n-am mai mancat de niste ani, pardon, anul trecut sotul a cumparat niste porumb de la supermarket si a tot fiert cam vreo 6 ore. Dupa vreo 6 ore daca a vazut ca nu mai fierbe la lasat in voia soarte pe foc, a uitat de el (noroc ca nu era in bucatarie) si a doua zi dimineata am mancat (abia atunci se mai copsese)porumb ars lipt de cratita. Nu prea aveai ce sa mananci, dar asa de-o pofta tot a fost.
    Il gadil la labuta pe Snow si te imbratisez pe tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai intuit bine, Tina. Ne imbarliga pe toti :))
      Interesant in ce fel ai mancat anul trecut porumb. Fiert-copt :))
      Multumesc mult, draga mea!

      Delete
  10. hahaha, foarte tare faza!
    Arunca si la mine un stiulete, te rog frumos, ca-mi lasa gura apa! :))
    Snow este deci avansat la grad de "ajutor de bucatar"!?! :))
    Nu stiu cat de bun în a gati este, dar concursul de Mister Miau l-ar câstiga categoric!
    Noapte buna Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce sa fac? L-am avansat, ca prea e priceput ;) :))
      Asteptam sa mai creasca si ne interesam , sa vedem ce conditii sunt pentru concurs ;)
      Multumesc, Carmen draga!

      Delete
  11. Ce pofta mi-ai facut!
    Eu am pus porumb in gradina numai ca sa pot sa-mi fierb sau sa frig niste stiuleti.
    :))DA!!!
    Merita sa-l trimiti pe Snow la un concurs pe cinste.
    Nici n-o sa-si taie degetele:)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si noi tot cam pentru asta l-am pus. Si daca se fac mai mult de atat (adica de ceea ce am putea manca noi), avem gaini care de-abia il asteapta :)
      Merita, nu? Prea e talentat. Cum sa-si taie degetele? La talentul lui? ;)

      Delete
  12. Hahaha...ca de obicei m-ai bagat in ceata cu titlul! :)))))
    Faine pozele si ideea articolului. Si...de ce nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Pai...mi s-a parut foarte potrivit.
      Multumesc, Mala! Nu ajungem noi acolo, poate doar ca mascote :))

      Delete
  13. Cand am citit titlul chiar am crezut ca te-ai inscris deja la Master Chef :))!
    Trimite-mi si mie vreo cativa porumbi! Mi-ai facut o poftaaa!
    Pupici lui Snow, ca tare dragalas este!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma consider atat de talentata ca sa ma duc acolo. Ma pricep la bucatarie dar nu pentru acolo. Dar la copt porumbi sunt artista. Si Snow, desigur!
      Multumim pentru pupici, Larisa! :)

      Delete
  14. Cat e de frumos pisoiul! Viata lunga sa aiba! Noua vieti lungi-lungi! :) Si, se pare, nu e doar frumos, dar e si gospodar! Asta da calitate de apreciat, ca nu-i "data" de la Natura! :)

    Parca am simtit mirosul jarului, al porumbului copt si... al fumului! Ca sa vezi! Constat ca sunt multi - foarte multi - ani de cand n-am mai mancat porumb copt! Azi am mancat fiert :)

    Ii dai lui Snow un pupic intre frumosii lui ochi albastri? Din partea mea! :)

    Saptamana minunata sa iti fie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De gospodar nu incape discutie. Ca si de cerut mancare, cere tot timpul. I-am spus sa inceapa sa invete sa-si faca si singur. E ascultator. Si vrea sa invete :)
      Ii dau pupicul, cum nu? Si-asa stau cu el bot in bot toata ziua de-am disperat-o pe mama :))
      Multumesc, Diana!

      Delete
  15. Snow al tau e multi-talentat: povesteste, scrie pe blog, gateste ... bun model de fotografiat.... Ce sa mai zic?! Faceti treaba si echipa buna voi doi. Faine poze .... ce frumusel este el!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite ca acum imi dau si eu seama ca e o comoara :)
      Of...e doar superdragalas si pentru asta il iubesc mult, mult.. Daca ar fi si scriitor si bucatar ar fi si mai grozav. Merci, Alexandra!

      Delete
  16. Cand locuiam la casa am mancat foarte mult porumb facut astfel. doar ca impungeam stiuletele in niste tepuse si le tineam deasupra foculi ca la gratar sau gril,....Imi placeau foarte mult , deoarece ii lasam sa se inegreasca de tot.

    Credeam ca doar in zona mea exista acest obicei de coace porumbul :)

    Snow devine din ce in ce mai frumos , si creste :)) Cred ca te secondeaza peste tot :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La tepusa da, dar erau copti la foc. Acestia sunt copti pe jar :) Cred insa ca gustul e cam la fel :) Obiceiul este peste tot.
      Snow creste. Este ca si umbra mea, ai dreptate.

      Delete
  17. Ai reuşit pentru că te-a ajutat Snow! :)
    Îmi plac la nebunie, mai mult decât cei fierţi. Asta da plăcere!!!

    Îmi pare mie sau Snow îşi face treaba? (îmi pare că te schimbi interior, pt. că transmiţi bucurie)
    Te pup, o zi frumasă. Smotoceşte-l puţin pe Snow din partea mea
    (cu drag) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Da, da :)
      Si mie tot copti imi plac mai mult. Sunt eu foarte incantata de micul meu, de aceea par asa :) Dar...aparentele...stii si tu.
      De smotocit...de abia asteapta. Va fi bucuros sa primeasca portie dubla...tripla...nici nu mai stim, ca toti ne rasfatati :) Nu ca n-am merita! :))
      Merci, Anastasia!

      Delete
  18. Nu ma dau in vant dupa porumb oricum ar fi gatit dar ai tai arata bine !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macar daca arata bine si tot ma bucur, sa stii :)
      Bine-ai venit pe blogul meu, Radu!

      Delete
  19. Ce bun eee.. abia astept sa ajung sambata la tara sa-mi fac si eu porumb copt ca am mancat doar fiert momentan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi se pare mai bun copt. Am sa si fierb dar ilprefer pe cel copt :)

      Delete
  20. Ce drăgălaş e Snow! :D Nu mi-l trimiţi şi mie o zi, două? Să-mi facă şi mie nişte porumb..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu ti-l trimit dar nu stiu daca vrea el sa plece fara mine ;)
      Merci, Alexandra!

      Delete
  21. iti dai sdeama ca o sa tinem cu voi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci sustinere vom avea :) Inseamna ca nu e o idee atat de rea :)
      Multam!

      Delete
  22. Daca patesti ceva astazi,sa stii ca de la mine ti se trage... :)))) Cum fac sa mananc si eu asa ceva? Ca nu am nici lan de porumb, nici foc unde sa arunc stiuletii, nici pisoi care sa ma ajute la treaba. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca porumbi mai gasesti in piata, foc mai poti face dar un motanel priceput ca Snow nu gasesti cat ai cauta ;)

      Delete
  23. :) Nu am mai mancat porumb copt de....5 ani! :)ce faaain de voi doi!
    va tinem pumnii la MC! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merge si la 5 ani odata ;) Poate insa ca ar fi timpul sa mai incerci. Sa-i dai si lui bebita.
      Multumim, multumim! :))

      Delete
  24. Ahh, ce drăguţă este pisica! Pe lângă pisică, mi-ai făcut nespus de mult poftă de porumb :-w...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bun venit pe aici, Alexandru!
      Multumesc mult! Am sa-i transmit motanelului complimentul. ;)

      Delete
  25. Arata foarte bine.Porumb copt nu cred ca am mai mancat de cand aveam in jur de 6 ani,doar fiert.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, Madleene! Poate ca n-ar fi rau sa mai incerci. Mi se pare mai bun decat cel fiert :)

      Delete
  26. Si cu siguranta Snow va fi cel mai apreciat concurent la MasterChef.E putin spus frumos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macar fiindca e un concurent deosebit :) Cu blanita ;)
      Multumesc, draga mea. Da, e frumusel.

      Delete
  27. Cred că știi că între mine și Snow s-a înfiripat o dragoste la distanță, încă din clipa în care l-am văzut, și o spun în șoaptă, că-i Odin lângă mine! De Picky nu mă feresc, ea subcrie, doar e domnișoară! ;) Minunăție de motănel, frumos și dulce, cuminte și serios. Semănați, v-am mai spus-o!
    Porumbul copt e prefratul meu, arată o minune și categoric îi simt mirosul, e magie curată. Mniam și miau, că îmi place tot ce-ai postat azi!
    Eu vin așa, mai spre seară, că am dat gata și livingul, am făcut curat lună și acum intrăm în cele două băi, așa că suuntem puși pe fapte mari, dar e ok, ne simțim bine să renovăm. Te pup, seară frumoasă! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mirela, am banuit eu ceva :) Deci Odin e gelos... Atunci asa facem, vorbim in soapta cand multumim si eu, si Snow pentru complimentele generoaase :)
      E cuminte, serios, jucaus peste masura dar si un mare cersetor, ca toate siamezele :)) Orice doreste, spune deschis, cu mieunaturi curajoase :))
      Sa stii ca foarte bun a fost porumbul.. poate mai facem, sa ne antrenam pentru MasterChef ;)
      Ma bucur pentru voi ca faceti renovari, asta e ceva extroardinar, da o noua fata casei :) Devine alta in doar cateva zile. Spor la treaba in continuare, Mirela!

      Delete
  28. Ce frumos porumb, inca mai trebuie sa creasca la mine si abia astept sa il mananc asa fiert cu multa sare. Succes, chiar ai sanse mari la MasterChef, sper sa te vad acolo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bun venit pe blog, Alexandru!
      Acesta e porumb copt, diferit de cel fiert :)
      Daca acolo ar fi suficient sa stiu sa coc porumb, sigur as avea ceva sanse ;)) Merci!

      Delete
  29. E tare dragut Snow,Mi-a placut cum ai povestit!
    O noapte senina!

    ReplyDelete
  30. Porumbul nu prea m-a impresionat ca nu consum decat sub forma de mamaliga. Dar motanelul e superb, deja regret ca n-am o pisicuta sa venim in petit!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai ai timp sa iei si-o pisicuta. Primim abia de la anul in petit :)) Desi ar cam fi invers, o sa primim si in petit daca sunt doritoare. Acum Snow e foarte mititel, abia are vreo 3 luni, chiar daca in fotografii pare mai maricel. :))

      Delete
  31. Tocmai ti-am scris la postul urmator despre porumb copt, fara sa vad ce urmeaza...
    Deja imi ploua in gura...

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-a uimit gandul tau stiind ca avusesem o postare cu porumb copt :)
      Ma bucur ca ti-a facut placere sa citesti :)
      Nici nu-ti mai spun cat a fost de bun....

      Delete
  32. am mancat si eu la mare...dar parca as mai manca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era facut tot pe jar sau la tepusa? Fiindca cel mai bun e pe jar :)

      Delete
  33. Fii buna si uploadeaza-mi si mie vreo cativa...ca-mi ploua-n gura. :D
    Hai sa-ti zic o chestie... Sunt convins ca gatesti minunat, inca de cand cu varza calita transformata-n ciorba (cand a uitat mama ta sa o scoata de cu seara la desarat), sau de cand cu tortul acela de cacao, pe care inca-l visez... ;) Numai ca la Master Chef e clar ca-i vrajeala, iar premiul nu se ofera pe bune. Asa ca singura modalitate prin care-ti poti garanta castigarea premiului (cata vreme nu gatitul conteaza), este aparitia lui Snow. ;) Cu el langa tine, sigur castigi marele premiu. :)

    ReplyDelete
  34. Te provoc la lunea like-urilor!
    Vezi aici ce si cum http://www.zgomotulgandului.com/2013/07/lunea-like-urilor-2.html

    ReplyDelete