Monday, July 15, 2013

Portret de motan fericit


Azi s-au împlinit trei săptămâni de când Snow a devenit membru al familiei noastre. Noaptea ce abia a trecut a fost prima în care am avut încredere în el și l-am lăsat să doarmă fără a-i mai închide ușița căsuței sale. Nu s-a întâmplat nimic rău iar azi-dimineață, la ora 6,00, Snow era acolo unde îl lăsasem puțin după miezul nopții.

Misiunea de a-l îmblânzi, pe care mi-am asumat-o cu destul curaj (pentru că nu știți cât de sălbatic era Snow), este un succes
Se poate spune că am consumat foarte mult timp cu el. Eu vreau să cred că i-am acordat, cu multă dragoste, timp din timpul meu și astfel l-am domesticit. Iar el mă răsplătește cu ascultare și cu drăgălășenie.
Și în casă și pe afară (unde a pus stăpânire pe toată curtea și grădina) se simte la fel de bine. Cred că este un motănel fericit.

Vă las în compania unor fotografii pe care i le-am făcut de când am început să-l las prin curte, până acum câteva zile acest lucru întâmplându-se doar cu supraveghere continuă. 

Jucăuș...

Lenevind...

Ușor nedumerit... "Ce mare e grădina!"

Puțin plicitisit...de atâta DEX ;)

Curios... "Ce-o fi lațul ăsta?"

Liniștit...

Îngândurat...

Portret de motănel fericit

Alte fotografii și povești aici, la Anastasia.



27 comments:

  1. Sa il stapaniti sanatosi si el sa se faca mare si sa fie...cuminte! Al meu motanel (ala micu) face numai tampenii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are putin peste doua luni, l-am luat de la o mâță salbatica dar dupa trei saptamani este asa cum il vezi: de o mare blandete si e si foarte cuminte. Sunt asa de mandra de el... :)
      Multumesc mult pentru urari. Cuminte este deocamdata. Si foarte iubitor. :)
      Ce face al tau? Cam ce fel de tampenii?

      Delete
  2. Ce ochi frumosi are si ce culori minunate in blanita! :) cat despre energie, se vede ca debordeaza.

    ReplyDelete
  3. Chiar ca e un motanel fericit, Elly! E foarte frumos si o stie si el! I se potriveste numele. Scumpel, scumpel, dar o oglinda a stapanei lui, nu-i asa?

    Elly, sa te poti bucura de el si el de tine multa vreme de acum incolo! Un inceput de saptamana frumos si o continuare si mai si! Pupicei :*

    ReplyDelete
  4. Superb motan. O sa se faca foarte frumos cand va mai creste.

    ReplyDelete
  5. e un motan formidabil, sa te stapaneasca sanatos, ca mai degraba asa e povestea intre om si pisica, dupa parerea mea. pare fericit si este foarte, foarte fruymos. E drept, sunt subiectiva, am o slabiciune pentru motani :)

    ReplyDelete
  6. Să fiți fericiți împreună! E un super(b)-motănel! Și i-ai dăruit exact numele potrivit!

    ReplyDelete
  7. Tu il vezi cat e de frumos?:))
    Imi vine sa-l mananc....
    Sa te bucuri de el iar timpul pe care i l-ai dat a fost un imprumut. O sa primesti inzecit indarat....;)
    Pop!

    ReplyDelete
  8. vai, cat este de scump! ce bine ca te are prietena si ce frumos ca l-ai adoptat!
    sa ne mai arati fotografii cu Snow, te rog... eu nu am un motan si tare mi-as dori.
    O seara faina, Elly draga!

    ReplyDelete
  9. Are o mutrita de copilas dragastos.:)
    Cum stie el sa se faca iubit!
    Ochii ii are tare frumosi!
    Seara frumoasa sa aveti!:)

    ReplyDelete
  10. Ce dragalas este, pacat ca nimeni nu scrie si despre catei. Am trei catei asa de frumosi incat imi vine sa ii mananc. Mi-as lua si o pisica, sunt foarte frumoase si sunt la moda (prin blogosfera).

    ReplyDelete
  11. Vorba cuiva,mare blogger:e plin internetul de caini si pisici! Insa fiecare este mandru de animalutul lui.Al tau motan e,cum e,dar are niste ochi albastrii o frumusete.Eu am o vorba,pentru cei cu animale,nu ti-o pot spune decat personal,ca am si eu o multime de prietene si cunostinte cu pisici sau caini contrariate de atasamentul lor fata de mine.Seara buna!

    ReplyDelete
  12. Snow, te felicit că ai reuşit s-o domesticeşti pe cea care se crede stăpâna ta,
    cunoscută sub numele de Elly. Ştiu că nu ţi-a fost uşor, fiindcă numita Elly era
    cam sălbatică, dar tu, cu o răbdare îngerească, ai învăţat-o să-ţi dea de mâncare
    şi fără să-i ceri, să cureţe după tine, să te dezmierde şi să-ţi facă toate poftele.
    Bravo!

    ReplyDelete
  13. E adorabil! are o figura de cuceritor viking.:))Ar putea "socializa' cu Yeti al meu, amandoi avand afinitati cu zapada.

    ReplyDelete
  14. :) ce drăguţ este! nu cred că stă la smotocit..., dar tare l-aş smotoci! :)
    chiar este un motan fericit, pentru simplu fapt că tu îi eşti stăpână...
    pup, seară frumoasă!

    ReplyDelete
  15. Ce privire de smecheras are motanelul tau si culoarea ochilor e frumoasa. Tare as vrea si eu unul, dar n-am unde sa-l tin. Pana sa am un pisic ma delectez cu poze de la tine. Multumesc.

    ReplyDelete
  16. Seamana bucatica rupta cu Cici a mea!
    Sa te bucure cu poznele lui! :)

    ReplyDelete
  17. Este tare drăgălaş! Să-ţi trăiască şi să te bucuri de el din plin. Se vede după privire că are o personalitate puternică, ca un viitor mare motan al familiei.
    Foarte frumoase fotografii!
    O zi minunată, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
  18. o sa-ti ofere multe clipe frumoase...il avem si noi pe Bijou !

    ReplyDelete
  19. Vai ce dragut este!!!! n-ai cum sa-l privesti fara sa te binedispuna instantaneu!

    Sa creasca mare si frumos si va bucurati impreuna in fiecare zi!

    ReplyDelete
  20. Cat de simpatic leneveste:x Este foarte frumos si cu siguranta foarte jucaus :)

    ReplyDelete
  21. Cand va vad pe toate(majoritatea) blogeritzelor cu pisici,mai ca-mi "faceti pofta" sa achizitionez si eu una
    DAR nu o fac pentru ca:
    - sunt mereu pe drumuri si nu pot sa pasez un sufletele ca pe o minge, saptamani intregi
    - cainele ar fi pe primul loc daca as putea tine un animalut

    ReplyDelete
  22. Așa mamă, așa fiu, leopard, nu altceva! E foarte frumos, seamănă la privire cu dragul de Tigger și cu tine, am mai spus-o, e teribil, frumos, mândru, hotărât și plin de personalitate. E o bucurie că-l ai și asta știm mai ales noi, posesorii de pisici. Vă pup pe amândoi, să aveți grijă unul de celălalt! :)

    ReplyDelete
  23. mai, dar cu DEX-ul ce-ati avut? :) il inveti sa vorbeasca? :)

    ReplyDelete
  24. un dulce
    are figura de "killer" :))
    cred ca ai avut ceva de lucru cu el :))
    in poza in care leneveste, e de-a dreptul un duulce :)

    ReplyDelete