Thursday, July 11, 2013

Despre sex la supermarket


sursa

Zi de miercuri. Destul de multă lume în supermarket... Oamenii nu au bani sau cel puțin așa se "laudă" cu toții și totuși magazinele sunt aproape pline. 
Un bătrânel, cu un coș mic, plimbă o pastă de dinți și o conservă de pește. O familie încarcă în coșul mare de toate. Inclusiv copilul de aproximativ doi ani. Un alt mititel, de nu mult peste doi ani, se plimbă cu tricicleta, "conduce" prin magazin. Îl oprește "poliția", adică o doamnă între două vârste, glumeață, care-l întreabă de permis. Copilul e nedumerit, habar n-are ce e ăla iar doamna o dezamăgită că gluma n-are efectul scontat. Are efect, în schimb, la mama copilului, o tipă drăguță, cu părul roșu violet, care râde foarte amuzată.  

Ca de obicei, dau o tură cam peste tot. Nu caut ceva anume. Poate observ vreo promoție care ar putea fi interesantă, ca să mai economisesc niște bani. Mda...uite, chiar sunt prețuri foarte bune la zahăr, ulei...și mă interesează. Sunt fată de casă. Promoție și la cafeaua Dallmayr, vreo 8 lei diferență față de prețul curent... Cred ca iau un pachet, să fie in casă.

La raionul de răcoritoare îmi atrag atenția o tipă drăguță, la cel mult patruzeci de ani, cu un tinerel brunet, cam la 1,80 m, cu corpul lucrat, cu pectorali ce-i sparg tricoul aproape mulat și cu brațe frumoase. Deocamdată pe el nu-l văd decât din semiprofil. Mă gândesc dacă-i e iubită sau ce-i este. Se întoarce cu fața spre mine în timp ce vorbește cu...maică-sa. Am aflat! Deși greu de crezut, tipul îi e fiu. Câți ani să aibă? Vreo douăzeci poate, ținând cont de cum apare mama... Sau poate ceva mai mult dar nu cu mult. Tipul înhață niște Pepsi twist la doze. 

Mai bântui pe la câteva raioane...nu mai iau nimic și mă îndrept spre o casă de marcat. Mă așez la una. Chiar în fața mea, cu o singură persoană între noi, remarc că sunt cei doi, mama și fiul. Discută tot timpul despre ceva, fac comparații între diverse pachete de ceva și vreo trei mărci. Până la urmă aleg amândoi două pachete, unul de 3 bucăți, altul de 12. Mă uit și eu la pachetele respective, cred că e vorba de prețuri. Pipărate, ce-i drept, duzina neavând nici măcar prețul afișat...
La casă se lămuresc că prețul duzinei e cu mult mai avantajos. 
- Gata, astea o să îți ajungă un an! zice mama și zâmbește.
- Ce bine că mă consideri așa de cuminte! răspunde vesel tânărul, râzând de-a dreptul. Și-i mulțumește maică-sii. 

Rîde sau zâmbește toată lumea din jur, inclusiv casiera. Probabil cu toții fuseseră atenți la cei doi. 
Râd și eu. Niciodată nu mi-aș fi imaginat că poți merge, ca băiat, la cumpărat de prezervative împreună cu mama. Prezervative Durex la duzină. Nici asta nu știam: că, mai nou, prezervativele se vând (aproape) en-gros...



59 comments:

  1. Draga Elly, eu zic ca e bine ca baiat sa mergi cu mama la cumparat de prezervative, asa stie si mama ca baiatul e precaut, in plus cand zice pruncul "hai la market ca nu mai am" atunci stie si ca a fost la fete. Eu nu am avut ocazia asta, ca erau alte vremuri. Stiu o tipa care vorbeste aproape tot cu fiu-sau, si asta nu cred ca e un lucru rau, nu-i asa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bine sa existe o astfel de relatie intre parinti si copii, lucru relativ rar in Romania. De multe ori parintii nu discuta cu copiii chestiuni atat de importante, cum e acesta. Pe mine m-a mirat nu intamplarea in sine ci faptul ca am vazut si eu in tara noastra ceva ce-am vazut doar prin filme, adica o buna si sanatoasa comunicare intre mama si fiu. Cred ca si mama si fiul sunt precauti, la cum arata mama, nu cred ca-si dorea sa legene nepoti :) In plus, baiatul cred ca e student sau cam asa ceva...n-are banii lui, clar. :)

      Delete
    2. Bine că sunt educați și le folosesc. E normal și sănătos.
      S-a deșteptat foarte mult lumea, să știi, și bine a făcut! Eu am văzut și în clasa Enyei mele cât de buni prieteni sunt părinții cu copiii, adică SUNTEM, că am norocul să fiu o mamă deschisă la suflet și descuiată la minte. Dar n-am avut norocul să am eu însămi o astfel de mamă, erau cam tabu chestiile astea firești.
      Fain articolul tău, te felicit, fată frumoasă! :)

      Delete
    3. Asa am gandit si eu. Pe mine m-a bucurat intamplarea, m-a uimit chiar si mi-am zis ca n-ar fi deloc rau sa scriu despre ea. Sunt convinsa ca ai o relatie minunata cu Enya, asa este si firesc. :)
      Cat despre nenorocul nostru...si asta e real. Daca ai citit mai jos, in chiar doua comentarii, si eu amintesc despre faptul ca mama n-a stiut sa gaseasca calea de a se apropia in acest fel de mine si de sora mea. Pentru ca a fost foarte pudica si este cam la fel si azi. :) Poate totusi azi, dupa ce a vazut atat de multe, ar fi putin altfel cu noi daca am mai fi adolescente :)
      Multumesc pentru apreciere, Mirela!

      Delete
  2. Eli, te-ai gandit ca poate termenul 'mama' era spus cu o alta conotatie? ;)
    De obicei 'sugar mama' inseamna altceva decat mama naturala, iar apropierea de varsta dintre cei doi, plus faptul ca el era lucrat bine (sunt 'meserii' unde e nevoie), plus faptul ca amandoi se uitau pe acele cutii alegand atent (fiind ambii interesati), inseamna insumat ca probabil urmau sa le si foloseasca impreuna... Mai stii?!... ;)
    Am si eu o patanie in legatura cu achizitionatul de prezervative, dar o las pe alta data...mi-e cam jena s-o spun aici, acum. :P
    Cat despre Durex...am oroare de ele. Zici ca-s facute de Chinezi pentru pigmei. :(( Pe langa faptul ca sunt extrem de scurte, sunt si exageraaaat de stramte... Cred ca pe prospectul lor scrie 'A se aplica inainte de erectie'...altfel nu-mi explic cum pot fi folosite...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe langa ca i se adresa cu "mami" tipul semana cu maica-sa bucatica rupta. :) L-am vazut bine. Intrebari aveam cand inca nu-l vazusem la fata. Un baiat bine facut, cu trasaturi frumoase. Iar in ceea ce priveste varsta ei poate ca tipa putea avea si 45. Dar nu-i arata deloc. :)
      Cred ca alegeau fiindca pur si simplu doreau cel mai bun raport pret/cantitate. Au economisit in jur de 110.000 de lei vechi cumparand o duzina in loc de 4 cutii. ;)
      Nu ma prea pricep la marimile prezervativelor deci nu pot sa comentez acest aspect. :) Ce pot sa spun e ca baiatul nu parea deloc pigmeu :))

      Delete
    2. Avand in vedere precizarile astea, te cred pe cuvant. Stiu ca sunt femei de 45, ba chiar mai multisor putin, care fac sa paleasca nurii unor femei mai tinerele...that's not the point. Pur si simplu credeam ca-i his sugar mama. ;)
      Pai daca baiatul nu parea deloc pigemi, la ora asta sunt convins ca-si blesteama zilele si-si baga pwl4-n ele de Durex...la figurat, ca la propriu sunt sigur ca nu-i incape... :))

      Delete
    3. :)) Daca-l mai intalnesc, am sa-l intreb ;) M-ai facut curioasa. Chiar foarte. :)

      Delete
    4. Odata era sa renunt la sex din cauza prezervativelor Duresc. Norocul meu ca don'shoara a vrut si fara... :)) Deci iti dai seama cat de nasoale sunt daca un fustangiu libidinos era gata-gata sa renunte la o partida, de la cati draci avea pe condoamele lu' peste, care-s de doua ori mai subtiri decat 'trebuie' ;) si lungi cat 3/4.... :((

      Delete
    5. Cum naiba am reusit sa scriu Duresc in loc de Duresx habar n-am. Cred ca asa oroare am de la ele, incat nici numele nu-mi iese bine... :))

      Delete
    6. Rahat!!!! Acum am scris Duresx... In fine! FUCK'EM! Intelegi tu...nu mai corectez...

      Delete
    7. :)) Nu pot decat sa rad de Duresc sau Duresx ;)

      Delete
    8. Cred ca lill' Johnny imi sopteste sa nu-i mai rostesc numele corect. Asa ca de cate ori incercam sa-l scriu, primeam in subconstient cate un imbold de la el, ca sa nu-mi iasa bine. :)) Atat de tare uraste acea marca...saracutul. :D

      Delete
  3. Pentru Catalin de mai sus am o veste buna: exista si Durex XXL am avut si eu o data norocul sa am un partener caruia ii erau mici cel normale.

    Povestea ta e dragalasa, cunosc si eu mame din astea, dar numai tu, care ai fost acolo poti mirosi daca mama din poveste era chiar mama sau varianta lui Catalin make sense. Daca e varinat buna ce sa zic: mi-as dori si eu asemenea realatie candva, cu baiatul meu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dana, multumesc sincer pentru sfat, dar nu mai am de gand sa incerc si alte produse Durex, dupa ce era sa mi-o fracturez in prezervativele lor. :( Singurele pe care le pot folosi (pe calea asta apeland la o reclama sper eu cat mai vizibila, pentru toti barbatii) fara sa-mi blestem zilele si fara sa simt cum mi se opreste circulatia sanguina, sunt Trojan Magnum. Dar bineinteles ca-n oraselul meu de doi lei gasesc odata pe an asa ceva...restul trebuind sa cumpar de pe net. In fine...oricum nu suport cu prezervativ... The only great feeling is the natural one... ;)

      Da, presupun ca ai dreptate. Doar Eli stie ce si cum a vazut. Poate ca intr-adevar era ma-sa. Caz in care e cam...freaky situatia. Nu stiu cat de 'sanatoasa' poate fi o asemenea relatie mama-fiu, insa daca eu la douaj' de ani as fi mers cu maica-mea in supermarket, iar ea ar fi incercat sa ma ajute sa-mi cumpar prezervative, dupa primele momente pline de tahicardie si hiperventilatie, sunt sigur ca n-as mai fi nimerit usa, ci as fi iesit prin geamuri de rusine... :))
      I mean...wtf mom!? It's condoms, not apple juice. :)))
      Dar poate-s eu prea conservator...

      Delete
    2. @Dana...cu siguranta ai dreptate. Uite ca la marimea lor eu nu m-am uitat. Cum spuneam mai sus, in raspunsul pentru Catalin, nu ma prea pasioneaza marimile prezervativelor. Nu m-am preocupat niciodata sa cumpar. :)
      Era mama lui, tanarul semana cu ea extraordinar de bine, cand s-a intors cu fata spre mine mi-am dat seama si asta a indepartat orice indoiala.
      Pe mine nu m-a mirat intamplarea ci faptul ca am avut ocazia sa vad o astfel de relatie mama-fiu. Mi s-a parut foarte OK :) Sunt putine astfel de mame.

      Delete
    3. @Catalin...Reclama e binevenita. Poate ca e cineva in cautare si va gasi informatia aici :)
      In cazul unor relatii pasagere tot prezervativul ramane cel mai bun, cat ar fi de incomod.
      Eu spuneam ca nu mi-as fi imaginat asa ceva pentru ca relatii de genul am vazut doar prin filme. Nu am crezut sa vad cu ochii mei o relatie atat de deschisa intre o mama si fiul ei. Dar mie mi se pare foarte OK, ce ti se pare ciudat aici? Pentru ca nu cred ca ea il ajuta sa-si cumpere prezervative, ci doar i le platea :)) El parea sa stie foarte bine ce doreste. Cu siguranta tipul nu isi incepuse viata sexuala in dimineata aia ;)
      Poate ca esti :)

      Delete
    4. Nu stiu cat inseamna conservatorism, insa prezervative cumparate cu mama, intra in aceasi categorie cu sutiene cu push-up si chiloti tanga pe care o domnisoara ii cumpara cu tatal sau, supozitoare intravaginale pe care o mama le cumpără si le compară ca pret cu fiul alaturi, gel intim pe care o fata il cumpara dupa ce isi consulta tatal in fata vanzatoarei...iar lista poate continua. Asa ceva nu mi se pare ca ar fi neaparat conservatorism, cu toate ca nu m-ar deranja sa fie. In acceptiunea mea, oricat de libertin as fi, some things are never to be done... Mi se pare ca tin mai mult de etica si de sanatatea unei relatii parinte-copil, decat de libertinism. Daca decenta impune o anumita distanta intre parinti si copii in ce priveste relatiile intime, asta nu inseamna ca relatia lor nu este sanatoasa. Iar asa ceva n-ar avea de a face cu ceea ce se intampla acasa... Dar macar in public trebuie pastrata o anumita bariera invizibila...
      Sunt convins ca putea sa economiseasca cei 12 lei si singur, ca la douaj de ani nu era pampalau...sper... Caz in care ar fi putut sa le cumpere separat, sau sa nu faca atata tevatura prin alegerea lor, incat sa 'atraga atentia'. ;) Eu unul i-as fi soptit in ureche 'Mama da-mi niste bani sa-mi cumpar prezervative si le iau cand iesim, separat', pentru ca daca-mi facea ce i-a facut tipului asta maica-sa, cred ca intram in pamant de rusine... Parca zici ca l-a dus ta-su la curve si-l invita sa aleaga in timp ce duce mana-n buzunar sa scoata banu'...asa percep eu situatia. :))

      Delete
    5. Mie mi s-a parut cat se poate de normala si nu era nimeni oripilat de chestia asta acolo, la coada de la casa de marcat Dar fiecare percepem diverse situatii dupa felul nostru de a fi si a gandi. Eu sunt atat de deschisa spre orice discutii sau intamplari ca acestea poate si pentru ca in adolescenta mama n-a reusit sa fie foarte apropiata de noi si am suferit, cel putin eu. Insa mama e la fel de pudica si azi asa ca am inteles-o. Eu consider ca orice tine de uman e firesc. Cam asa vad lucrurile. :)
      Tipul nu era absolut deloc jenat de situatie daca asta s-a inteles cumva. Discutau cu toata seriozitatea, ca si cum ar fi discutat despre un parfum, de pilda. Intelegi? La urma-urmei...nu stiu daca trebuie facuta diferenta intre un parfum si niste prezervative... O mama stie cam totul despre copilul sau, baiat sau fata :) Sau ar trebui sa stie. Si cata vreme nici unii, nici altii nu se simt deranjati, nu cred ca e vreo problema. Dar incerc sa iti inteleg si tie punctul de vedere ;)
      Constat ceva surprinzator cu ocazia aceasta. Ca noi, femeile, avem mai putine preconceptii :)

      Delete
    6. Nu stiu despre ce preconceptii vorbesti. Am crezut ca m-am exprimat destul de clar in comentariu. Nu ma deranjeaza astfel de discutii/situatii/conexiuni in cadrul intim. Am si spus asta deja... Ce ma deranjeaza este afisarea lor in public - a acelor intimitati care creeaza automat o situatie stanjenitoare. Pana si tu pomenesti de mama ta. Vezi? Automat gandesti in partea 'fireasca' a lucrurilor. Nicidecum nu te-ai gandit la o asemenea situatie in care te-ai fi aflat cu tatal tau, intr-un magazin, in vazul oamenilor, facand consideratii asupra unor prezervative pe care doresti sa le cumperi...
      Pentru ca eu de fapt la asta m-am gandit. Si am si mentionat acele exemple. Intotdeauna situatiile stanjenitoare sunt cele mixte: tata-fiica, mama-fiu. Situatiile mama-fiica, sau tata-fiu nu sunt atat de deocheata, dar si ele mi se pare ca ar fi bine de evitat...
      Si eu sunt foarte deschis oricarui gen de discutii, mai putin cumparatului de prezervative cu mama alaturi, ajutandu-ma sa le aleg. :)) In rest...e ok. ;)
      Si eu consider ca orice tine de uman e firesc. La fel de firesti sunt si exemplele pe care le-am dat in inceputul comentariului precedent, de care se pare ca n-ai tinut seama si pe care nu le mai repet. Situatiile stanjenitoare sunt cele mixte si sunt convins ca nicio fata nu si-ar dori sa faca asa ceva cu tatal ei, asa cum niciun baiat sanatos la cap n-ar dori asa ceva cu mama lui...daramite ditamai glajganul, barbat in toata firea... Eewww! :(
      Normal ca o mama stie cam totul despre copilul ei, baiat, sau fata. Aici nu e vorba de relatia lor intima parinte-copil, pe care o impartasesc intre patru pereti. E vorba de felul in care este vazuta in public o astfel de atitudine, care in opinia mea submineaza barbatia barbatului si estompeaza maternitatea mamei...nu stiu cum sa ma exprim mai bine... ;)
      Da, vorbesti de toate cu parintii! Da, mama si tatal tau stiu tot despre toate, iar tu ai discutat cu ei tot si le ceri sfatul! Da, te ajuta si te indruma la inceputul vietii sexuale, pentru a nu face greseli! Da, iti sunt confidenti, prieteni, parinti, frati, tovarasi! Si tot asa... Si totusi, ce sens are sa duci asta si in public?! Este relatia ta intima, pe care o pastrezi pentru tine, iar chilotii, prezevativele, lubrifiantul si vibratoarele le cumperi fara mama si tata... Parerea mea... Iar in aceasta disertatie am folosit un 'tu' generic; sper ca n-ai inteles ca m-as fi referit la tine. ;) Vorbesc si eu asa...la modul general, tot incercand sa-ti inteleg si tie punctul de vedere. ;)
      Nu stiu cat de mult ar fi vorba de preconceptii, cat de altceva. Ceva ce nu pot defini, intrucat intelectul nu-mi permite la ora asta. Vad perfect situatia cu ochii mintii si totusi nu pot ingloba totul in cateva fraze, pentru a exprima concret concluzia mea. Cert e ca din mediul familial din care provin, sunt invatat ca anumite valori, comportamente, intimitati, trairi, e mai bine sa fie tinute in sanul familiei, lipsite fiind de ochiul public. Nu mergand pe ideea 'am ceva de ascuns', sau 'mi-e rusine cu asa ceva', ci mai mult mergand pe ideea pastrarii unui nucleu al lucrurilor 'intelese tacit' si acceptate by default. Pentru ca daca you leave everything out in the open, ce anume te mai reprezinta ca si persoana? Ce anume pastrezi ca fiind 'doar al tau', cat timp faci, spui, exhibi totul in public?!...
      Deci da! I'm full of preconceptions. ;)

      Delete
    7. :))) Nu stiu de ce te-ai necajit astfel si ai impresia ca nu inteleg. Ba te inteleg perfect. Dar citeste si tu ce comentam aici noi, femeile si ce comentati voi, barbatii. Nu ti se pare o discrepanta? Una maricica...
      Aminteam de mama pentru ca atat de pudica a fost incat n-a stiut sa discute nimic de genul acesta cu noi. Nici cu mine, nici cu sora-mea. Tocmai ca spuneam ca peste masura de pudica e si azi. Nu mi-a creat situatii stanjenitoare niciodata mama. M-a lasat insa sa descopar eu totul. Singura. Ceea ce n-a fost prea bine si e lucru pentru care nu am a-i multumi.
      Cat despre situatii stanjenitoare...Ce e stanjenitor pentru mine sau pentru tine, pentru altcineva cu siguranta nu este. Nici mama, nici fiul nu erau catusi de putin stanjeniti. Nici nu discutau cu voce tare insa s-a inteles cat de cat despre ce discutau. Faceau comparatii de pret per cantitati, Ceva cat se poate de simplu. Nici nu stiu ce mare mister e un amarat de prezervativ sau un biet tampon de pare atat de jenant sa se vorbeasca despre ele. :) Eu sunt mult mai relaxata :)

      Delete
    8. Pentru o fire atat de relaxata (macar declarativ ;)), mi se pare cel putin suspecta banuiala de stare necajita pe care o ai cu privire la mine. :)
      Nu ma incearca niciun fel de incomoditate, sau mai bine zis (ca sa se inscrie in registrul comentariilor noastre) nu ma strang deloc chilotii. :))
      Poate ca femeile in general or fi mai deschise catre afisarea acelor intimitati. Exihibarea nu mi-a fost totusi straina niciodata, mai putin in preajma parintilor mei. Fiind baiat n-am de unde sa stiu cum ar fi trebuit sa se comporte mama in ceea ce ma priveste, ca sa-ti pot da un raspuns comparativ relatiei tale mama-fiica. Mi-e greu sa inteleg cum ar terbui sa se comporte o mama cu fiica ei, asa ca mai bine ma abtin. Cu mine insa, a mea mama s-a comportat bine din punctul asta de vedere.
      Constat ca din nou faci referiri la mama ta, evitand sa aduci in discutie eventualitatea situarii tale+tatal tau intr-o asemenea postura. Poate ca la nivel de perceptie si de inteles initial pare ok, dar ia incarca sa te imaginezi pe tine, la 20 de ani, cu tatal tau la cumparat prezervative... Te-ai simti perfect comfortabil? :)) Sau ai putea sa-i faci asta baiatului tau? In sensul in care esti convinsa ca lui i-ar conveni si ca s-ar simti perfect dezinvolt?...
      Si ca sa nu ma intelegi gresit, din articolul tau eu n-am nimic cu acea femeie. Ea asa a considerat ca e ok sa procedeze, asa a facut... O mama (un parinte, in general) simte ca are 'copil' toata viata, indiferent de varsta copilului. Daca copilul are 5, 15, sau 25 de ani, ii e totuna... Eu am ce am cu baia...pardon, barbatul respectiv. Sa fii barbat si sa nu te simti stanjenit cumparand prezervative cu maica-ta, fie ai probleme la mansarda, fie Freud are un capitol rezervat pentru tine. :))

      Delete
    9. Nu stiu de ce vezi totul in lumini atat de intunecate...

      Delete
    10. Ti se pare?!... :|
      Yoda spunea 'Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.'
      Cine stie...poate de-aia stau noaptea treaz. Atat de adanc m-oi fi infipt in the dark side, incat...incat...ma iau aiurea de tanti Aglaia care-i cumpara lu' fi-su condoame. :)))

      Delete
  4. Mi'ai amintit de un banc cu articolul asta:))
    Un baietel cu tatal sau intra intrun supermarket. Baietelu' vede prezervativele: -Tata ce sunt alea? Barbatul ne stiind ce sa faca ii explica ce sunt si la ce le foloseste. Se uita copilul si vede un pachet de 3 prezervative si inrteaba de ce sunt 3, tatal raspunde: -Sunt pentru baietii de 18 19 ani sa aiba tot weekendu vineri, sambata, duminica. Mai departe copilu vede un pachet de 6 prezervative si la fell intreaba de ce sunt 6. -Astea sunt pentru baietii de 20 22 de ani 2 pt vineri 2 pt sambta si 2 pt duminica. Copilul vede intr'un final si un pachet cu 12 prezervative si la fel intreaba: -Fiule astea sunt pentru barbatii insurati, 1 pentru ianuarie , 1 pentru februarie..
    Poate asa s'a gandit si mama baiatului intalnit de tine :)) 1 pentru ianuarie, 1 pentru februarie...:))
    Oricum foarte ciudata situatia:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cred ca nu e ciudata. Imi place, inseamna normalitate numai ca la noi e destul de greu de imaginat. Asta m-a si mirat, relatia foarte deschisa dintre mama si fiu. Asa ar trebui sa existe relatii si intre mame si fiice :)
      Merci pentru banc! E foarte bun. :))

      Delete
  5. Elly, tu poţi prezenta orice fapt, oricât de deviant sau dezumanizant ar fi, într-un mod încântător! Ce bine că nu lucrezi în publicitate! Eram "mâncaţi"! :)

    Nu ştiu ce intenţionezi - să relatezi numai sau să ne provoci la o discuţie pe această temă!?!
    pup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Anastasia, m-ai facut sa zambesc. Cum sa fiti "mancati"?!? :)
      Eu prezint lucrurile asa cum sunt. Nici mai bune, nici mai rele :) Stii ca imi place foarte mult sa observ oamenii.
      Am vrut sa relatez intamplarea care m-a uimit intr-un anume fel dar daca se intampla si o discutie e si mai bine. :)
      Cine doreste sa discutam, e invitatul meu :)
      Merci, te pup si eu!

      Delete
  6. Imi dau seama cum e intr-un spatiu cu atata lume si destul de vizibil sa cumperi niste articole intime si tabu.
    In alta ordine de idei, ma tot gandesc la personajele pe care le-ai descris si le-ai ales.
    Enjoy

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, pai un supermarket e un microunivers uman. Si cum eu sunt incantata sa vad si sa ascult oameni, povesti, reactii...e mediul pefect pentru asa ceva. Da, inca le consideram prea intime desi...parca n-ar trebui. :)
      Merci, draga mea!

      Delete
  7. Povestea ta mi-a amintit de un film,vazut recent si aiurea,dupa miezul noptii,unde subiectul era cu un baiat si o tipa cu vreo 20 de ani mai mare.Destul de interesant.Despre prezervative,ce sa-ti spun ;acum ceva timp,ma uitam la casa dupa servetele pentru ochelari,vedeam peste tot Durex.Ce fata a facut casiera cand am intrebat-o ce-s alea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ce simpatica intamplare cea cu Durex peste tot :) Ma bucur ca ai impartasit-o :) Daca n-ai stiut nu e nimic grav. Acum stii :) Si casiera a revenit cu picioarele pe pamant. Nu toti stim tot despre tot. Nici eu nu stiu despre alte chestii... si fiecare avem diverse care ne sunt straine :)
      Ce film a fost?

      Delete
  8. draguta povestea ta de astazi! felicitari pentru modul in care ai expus atmosfera din magazin! parca as fi fost si eu la fata locului - am vazut totul :)
    Despre cumparatul prezervativelor... superba relatia dintre mama si fiu si adorabila atitudinea pe care au luat-o cei prezenti la caserie :)
    Sunt sigura ca erau mama si fiul! iar fiul probabil era pregatit pentru plecarea în prima vacanta, neînsotit de parinti ;)

    Noapte buna, Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca chiar am reusit sa fac ca totul sa para un mic film, eu ma bucur.
      O chestiune umana care atunci cand am intalnit-o mi s-a parut fireasca dar destul de greu de imaginat inainte de a o vedea eu, cu ochii mei. Erau cu adevarat mama si fiu. Altfel nici nu scriam despre mica intamplare. Probabil, desi pot exista si alte explicatii/motivatii. :)
      Noapte buna si tie, Carmen!

      Delete
  9. Oi fi eu cea mai anormala? Mie imi pare o chestie absolut normala. Se vede treaba inca treaba asta cu prezervativul este un subiect tabu.
    ;)
    Pop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geanina, daca vei vedea comentariile si raspunsurile mele, vei observa ca si mie imi pare ceva cat se poate de firesc. La fel si altor comentatori. :) Dar da, si ca este inca subiect relativ tabu se observa. :) Pe mine m-a mirat, in supermarket, faptul ca am vazut asa ceva. Nu ma asteptam. Te pup si eu!

      Delete
  10. M-ai facut sa ma gandesc la relatia mea de pe viitor cu fiul meu...mi-ar placea sa fie asa deschisa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai cred ca doar de tine depinde :) Succes! :)

      Delete
  11. Asta îmi aminteşte că prin clasa a zecea sau a unsprezecea de liceu, pe 8 martie,
    am intrat într-un magazin împreună cu un coleg, ca să-şi cumpere prezervative.
    Numai că, văzând că servea o tânără, lui i s-a fcăcut ruşine să-i ceară şi
    m-a rugat pe mine să-i cumpăr trei bucăţi. Fiecare prezervativ avea cutiuţa lui.
    Bine, îi cumpăr eu. Cer, iar vânzătoarea mi le întinde cumva palmat, ca să
    nu se vadă ce produs este. Chestia asta m-a deranjat puţin, mai ales că nu-mi
    plăceau deloc. Le-am pus pe tejghea şi am rugat-o să le împacheteze frumos,
    adăugând că e Ziua Femeii şi vreau să le fac cadou. Cred că o astfel de modalitate
    de a cumpăra prezervative este mai normală decât cea descrisă de tine.
    La fel de normal este să le cumperi împreunăcu partenera ta. Dar nu mi se pare
    normal ca ea să-şi cumpere tampoane împreună cu mine. Măcar aici sunt de modă veche.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prezervative cadou de Ziua Femeii, asta da idee. :))
      Propune-le ideea celor de la hipermarket sau supermarket!
      Cata vreme se cumpara la fel de firesc si usor ca si un baton de ciocolata sau un pachet de tigari...eu nu stiu care e problema...Chiar nu inteleg.
      Nu stiu de ce e normal ca un el si o ea sa cumpere impreuna prezervative dar tampoane nu. In fine, poate nu inteleg eu ;)

      Delete
  12. Ce m-a amuzat dialogul dintre mama si fiu de la final. Cum iti place tie sa faci din nimicurile zilei o poveste frumoasa si amuzanta. De aceea te-am indragit din prima clipa cand am intrat pe blogul tau.
    Bravo, Elly draga!
    Sa ai un sfarsit de saptamana reusit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca vezi si latura amuzanta a intamplarii fiindca chiar a existat. Stii? In orice astfel de "nimic" se ascunde o mica poveste. Uneori cred ca trecem pe langa aceste nimicuri si nu le prindem esenta...din graba, din neatentie. Cel putin mie asa mi se intampla. :)
      Multumesc, Tina!

      Delete
  13. Frumos mai povesteşti, dragă Elly. Chiar şi o zi obişnuită, la cumpărături, poate să-ţi prilejuiască observaţii interesante şi chiar hazlii. Dacă eşti obişnuit să observi lumea din jur, cu atenţie, dar şi discreţie, "spectacolul" este întotdeauna interesant.
    Cât priveşte episodul mamă-fiu, dă-mi voie să te contrazic puţin. Dacă pentru asemenea "cumpărături" era de faţă tatăl, mai înţelegeam, dar să-ţi ia mămica balonaşe....scuze, mi se pare jenant. Într-un articol citit recent, bărbaţilor din zilele noastre li se reproşează efeminarea şi prea marea dependenţă de fustele mamelor, până la vârste înaintate. Iar din această cauză, unii ajung la eşecuri mari în căsătorie, căci pe primul plan rămâne "mami", căreia soţia nu-i poate face faţă. Parcă-l văd pe băiatul de la cumpărături cum îi povesteşte mamei ultimele "isprăvi", iar aceasta îşi dă cu părerea, emiţând judecăţi de valoare la adresa "cuceritelor", niciodată suficient de merituoase faţă de "prinţul" ei. Ceea ce nu mi se pare în regulă deloc. Mă rog, este doar părerea mea. Am eu ceva cu tipii ăştia legaţi prea mult de mămici...
    Numai bine, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Alex. Cat despre ceea ce banuim despre una sau alta relativ la personaje...doar banuim. S-ar putea sa nu fie deloc asa, si mi-ai dat o idee pe care n-am luat-o nici eu in calcul pana acum. Posibil sa fie o mama singura... Si, da, in general orice situatie o vedem fiecare prin propriii ochi, asta afectandu-ne cumva obiectivitatea :)

      Delete
  14. Mai,Elly,mai!:))
    De la "sofatul" prin magazin,la cumparaturi alaturi de mame,nu-i decat un pas.
    Timpul trece foarte repede.
    Parca ieri aveam baieti mici,acum doar unul mai sta lipit de fusta mea.Asa e si firesc.:)
    Cat despre comunicarea mama -fiu,mai am multe de invatat.Cateodata suntem pe aceeasi lungime de unda,alta data avem discutii contradictorii,dar una peste alta cred ca asa-i firesc.Eu am unele perceptii despre viata,el le intelege altfel.Oricum,stie ca are sprijinul nostru,al parintilor,de aceea nu se acunde de noi,dar nici nu trece de limita bunului simt.:)
    Maine poimaine are 17 ani,asa ca multe se vor intampla de aici incolo.Eu sa fiu pregatita!:)

    Sunt simpatici protagonistii tai,iar situatia creata e chiar amuzanta.:)

    Deocamdata n-am cumparat prezervative pentru fecior,nici cu el,nici fara el,dar are el banisorii lui pentru situatii de urgenta,:)in schimb cadouase pentru fete luam impreuna,sau imi cere parerea,chiar daca ramane sa decida el ce cumpara.:)


    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta da, îmi place! Ajutorul mamei pentru alegerea cadourilor pentru fete. Ca să înveţe viitorul bărbat cum se fac cadouri, căci mulţi sunt varză la acest capitol. :-)

      Delete
    2. @Angi... :)) Da, de la sofatul prin magazin la prezervative... Imi place grozav cum ai facut imediat conexiunea. Timpul zboara.
      Situatia mi-a fost oferita pe tava, pur si simplu. Eu n-am facut decat s-o asez frumusel pe hartia virtuala :) M-am tot gandit la povestea asta. Presupun ca tanarul putea sa-si cumpere prezervative si singur daca voia. Dar cred ca fiind in magazin si vrand sa profite cat mai mult de mama si de potofelul ei, tanarul si-a cumparat si niste prezervative. Ca tot avea nevoie. Dar ce mi-a placut mult a fost faptul ca discutau deschis despre...
      Multumesc draga mea, mandra mamica de baieti! :)

      Delete
  15. amuzant , drept sa-ti spun si eu am o relatie foooaartee deschisa cu Monik , dar ea e fata :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presupun ca daca ai fi avut un baiat la fel de deschisa ai fi fost. Esti o mama extraordinara, am observat acest lucru de cand te cunosc :)

      Delete
  16. Cunosc un tip, printre amicii mei, care tot asa avea o relatie foarte deschisa cu mama lui, in sensul ca discutau aproape orice, despre fete, relatii. Sincera sa fiu nu m-ar fi mirat sa fi mers cu ea si la cumparaturi de prezervative :)).
    Nu zic ca e rau, e chiar ok sa ai o relatie deschisa cu copilul.

    Eu personal n-am avut o relatie deschisa nici macar cu maica-mea. Adica a incercat ea sa-mi explice una alta, dar facand parte dintr-o alta generatie, cu alte conceptii, mai pudice in general, nu prea a reusit. Nu condamn. Asa erau educati pe vremea aia. Probabil ei voi fi altfel cu viitorii mei copii. Insa cine stie cum se va schimba societatea si ce asteptari vor avea ei...iar eu o sa le zic "pe vremea mea...." :))
    Te pup! Weekend placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai nu vad de ce, daca s-ar fi intamplat, sa fi fost ceva chiar iesit din comun. E ideal sa ai o relatie deschisa cu copilul. Se evita multe probleme fiindca un copil care stie ca poate gasi intelegere, altfel abordeaza viata si chiar daca face o greseala are curaj mai repede sa ceara un sfat, un ajutor.
      Cat priveste relatia cu mama...nici eu n-am avut o relatie deschisa. Si mama a incercat, pe foarte departe cate ceva, dar n-a stiut sa realizeze acea apropiere. Tot din cauza ca este o persoana foarte pudica. Cu siguranta tu vei sti sa fii o mama moderna. Iar acel "pe vremea mea" va fi mereu actual :)))
      Te pup si eu si-ti urez la fel!

      Delete
  17. foarte fain articolul si foarte comentat! :) intamplarea e deosebita, zau daca nu-mi doresc uneori sa creasca bebe mic mare si sa vorbesc cu el ca intre prieteni! :)

    ReplyDelete
  18. Si eu sunt atenta la oameni, la discutiile si reactiile lor in hipermarket, si nu numai. Imi place sa-i studiez, sa-i ghicesc, sa-i citesc. Insa o intamplare similara nu am trait niciodata, nu am fost partasa la un asemenea dialog.
    Nu pot decat sa spun ca si eu m-as amuza daca as vedea o scena precum cea povestita de tine.
    Weekend minunat iti doresc, Elly :), si multe intamplari frumoase, inedite. :D

    ReplyDelete
  19. La supermarket întâlneşti tot felul de oameni. Dacă ai răbdare să-i asculţi, când stai la coadă la casă, sigur găseşti măcar o poveste demnă de scris pe blog.
    E haioasă povestirea ta. :))
    O seară faină!

    ReplyDelete
  20. Mini-macho-ul ăsta face parte din categoria celor care discută totul cu mamele. Când te gândeşti la asta, nici muşchii par să nu-l mai ajute. Îţi vine doar să fugi în direcţia opusă. AWKWARD!

    ReplyDelete
  21. Asta pentru ca nu ai copii, Elly. Ai fi surprinsa sa afli ca orice parinte cu capul pe umeri ii mai face baiatului din cand in cand asemenea cadouri. Este cea mai buna investitie pe care o poate face un parinte pentru binele copilului. :)))

    ReplyDelete
  22. Cred ca sunt mai ieftine en gros Elly :) Totusi, sa dai 7-8 lei pe 3 prezervative Durex e cam mult asa ca orice reducere e binevenita :))))

    Norocos baiat
    Norocoasa mama si desteapta

    ReplyDelete
  23. Are grija mama de baiat, asta se face numai in aceasta lume noua. Mie imi e rusine sa ii spun prietenei sa cumpere prezervative dar sa merg cu mama sa imi cumpar si sa vorbesc de acest subiect. Amuzant rau.

    ReplyDelete