Saturday, October 19, 2013

Blonda si motociclistul


Dacă este weekend, este HAPPY WEEKEND! - Azi ediţia 41 
Postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), pe blog, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________________________


                  Prea mulți "dacă"...sau nu?!?                



Dacă nu ești programată genetic să ai mustață...
Deși mai există și excepții...

Doi tipi stau față în față într-un compartiment de tren. Unul îl studiază insistent pe celălalt.
- De ce mă privești așa ? se enervează omul
- Stiți, semanați foarte mult cu soacra mea, exceptând mustața.
- Nici măcar n-am mustață!
- Da, dar soacră-mea are... 



Dacă iubita ta nu te place cu mustață...și prietenii-ți spun:

- De când ți-ai ras mustața ești de nerecunoscut!
- Știu! Când mă uit în oglindă mă recunosc după voce!


Dacă îți crește mustața prea încet...sau n-ai deloc...

Tarzan umbla prin pădure... Se întalnește cu un șoricel:
- Șoricelule, de ce ești așa de mic și ai mustață?
- Dar tu de ce ești așa de mare și ai scutec?



Dar și dacă ai mustață... Hmmm....

Doi purici se întâlnesc pe plajă. Unul tremura de frig rău de tot.
- Ce-i cu tine mă de tremuri în halul ăsta?
- Acum am sosit şi am călătorit pe mustaţa unui motociclist 200 km ca să ajung aici. Am crezut că voi îngheţa pe drum.
- Vezi, dacă eşti prost? Eu, dacă vreau să călătoresc, în primul rând aleg avionul, pentru că este cel mai rapid. Pentru asta, merg la aeroport, intru în toaleta de femei, mă bag în bikinii unei dame şi de aici încolo… confort total. Mă întind comod la căldurică şi de obicei trag un pui de somn până la destinaţie. Fă şi tu la fel data viitoare.
Trec două luni şi cei doi se întâlnesc din nou tot pe plajă şi unul dintre ei din nou tremură de frig.
- Ce-i cu tine din nou? Văd că nu m-ai ascultat…
- Ba dimpotrivă, am făcut exact cum m-ai sfătuit. Am mers la aeroport, am intrat în toaleta de femei, m-am băgat în bikinii unei blonde trăsnet, m-am întins la căldurică şi imediat am adormit.
- Şi atunci...?
- Unde crezi că eram când m-am trezit ???… tot pe mustaţa unui motociclist!


Deci mare atenție, mare! Dacă n-ai mustață, ți-am pregătit noi una! 

Pentru că dacă ai mustață, ai reducere.

Niște oameni fericiți. Cu asemenea mustăți de concurs n-o să aibă nicio problemă acolo

Te așteptăm în magazinele bauMax între 22-31 octombrie. 

Ați recunoscut-o? Reclama asta bântuie pe canalele tv de ceva vreme. Să vedeți ce-a făcut motanul meu când a auzit-o!

- Mustață? Reduceri?... Păi...mustață am și eu! Și încă una frumoasă!
-V-am salutat! Am plecat la bauMax!

Postarea aceasta nu este un advertorial! M-a amuzat și inspirat ideea celor de la bauMax și am folosit-o pentru azi. 

================================================
 
Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, nu către linkul blogului, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 41." ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, rog preluați link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi in formularul de mai jos nume și link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).






28 comments:

  1. :) bună dimineaţa, draga mea.
    Cât mă bucur că ai postat de dimineaţă... pot şi eu să comentez :)
    Postările tale încep să-mi sugereze ideea de revistă umoristică :) Ar fi interesantă, nu zici!?!
    Te pup şi sper să mai îmi fac puţin timp astăzi să trec pe aici
    ps.
    m-am vopsit!!!
    habar nu am ce culoare am
    nu a ieşit blond căci era prea închisă culoarea pe care o aveam
    (şi mi-am pus o concentraţie mică la decolorat; nu am vrut să-mi stric chiar din prima părul)
    e interesant totuşi, îmi potenţează culoarea ochilor (despre care eu credeam că sunt maro..., dar acum par să aibă aceeaşi culoare cu nuanţa părului, iar verdele de pe margine, despre care ştiam doar eu şi cei mai apropiaţi ai mei, se vede acum foarte bine!)

    ReplyDelete
  2. Ha, ha! O porţie bună de râs. Mersi frumos, dragă Elly!
    M-au amuzat tare de tot bancul cu.. puricii! Dar şi cel cu soacra mustăcioasă e tare de tot!
    Îţi doresc un weekend frumos şi liniştit! :-)

    ReplyDelete
  3. Bună dimineața de weekend! :)
    Am râs, iar am râs, și-apoi am râs! :))
    OK; acum să vedem ce mai face Snow. Tot frumos, pardon, mult mai frumos decât ieri, iar dacă o ține tot așa, va trebui să-l duci la un concurs de mister! ;)
    Ai mei pikini au chef de ieșit azi, afară e soare ca vara, senin și destul de cald, așa că vor face câte o plimbare prin cele două balcoane cu ghivece multe, încât au impresia că-s în grădină! :P
    M-ai dat gata cu bancurile, o sun pe soacră-mea azi, păcat că n-are mustață! :))
    Happy happy weekend și o tonă de bucurii! Cu drag! :)

    ReplyDelete
  4. Am auzit şi eu zilele trecute reclama, la radio, şi m-a amuzat teribil. :D Haioase şi bancurile tale, dar mai ales imaginile!
    Weekend plăcut, Elly!

    ReplyDelete
  5. Tare fain si inedit bancul cu puricii. :)) Asa e in viata, de ce ti-e frica, nu scapi. :P Super amuzanta postarea ta, Elly, din pacate am ratat reclama celor de la bauMax si nu stiu despre ce este vorba si ce eventuale reduceri il asteapta pe Snow. :P :D
    Weekend frumos iti doresc! :*

    ReplyDelete
  6. =))Foarte bune bancurile :)) Mustatile de concurs le'am mai vazut, dar inca ma amuza teribil :))
    Si ce spune Snow, a gasit ceva dragut la reducere?

    ReplyDelete
  7. Elly, Elly, te pui rau cu soacrele ! :lol:
    Mustata lui Snow a fost cea mai faina. Pupici si lui si tie !
    Happy weekend !

    ReplyDelete
  8. Eu am mustaţă şi în tinereţe am mers mult cu motocicleta. Da purici n-am avut!
    Pe Snow îl pregăteşti de însurătoare ? :)

    ReplyDelete
  9. Buna dimi..la ora asta! :) dar cum ne vedem prima data azi!...:)
    dar cine putea sa incununeze asa un sir de mustati? snow e vedeta! e peste tot! :)
    Iooooi la bancul cu motociclistul! :) unii au ghinion no matter what! :)

    ReplyDelete
  10. Saracul Tarzan... :)
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  11. Ma uit la Johny Weismuller (romanasul nostru Tarzan, nu mai stiu daca asa se scrie numele actorului) si nu-mi vine sa cred ca trecea drept un barbat musculos, in ziua de azi nici nu l-ar fi lasat sa se dezbrace. Am ras pe ruptelea la bancul cu puricii. Ca sa vezi pe unde te poarta viata!

    ReplyDelete
  12. bun ala cu motociclistul!
    happy weekend!

    ReplyDelete
  13. Hihi!
    Am si eu o mustacioasa! :)
    Bune bancurile, m-ai facut sa zambesc ....:)
    Sa ai seara faina, Elly!

    ReplyDelete
  14. Azi ai avut timp de joaca,dupa cum am vazut.Eu am facut pentru iarna diverse conserve,dar m-am oprit sa citesc cateva bancuri.M-a amuzat tema.Sotul meu are mustanta,de cand il stiu,dar n-a avut motocicleta.

    ReplyDelete
  15. Ce a crescut Snow, s-a facut si mai frumos. Ai avut o idee inspirata cu mustata, iar comentariile cu Snow si mustata sunt foarte haioase, la fel si bancurile. Te pup, draga Elly!

    ReplyDelete
  16. Prima zi din Week-end a trecut. Să ai o duminică liniștită.

    ReplyDelete
  17. Bună Elly!
    Îți mulțumesc pentru porția de râs!
    Îți doresc o duminică frumoasă ca sufletul tău!
    Cu mare drag!

    ReplyDelete
  18. Happy weekend! :)
    Elly, de unde le culegi? :)

    ReplyDelete
  19. Felicitari pentru o selectie de glume super comice !
    O duminica frumoasa!

    ReplyDelete
  20. Sper c-am corespuns cat de cat editiei 41, chiar m-ai inspirat ca tocmai ma gandeam ce sa mai fac pe puiu' meu de blog.

    Cu drag,

    Cristian.

    ReplyDelete
  21. Chiar aşa, ce e cu scutecul lui Tarzan? :) M-au destins bancurile, şi exact de asta aveam nevoie!
    Happy Weekend, Elly!

    ReplyDelete
  22. Gluma cu puricii e tare de tot, dar cred ca in secolul asta e cam greu sa mai gasesti "caldurica" pe undeva...Tot mai bine pe mustata, ca nu te deranjeaza nimeni...
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  23. Faine glumele, dar Snow e centrul atentiei pentru mine! Si-s convinsa ca numai de unelte nu-i arde lui, daca (sa nu-l uitam pe daca!) nu se poate folosi de ele la joaca! :)
    Daca si cu parca se plimbau in barca; daca a cazut si parca a murit! :) mi-am amintit citind subtitlul postarii tale! :)
    Saptamana minunata sa iti fie!

    ReplyDelete
  24. Mi-au plăcut şi bancurile, dar pozele acelea cu mustăţile...sunt mortale.

    ReplyDelete
  25. Pe motociclist l-am recunoscut, dar vorbeai de o blondă trăsnet. Ori, ce e în poză...

    ReplyDelete
  26. Primul meu iubit avea mustata, şi .....ups, tineretea mea am fost captivată de niste "mustati" diferite! Dacă nu era articolul tau, nici nu imi venea asta in cap! Noroc cu maturitatea ...că mi-a trecut. Acum...am trei pisici, iar una are niste mustati....colosale. Te pup, chiar m-am amuzat!

    ReplyDelete
  27. Discriminareeee! Şi eu am musteţi, chiar dacă-s numai ... o căţea!

    ReplyDelete