Saturday, October 12, 2013

Un cocoș, doi cocoși...ba chiar și unul gay


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 40 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


             Weekend sub semnul cocoșului           



Foarte pe scurt, o informație interesantă.
Știați că în Trafalgar Square din Londra, ca o ironie pe care englezii n-au prea gustat-o, ba chiar i-a supărat rău pe mulți, se află plasat din luna iulie anul acesta un uriaș cocoș albastru? Este din fibra de sticlă și tronează pe unul din cele patru socluri din celebra piață londoneză. Are 4,7 m înălțime, e realizat de o artistă germană numită Katharina Fritsch și va rămâne pe acel soclu 18 luni. 
De ce supărarea englezilor? Cocoșul e unul dintre simbolurile Franței, lucru care se bate cap în cap cu simbolul pe care îl reprezintă Trafalgar Square, adică victoria asupra lui Napoleon.

Cocosul albastru din Trafalgar Square


.
Să-i lăsăm pe englezi cu supărarea lor și să ne întoarcem la oile...pardon, la găinile și cocoșii noștri...

Dimineața în ogradă...
- Cucuriguuu!, cântă găina.
Uimit, cocoşul făcu un ou.



Viermele către prietena lui:
- Daca nu te împaci cu mine, mă arunc in fața găinii !!!




Doi cocosi vorbeau intrei ei. Unul zice:
-Hai, măi, pana la supermarket!
-Ce, pana mea, sa facem noi la supermarket?
-Hai, mai prostule, vedem si noi femei goale.




Bula în mașină. La un moment il depaseste o gaina. Apasa pe accelerator, n-o ajunge. Dupa cativa kilometri ajunge la o ferma si-l intreaba pe țăran:
- Ce fel de gaini sunt acestea? Prima data vad sa fuga asa de repede o gaina.
- Da, e o nouă specie, pentru carne.
- Si-i gustoasa carnea?
- Nu se stie, nu le putem prinde.



Merge țăranul la târg sa-si cumpere un cocos tanar. Isi alege unul si hai catre casa. Acasa ii da drumul in curte sa-si vada de treaba; cocosul cel nou nu sta pe ganduri si hai la gaini...
Cel batran vede ca zilele-i sunt numarate si se hotaraste totusi sa-si incerce norocul, asa ca intra-n vorba cu tinerelul:
- Mai nepoate, vad ca tu esti cel mai tare din parcare da' eu zic ca-mi poti acorda si mie o șansa. Hai sa ne-ntrecem la fuga in jurul curtii. Daca tu ma ajungi in cinci ture, pai atunci eu te las pe tine sef la gaini.
Zis si facut. Cel tanar o ia la goana dupa cel batran. Din casa sare gospodarul cu un cos, se arunca pe cel tanar, il ia si-i taie gatul...
- Mai, fir-ar sa fie, zice taranul cu obidă, pai asta-i deja al patrulea cocos homosexual pe care l-am luat...
 


Și nu uitați:

Cine se culcă o dată cu găinile, se culcă și a doua oară!!!


================================================
 
Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, nu către linkul blogului, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 40." ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, rog preluați link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi in formularul de mai jos nume și link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).




41 comments:

  1. Doi cocoși fioroși, privesc țanțoși înapoi.
    Văd un stol de vrăbioi
    Puși pe harță c-o paiață
    Ce veni încet și lipa de la piață.

    ReplyDelete
    Replies
    1. N-o stiam... E tare draguta.
      Iti multumesc, Liviu. Sa ai un weekend asa cum iti doresti!

      Delete
    2. Nu aveai de unde s-o știi. Am scos-o din cufărul meu.

      Delete
    3. Ai un cufar bogat :) Imi place si mai mult, fara exagerare. Multumesc din suflet!

      Delete
  2. Replies
    1. Multumesc, Maria! Weekend placut, draga mea! :)

      Delete
  3. Unde s-o fi dus comentariul meu ?... Să-l mai scriu o dată... Dacă apare de două ori, te rog să stergi tu unul dintre ele.

    Ziceam așa: Ce înseamnă experiența vieții... Bagă tineretul în oală ! :)))))))

    Happy weekend, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ZIna draga, l-am cautat si la Spam...Nu-i! Mi s-a intamplat si mie pe bloguri o astfel de situatie. Uneori s-au dus la spam, alteori s-au dus niciunde. Ale online-ului mistere :)
      Asa este, experienta isi spune cuvantul :)
      Multumesc. La fel, draga mea!

      Delete
  4. "nu le putem prinde" :)))
    hai un weekend misto sa ai fata. si vezi sa nu te prinda cocosul :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fug mai repede ca el :))
      Ma bucur ca ti-a placut gluma aia.
      Happy weekend!

      Delete
  5. Destept cocosul cel batran! :) Dar taranul? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taranul? Cam pervers si cam superficial, nu? I-a facut cocosul cel batran pe amandoi: si pe taran, si pe cocosul cel tanar. ;)

      Delete
  6. Chiar e ochios cocosul ala albastru! M-am distrat,i-am tradus vreo 2 si vikingului,s-a distrat si el :D.
    Am pus si eu link la o pozioara pt Superblog,dar e scrisa umoristic,are si desen,zic ca merge :)

    Weekend vesel,Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am ales cocosi unul si unul. Ca sa va si placa, nu doar ca o simpla ilustratie. In plus, am ales pasari de diferite rase, care mai de care mai frumoase, zic eu. Ma bucur ca i-ai citit si vikingului tau din glume :)
      Mi-au placut poezia si desenul. Multumesc, Irina! Si tu sa ai!

      Delete
  7. PS. Scrisesem si eu o poezioara cu un cocos mai demult,pt copii,dar tot asa,vesela, nu cred c-o am pe blog, dar poate o caut s-o pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-o cauti, de ce nu? Si anunta-ma, te rog! :)

      Delete
  8. Cred ca londonezii sunt albastri de furie ori de cate ori trec prin celebra lor piata. Nu stiu care e rationamentul din spatele "operei de arta", dar oricum mi se pare destul de ciudat. Altfel, cocosul e simpatic. :))
    Eu m-am indragostit de indata de Londra cand am vazut imagini cu Piata Trafalgar. Am scris si un articol pe tema asta, "Love at first time".

    Bancurile tale mi-au inveselit ziua asta mohorata, draga Elly. :) Weekend placut in continuare. :)

    ReplyDelete
  9. Vai, ce-mi plac gainile! Am o slabiciune pentru rasele de gaini. Am ras sanatos la bancuri. Acum as manca o supa de pui!

    ReplyDelete
  10. Elly, fără să știu tema ediției, taman astăzi am fotografiat găinile ieșite la ,,păscut” :)). Cu ce am mai avut prin casă, am încropit o scurtă poveste păsărească :). O seară frumoasă!

    ReplyDelete
  11. Mi-a placut bancul cu viermele :)))).
    Am citit si eu despre cocosul albastru din Trafalgar Square, e amuzanta ironia. Pentru noi, e calr ca nu si pentru englezi :)).
    Weekend frumos iti doresc Elly!

    ReplyDelete
  12. mi-au placut toate glumele, dar mai cu seama mi-au placut fotografiile! wow... cocosi si gaini de expozitie!
    O postare vesea, ce însenineaza o dupaamiaza de toamna cu ceata :) multumesc!
    Un weekend minunat în ncontinuare, Elly draga!

    ReplyDelete
  13. Hihi!
    Asa savuroase sunt bancurile cu gaini si cocosi!? Tare mi-a placut postarea ta.....:)
    Sa ai seara faina, Elly!;)

    ReplyDelete
  14. am facut friptura de pui! :) deci sunt in ton cu "tema emisiunii"! :) glumele sunt faaaaaaineeee! :))

    ReplyDelete
  15. Dar de ce or fi pus totuşi cocoşuş acolo? Că ei mereu au fost rivali cu francezii.
    Amuzante glumele, mi-au înveselit seara!
    Week-end plăcut, Elly!

    ReplyDelete
  16. Tare haioase glumele cu cocosii. Weekend plåcut

    ReplyDelete
  17. Cand canta gaina, e normal, cocosul face oua! :D Si nu numai in ograda...

    ReplyDelete
  18. de unde reiese ca intelepciuneavine odata cu varsta. m am amuzat teribil.

    ReplyDelete
  19. =)) Cam ghinionist taranul asta :)) Stiam si eu unul, nu mi'l mai amintesc exact, dar era ceva de genul:
    Un taran se duce la targ cu un cocos. VIne un potential client si intra in vorba cu taranul:
    -E batran cocosul?
    -Nu e batran
    -Calca gainile?
    -Calca. Calca si gainile si gastele si ratele si tot din curte.
    -Pai si atunci de ce il vinzi?
    -Ehehe, de la un timp se uita cam dubios la mine

    ReplyDelete
  20. Sincer, nu-mi place cocoșul din Trafalgar Square...Dacă Katharina Fritsch spune că nu era la curent cu faptul că această pasăre este unul dintre simbolurile Franţei, (cocoșul galic, le Coq francais, și nu, n-am spus ”cock”, hahaha!), asta este! Eu n-am apreciat-o vizavi de nervii englezești, ci ca expresie artistică.
    Dar îmi plac mult bancurile, am râs și le-am spus și-n casă. :))
    Elly, Happy Weekend ți-am spus în avans, acum iată-mă acasă, după două zile absolut senzaționale, mai ales că la noi e revenit vara! ;)
    Să ai o duminică frumoasă, cu odihnă și veselie din belșug! Te pup, numai gânduri și urări de bine! :)

    ReplyDelete
  21. Credeam ca stiu totul despre cocosi...
    Sa ai bucurii !

    ReplyDelete
  22. Foarte faine bancurile cu cocosi, iar de cocosul albastru chiar nu stiam. Cum le stii tu pe toate! Numai bine!

    ReplyDelete
  23. Imi place ideea cu cocosii si gainile... rau e, sa fii in rolul de gaina, dar si de cocos :))
    si ... intrebarea retorica, care urmeaza a se pune... cine a fost mai intai, oul? sau gaina? si oricare ar fi fost cred ca la inceput n-a fost un cocos gay :))
    Weekend placut, draga Elly!

    ReplyDelete
  24. Papagalul ciuguleste pastiluta albastra a stapânului sau cam neglijent. Dupa un timp se "înfierbânta" rau de tot si stapânul, dându-si seama de unde i se trage, îl baga în congelator. A doua zi se trezeste si îsi aduce aminte de papagal. "Mamaa, l-am uitat în congelator, cred ca e înghetat bocna!"
    Deschide congelatorul si vede papagalul transpirat înjurând în draci; "Ce-i ma cu tine, ce esti asa obosit?", "Vino tu în locul meu si încearca sa desfaci picioarele la gainile astea congelate sa vezi cum e!"...

    ReplyDelete
  25. Ha, ha! Mi-a plăcut mult postarea ta, dragă Elly! Uite ce umor fain se poate face şi cu cocoşi. Gluma cu cocoşul gay m-a amuzat teribil. Iar găină care cântă cucurigu am văzut în copilărie. Bunica era superstiţioasă, aşa că a tăiat-o imediat! :-)

    O seară frumoasă, Elly dragă! :-)

    ReplyDelete
  26. Intelepciunea cocosului batran! :)) Instinctul de supravietuire, deh!
    Sunt haioase toate glumele! Sunt si mai amuzante - un fel de a spune - avand si ilustratii potrivite! :)
    Iar cocosul albastru... Ce motive de nervi au unii! :) Dar nu-s singurii care-si cauta motive de nemultumire!
    Seara frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  27. :)) Nu ma pot abtine si iti las si eu unul aici:
    Un cocos vine in fiecare dimineata in cotetul celor 10 gaini.
    Pe 9 dintre ele le saruta, ultimei ii smulge o pana.Si-asa zi de zi pana cand ultima se zburleste la el si-l intreaba:
    - Pe celelalte 9 le saruti, dar mie imi smulgi mereu o pana! - De ce??
    Cocosul o fixeaza in priviri si-i raspunde suav:
    - Pe tine te vreau goala, baby !

    ReplyDelete
  28. Vaaaai, deci cocosul albastru e mortal. Culoarea aceea greu de obtinut si de gasit in textile, in picturi....darmite sa-l mai aiba in oras, norocosii :)

    Eu nu stiu bancuri cu cocosi, jur ca in ultima vreme cei din jurul meu s-au transformat in gaini motate, cel mult!
    Evident ca NU si consortul .

    ReplyDelete
  29. imi place teribil cel albastru! :)

    ReplyDelete
  30. M-am distrat! Apropo, circula pe fb o postare cu niste gaini ce se uitau cum erau rotisate niste surate de-ale lor ...sub genericul: film de groază!

    ReplyDelete