Tuesday, May 1, 2012

Guest-post MINUNAT – Cum m-am blogo-împrietenit cu Adelina Pestriţu!


Salutare din nou din deplasare!

Emil Călinescu mă numesc, student, doctorand şi blogger (în ce ordine vreţi). Pentru ultimul defect este responsabilă următoarea adresă: http://emilstudentulminune.wordpress.com/. Îi mulţumesc gazdei pentru amabilitatea de a accepta o asemenea aberaţie la ea pe blog. Şi pentru faptul că s-a oferit să-mi pună ea diacritice la acest articol.
Să trecem la subiect şi să vorbim despre domnişoara Adelina Pestriţu. 
Care, dacă nu stiaţi, este bloggeriţă. Poate fi găsită la adresa http://pestrituadelina.blogspot.com/. Cum am dat de această adresă?
Păi simplu: adresa ei există şi în alte bloguri. Nu sunt primul care află de existenţa bloguleţului ei. Iar eu am un obicei prost: cum dau de un blog, îmi bag nasul în blogroll. Şi tocmai făcusem ieri link-exchange cu Luna Patrată. Menţionez: ofer colaborare tip link-exchange, dar şi invitaţie pentru guest-posting doar blogurilor care-mi plac.
Revin. Abia făcusem link-exchange cu acel blog. Şi intru să verific, să mă văd acolo. Ştiţi voi, narcisismul din mine e mare: îmi sare inima-n piept când mă văd în alte părţi. Când văd că-s pomenit (fie şi în sens negativ), când îmi văd numele, link-ul. Poza deja e extazul de pe lume...
Şi cum intru io p-acolo dau de... Adelina Pestriţu. Îmi păstrez calmul, ştiam cine e (aveam dubiile mele CHIAR O FI EA SAU…dar le păstrez pentru mine) şi intru la ea pe blog. Recunosc: ca bloggeriţă e ok. Oricum, deja i-am făcut review la blog. Nu insist despre asta.
Aşadar, pe blogul ei lăsasem doar un "ROG AUTOAREA ACESTUI BLOG SĂ MĂ CONTACTEZE PENTRU NIŞTE PROPUNERI". Mesajul acesta îl las tuturor celor care nu au o adresă de mail vizibilă pe site. Unii ar fi zis: dă-o dracu’ de treabă! Chiar crezi că te va contacta ?
Surpriză: m-a contactat ! Am vorbit prin mailuri de vreo 2-3 ori, iar acum am trecut la pasul următor: vorbim pe mess! Uau, o am în lista de mess pe Adelina Pestriţu. Asta e tare, nu ?
Aseară vorbeam cu ea cât ea era pe drum. O dau în gât: era pe drumul spre mare, şi ea NU era la volan. Nu zic cu cine era, că n-am acordul acelei persoane. Ea era pe mail, cică.
Şi ce am descoperit e contrar a ce vad în presă. Îmi pare o persoană sinceră, deschisă, sociabilă şi cu mult simţ al umorului. În loc să se enerveze când vede articole «ciudate», ea se distrează. Da, tocmai văzu faptul că e cu prietenul ei la mare. Surpriză: e la mare, dar fără el (acum presa de scandal va scrie că urmează despărţirea, nu ?).
Puteti să daţi oricât cu pietre, dar despre ea am o părere bună. Ca bloggeriţă recunoaşte că are de învăţat. Eu cică îi sunt «profesor» (nu doar eu, mai are şi alţii). Recunoaşte că va trece, nu ştie nici ea când, pe domeniu. Şi recunoaşte că, momentan, nu poate «urla» că are blog, până nu  îl face mai profesionist.
Altfel, pare o tipă ok. Vă spun sincer: şi eu m-am mirat că m-a contactat şi că m-a şi acceptat în lista de mess. Să nu mai zic faptul că a şi scris un guest-post (primul al ei) la mine pe blog (nu ştiu când apare acest articol, dar guest-ul ei e programat pentru 16:30).  Şi cică va prelua şi nişte lepşe. E clar: vrea să se bloggerizeze din ce în ce mai mult.
Ştiu ce o sa zică «haterii» (termen generic):
1. N-ai de unde să ştii că ea e pe bune Adelina Pestriţu;
2. E doar de imagine, ea tot o … ramâne (înlocuiţi … cu multe cuvinte negative pe care le găsiţi pe net despre ea);
3. Şi ce mare laudă că a scris Pestriţa (sună mai bine decît «Adelina») pe blogul tău ?
Tuturor haterilor, dar şi tuturor cititorilor, dedic următoarea melodie :


Salutări MINUNATE şi RITMATE tuturor!

11 comments:

  1. felicitari, eu sunt la fel de bucuros ca sunt in grupul elly, pandhoraa, carmen, robert, etc.
    toti suntem oameni!
    o zi buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna dimineata!
      Nu-i un articol scris de mine ci de un alt blogger, coleg de breasla,ca sa spun asa... Eu doar gazduiesc azi acest articol.
      Ma bucur ca iti place. E un articol scris frumos, cu suflet, despre o fata frumoasa pe care sunt convinsa ca o cunosti de la televizor :)
      O zi buna si tie si multumesc pentru ca te simti bine in compania noastra. Sentimentul este reciproc.

      Delete
  2. Replies
    1. E un articol frumos, nu? Ca si Adelina, de altfel.
      Multumesc pentru apreciere :)

      Delete
  3. :) f tare. sa o saluti din partea mea :P. ciaooo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Multumesc pentru vizita, Geanina!
      Am sa-i transmit un salut din insorita Italie. O va bucura :)
      Sa ai o zi deosebita!

      Delete
  4. Multumesc lui Emil pentru gest, dar iti multumesc si tie Elly pentru ca i-ai gazduit articolul.

    Geanina@ Si eu te salut. Sper ca esti ok acolo in Italia !! :)

    ReplyDelete
  5. Din pacate persoana vizata nu este Adelina Pestritu. Dovezile sunt clare si oficiale.

    Articolul nu-l schimb, nu-l reneg. In acel moment asa gandeam. Trecutul nu-l pot schimba, viitorul da.

    Am dat mai multe detalii aici:

    http://emilstudentulminune.wordpress.com/2012/05/02/de-meserie-blogger-de-vedeta-uite-adelina-nu-e-adelina/

    Salutari proprietarei acestui blog. Mersi oricum pentru gazduire, chiar daca m-am inselat :) sper totusi sa pastrezi acest articol. Dupa mine, trecutul n-ar trebui sa-l schimbam/modificam :) Viitorul da :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cum face Blogger dar unele din comentarii le trece la "spam". Ca si pe acesta.
      Emil, am vazut toata valva creata. Nu stiu ce sa spun. Nici nu voi spune. Nu ma grabesc sa trag concluzii.
      Asa cum ma rogi, voi pastra articolul.
      Te salut si eu. Dar totusi sunt suparata ca salutarile tale nu sunt "minunate" :))

      Delete
  6. http://www.theflyonawall.com/2012/05/atentie-la-vedeta-fake.html

    ReplyDelete