Saturday, May 12, 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia a 8-a


HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 8-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este

Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă,
apoi să introduceţi nume şi link în tabelul afişat la sfârşitul postării mele HAPPY WEEKEND! - Ed. 8, de azi.
__________________________________________________________________



Tocmai ati prmit o invitatie la o petrecere si nu stiti cum sa va prezentati astfel incat sa fiti cele mai frumoase? Iata cateva recomandari:

Aceasta minunata rochie este, cred, o idee buna
La care sa pot adauga aceste sandale asortate
Machiajul ar fi bine sa fie si el in ton
La fel manichiura, ca tot e sezonul florilor
Tinuta va fi completa si de real succes numai cu o astfel de coafura

Dragele mele, sper ca v-am fost de un real folos. Distractie placuta!

********************************************* 

Cerere in casatorie
- Am venit să cer mâna fiicei dvs!
- Cea mare sau cea mică?
- Cum, nu le are la fel?
__________________________________________________

Mai aveti de trait trei luni
Un pensionar merge la doctor. Dupa ce il consulta, acesta ii spune cu voce grava:
- Mai aveti de trait trei luni!
La care, pensionarul ii raspunde senin:
- Cu ce doctore, cu ce?!?…
__________________________________________________


Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 8

Apoi introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat):

10 comments:

  1. Buna dimineata!
    Da, am inceput cu zambete!
    Multumesc, happy sa si la tine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna...ziua! :)
      Multumesc pentru vizita! Imi pare rau ca nu am oferit niste sugestii si pentru partea masculina ;) :)
      Happy Weekend sa ai!

      Delete
  2. Foarte interesante recomandarile !
    Multumesc !:))
    Weekend de poveste!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Nu-i asa? ;) Cred ca am arata cam ca o salata de flori :))
      Multumesc si eu! Toate cele bune!

      Delete
  3. Buna Elly!
    Excelenta alegere!
    O duminica însorita îti doresc! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, multumesc! :)
      La fel, sa ai o duminica minunata!

      Delete
  4. Dupa ce am pregatit florile am observat ca si tu te-ai axat tot pe asa ceva saptamana asta. Macar acum avem mai multe flori.:-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Florile sunt fascinante, sunt cel mai frumos lucru daruit de natura omului :)
      Si cred ca niciodata nu sunt de ajuns ;) :))
      O duminica plina de flori!

      Delete
  5. Eu am fost plecata si nu am putut participa "oficial", dar m-am straduit! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate participi saptamana vitoare :)
      Nici eu n-am avut azi timp decat sa fac vizitele la L.I.P. :)

      Delete