Saturday, May 5, 2012

Un dar de la Playboy de Ziua Barbatului


Curios ca la barbati si la dorintele lor cele mai ascunse nu s-a gandit o femeie.
S-a gandit un barbat. Pare surprinzator...ori nu. De fapt, cred ca numai un barbat putea sti cu adevarat ceea ce isi doreste un alt barbat.
In anul 1953, intr-o vara, un tanar de 27 de ani, pe numele sau Hugh Hefner, creeaza o revista pe care o numeste initial Stag Party.
La scurt timp revista isi va schimba numele in Playboy. Playboy a fost gandita ca o revista dedicata barbatilor. In scurt timp, Playboy are un succes atat de mare incat depaseste granitele U.S.A., devenind o revista de referinta pe plan mondial.
Revista continea subiecte despre sex, caricaturi care devin celebre, informatii despre mancare si bautura, articole despre lifestyle, ultimele noutati in moda pentru barbati, plus o sectiune despre zeul secolului XX, automobilul. 
Revista capătă inca de la inceput si un logo, care va fi cel mai de succes si cunoscut logo pe plan mondial, iepurasul Playboy.
In deceniul sapte, revista "creste", in ea aparand "interviul Playboy", interviu de impact, care aduce in prim-plan subiecte legate de problematica sociala, drepturi civile, droguri. Erau anii '60, deci nimic neobisnuit. Revista era in pas cu toate schimbarile petrecute in lume. Se deschid o multime de cluburi Playboy in toata lumea si chiar o televiziune, Playboy's Penthouse.
Indiferent ce perioade a traversat, revista Playboy s-a adaptat din mers, fapt ce a facut-o sa reziste pe piata, in anul 2003 sarbatorindu-se 50 de ani de existenta.
In Romania, primul numar a aparut in noiembrie 1999, avand-o pe coperta pe Dana Savuica.
Astazi Playboy este cea mai cunoscuta revista pentru barbati din lume.
Desi revista este cumparata si pentru articolele sale, motivul principal al marelui succes sunt pictorialele
De aceea, pentru ca azi, 5 mai, este Ziua Barbatului, va daruiesc, tuturor barbatilor, cateva  dintre cele mai frumoase coperti ale revistei, care sper sa va faca placere.

La mulţi ani, dragi bărbaţi!
Karen Velez - 1985
Sharon Stone - 1990
Pamela Anderson - 1991
Charlize Theron - 1999
Dalene Kurtis - 2002
Alina Puşcău - 2009
Pamela Anderson - 2011
Marilyn Monroe - 1953 - prima editie a revistei Playboy

05.05.2012
 

16 comments:

  1. "Mulţumeeesc, mulţumeeesc", strigă glasuri de copii...
    Dacă tot e ziua mea (nu e un criteriu de vârstă, cred), pot să fiu şi pretenţios?
    Măi fată frumoasă, varsă apa măcar de la prima poză, că se udă părul fetei... :)) şi vedem şi noi mai bine "detaliile"!

    Asta da inceput de zi...
    Cum sa imi imaginez finalul ei?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Nu stiu cum faci, dar cu fiecare comentariu reusesti sa ma binedispui. Detaliile...se ghicesc ;) E bine asa :)
      Finalul? De ce sa te gandesti la final? Ce e pana acum e bine.
      Ti-am mai facut un mic dar, sa zicem ca tot pentru ziua asta...Sper ca ti-a placut :)

      Delete
    2. daaaaa, multumesc foarte mult!
      am stiut ca esti "fata lui D`Artagnian" dupa eleganta cu care manuiesti cuvintele!
      de acum o sa fiu mereu "en-garde"!

      Delete
    3. apropo de gestul tau frumos (ma inclin!), acum ma dau si cocos: in clipa asta, blogul meu este intre doua fete!
      eee, maine vine o trasura cu trandafiri la poarta castelului tau!

      Delete
    4. Apropos de doua fete, o sa spun vorba aceea "Intre doua nu te ploua dar..."
      Sper sa fie altfel...cu totul altfel :)

      Delete
    5. Tre' sa pregatesc un butoi pentru trasura cu trandafiri ca atatea vaze de flori nu am in casa :)))
      O intrebare/nedumerire: De unde ai stiut ca-mi plac trandafirii??? :)

      Delete
    6. Uff! Niciun secret nu pot sa le spun! ;) :))

      Delete
  2. Multumim femeilor ca se daruiesc atat de mult pentru a ne face pe noi fericiti.
    P.s Hugh Hefner mai traieste?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si eu pentru vizita si aprecieri :)
      Da, mai traieste. Are vreo 86 de ani...

      Delete
  3. hi,hi,hi...te contrazic partial! Vad ca esti femeia care s-a gandit si la ei astazi !!!
    Deci si din partea mea: "La multi ani barbatilor, oriunde s-ar afla!" :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, m-am gandit si eu azi...pe cand Hefner...el s-a tot gandit, de peste 50 de ani :)
      Si m-am gandit de doua ori azi la ei ;) Le-am mai facut un cadou, de data asta amuzant :) La Happy Weekend 7.

      Delete
  4. Eu ma dezic de aceasta zi "a barbatilor". Insa nu refuz cadourile :P... in plus, habar nu aveam ca Charlize Theron a pozat pentru PlayBoy. Pacat. O zi faina de 5 mai. Si daca tot e sa va ganditi la barbatii vostri / altora, faceti-o in stil PlayBoy-ist.

    Am zis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raule! :)) Te dezici dar cadoul nu-l refuzi :))) Foarte bine.
      Da, si frumoasa Charlize a pozat. Probabil a avut o oferta de nerefuzat. Ce voiai sa faca? Lasa ca nu i-a daunat. Cred ca, dimpotriva.

      Delete
  5. PS. Regleaza-ti Time Zone-ul blogului, ca era sa fac infarct cand am vazut ca la comentariul meu apare ora 12. Damn.. am intarziat la intalnire!?!?! :)) NU... ca e doar 10...............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-l pot regla. E aiurea rau...nu stiu de ce. Am mai incercat si tot o aiureala a iesit. L-am lasat la fel pana la urma...
      Nu vreau sa ma pun rau cu Blogger. Abia ce mi-a dezactivat antispamul...sau cel putin asa apare :)

      Delete