Tuesday, May 15, 2012

"Castiga un WebSite Gratuit!" - Concurs pentru bloggeri


"Castiga un WebSite Gratuit!" este numele sub care se desfasoara un nou concurs pentru bloggeri.  
Incepand de astazi, S.C. Fzones Media Design SRL lanseaza un nou concurs pentru bloggeri, concurs cu perioada de desfasurare intre 15.05.2012 - 15.06.2012.
Deci, dragi confrati intr-ale bloggeritului, se pare ca avem treaba. Incepand de azi, 15 mai 2012 pana pe 15 iunie 2101, pe site-ul FZONES.com se da startul acestui concurs care sigur ne poate ajuta. Pe cativa dintre noi, cu siguranta.
Iata care sunt cerintele de inscriere la concurs: 
1. se poate inscrie orice blog/site care are un minum de 10 articole la activ.
2. nu conteaza Page Rank-ul sau numarul de vizitatori
3. se va scrie un articol (sau mai multe) in care trebuie folosite urmatoarele cuvinte/expresii cheie: "servicii web design", "creare website ieftin" sau "realizare website", "inregistrare directoare web" sau "optimizare website"- cu link catre pagina de start a FZONES.com, organizatorul concursului.

Atentie!!!
Rugamintea organizatorilor este ca articolele sa nu contina cuvinte cu tenta obscena altfel articolele vor fi respinse.
Pentru inscriere se va completa formularul de pe FZONES.com cu numele si adresa de email plus link catre articolul scris pentru concurs.

Premiile care se acorda sunt urmatoarele:
Premiul 1: Un WebSite Complet realizat de catre FZONES.com
Premiul 2: Un WebSite Complet realizat de catre FZONES.com
Premiul 3: Un WebSite Complet realizat de catre FZONES.com
DECI 3 WebSite-uri Complete realizate de catre FZONES.com !!! Ce poate fi mai bine de atat??
(Aceasta inseamna un numar de 3 (TREI) WebSite-uri complete adica domeniu (.ro, .com, .net, .eu, .info, etc.) + gazduire pe un an de zile + SEO (optimizare) + intreaga conceptie a site-lui.
Premiul 4: Pachet SEO Complet + Inscriere in 500 Directoare Web
Premiul 5: Pachet SEO Complet + Inscriere in 200 Directoare Web

Important!! 
Castigatorii concursului vor fi alesi in urma unei extrageri pe site-ul Random.org. Extragerea va fi filmata si apoi postata AICI, adica pe pagina concursului.
Pentru cei care nu cunosc in ce consta un Pachet SEO Complet accesarea acestui link: Etape intr-o campanie SEO, va da lamuririle necesare.
La finalizarea concursului, se vor solicita datele personale ale castigatorului Premiilor 1, 2 si 3, pentru a se putea emite pe numele lor factura fiscala pentru domeniu+gazduirea web pe un an de zile, deoarece vor fi proprietarii acestor WebSite-uri Complete realizat de catre FZONES.com. Facturile fiscale va fi pe 0 (ZERO), adica toate costurile, timp de un an, sunt suportate de catre firma organizatoare, FZONES.com. 

Parerea mea e ca este un concurs cu premii EXTRAORDINARE si foarte interesante pentru bloggeri, un concurs de care era nevoie. Felicitari pentru initiativa FZONES.com !!

15.05.2012

13 comments:

  1. Replies
    1. Da! Cred ca ar fi bine sa participam. Nu se stie...Incercarea moarte n-are :)

      Delete
  2. Replies
    1. Salut, Silviu!
      Mergi pe http://www.fzones.com/concurs/ si acolo, sub anuntul concursului, (unde vei regasi mai pe larg ceea ce scrie in articolul meu), deci sub articolul-anunt, exista deja cel putin o inscriere acolo unde scrie "COMENTARII".
      Sper ca ti-am fost de ajutor.
      O seara buna!

      Delete
    2. Trebuie insa sa scrii un articol care sa contina neaparat acele expresii cheie scrise cu caractere boldate si sa mai contina link catre pagina de start a FZONES.com, organizatorul concursului.
      OK?

      Delete
  3. Replies
    1. :) Multumesc, draga mea!
      De fapt...as zice ca de ceva bafta am nevoie :))

      Delete
  4. Iti tin pumnii, Elly!!!
    Macar astia nu cer sa ai nu stiu cati vizitatori sau nu stiu cate luni de blogging.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna dimineata, draga mea!
      Ai dreptate, desi eu m-as incadra la orice conditii, chiar din acelea mai dure. Teoretic am 10 luni de blogging, am deschis blogul in iulie 2011 :)
      Fac o incercare. Poate sa nu fie nimic caci nu-s prea norocoasa, in general.

      Delete
    2. Ella multumesc inca odata penru sustinere si participare.
      Vienela, pentru astia de la Fzones nu conteaza aceste aspecte. Vrem sa ajutam, de aceea ne-am implicat in crearea acestui concurs. Daca faci o vizita scurta pe site-ul nostru vei observa ca avem ceva timp de cand tot ajutam. Bine, ajutor in ceea ce stim si ce oferim, ce ne sta in putere.
      Cat despre concurs, m-as bucura sa se stranga un numar cat mai mare de participanti.
      Premiile consider ca sunt destul de ok, nici o alta firma de Web Design din Romania nu a oferit atat de mult.
      Toate cele bune. Va salut!

      Delete
    3. Multumesc pentru multumiri :))
      Am facut cu placere ceea ce am facut. Si de participat, mi-am zis ca incercarea moarte n-are :)

      Delete
  5. Scuze Elly, se pare ca te-am boteza Ella
    Fac cinste de Paste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, observ si eu acum. Nu conteaza, e foarte aproape de numele meu. Diferenta de-o singura litera ;)
      Am mult de asteptat pana la Paste...cam vreun an, asa :) Dar am retinut!
      O seara buna sa ai!

      Delete