Saturday, May 5, 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia a 7-a


HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 7-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este

Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă,
apoi să introduceţi nume şi link în tabelul afişat la sfârşitul postării mele HAPPY WEEKEND! -Ed. 7, de azi.
__________________________________________________________________



Ziua de 5 mai este Ziua Barbatului.
Ce asteapta barbatii de ziua lor? Pai...sa vedem.

Orice barbat asteapta de ziua lui macar un cadou...
De fapt el viseaza sa aiba in fiecare noapte parte de o vedeta playboy...
Dar ar putea primi asa ceva...ceea ce nu-i chiar rau...
Sau, cand vine acasa, ar putea primi o cupa de sampanie servita asa... ceea ce-i chiar foarte bine!
Sau, daca intarzii...cand, in sfarsit ajungi acasa, poti constata ca ti-a fost bauta toata berea din frigider... ;)

Sa nu uit:   La multi ani, dragi barbati!


********************************************* 

O femeie cauta o carte in biblioteca. Sotul o intreaba: 
- Ce cauti draga? 
- Stii unde-i cartea aia "Cum sa traim pana la 140 de ani" ? 
- Da, tocmai am aruncat-o... 
- De ce ? 
- Incepuse ma-ta s-o citeasca !
_____________________________________________________

Sotul vine acasa si o prinde pe sotie cu amantul in pat... Socat intreaba: 
– Ce se intampla aici? 
Sotia se uita la amant si zice: 
– Ti-am spus ca-i prost?!!
_____________________________________________________

O mama isi surprinde fiica de 35 de ani jucandu-se cu un vibrator.
- Ce faci? o intreaba mama.
- Mama, am 35 de ani, sunt urata, nu o sa ma pot marita niciodata, asa ca de acu incolo, asta va fi sotul meu.
A doua zi, tatal, auzind in camera fetei zgomote ciudate, intra si primeste aceeasi explicatie. O zi mai tirziu, intorcandu-se acasa mama, isi gaseste sotul cu o sticla de bere intr-o mana si cu vibratorul in cealalta. Socata, il intreaba:
- Barbate, ai innebunit? Ce faci?
La care sotul raspunde: 
- Nu vezi? Stau si eu la o bere cu ginerica. .....
_____________________________________________________


Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 7

Apoi introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat):

8 comments:

  1. hmmm... multumiri de urari, da-mi un mail sa-ti spun adresa macar unui cadou din lista! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm :)
      Pentru putin. Mi-a facut placere, mai ales ca a fost vorba de daruri,chiar daca mai amuzante. :

      Delete
  2. intre "sampanie" si "bere" aleg berea... dar tot cu cearceaful raman! multumesc! chiar ca happy week-end!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a facut placere. Asta a fost si dorinta mea: Un zambet si un gand frumos pentru voi :)

      Delete
  3. Happy Weekend! foarte fain am inceput dimineataa, cu o portie de ras! si mdaaa...La multi ani barbatilor! dar vezi? de ziua femeii parfum, flori si alte dulcegarii pe cand ei.....hai cu berea, hai cu fataa dezbracata....pai asa? :)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Mona!
      Imi pare bine ca te-a inveselit aceasta postare. A fost un dar amuzant pentru ei. Le-am mai pregatit unul, care sper ca le-a placut la fel de mult. De fapt stiu ca da :)

      Delete
  4. Se pare ca i-ai atins la corazon pe barbati weekend-ul asta! :))

    ReplyDelete