Friday, January 11, 2013

Propunere . . . . . . . [r.i.o.]


...într-o zi ploioasă de iarnă...


- Ham, ham! Hai să facem cunoștință!

- Hmmm... Nu vrei... Bine... :(

- Pa! Poate altă dată...

========================================================================

Postarea participă la provocarea "Reflexii în oglindă", propusă de SorinN.
Dacă dorești să participi, poți publica, într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip cu imagini tip reflexie, chiar și cea dintr-o oglindă retrovizoare.




44 comments:

  1. Ham, eu vreau! Esti un catel frumos, ai grija de tine si fii atent la masina hingherilor! Acolo la voi este tare periculoasa! Pacat ca nu te pot lua la mine! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am intalnit azi :) Am fost cu treburi si el se plimba pe strada. E al cuiva, nu este vagabond, desigur. Nu am avut prea mult timp sa vorbim...decat sa-i fac doua poze :) Cred ca a fost incantat ;)

      Delete
    2. Cum două? Eu am numărat trei, una mai frumoasă decît alta. :)

      Delete
    3. Sunt doua, de ce sa mint? A treia e detaliu din a doua :)
      Ca sa se vada ca era si cu labuta dreapta ridicata si sa se vada ca in balta respectiva este si reflexia lui, a catelusului :) Daca dai click pe imagine...se va vedea mai bine :)
      Merci, Tibi!

      Delete
    4. Nepriceput, abia acum observ. Ai dreptate. :)

      Delete
  2. Ptiu! Ce tacticos e!!! Alintat 100%, cu lăbuţa doar în sus. Ştie că se udă şi nu vrea să se murdărească prea tare. Adorabil!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca l-au invatat stapanii lui sa fie politicos :) A venit la mine cu labuta ridicata. Cand a plecat...tot cu labuta ridicata era, insa cu cealalta labuta ;) Poate ca nu voia sa se ude...n-am avut timp sa ma gandesc prea mult.
      Ploua, era cam incomod sa fac fotografii...
      Multumesc! Chiar era adorabil si foarte prietenos.

      Delete
  3. Drăguță reflexie ai găsit pentru azi, Elly dragă. Sper că ați făcut cunoștință, merita acest prietenos cățel.Ce bine că nu era mai frig, drăguțul de el...Ham, la revedere! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesant e ca chiar drumurile de azi mi-au oferit-o. Reflexia :)
      Am facut cunostinta, atat cat s-a putut. Ploua, eram cam grabita...si nici el foarte hotarat. E al cuiva de pe strada respectiva...era iesit la o mica plimbare. :)
      Merci, Mirela!

      Delete
  4. E un câine drăguţ, fără discuţie, dar ar trebui să insiste...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Timidul de el... :) N-a fost prea insistent, ai dreptate ;)
      Data viitoare sigur ne reuseste :)

      Delete
  5. Nici nu priveste in oglinda de pe trotuar.Stie ca-i frumos!
    HAM!HAM!
    Poate maine are mai mult noroc!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cred ca stie. Daca o avea stapani ca mine, sigut stie. Eu ii spun catelului meu ca e frumos de vreo 20 de ori pe zi :))
      Merci, Angi!

      Delete
  6. Foarte drăguţ! Şi cu personalitate!
    Seară frumoasă!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa? Putin cam timid dar, in rest, exact impresia asta mi-a lasat-o si mie. ;)
      Multumesc, Anastasia!

      Delete
  7. Aoooleooo!!! Deci, de dimineata am facut patinaj, la mine in oras era un patinoar natural pe trotuoare ...fain, dar riscant!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe la voi chiar a fost grav. La noi doar foarte putin polei :) Sper ca n-ai patit nimic.

      Delete
  8. Ce scumpic e! Eu as fi facut cunoastinta cu mare drag! :)
    Week-end placut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...pacat ca nu aveam eu prea mult timp si mai si ploua...
      Da, era un dragalas. :)
      Multumesc, Melly!

      Delete
  9. O splendoare de catel! :)
    Pana la urma o sa vrea el..data viitoare:)
    Seara faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa-l reintalnesc ;) Mi-ar face placere.
      Merci, Geanina! La fel!

      Delete
  10. Ce scump este catelul..l-a vazut si fimiu..ham ham..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I l-ai aratat in fotografie? Ma bucur ca i-a placut. Animalutele mici plac foarte mult copiilor. Si reciproca este de regula adevarata :)
      Multumesc, Adriana!

      Delete
    2. Cainii si caii sunt preferatii lui..Multumesc eu!

      Delete
    3. Da? Ma bucur ca iubeste animalele. L-ai crescut frumos. :)

      Delete
  11. manierat catel! :) simpatic, cu privire agera dar un pic rezervat. Cu codita în jos, se vede ca aparatul de fotografiat a reprezentat pentru el un obiect nou, insa instinctul i-a dictat ca nu reprezinti un pericol si astepta curios reactia ta :))
    Frumoasa reflexie :)) O seara minunata, Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost atat de dragalas ca n-am rezistat si l-am fotografiat. Stii ca abia dupa ce l-am tras in poza am observat ca era si micuta balta acolo? M-am bucurat fiindca desi aveam pregatite alte reflexii, aceasta fiind "calda" m-am gandit sa v-o ofer chiar azi.
      Multumesc, Carmen! La fel iti doresc!

      Delete
  12. o clipa am crezut ca a patit ceva la labuta dar el era doar un catelus manierat :)
    faina si spontana refelexie :)
    sper ca va veti revedea,o sa te recunoasca sa stii! :)
    frumoasa sa-ti fie seara draga Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, doar era la plimbare :) Si tinea labutele ridicate simandicosul ;)

      Delete
  13. hahaha...data viitoare sa-mi aduci si ceva bun , da ?!!! :))
    ne inveselesti deja weekend-ul !
    o seara frumoasa, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai si mie mi l-a inveselit el, micutul catel. Chiar de dimineata :) Merci!

      Delete
  14. Ce scumpic e! Parca zambeste :)
    M-am linistit cand ai spus ca este al cuiva… :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, nu era vagabond. Era de pe strada aceea. Da...pare zambitor. :)

      Delete
  15. Simpatic căţeluş. Şi sunt convins că dialogul nu a fost unul imaginar, ci chiar adevărat! :-) E clar că te-a plăcut din prima. Câinii simt cel mai bine omul bun.

    Numai bine îţi doresc, dragă Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vorbit putinel...incercand sa-l fac sa stea cat mai mult linistit, sa-l pot fotogragia. Era curios, se uita la aparatul meu... :)
      Multumesc, Alex!

      Delete
  16. Catelusul tau imi aminteste de unul de pe langa blocul meu. E foarte sociabil si, desi topaie in trei picioare (ca atatea i-au ramas dupa un accident), e tare mandru de el.
    In alta ordine de idei, ploaia de ieri a transformat cartierul intr-un patinoar urias. Aveam treaba si n-am reusit sa plec de acasa decat foarte tarziu, sperand sa se mai topeasca marea de gheata cu polei. A fost un calvar... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. La voi da, am vazut si la televizor ca a fost polei serios. La noi doar foarte de dimineata s-a simtit ceva mai rau. Pe la ora 10 deja se topise absolut tot.
      Am vazut si eu candva un catelus in trei picioare...care la fel, parea a avea 4...asa de bine se descurca. Instinctul de supravietuire e foarte puternic... :)

      Delete
  17. Drăguț cățel și frumoase fotografii ! Nici eu nu cred că e un câine fără stăpân, arată prea bine. A ieșit și el să se aerisească, dar e prea rece pe jos, de asta ține când o lăbuță sus, când alta. le încălzește pe rând.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, are stapan. Multumesc, Zina draga. Exact, de aceea statea cu labutele ridicate, cand una, cand alta :)

      Delete
  18. Intr-o zi ploioasa am gasit si eu un catel tremurand in strada. L-am bagat in geaca si i l-am facut cadou lui Ionut. Nu era de rasa, nu a crescut mai mare decat o pisica, dar noi l-am iubit foarte mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Animalutele gasite se bucura intotdeauna de multa dragoste. Probabil si de dragostea pe care n-au avut-o la timp :)
      Motanelul meu...e gasit. Si noi il iubim foarte mult.

      Delete
  19. Un caine tare dragut:x pacat de decor 'o zi ploioasa de iarna' :( tot ploiasa a fost si la mine din pacate :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai, in cazul asta, decorul a fost bun. Mi-a oferit acele reflexii in baltile de pe jos :)

      Delete