Saturday, January 26, 2013

Pe vremea mea... . . . . (hw4)


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 4 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


          Bine că mai există și responsabilitate pe lumea asta!           



- Jimmy, nu așa se învață, tată, să prinzi șoareci! Numai maică-ta e de vină. Pe vremea mea, mama ne aducea șoricei vii. Unde e maică-ta?


- Tu ce faci acolo? Ți se suie toți in cap, până și blegii ăia de pui de-o zi. Cum vrei să ajungi să fii respectat...nu știu, zău. Pe vremea mea...


Nimic bun pe aici, pe afară. Mă duc în casă...
Poftim cultură! Iar s-a închis ușa. Termopane ne trebuiau. Mi-am miorlăit o săptămână nemulțumirea și tot au pus mizeriile astea. Acum trebuie să miorlăi frumos să-mi dea drumul. Miaooo!


În sfârșit! Tipa care se crede stăpâna tuturor m-a auzit. Să mă lingușesc puțin pe lângă picioarele ei, să-i fie drag. Așaaa... Sfârrrr...

- Loulou! Ce crezi că faci acolo? Aia e mingea mea! Jos labele! Ce tupeu, domnule!


- Dixie, dacă o cauți pe maică-ta, nu e-n cană. Aia-i chiar o cană. Copiii de azi s-au tâmpit, e clar.


Natură moartă cu pisici leșinate nu mai văzusem de mult. 
- Mitzi și Lola, copiii fac numai prostii și pe afară și prin casă și voi stați ca două leșinături la soare. Nu vă e rușine? Eheee, când eram eu tânăr...


Hmm... Laptopul e deschis. A trimis poză bosumflatu' ăla mic. E cam posac...Ce nu i-o fi plăcând în vacanță? Nici în vacanță??!?!? 


- Ce e cu geamantanul ăla, copile?
- Vreau și eu în vacanță ca Johnny! Vreau! Miaoooo!
- Tu, deocamdată, la școală. Treci la lecția de prins șoareci și lasă mofturile!


Uite câte prostii se întâmplă. Toți își fac de cap.
- Tu ce-ai pe față? Și de ce ai figură de sfânt când te uiți la mine?


- De la cafea... 
- Ce cafea? Tu ești de cafea? Fugi și tu la lecții! Pe vremea mea...

Doamne, ce s-ar alege de casa asta dacă n-aș fi eu să supraveghez atent totul?!?!


================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 4."
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).








35 comments:

  1. vai :X iarasi pisoi? :X:X:X:X:X:X:X oare mai e nevoie sa spun inca o data ca ador pisoii? :X :))

    ReplyDelete
  2. Are dreptate, dragul de el... pe vremea lui...
    E amuzantă foc ultima "obraznică" a casei... plină de cafea! :)
    Weekend cât mai plăcut, draga mea!

    ps
    aici ninge şi e frig, după ce alaltăieri a fost primăvara, iar ieri toamnă..
    cine să mai înţeleagă... pe vremea mea... :)

    ReplyDelete
  3. Ha, ha! Conflictul dintre generaţii şi în lumea pisicilor? Se pare că da!
    Foarte faine fotografiile, iar replicile sunt grozave! Se pare că tu ai învăţat.. limba lor! :-)

    Weekend frumos, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
  4. Cate pisicute dragute si ce dialoguri amuzante astazi!!!
    Pe vremea mea, copiii se jucau in fata blocului cu pisicutele, le faceau case din cartoane, furau carpe si mancare din casa pentru ele... :))
    Natura moarta cu pisici lesinate... mi-as dori si eu... :))
    Happy weekend, Elly!

    ReplyDelete
  5. ce mate simpatice ai ales azi dar mai les ce ganduri intelepte....he he cum era pe "vremea mea" nu o sa mai fie :))
    catelusul serios e frumos ca o jucarie :)
    un w-end vesel iti doresc Elly chiar daca afara e atat de iarna...

    ReplyDelete
  6. =)) foarte tare:)) "Pe vremea mea..." =)) Bine ca este el responsabil acolo sa'i mai trezeasca putin la realitate pe ceilalti :))

    ReplyDelete
  7. Superbi :)...si cu mingea de baschet ...excelenta echilibristica!!
    Un weekend fain de tot!

    ReplyDelete
  8. Nimic bun pe aici, pe afară !...si totusi ar fi ceva ,daca ar avea schiuri!:)
    WeeKend frumos, Elly !!:)

    ReplyDelete
  9. Pana si animalutele isi doresc vacanta si stau bosumflate cand nu li se face pe plac. :)) Mai stiu eu pe cineva. :P
    Weekend vesel si calduros, Elly. :)

    ReplyDelete
  10. Mi-ai atins "coarda sentimentala" azi cu ceata asta de pisici!
    Happy Weekend si nu-i scapa de sub observatie! :))
    Te pup Elly!

    ReplyDelete
  11. Daca si pisicile au nostalgii, eu ce sa mai zic! Ehee, pe vremea mea...:)

    ReplyDelete
  12. eheee...pe vremea mea,pisoii erau la fel de draguti dom'le, dar nu atat de intelepti !!! :))
    happy weekend, elly draga !

    ReplyDelete
  13. copilul meu s-a simțit în al nouălea cer de fericit cu aceste imagini.
    după articolul din Descoperă, de acum vreo 2 săptămâni...
    cei care au la locul de muncă poze cu animăluțe... au spor mai mult la muncă.
    poate de aceea ne sunt dragi pisoii etc etc ... pentru că ne ajută să supraviețuim...
    și cu ce tonus! :-)

    ReplyDelete
  14. Pe vremea lor...mâncau șoareci, azi papă whiskas!
    Comentariile m-au dat gata, te pricepi de minune să întocmești un text comic, la obiect, succint și plin de savoare! Iar pisicile alese, minunate! Frumoase în orice timp.
    Venind acum o jumătate de oră de la zăpadă, i-am găsit pe pikinii noștri ocupând două calorifere...dorm adânc, ce le pasă lor! Dragii de ei. Salutări lui Tiger și numai bine ție, Elly dragă! Happy Weekend! :)

    ReplyDelete
  15. Toate pozele sunt frumoase,
    dar cea cu puiul de pe cană e mortală!

    ReplyDelete
  16. Frumoase:X
    Dar nu cred ca m-as descurca sa-i inteleg asa de bine cum o faci tu...replicile sunt tari de tot:X

    ReplyDelete
  17. Mitzi, Lola, Dixie... Numai tinereţe pe blogul lui Tiger.
    Iar unde e tinereţe, este şi frumuseţe! :)
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  18. Ce bine m-au distrat pisicuţele tale! :))

    ReplyDelete
  19. Ce draguti sunt :))
    Si succesiunea de comunicari, de asemenea.
    Eu nu am avut parte de animale de companie, decat de altfel de animale :))
    Prefer sa ma delectez privind astfel de poze, au o sensibilitate mai mare decat a oamenilor. Cred, pana la urma, sau voi ajunge sa ma conving, ca ne depasesc ca afectiune, ca ne sunt superioare, iar ca noi oamenii suntem inzestrati cu atata intelepciune, de ne da rautatea p-afara.
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  20. fotografii de milioane! ;) si texte pe masura :D
    Preferatele mele sunt cele doua mate la plaja, lânga cana cu frezii si bujori (?) si "balerina" de pe mingea de baschet :)) Colosale fotografii!
    Un weekend minunat,Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai vazut ce scrie pe zapada, sub buchetul de lalele?...

      Delete
  21. Frumoase mate!Nu stiu de ce nu m-am putut inregistra in jocul tau?Cred ca pisicile nu m-au lasat!

    ReplyDelete
  22. am trecut ca sa mai vad matul ala in echilibru pe mingie...nu mai pot dupa el :))

    ReplyDelete
  23. Presupun ca cel care povesteste este motanul :)) Mi-l imaginez ; mare, lenes si smecher semanad cu unul din motanii canyttareti din "Aristocats" :))

    Happy WE, Elly!!!

    ReplyDelete
  24. Presupun ca cel care povesteste este motanul :)) Mi-l imaginez ; mare, lenes si smecher semanad cu unul din motanii canyttareti din "Aristocats" :))

    Happy WE, Elly!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTW , al meu motan a inceput sa deschida usa de la cuptorul aragazului :))

      Delete
  25. M-au inveselit haioseniile tale blanoase, o postare cu poze si comentarii inspirate pentru zile posomorate de iarna... Ca sa incerc sa te binedispun si eu pe tine :D iti recomand sa arunci o privire pe aici: http://www.facebook.com/pages/Yes-I-like-cats/202645329840430

    Weekend placut!

    ReplyDelete
  26. :D Ce pisici frumoase!
    Imi place povestea, m-a amuzat lectia de prins soareci =))
    happy wkd, Elly!

    ReplyDelete
  27. O placere sa citesti asa ceva la cafeaua de dimineata :))) Cute

    ReplyDelete
  28. Ce m-am distrat! Pisicutele astea sunt minunate! Mai ales cel cu cana :))
    Am scris poezioara mea pt Mirela,dar mi-a dat prin cap ca merge si aici la tine :)
    Duminica frumoasa,Elly!

    ReplyDelete
  29. :)))
    Bosumflatul ala mic! Ce-as mai smotoci bosumflati ca el! Sigur, nu doar ca el, ci blanosi de genul celor prezentati!
    Sunt dragalasi puii de pisoi! Si sunt superbe pisicile adulte! Lesinatele alea doua! Pisicile, in special, par a fi foarte hotarate sa-si distreze companionii umani! :))
    O postare perfecta! Super! Extra! Complexa, haioasa! O pot tine asa mai mult timp, dar mai am ceva de postat! :)
    Super! Am mai scris?! :) Delicios! Asta n-am scris!
    Saptamana minunata, in care ce doresti sa se intample! Succese!

    ReplyDelete
  30. Vai ce simpatice sunt toate! Mai ales pisoiasii, sunt superbi! Imi vine sa-i zmotocesc asa :))

    ReplyDelete