Saturday, January 19, 2013

Misoginisme . . . . . . (hw3)

HAPPY WEEKEND! - Ediţia 3 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


                  Eseu (foarte) misogin...de weekend ;)                   



Nu am mai vorbit cu nevastă-mea mea de 18 luni – nu îmi place să o întrerup
Enriyeu Castaldo spunea: "Când o femeie nu vorbește, să n-o întrerupi pentru nimic în lume". E clar, era mai norocos ca mine.
Și dacă tot nu vorbesc, între timp mai privesc la televizor, la știri:
  • În Japonia a fost inventat un aparat de fotografiat digital cu un timp de expunere atât de scurt încât sunt șanse de a fotografia femeia cu gura închisă.
  • Oamenii de știință britanici au fost nevoiți să stopeze experimentul "Câți bani poate cheltui o femeie", după ce Banca Angliei n-a mai putut să finanțeze experimentul.
  • Cercetătorii britanici au mai făcut două studii. Unul din care rezultă că curajul la bărbați nu e așa de rar cum se crede, dovada cât de mulți se însoară
  • Rezultatele celui de-al doilea studiu au demonstrat că mult mai mulți bărbați și-ar părăsi nevestele, dacă ar ști să își facă bagajele.
  • Unui bărbat i s-a furat cardul de credit. Nu a depus plângere deoarece hoțul cheltuia mai puțin decât nevastă-sa.
  • Un studiu sociologic arată că bărbații, în general, ies la băut din două motive:  1) N-au nevastă și  2) Au nevastă.
 
Unele știri par de bine. Măcar mi-am dat seama că sunt un tip curajos. 
În același timp sunt și foarte înțelegător pentru că nevastă-mea m-a bătut la cap toată ziua că are nevoie de o nouă garderobă pentru primavară-vară. Până la urmă n-am avut încotro și am cedat. I-am tăiat toate mânecile la hainele de iarnă

Nu vreau să mai pățesc ca anul trecut, în Franța. Eram într-un magazin. Timp de mai bine de o oră nevastă-mea și-a ales o pălărie. Vânzătorul i-a adus pălării tot mai multe și mai multe. În sfârșit nevastă-mea s-a hotarât și-a spus:
- Cred că o iau pe aceasta. Vă rog să o împachetați.
Vânzătorul a tăcut și a pus palaria într-o cutie.
- Cât trebuie să achit? a întrebat nevastă-mea.
- Nimic, doamnă. Ați venit cu ea
.

Ieri mă plimbam prin parc și m-am așezat pe-o bancă să ma odihnesc puțin.
În fața mea, un indian navajo statea lângă un agent de vânzări pe o altă bancă... între ei se afla o pungă mare de hârtie... Indianul se uita de ceva vreme fix la punga de hârtie...
- Vrei să știi ce e în pungă? a întrebat agentul de vânzări...
Indianul a tăcut, apoi, după un timp, a dat afirmativ din cap...
- E o sticlă de vin,  a zis agentul... Am luat-o pentru nevastă-mea...
Indianul a tăcut iar o vreme... apoi a zis, grav, dând afirmativ din cap:
- Bun schimb ai făcut
... 

Agentul de vânzări mi-a dat o idee. Peste o săptămână e ziua nevesti-mii. M-am gândit să-i fac o surpriză neașteptată. Să-i fac cadou o ciocolată cu lapte. Știu, știu, o să ziceți: "Ce, asta consideri tu că e surpriză?" Sigur că este! Pentru că ea se așteaptă la o rochie!



================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 3."
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).






60 comments:

  1. Nu prea imi plac mie misoginii (oare este vreo femeie care sa ii placa?), dar cand le trece prin cap sa taie manecile hainelor pentru o noua garderoba de primavara-vara, ma amuza si ii iert, pentru ca si sotul meu glumeste asa cateodata. :))
    Happy weekend, Elly!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si pe mine m-a amuzat atata misogonsim. Ma bucur ca i-ai iertat ;)
      Merci, Vienela!

      Delete
  2. Hihi ! Mi-ar plăcea să-i văd mutra ăluia la câteva minute după ce i-a oferit nevestei o ciocolată în loc de rochie !
    Weekend plăcut și amuzant, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Crezi a avut curaj? Cred ca asta era doar, asa, un gand ;)
      Multumesc, Zina!

      Delete
  3. Momentul cu pălăriile a fost punctul culminant al textului. :)) Foarte haios, mai ales că unele glume sunt chiar inspirate din realitate.
    Happy weekend, Elly! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exagerate ele dar desigur ca inspirate din realitate.
      Ma bucur ca ti-au placut :)
      Te pup!

      Delete
  4. Se pare că cei mai redutabili misogini sunt, femeile. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dar nu se mai numesc misogine...nu ? Misandre ;)

      Delete
  5. Ha, ha! Faină tema ta de azi. Mi-au plăcut toate, dar cel mai mult îndemnul de a nu întrerupe pentru nimic în lume o femeie care tace! :-)
    Ce să-i faci, dacă Dumnezeu v-a dat "darul vorbirii" din plin!
    Aştept şi tema despre bărbaţi!

    O zi bună, dragă Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu tuturor. Eu vorbesc foarte putin. Chiar de pare incredibil :))
      Poate va fi si reversul...sa vad :)
      Multumesc, Alex!

      Delete
  6. Replies
    1. Ma bucur ca te-am facut sa uiti de altele :)
      Chiar ma bucur, Robert! Multumesc!

      Delete
  7. Bre! Am ras! Dar nu numai eu ci si cei din jur! Am citit misoginismele cu glas tare...:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Asta-i mai mult decat orice compliment. Iti multumesc! Si ma bucur nespus.

      Delete
  8. Neata ...ce-am mai ras !!!
    WeeKend fain, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu sigur ca te-ai amuzat.
      Tu comentezi rar deci acum a fost ceva deosebit :))
      Multumesc!

      Delete
  9. hahaha...este foooooarte misogin !!! :))
    M-am distrat grozav !
    Happy weekend, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact asta am si dorit. Ma bucur ca ti-a placut :)
      Multumesc, draga mea!

      Delete
  10. Da, confirmi bănuiala mea că bărbaţii beau fie pentru că au, fie că n-au neveste.
    Drăguţe toate pastilele. La ce farmacie le-ai găsit?
    Weekend fericit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exista farmacii. Trebuie sa stii sa cauti :))
      Multumesc!

      Delete
  11. Cred că e prima dată când cerceătorii britanici n-au putut duce un studiu la bun sfârşit :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saracii de ei! :)) Tot femeile le-au venit de hac ;)

      Delete
  12. Simpatice misoginismele astea, eh, cred ca sunt si femei mai strangatoare, mai putin cheltuitoare ca barbatii. Ceva de genul se intampla in familia mea. :D
    Weekend vesel sa ai, Elly. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigur ca suntem femei si femei :)
      Acesta e doar un pamflet de weekend ;)
      Merci, Nice!

      Delete
  13. Cu siguranta sotia lui o sa fie foarte surprinsa cand o sa vada ciocolata, dar poate s'a pregatit inainte si si'a pus muuulte haine pe el sa nu simta loviturile si sa nu'i fie frig noaptea cand o sa doarma in parc sau sub pod :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ce idei ai si tu! Tare mai esti inventiva :))

      Delete
  14. :) haioase!
    revin, acum sunt la birou!
    pup!

    ReplyDelete
  15. Mda, chiar misoginisme
    Mi se par niste mituri ale barbatilor, au un mod in care gandesc altfel. Ceea ce-i drept mai au dreptate pe ici-colo :))
    Dar de ce sa faca invers decat ceea ce ii place unui fiinte? De rautaciosi :))
    Happy Weekend!

    multumesc de gazduire

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desigur ca sunt niste exagerari. Dar sunt amuzante.
      Multumesc, Anca!

      Delete
  16. OMG!!!! Si la tine este vorba asa aproximativ despre barbati si ... vicii? :))
    O sambata frumoasa sa ai draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut si la tine. Foarte interesant mai ales ca am aflat si multe lucruri noi :)
      Merci, Minnie!

      Delete
  17. ei da...astea da misoginisme :))
    multam de distractie Elly! :))

    ReplyDelete
  18. Bune toate.:))
    Femeia stie sã se ridice de fiecare datã.Indiferent de misoginii(nele)care ies ín cale.
    Un weekend plãcut si linistit..))

    ReplyDelete
  19. "Un barbat inteligent, frumos, romantic are 3 calitati; un barbat cu 100 de mii de euro are o suta de mii de calitati".
    **
    Geniala ideea de a compila glumele / zisele in... eseu! E distractie in valuri! :))
    Foaaarte tare!
    Happy weekend! Succese! Inca putin: :))) si gata! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna zicerea!
      Ideea mi-a venit intr-o clipa. Mi s-a parut buna si-am si pus-o in practica. Ma bucur ca mi-a reusit.
      Multumesc mult, Diana!

      Delete
  20. Dacă postam eu aceste glume, m-ai acuzat de ... misoginism!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da' de unde! M-as fi amuzat mult! :))
      Dar tu nu postezi glume desi ai mult umor :)

      Delete
  21. Elly draga, am trecut doar sa iti transmit happy weekend, atat tie cât si prietenilor care participa la aceasta minunata rubrica. Din motive obiective, astazi insa nu pot participa. Un sfârsit de saptamana cât mai agreabil!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nicio problema, Carmen draga! Am vazut ca nu ai prea avut timp zilele acestea. Te pup!

      Delete
  22. Demential!!! Rad de ma doare gura... :)))))))))
    Daca e sa ne luam dupa ideea conform careia orice gluma are totusi un sambure de adevar... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aici sunt chiar mai multi samburi ;)
      Ma bucur ca ti-au placut. Si stiu sigur ca ti-au placut fiindca tu comentezi rar la HW. Merci!

      Delete
  23. Pe majoritatea le știam :) Însă, amuzante.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Eu nu le stiam. Nu citesc glume decat daca dau de ele intamplator :)

      Delete
  24. Mâine pun eu ceva cu barbati si uite-asa iese de-un "man and woman"!
    Adevarate si unele chiar verificate în timp!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a placut postarea. Foarte amuzanta. :)
      Pai ce-i rupt din real...normal ca resista ;)

      Delete
  25. :)Am ras in timp ce citeam postarea :)).

    ReplyDelete
  26. N-are rost să mă mai scuz, nici să spun că aseară m-am culcat prea târziu, deoarece nu prea am dormit deloc! Dar iată că am sosit, mă bucur să văd că ai 29 de înscriși la HW, cer scuze că n-am trecut pe la nimeni, dar doresc tuturor o săptămână frumoasă , cu sănătate și bani! Am citit, am râs, faină postare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mirela! Se mai intampla. Inteleg.

      Delete
  27. Replies
    1. Ma bucur ca ai avut o reactie atat de frumoasa :) Multumesc!

      Delete
  28. Faina tema.. de descretit frunti.. asa ca a mea :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci a fost buna pentru weekend. Imi pare bine, Adriana!

      Delete