Tuesday, February 19, 2013

Un act de curaj pe ultima sută de metri



Tăvălugul vieții a venit peste mine în ultimii aproape patru ani încât n-am prea mai avut timp să trăiesc. Am trăit pentru cei din jurul meu, nu-mi pare rău, însă viața mea a rămas suspendată undeva...prin 2009.
Multe dintre activitățile familiare s-au împuținat până la a deveni inexistente în peisajul cotidian al vieții mele.
Poate părea o exagerare dar n-am mai citit o carte din vara lui 2009, eu care devoram cărțile. N-am mai avut timpul și, mai ales, n-am mai avut starea să pot citi. Dispoziția de a citi n-o am nici azi. Tocmai de aceea, în atare situație, hotărârea  pe care am luat-o cred că e un act de curaj.

Atunci când alții deja au început să producă recenzii, eu de abia m-am înscris. Așa, pe ultima sută de metri. Am întârziat atât de mult fiindcă m-am gândit dacă pot, dacă voi reuși. 

Am dorit insă să nu irosesc minunata oportunitate oferită de editura ALL pentru a citi două cărți. Așa că am trimis acum două zile un mail. Am primit ieri răspunsul care m-a bucurat foarte mult.

În ediția a doua a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe şanse”, prin care Grupul Editorial ALL încurajează lectura şi voluntariatul am fost admiși un număr de 240 de bloggeri. Această campanie curajoasă este sprijinită de ROMSILVA.
Am să primesc două volume de beletristică pe care le voi citi și ale căror recenzii le voi publica pe blog.

Regulamentul campaniei a stabilit că dacă o recenzie a unei carți ALL acumulează 15 comentarii, recenzia și bloggerul care a scris-o primesc un copac.
Dacă recenzia adună peste 15 comentarii surplusul se cumulează la comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri.
Apoi o echipă a Grupului Editorial ALL va planta copacii în locuri alese de ROMSILVA.  Se speră că se vor putea planta peste 500 de copaci.

Campania vALLuntar continuă până pe 7 aprilie după cum urmează:

18 - 24 februarie - trimiterea cărţilor

24 februarie - 23 martie - lectură şi recenzie

25 martie - 7 aprilie - plantarea copacilor.



  



25 comments:

  1. Un copac cu flori..... :))
    Comentariile mele le ai! :)))
    Seara minunata, te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru sustinere, Minnie!
      Si pentru urari! Pup si eu!

      Delete
  2. Pe mine nu mă miră că ai luat această hotărâre, cred în tine pe zi ce trece tot mai mult, te respect pe zi ce trece tot mai mult, te cunosc tot mai bine și mă bucur, cu fiecare zi ce trece, de faptul că ne cunoaștem și că atât cât timpul ne-o permite, comunicăm, că exiști undeva (nu doar în dreapta blogului meu) aproape de mine, sper, pentru mult timp. Știi, la început n-aș fi crezut asta. Ceea ce dovedește că omul te cunoaște lent, dar sigur, te apreciază așa cum ești, dovedind pe zi ce trece că vrei și poți, că ai multe calități. Ești pentru ”a fi” mai mult decât pentru ”a avea” și asta spune foarte mult. Succes cu recenziile, sigur voi comenta, te voi susține pentru că meriți, cu adevărat va fi pe merit. Ești una din cele mai serioase persoane pe care le-am cunoscut.
    Să ai succes în tot ce faci și baftă pentru fiecare încercare de acest gen! Seară minunată! :)

    ReplyDelete
  3. Evident ca vei avea peste 15 comentarii la fiecare recenzie ;)
    Frumoasa initiativa

    ReplyDelete
  4. multa bafta iti doresc!
    copacul il primesti sigurrrr :)
    pop!

    ReplyDelete
  5. Cat ma bucur ca te-ai decis sa participi si tu la aceasta campanie! Cu siguranta vei acumula comentarii cat pentru 4-5 copacei. ;)

    ReplyDelete
  6. Inteleg ce spui, o carte de sute de pagini o rezolvam intr-o zi, acum abia mai rasfoiesc pe bloguri. Sa ai spor si sa fi in forma:)

    ReplyDelete
  7. frumoasa initiativa! frumos ca te-ai alaturat echipei. Succes! :)

    ReplyDelete
  8. Din numărul comentariilor de până acum la cele scrise de tine, trag concluzia că încă mai sunt oameni în ţara asta care mai citesc cărţi. E bine.
    Ne trebuie doar un mic brânci ca să punem mâna pe o carte.

    ReplyDelete
  9. O initiativa buna. Abia astept sa citesc recenziile tale. Bafta!

    ReplyDelete
  10. super idee! o sa fiu aici cu comentariile! :) si cu bucuria ca o sa iti reiei bucuria cititului! eu una le devorez ca pe prajituri! :)

    ReplyDelete
  11. Felicitari, d-abia astept sa plantam copacii, pt ca si eu particip. Te sustin in campanie, mult succes, spor la citit!

    ReplyDelete
  12. Poate n-ai mai citit, dar ai compensat prin a scrie. Nu-i totul pierdut :)))

    ReplyDelete
  13. Foarte buna initiativa! Felicitari Elly! Sigur aducni cativa copacei ;).

    ReplyDelete
  14. Mă bucur, draga mea, că ai luat această hotărâre. Şi eu îmi aştept cartea.
    Comentariile le vei strânge cu siguranţă, dar mai important este că vei citi şi că se vor planta copaci!
    Te pup, o seară cât mai plăcută!

    ReplyDelete
  15. As fi facut si eu treaba asta,daca stateam in Ro,mi-ar fi placut,de cand am citit despre campanie la Kadia.N-am mai citit si eu anumite perioade,acum sunt intr-o perioada in care tot comand carti de la bookdepository si le citesc,cum gasesc niste timp. Succes la copacei! :)

    ReplyDelete
  16. Cu siguranta vei avea succes si cu aceasta initiativa. Oamenii care intra aici sunt pur si simplu grozavi. Si te admira foarte mult. :)

    ReplyDelete
  17. O sa ma straduiesc sa comentez recenziile (am o problema cu a-mi da cu parerea cand n-am citit cartea), doar ca sa te sustin. :)Si, ciudat, imi vine greu sa cred ca n-ai mai citit o carte din 2009

    ReplyDelete
  18. Bravo că te-ai înscris. Acum sper că vei regăsi şi plăcerea de a citi. :)

    ReplyDelete
  19. supeeerrrr....actiune minunata pentru natura.Prin urmare sunt cu ochii pe recenzii.

    ReplyDelete
  20. foarte frumoasa actiunea...ai talent si sigur vei avea peste 15 comentarii... :))...ma bucur ca ai gasit putere sa te inscrii...iti doresc succes !

    ReplyDelete
  21. "Tăvălugul vieții a venit peste mine în ultimii aproape patru ani încât n-am prea mai avut timp să trăiesc."
    Peste mulţi dintre noi a trecut cel puţin un "tăvălug" care a lăsat urme, răni, cicatrici, semne, sau amintiri dureroase...
    Dar, uite, probabil că soarta a făcut ca tu să te pliezi ca o trestie mlădioasă ("un roseau pensant") sub tăvălug , urmând ca să te înalţi la loc în urma acelei treceri nefaste.

    ReplyDelete
  22. O idee minunată! Şi pentru bucuria lecturii, dar şi pentru ideea cu copacii.
    Mult succes îţi doresc! :-) (Şi poate ne stârneşti şi pe noi spre mai multă lectură!)

    ReplyDelete
  23. :( Ma inscrisesem si eu dar nu am fost acceptata pentru ca blogul meu nu avea 1 an.. era una dintre conditii :(

    ReplyDelete