Friday, February 1, 2013

La plecare...la venire... aproape întuneric . . . . . . . [r.i.o.]




   Doar câteva reflexii  luminoase în băltoace și pe firele de curent electric...  






========================================================================

Postarea participă la provocarea "Reflexii în oglindă", propusă de SorinN.
Dacă dorești să participi, poți publica, într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip cu imagini tip reflexie, chiar și cea dintr-o oglindă retrovizoare.





48 comments:

  1. Ce fain se vede cerul! Asa in degrade...Super! Weekend frumos Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Un cer interesant, nu-i asa? Ceva mai rar se vede asa ceva. E peisajul pe care-l "admir" de vreo saptamana... ;)
      Multumesc mult, Larisa!

      Delete
  2. Parca-i plumbul lui Bacovia... Superb! Gothic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate.... Ma maguleste comparatia :) Multumesc!
      Ar trebui sa-ti imaginezi alt plumb...cel din picioarele mele... :(

      Delete
  3. Elly, ti-am spus ca esti pe lista cu martisoare? Treci, te rog, pe la mine si lasa-mi adresa printr-un comentariu (nu-l public,pe cuvant!)
    O seara linistita iti doresc si un weekend cum vrei tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ina, vin. Putin mai tarziu :)
      Numai ca am o mie de treburi. Nu stiu daca ai observat ca nu prea am timp de blog in ultima vreme...
      Multumesc mult! La fel!

      Delete
  4. O zi lungă,o zi grea :)!
    Frumoase fotografiile !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...ai inteles exact despre ce e vorba :)
      Multumesc mult! Parca e mai putin grea :)

      Delete
  5. Fotografiile astea reflecta starea ta de inceput de weekend?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, draga mea. Reflecta starea mea din fiecare zi a saptamanii acesteia care inca nu s-a incheiat :(

      Delete
  6. :) bine ai intrat (sau "pacat ca ai intrat", depinde din ce pdv privim situatia) in cercul angajatilor! Tja... Eu macar am vinerile scurte, lucrez doar pana la ora. In rest... asa ca tine, plec pe intuneric - la ora 6:00 si ma intorc pe înserare la 17:00.
    Fotografiile sunt însa interesante, au un farmec aparte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E si asa, si asa :) Eu n-am vineri scurte si lucrez si maine...de fapt cam toate sambetele...Tot la 6 plec dar ajung si la 19,30 sau cam asa... :(
      Merci, Carmen!

      Delete
    2. :)) acum vad ca lipseste pâna la ce ora lucrez :)) Vinerile lucrez doar pana la ora 13.

      Delete
    3. Esti o fericita ca ai vinerea zi scurta. N-am avut niciodata asa ceva...
      Nu putea fi decat ora 13 sau maxim 14 :)

      Delete
  7. Un cer ciudat, dar de o culoare elegantă, ca o rochie de seară. Mie îmi plac diminețile, indiferent dacă e zi sau noapte. Serile, ei da, serile prefer să fie de vară sau primăvară! Seară relaxată! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Serile as prefera sa fiu acasa, nu pe drumuri... :(
      Da, cerul din seara asta a fost foarte interesant, dupa cum vezi.
      Multumesc, Mirela! :)

      Delete
  8. ...aproape intuneric, dar uite ce culoare frumoasa are cerul ! :)

    ReplyDelete
  9. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    Felicitari !!!
    Weekend reusit!

    ReplyDelete
  10. frumos cerul!
    ce s-a întâmplat în ultiimul timp? de ce lipseşti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din motivele pe care le-am anuntat, mai voalat, pe blog de cateva zile :)
      Multumesc, Anastasia! Si pentru grija :)

      Delete
    2. iertare! din aceleaşi motive (lipsa de timp), citesc printre rânduri... :(
      felicitări pentru noul job!
      sper să-ţi placă ce faci...
      pup

      Delete
    3. Nu-i nimic, draga mea. Stiu :)
      Multumesc! Imi place...asa si asa. Sunt prea obosita ca sa-mi dau seama cat imi place...

      Delete
  11. Lumina pare sa se rusineze de atata intuneric!:)
    Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesant punct de vedere :)
      As prefera sa vad lumina...atat la dus cat si la intors :)
      Multumesc!

      Delete
  12. Un cer tare frumos colorat. Eu zic ca se bucura ca -l fotografiezi....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crezi? M-am bucurat eu ca a iesit frumos...desi n-am un aparat prea bun. Bun pentru noapte clar nu. :)

      Delete
  13. Lasa Elly draga, înca un pic si vine primavara! Atunci sa vezi ce frumos e cerul! :))
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minnie...imi place cerul :) Nu-mi place ca sunt plecata zi lumina :(

      Delete
  14. Ai si tu niste luminite pe strada cum sunt si la noi :)) de-ti bagi degetele in ochi.
    D-abia zaresc baltoacele, sincer. Si la noi vezi doar asa, cat sa pasesti sa nu intri in vreun gard.

    Fotografiile sunt frumoase, cerul superb, dar tot sunt suparata pe luminatul stradal :)
    O seara minunata Elly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...e cam slaba iluminarea. Dar e suficienta, nu dam in gropi :))
      Multumesc, Anca draga!

      Delete
  15. Superbe fotografiile, felicitåri. De multe ori se ivesc asemenea imagini, dar omul este prea ocupat cu viatza de zi cu zi si nu mai are ochi pt. frumusetzea naturii. De aceea må bucur så våd cå tu ai reusit så captezi aceste momente de apus tarziu ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este...aproape ca uitam sa traim...luati cu grijile vietii de zi de zi...
      Sa stii ca am aparatul cu mine non stop asa ca ar fi greu sa-mi scape ceva ;)

      Delete
  16. Interesante fotografii ! Cand am privit-o pe a doua am gandit in prima clipa "Ce OZN-uri or fi acolo in dreapta ?" Pe urma mi-am dat seama ca sunt doar niste reflexii, dar mi-a placut prima impresie ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) De aceea am si specificat ca sunt niste fire, in subtitlu.
      De aceea am si facut fotografia, pentru acele reflexii.

      Delete
  17. Ce culoare frumoasa are cerul! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e cam ciudata. Nu e asa intotdeauna. Am mai intalnit de cateva ori culoarea asta.

      Delete
  18. Ma bucur ca si la plecare, si la venire, sunt in gandul tau :)))

    ReplyDelete
  19. Sub asa un cer e frumos sa dormi vara....totusi cu un cort langa tine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Langa ciulini...infloriti... Ziua sunt plini de tot felul de fluturi. Stii ce dute-vino este la ei? Vara, desigur!

      Delete
  20. Frumos cerul!Un peisaj interesant!

    ReplyDelete
  21. Ce faci, mai draga, mai?! Muncesti zi-lumina?! Te-ai angajat sau... te-au luat ca sclava?! :) Important este sa iti placa ceea ce faci! Si iti doresc aceasta!
    Lasand munca la o parte, ipostazele :) in care ai surprins cerul sunt inedite! E foarte frumos cum arata si are elementul care imi place cel mai mult: o luminita slaba care face intunericul sa para mai adanc!
    Spor! Saptamana frumoasa sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt pe plantatie :)) Imi place cat de cat dar e foarte obositor. Zi lumina plecata de acasa e cam mult...
      Multumesc pentru urari si aprecieri :)

      Delete
  22. Superbe imaginile... insa.. umbrite de oboseala unei zile de munca asa e?

    ReplyDelete
  23. Incearca sa te menajezi, sa nu devina noul job o plantatie!

    ReplyDelete