Saturday, February 2, 2013

Excursia in China ... . . . . (hw5)



HAPPY WEEKEND! - Ediţia 5 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


        Chinezi, americani, europeni...azi ne întâlnim cu toții         


După o perioadă de șomaj sunt din nou în câmpul muncii. Am o mulțime de noi colegi acolo. Printre ei și un coleg de serviciu care a câștigat o excursie în China. Acum e acolo și încearcă să câștige o excursie înapoi.

Stând el așa, printre chinezi,  și-a amintit că știa o întâmplare haioasă cu chinezi. 
Cică la un fotograf au venit mai mulți chinezi pentru a se fotografia separat. Fotograful s-a gândit: "De ce să-i mai fotografiez, dacă seamănă leit unul cu altul? O să le dau aceeaşi fotografie la toţi!"...
Când primesc fotografiile, un chinez ia fotografia, se uită lung la ea şi spune:
- Nu e fotografia mea.
- Cum nu e a ta? - întreaba fotograful - Nu e asta faţa ta?
- Faţa e a mea, dar cămaşa nu.

Cu ocazia asta a constatat că Dumnezeu ne-a creat pe noi, oamenii, diferiţi, însă când a ajuns la chinezi, s-a plictisit deci întâmplarea cu fotografiile era foarte posibil să fi fost reală.

Ținem legătura pe mail cu colegul din China. 
Ne-a trimis niște bancuri grozave chinezești pe care nu pot să nu le împărtășesc cu voi.


Mie mi se par extrem de haioase. Vouă?

Apropos de ultimul dintre ele, mi-am amintit și eu ceva:

- De ce v-ați oprit la 3 copii? a fost întrebat un american.
- Am auzit că fiecare al 4-lea copil născut e chinez.
Lucrurile au evoluat mult între timp. Mai nou, în America deja fiecare al treilea copil născut e chinez. Pe unde îți arunci privirea dai de chinezi.
De aceea americanii sunt atât de vigilenți. Cum e și bietul Jack care a scris în jurnalul său:

"ora 08:00: astazi am prevenit un atac terorist la locul de munca, taind doua fire suspecte.
ora 08.05: nu stiu din ce motiv nu-mi functioneaza tastatura si mouse-ul...
"

Suspiciune și vigilență până la paranoia, ăștia sunt americanii.

Un motiv extraordinar pentru a-i mulțumi lui Columb. Daca nu exista el, toți americanii ar fi trăit in Europa!

Nici în Europa nu-i chiar raiul pe Pământ. Iată ce se întâmplă în Polonia:

Un polonez merge la un doctor oftalmolog, care îi arată pe tablă literele: C Z W N O S T A X C Z.
- Poți să citești asta?
îl întreabă oftalmologul.
- Dac
ă pot să citesc? Chiar îl cunosc pe tip!

Iar în Franța, în prima zi de școala, lucrurile stau cam așa când strigă diriginta catalogul:
- Mustapha El Ekhzeri
- Prezent
- Achmed El Cabul
- Prezent
- Kadir Sel Ohlmi
- Prezent
- Mohammed Endahrha
- Prezent
- Chanhira Amarttayaku
- Prezent
- Ala In Ben Oit
Liniște....
- Ala In Ben Oit
Clasa rămâne în liniște totală...
- Pentru ultima dată: Ala In Ben Oit.
Se ridică un elev din ultima bancă și îi spune dirigintei:
- Eu sunt, doar că se pronunță "Alain Benoit".

Și ca să vedeți de ce e bine să fii în câmpul muncii trebuie doar să citiți acest raport:

Rasism in Canada... O casă cu cinci etaje din Montreal a ars, accident soldat cu mulţi morţi.
- Familia de musulmani de la etajul întâi - toţi decedaţi.
- Familia de ţigani de la etajul II - toţi decedaţi.
- Familia de negri de la etajul III - toţi decedaţi.
- Familia de pakistanezi de 8 persoane de la etajul IV - toţi decedaţi.
- Cei doi albi, soţ şi soţie, de la etajul V - au scăpat.
Comunitatea de musulmani a cerut o anchetă: de ce au scăpat albii din incediu? Aceleaşi pretenţii au fost ridicate şi de comunitatea de ţigani, de negri şi de pakistanezi.
Pentru a ajuta la lămurirea situaţiei, a fost cerut ajutorul şefului pompierilor.
Răspuns: "Păi în dimineaţa aia albii erau la lucru".

Ați văzut ce bine e să ai un loc de muncă? De aia mi-am găsit un job. Stau însă la casă și n-are niciun etaj dar nu se știe niciodată.  

================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 5."
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).

NOTĂ:  
Azi sunt la job, așa cum v-am spus. O fi HAPPY WEEKEND dar nu ne ținem doar de glume ;)  :)
Vă rog să vă înscrieți și să vă vizitați în lipsa mea. Pe deseară!







34 comments:

  1. Minunat! Am ras ca nebuna citind glumele astea. :)) Toate sunt bune, dar la suflet cred ca mi-a ramas cel cu "Alain Benoit".
    Nu stiu cum este prin Bucuresti, dar la noi sunt destul de putini chinezi deocamdata, desi magazinele abunda de chinezarii. :))
    Sa ai un weekend minunat, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Bucursti sunt multi. Ei, eu faceam haz de chinezii din America. Acolo chiar sunt multi. Cat despre chinezarii... :)))
      Multumesc. Am avut unul foarte plin ;)

      Delete
  2. Eu am râs ca Vienela :)) , iar bancul preferat e cel cu Columb şi americanii.
    Elly, succese depline la noul job. Sper să-ţi placă şi salarul să fie cu cifre cât mai mari!

    ReplyDelete
  3. :)))))))
    Tare, foarte, o să-l țin minte: ”Eu sunt, doar că se pronunță "Alain Benoit".
    Abia cum citesc și comentariul Vinelei, nu mă mir, e unul din cele mai tari bancuri pe care le-am auzit în ultima vreme, să știi! :)))))))
    Elly, ai un tonus bun, se simte că e ok, îți place ce faci la job și mă bucur mult, așa, ca tine și cu tine. Succes și spor în continuare! Happy, happy weekend și numai bucurii! :)

    ReplyDelete
  4. :)Multumesc! Sa mai postezi bancuri chinezesti:)
    O zi buna!

    ReplyDelete
  5. Sa stii ca nu mai sunt asa multi chinezi prin Romania.
    Nici chinezii nu raman pe aici :)) dar, totul e Made in China
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  6. ha ha ha :))
    bancul cu al patrule copil chinez e foarte haios si chiar adevarat,in Bucuresti dupa cum deja stii aproape au cartierul lor in Colentina :)
    cel mai mult ma bucur pentru noul tau job Elly!
    un w-end vesel iti doresc!:)

    ReplyDelete
  7. Si eu am impresia ca s-au rarit chinezii in Romania; nu-i un semn bun...
    Bancurile sunt selecte, deoarece ma simt (mai) destept !
    PS.Incerc sa-mi inscriu ultima postare in tabel.

    ReplyDelete
  8. Eu încă sunt în şomaj dar sper că până la sfârşitul lunii februarie să-mi găsesc totuşi ceva de făcut. :D
    Foarte haioase bancurile, mai ales cel cu "Alain Benoit"! :))
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  9. hahaha...am râs cu lacrimi...nu am inteles poanta la bancul nr 3 (din cele trimise de colegul tau)... :)
    spor la munca si happy weekend, Elly!

    ReplyDelete
  10. albii erau la muncă. de familia de evrei de la parter nu s-a zis nimic? :))

    ReplyDelete
  11. :))
    Da, simt ca esti bine iar eu ma bucur!
    Zi faina sa ai!

    ReplyDelete
  12. am ras cu lacrimi...nu stiu de ce lacrimile erau doar la un ochi...
    superfaina postarea!

    ReplyDelete
  13. Bancurile au fost foarte drăguţe,
    dar cele în chinezeşte au fost mortale.
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
  14. In primul rand, felicitari pentru noul job si mai ales pentru ca simt ca iti place, ca esti fericita, ca te gasesc relaxata, destinsa, vesela. E minunat ca ai un colectiv care te apreciaza. E poate mai important si decat salariul...
    Bancurile au fost grozave, cu un mic plus pentru ultimele doua, cel din Franta si cel din Canada. Cat de adevarate sunt!
    Iti doresc un weekend minunat, draga Elly. :)

    ReplyDelete
  15. Haioase toate! mi-au placut toate glumele, mai ales acelea primite pe email :)))
    Un weekend minunat iti doresc :)

    ReplyDelete
  16. Uraaaaa!!! Au sosit si vestile bune!
    Felicitari cu noul tau servici! Sper sa îti faca placere sa lucrezi acolo si sa fie pe durata nedeterminata! Mult succes!

    ReplyDelete
  17. Hmmm, China :))) Happy Weekend! <3

    ReplyDelete
  18. Bună Elly!
    Haioase toate bancurile,mi-au plăcut!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu drag!

    ReplyDelete
  19. Felicitări pentru job şi succes!
    Felicitări pentru această postare tare cu bancuri şi mai tari, chiar dacă unele sunt "Made in China". De la stilourile şi bascheţii chinezeşti din anii '80, este pentru prima oară când văd că fac şi ei ceva fără să fie de mântuială. :)
    Te rog să mă scuzi că nu respect întocmai regulamentul concursului.
    Dă-mi voie, te rog, să fiu şi eu un pic indisciplinat şi liber, măcar în lumea asta virtuală.
    Happy Weekend! Ţie şi tuturor celor care te vizitează! :)

    ReplyDelete
  20. Dupa ce te odihnesti si ai chef de glume,treci pe la mine ca nu ma vrea tabelul tau.O zi plina de lucruri bune!

    ReplyDelete
  21. Weekend placut, chiar si la munca! :) Si, apropo de munca, poate iti gasesti vreme la un moment dat sa povestesti mai pe larg ce si cum! Oricum, ma bucur mult pentru tine :)

    ReplyDelete
  22. :) glumele cu americanii paranoici şi cele chienzeşti primite de la colegul tău mi se par cele mai haioase :))
    duminică plăcută, draga mea!

    ps
    am comentat şi când m-am înscris, dar cum nu regăsesc comentariul...
    pup

    ReplyDelete
  23. Foarte amuzante glume. Chiar ma gandeam de ce au scapat albii si ii suspectam de implicare in incendiu. :)) Concluzia ca munca te salveaza cine a tras-o? Tot albii? :)

    ReplyDelete
  24. M-am amuzat copios ,super glume!:))
    O zi asa cum iti doresti!

    ReplyDelete
  25. Ah, de as fi citit vineri articolul tau, as fi avut un week-end mult mai vesel! Nu-i nimic, recuperez! :D

    ReplyDelete
  26. Glumele in chineza sunt mortale=)) mi se pare ca le'am mai auzit de cateva ori :)) Foarte bune glumele de la tine, ca de fiecare data:))

    ReplyDelete
  27. Tari rau bancurile:))) Ultima replica din articol insa e cea mai tare:))

    ReplyDelete
  28. Iupiiii!!! Ai un loc de munca, atat de mult dorit! Sa fie intr-un ceas bun, pe durata nedeterminata, intre oameni cumsecade!

    Deci asa... Ai intrat in campul muncii si te tii de bancuri! Ne zici bancuri despre campuri de orez! :) Trebuie sa recunosc: bancul 4 primit pe mail de la coleg e tare-tare! Nu-l stiam! :))) Pe cel cu polonezul tot azi il citesc prima data! Haios, dada! :)) Ce coincidenta: si eu il cunosc pe tipul ala!!

    O saptamana frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  29. Interesant periplul tau prin lume ..
    Happy WE!!!

    ReplyDelete
  30. Super tare calatria oferita de tine :)

    ReplyDelete