Monday, June 4, 2012

Beautiful cyclam



Am fotografiat ieri aceasta minunata "culoare"... floarea (planta) nu e cine stie ce, insa culoarea "face toti banii".
O mica intrebare: stie cineva ce planta este?

Pot doar sa mai spun ca are un sens asocierea acestei "culori" cu aceasta trupa. E culoarea lor...



Some Ville Valo Quotes:

"Women are always beautiful."

"Love is the funeral of hearts. Falling in love is the best way to kill your heart because then it`s not yours anymore. It`s laid in a coffin, waiting to be cremated."

"There`s always reasons to make mistakes. Because then you do new mistakes next time. So they`re beautiful mistakes."

Nota: Ville Valo este liderul si solistul acestei trupe.


04.06.2012

19 comments:

  1. Culoarea este deosebita! Felicitari!
    Cred ca un pic de adevar este in citat.Nu sunt de acord in totalitate . :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh...nici nu trebuie! :)
      Sunt doar parerile lui. Le-am postat ca sa ilustreze putin persoana. Uneori poti cunoaste macar putin un om, afland cate ceva din ceea ce gandeste. :)
      O seara frumoasa!

      Delete
  2. Minunata poza :D iar citatele sunt superbe :X
    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Dar melodia? E la fel de frumoasa :)
      O seara buna, A.!

      Delete
  3. Nu numai culoarea, dar si floarea este foarte, foarte frumoasa. Nu stiam de trupa asta, dar imi place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si pe mine m-a fermecat culoarea. Nici nu a reusit aparatul foto sa redea perfect nuanta...ori computerul nu reuseste, nu stiu. Este chiar mai frumoasa in realitate :)
      Nu stiu exact ce planta este...poate stie cineva. Poate postand-o aici aflu...
      Trupa canta un rock putin mai special...am mai postat eu doua melodii de-ale lor, pe aici, pe blog. Una la postarea aceea cu desktop-ul ;)

      Delete
    2. Inseamna ca ma lasa rau memoria. Ce medicamente imi recomanzi? :((

      Delete
    3. Nuuu cred :)
      Totusi, preventiv, asa... o cura de HIM n-ar strica :))

      Delete
  4. frumosa culoare! dar si floricica e fainutza!
    mi-a placut piesa :). zi faina ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur mult ca ti-au placut.
      Multumesc!
      O zi buna si tie!

      Delete
  5. E o culoare superba si imi place foarte mult pentru ca se apropie de mov , culoarea mea preferata:x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci am aflat si ce culoare preferata ai :)
      Multumesc!
      O zi frumoasa!

      Delete
  6. Delicioase floare, culori frumoase.Deshacer cambios

    ReplyDelete
  7. E o culoare care-mi dă aripi! În grădinile mediteraniene am găsit-o des, sunt o mulțime de arbuști cu flori în nuanța aceasta. Mie îmi place și floarea! Îți doresc o zi veselă, roz roz! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe mine pur si simplu m-a vrajit. Trebuie sa spun ca in realitate e chiar putin mai intensa. Ce sa facem? Neajunsurile tehnicii :)
      Multumesc mult pentru urare!

      Delete
  8. Ahhhh, natura. Mi-a venit in cap muzica celor de la Pearl Jam cand am vazut floarea ta. Nu stiu de unde pana unde trairea asta sinestezica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mda, nu ti-a venit in cap o muzica rea :) Inseamna ca floarea chiar e frumoasa.
      Multumesc!
      O seara buna!

      Delete
  9. :) :) :)
    I have similar woolly hat but different color...my mom did it for me :)
    They very 'in' here in Finland...

    ReplyDelete