Saturday, June 16, 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia a 13-a

HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 13-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend

Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.

__________________________________________________________________

Astăzi ...despre dragoste
O plimbare romantică
Un sărut furat
Un alt sărut
Şi încă unul...
deci, e clar...Love is in the Air
.
 Şi ... un clip trăznit al unui hit al anilor trecuti. Mie imi trezeşte admiraţie si nostalgie. Vouă?


Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 13

Apoi introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat):

31 comments:

  1. Replies
    1. Bun venit la Happy Weekend!
      Ma bucur ca-ti plac imaginile. Asa mi s-au parut si mie. De aceea am însailat o poveste de indragostire...sper ca amuzanta si placuta.
      HAPPY WEEKEND iti doresc!

      Delete
  2. Sunt atat de dragalasi! Dragostea pluteste in aer, noi trebuie doar sa o prindem si sa o pastram cu delicatete si daruire. Sa ai un weekend de vis!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Sunt atat de gingasi si nevinovati! M-au topit cand le-am gasit. Prima a fost imaginea cu iepurasii si ea mi-a dat si ideea. Trebuie sa credem in dragoste. E totusi cel mai frumos sentiment.
      Multumesc pentru urare. La fel iti doresc!

      Delete
  3. Sunt foarte simpatici ;)) si are dreptate Vienela dragostea e in aer trebuie doar sa o prindem si pastram :x
    Weekend frumos:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Raluca!
      Ma bucur mult ca si tie iti plac "indragostitii" mei :))
      La fel iti urez si eu!

      Delete
  4. Ce faine poze!! Un weekend cat mai placut iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bun-venit in vizita la Happy Weekend, Robert!
      Sunt incantata ca-ti plac!
      Multumesc! Un sfarsit placut de saptamana si tie!

      Delete
  5. imaginile sunt adorabile...uite ce simplu e sa-ti arati dragostea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Pandhora!
      Asa e! Pare atat de simplu!
      Duminica frumoasa!

      Delete
  6. Frumoase poze, exemplu bun si pentru oameni!
    In traducere libera adica "Dragostea-i în aer"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este! Pluteste peste tot! ;)
      Multumesc! O zi frumoasa sa ai!

      Delete
  7. E ușor și frumos să iubești, indiferent cărei specii îi aparții!
    Frumoasă și generoasă postare, Elly! Mi-a plăcut și clipul, care e așa cum spui, o nostalgică aducere aminte! Happy weekend! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iubirea e frumoasa. Oriunde, oricand...oricine ar fi protagonistii :)
      Multumesc, Mirela!
      La fel iti doresc!

      Delete
  8. Replies
    1. Ma bucur ca-ti place. Mie mi-au provocat tone de tandrete imaginile :)
      Poate ca e si dureros...ca orice e frumos :)
      Duminica frumoasa sa ai!

      Delete
  9. Piesa o ador! O ascult cam lunar, o am în format flac, e bestială!
    Am avut și am animăluțe. Amînceput cu șopârle, cobai, hamsteri, papagali iar acum am un porcușor de Guineea femelă, Didica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tare mult ma bucura ca-ti place postarea. Si melodia :)
      Am uitat: Bun-venit la HW!
      Animalutele sunt nevinovatia in persoana :)
      O s-o admir pe Didica! Imediat! :))

      Delete
  10. Didica:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2985272434843&set=a.1091807859412.14173.1352994920&type=3&theater

    ReplyDelete
  11. clar dragostea pluteste...:)
    imaginile sunt superbe. zi faina sa ai...:)

    ReplyDelete
  12. Dada! Dragostea e pretutindeni! Chiar si cand n-o percepem, chiar si cand nu zambim! Zambiti!! Love is in the air!
    Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este...va fi :) Ai dreptate! :)
      Iti multumesc pentru participare si urare!
      Sa ai o saptamana buna!

      Delete
  13. Boboceii aia doi sunt simpatici rau :X si veveritele sunt adorabile :X
    HW! Ma simt libera :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie mi-au placut. Sunt atat de micuti! Doua pufosenii galbene! :) Si ele...si toti!
      Ma bucur pentru tine! Numai bine, draga mea!

      Delete
  14. In lumea animalutelor gasesti sinceritatea...cata dragalasenie pe ei! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinceritate si nevinovatie :) Ai dreptate.
      Sunt niste mici dragalasenii de care m-am indragostit instantaneu!
      Toate cele bune, Mona!!

      Delete
  15. reusite poze, tu le-ai capturat?
    veveritele sunt adorabile ....


    www.cantomorala.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Da , foarte tare asta cu happy week-end ... poate o sa particip ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Poti participa. Sambata si duminica. Mi-ar face placere sa te avem printre noi, s-a ajuns la editia 15 :)

      Delete