Tuesday, June 12, 2012

Viața ca un vârtej viole(n)t

În ultimele zile viața mea se desfășoară fără reguli...s-a zăpăcit complet. E precum vârtejul staminelor acestei flori violet. 
Plec la drum dimineața și picioarele mele, ca și când ar fi teleghidate, găsesc singure drumul spre firma la care încă merg.  Azi,  pășind  îngândurată,  am realizat că drumul meu duce spre nicăieri...și m-am cutremurat. Atunci am simțit și senzația de vârtej...
Am simțit că viața e un vârtej viole(n)t...care face ce vrea ea cu noi.
.

Clematite - Clematis Ascotiensis


11 comments:

  1. Noa serbus. Drumul tău nu duce spre nicăieri. Drumul tău are un ţel precis şi îl vei găsi îndepărtându-te de drumul spre vechiul loc de muncă. Această minunată floare nu ai ales-o întâmplător. Priveşte-o bine şi cu atenţie. Este Crucea ta care te va călăuzi în viaţă. Ai încredere în ea şi vei izbândi.

    ReplyDelete
  2. o sa fie asa o perioada de timp fiind obisnuita cu programul pe care il aveai. o sa treaca! totul o sa fie bine :)
    violetul acesta e superb!

    ReplyDelete
  3. un nufar violet, a doua fotografie...
    nimic nu este intamplator, ideea florii este echilibrul din centru, totul este legat si pleaca de acolo! opreste-te acolo!

    ReplyDelete
  4. Drumul tau nu duce spre nicaieri, ci spre un nou inceput, poate mai luminos.
    Are un nume floricica aia frumoasa?

    ReplyDelete
  5. E vital să schimbăm din când în când. Vei vedea că schimbarea îți va aduce bine. Frumoase flori! :)

    ReplyDelete
  6. Foarte frumoasa descrierea, de asemenea si imaginile :D
    Sunt multe intrebari de pus... iar asta cred ca e cea mai frecventa... "Unde mergem si de ce?"
    Parca am fi niste robotei, desi avem gandire :|

    ReplyDelete
  7. http://www.youtube.com/watch?v=4XU7mzWfOJI

    ReplyDelete
  8. Liliana Ghita BoianFri Jun 15, 11:23:00 AM 2012

    Intaplator sau nu si eu simt uneori la fel, dar echilibrul vine din noi insine, din staminele adunate cu multa migala in potirul vietii...Indrazneste sa ceri mai mult!

    ReplyDelete
  9. Am gasit-o ! O clematita splendida, ca un trifoi cu patru foi deghizat in straie de alta culoare.
    Sper, ca ai trecut deja de faza virtejului, Elly ... si o sa-ti amintesti de ziua clematitei mov cu patru petale, ca de un inceput de drum.
    Toate cele bune !

    ReplyDelete