Saturday, June 30, 2012

HAPPY WEEKEND! - Editia a 15-a


HAPPY WEEKEND! - Ediţia a 15-a este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
__________________________________________________________________


Început de an 2012. E criză. De pe piața muncii din alte țări nu vin deloc vești bune. Iată ce întrebare se punea la Radio Erevan:
-Nu ar trebui desființat spionajul? 
-În principiu da, dar ce vom face cu mulțimea de șomeri? 
.
Mergând pe stradă cu treburi am auzit o discuție:
- Tu unde lucrezi?
- Nicăieri, dar tu? 
- Tot acolo!
Am tras concluzia justă ca erau șomeri.

Șomajul afectează categorii de persoane și profesii la care nici nu te-ai fi gândit.
Însuși Marius Tucă ramâne șomer. Apoi îl părăseste și nevasta. În final proprietarul îl aruncă în stradă. Fără nicio speranță, Tucă hotăraște să se sinucidă. Se urcă el cumva pe sediul televiziunii și se aruncă. În cădere, numără etajele: 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 8, 7, 8, 7... 
- Băga-mi-aș picioarele-n ele de bretele!

Guvernul nostru însa a fost plin de omenie...
Fix la începutul anului am aflat cu toții, cu mare bucurie, despre o nouă Hotarâre de Guvern:
Art. unic. Începând cu data de 01.01.2012 Guvernul României oferă slujbe gratuite tuturor șomerilor. 
Slujbele vor fi oficiate de preoți, episcopi, arhiepiscopi și de Preafericitul președinte al României.
_________________________________________________________________________

Și fiindcă de luni și eu sunt șomer, mă tot gândesc în ce fel să-mi redactez C.V.-ul ca să fie cât mai eficient. Cred că modelul ăsta de C.V. ar fi o idee bună:

sursa imaginii
________________________________________________________________________

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 15
.
Pentru că la HW! suntem cu toții o frumoasă familie, vă sugerez să faceți în subsol trimiteri prin link la toți cei care participăm, fară a uita faptul  că unii dintre noi postează duminica. În plus, ar fi foarte frumos să participăm activ, prin vizite și mici comentarii, care fac acest joc cu mult mai plăcut. Atât pentru noi cât și pentru toți vizitatorii noștri, căci scopul său este acela de relaxare și socializare. 
.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat):

30 comments:

  1. Hahahaha, umor cam negru, dar plin de savoare. Așa-i românul, face haz de necaz, dar lasă, e mai bine așa. CV-ul ăla deschide porțile teveurilor românești, asta-i sigur!
    HAPPY WEEKEND, dragă ELLY! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna dimineata! Cam negru, e drept, dar prin asemenea stari trec. E cam de-a rasu'-plansu' :)) Pana acum cateva zile inca mi se parea departe perspectiva somajului. Acum e aici.
      Nu cred ca incerc la vreo televiziune. Zici ca CV-ul asta e bun pentru acolo? ;) :))
      Atunci...sa ma gandesc la alt model ;)
      Happy Weekend si tie!

      Delete
    2. Tu macar te-ai ales cu un somaj, eu daca mi-am dat demisia nu am primit nimic.
      Dar ideea cu cv-ul este foarte buna, doar sa ai ce pune pe birou. La mine ar fi mai greu. :))
      Iti spun sincer ca incepe sa nu imi mai placa. Regulile par a fi doar pentru unii, nu pentru toata lumea. Daca eu intru si comentez, ei de ce nu fac acelasi lucru? Nu am nici o obligatie la nimeni, la urma urmei. Pe unii nici nu ii cunosc. Sa le mai pun si linkul, cand ei nu intra nici macar sa vada ce am postat? Nu, merci.

      Delete
    3. Da, m-am pricopsit :)) Preferam sa fiu angajata.
      O sa ma gandesc la alt tip de CV. Asta ar functiona doar daca imi fac o augmentare. Dar e pacat de bani, ma simt bine in corpul meu ;)
      Legat de nemultumiri. Sunt reale, chiar eu le-am sesizat, de aceea am postat acea sugestie. Sper sa se mai rezolve. Orice decizie iei eu ti-o respect.
      Happy Weekend!

      Delete
    4. Probabil voi participa in continuare, dar nu voi mai fi prima care sa lase comentarii. Cat despre linkuri... as vrea sa ma abtin, dar nu pot. Jocul incepe sa semene cu lepsele. Sa nu te superi pe sinceritatea mea.

      Delete
    5. Treaba cu link nu e obligatorie...era doar o sugestie. Cine doreste, poate s-o faca.
      Restul intra in regulile nescrise. Pe care am considerat ca trebuie sa le scriu :) Totusi :)
      Nu ma supar deloc. Ai vazut ca am anticipat acest lucru. Inca de saptamana trecuta :)

      Delete
    6. Pe asta m-am si bazat cand am decis sa fiu atat de sincera in public, pe blogul tau. Am vrut sa stie toti participantii ca regulile sunt pentru toti, nu doar pentru unii. Ne batem cu umnii in piept ca suntem bloggeri ca suntem sinceri, dar multi se poarta de parca ar fi politicieni.
      Pregatesc maine un happy weekend, azi am fost cam suparata si indecisa.

      Delete
    7. :) E-n regula. Cand simti ca trebuie sa spui ceva...cel mai bine e sa spui.

      Delete
  2. :))
    cat am ras de bretele lui tuca!tare mult mi-a placut postarea ta ...:)
    HW Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuie sa radem si de bretele...si chiar si de noi insine ;) :))
      Ma bucur ca ti-a placut.
      O seara minunata! Happy Weekend!

      Delete
  3. :)) ....
    Nu am un asemenea C.V.! :( :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu trebuie! ;)
      Majoritatea n-avem. Adica il avem eficient, nu exagerat de eficient, ca acela din imagine :)) Ce sa facem, mai folosim si creierul...asta e principalul atu...sau ar trebui sa fie.
      Ma bucur ca te-a amuzat.
      Happy Weekend!

      Delete
  4. Foarte haioasă postarea!:)) Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc. Am incercat sa ma autoironizez... se pare ca mi-a cam reusit.
      Happy Weekend si tie!

      Delete
  5. Nu-mi prea vine a rade cand ma gandesc ce-o sa fie in sufletul tau de luni, si nu pot sa nu ma minunez iar si iar!
    Dar stii deja: am atata incredere in soarele tau si in puterea ta, incat stiu ca o sa le izbandesti! :)
    Si acum: am ras la bretelele lui Tuca..grozav! :)
    Cat despre CV....am vazut la birou si varianta masculina! unii au fost refuzati ca nu arata bine, in timp ce altii au fost angajati (si) pt ca au fost modele...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei...ce e in sufletul meu...numai eu stiu :)
      Te minunezi ca mai pot sa ma autorironizez? Pai ce sa fac? Daca bocesc...ajuta la ceva?
      Imi place :) Parca tu ai mai multa incredere in mine decat mine. Stii? E grozav!
      Ma bucur ca bretelele au inca succes ;) Stia el Tuca ce stia! Desigur ca si aspectul fizic conteaza pentru unii angajatori. Eu cum crezi ca m-am angajat pana acum? ;) :))))
      Sper sa citesti si ultimul rand: GLUMESC, DESIGUR! :)

      Delete
  6. Buna!
    Haioasa postare! Mda... Un asemenea CV deschide ceva usi dar... pana la urmatorul CV de gen :)

    Cat despre somaj - in realitate... hm.. - nu e un "drum infundat", nu e o "pata neagra" in CV; poate fi - si cel mai adesea este! - un pas urias inainte! Experienta personala ma face sa afirm aceasta :)

    Happy Weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma incurajeaza putin faptul ca ati mai trecut si altii prin necazul asta cu somajul. Asta ma face sa sper ca se poate trece de acest hop :)
      Multumesc pentru vorbele bune!
      Happy Weekend iti doresc si eu!

      Delete
  7. CV-ul e beton!
    Weekend frumos!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Este, ce e drept e drept ;) Ma incanta ca am acum si parerea unui barbat. Doar voi cunoasteti adevarata valoare a unui astfel de CV ;)
      Multumesc mult! Happy Weekend sa ai!

      Delete
  8. :))))))))))) Asa arata mai nou CV-urile noastre? :)))))
    O zi minunata iti urez! HW! A venit si vacanta mea! :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai daca CV-uri din astea se cauta? Vezi? Daca mergeai cu modelul asta de CV nu te mai intrebau nimic la angajare. Taceau si...admirau, pardon, citeau CV-ul ;) :))
      Sa ai vacanta frumoasa! Stiu ca ai asteptat-o mult :)
      Happy Weekend!

      Delete
  9. Cu un asa CV cu siguranta o sa gasesti repede alt loc de munca ;))
    Un weekend frumos:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Normal! ;) Doar de-aia se numeste CV eficient :)
      Multumesc! Happy Weekend, draga mea!

      Delete
  10. Draga Elly, eu am trecut prin faza somajului si de aceea nu prea imi vine sa rad cu pofta...Dar, cum spunea cineva mai sus la comentarii, un sut in fund e un pas inainte...Eu iti tin pumnii sa depasesti cu bine perioada aceasta ingrata. Happy Weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu ca nu-i de ras. E haz de necaz. Daca plang...nu rezolv nimic :)
      Sper sa fie bun sutul. Iti multumesc mult pentru incurajari.
      Happy Weekend, Florentina!

      Delete
  11. Sa ai si tu un weekend minunat,dar asta care vine :> Bafta!

    ReplyDelete
  12. Si am uitat sa spun si ceva despre CV foarte tare poza:)) se vede ca are un CV mare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai era culmea sa nu se vada :))
      Trebuia sa fie eficient si foarte edificator.
      Ma bucur ca-ti place! Poza! :)

      Delete