Saturday, August 3, 2013

Nu-i așa că doriți?


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 30 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


ă         Frumusețe, sănătate, tinerețe fără bătrânețe         


Doar pentru femeile care vor să fie frumoase, "o minunată descoperire a științei". Mă întreb care femeie nu vrea să fie frumoasă...și nu găsesc un răspuns.


Fiindcă din nou va fi caniculă, nu vă lăsați surprinse de transpirațiune! Un pont: ODO-RO-NO! Numai la PARFUMERIA ELITEI, Calea Victoriei, nr. 39!


Pentru coafatul și ondulatul părului, folosiți Petrole Hahn. "Refuzați contrafacerile și cereți numai flacoane în ambalaj original". Dacă știți cum arată ambalajul original...


Dacă doriți să vă înfrumusețați fața, mâinile și decolteul, există două produse neîntrecute. Nu-i așa că doriți?


Doamnelor, cu LAIT INNOXA de la Paris, de acum înainte tinerețea fără bătrânețe nu mai este doar o poveste. 


Rog domnii să nu se impacienteze și să nu fie invidioși! N-au fost uitați. Vor avea de acum veșnic un obraz tânăr cu lama de ras DIAMOND.



KOLYNOS - Dental Cream luptă cu "germenii periculoși ai gurei". După cum se observă, boala englezismelor începuse încă din anii '30...


Frumusețe peste tot. Cu "doar" 30 de lei puteți avea un HERDAN. Un cozonac și încă unul splendid.


Iar cu KOPROL...viața nu poate fi decât plăcută. Ciocolata din formulă o garantează!



Nu dați fuga la magazinele de pe Calea Victoriei! Din păcate aceste produse moderne la vremea lor și de calitate garantată ne mai sunt azi oferite doar de reclamele vremii, în revista REALITATEA ILUSTRATĂ din anii '30.

================================================
 
Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, nu către linkul blogului, specificând:
"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 30."
ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, rog preluați link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).




40 comments:

  1. :))) m-ai binedispus Elly. Aveau unele flacoane dragute.imi pare rau ca mama si bunica n-au pastrat cate ceva din ceea ce foloseau ele.

    Auzeam de la bunica ca fetele se dadeau si cu VAR pe fata (in loc de pudra of course) ca sa fie frumoase inainte de sezatoare

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ma bucur ca te-au facut sa zambesti, Hapi. Oamenii aveau pe atunci un umor involuntar in reclame. Ori poate atat sunt de desuete si atat de multe reclame am vazut noi intre timp incat ni se par astfel. Sa stii ca da, flacoanele de atunci aveau un farmec deosebit, si mie imi placeau. Intr-o postare de anul trecut povesteam cum am cautat pe net informatii despre un parfum care nu mai exista azi. Era de prin 1925 si avea un flacon o adevarata opera de arta, din cristal de Baccarat, foarte fin. Imagineaza-ti ce parfum era acela...si cat ar fi valorat azi...
      Cat despre ce creme se foloseau...unele erau criminale. Adica ceva la fel de "sanatos" pentru ten ca varul despre care spui si care sunt sigura ca s-a folosit. :)

      Delete
  2. iti imaginezi cam ce or sa zica nepotii nostri despre reclamele noastre? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai...cam da :)) Eu zic si acum despre multe dintre ele. Sunt atat de penibile...

      Delete
    2. :)) azi radeam amintindu-ne de reclama "Titan Ice" :)

      Delete
  3. Ce evoluție remarcabilă a cunoscut industria produselor cosmetice, ca și sacrificiile făcute de femei în slujba frumuseții :)). Gluma cu parazitul mi-a plăcut mult, nici nu i se putea da o definiție mai grăitoare. Happy WW, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evolutia pare ca de la cer la pamant, ai dreptate Irina. Dar cred ca-i doar in ceea ce priveste forma. Esenta a ramas aceaasi: incantarea potentialilor clienti cu calitati nu stiu cat de reale ale produselor.
      Merci!

      Delete
  4. Uite ca am aflat de cand exista Petrol Hahn ca produsele pentru par se gasesc si acum pe piata. Nu sunt rele reclamele, erau inspirate pentru vremurile acelea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posibil sa se gaseasca si de mai de mult. Inca n-am avut curiozitatea sa caut si nu prea am timp dar ar fi interesant de aflat :)
      Nu sunt chiar rele, par foarte sobre, deci de incredere...cat despre inspiratie, cred ca nu aveau idee pana unde s-ar putea merge cu o reclama. Dar nici tupeu. Cei de atunci s-ar ingrozi sa vada ce se intampla azi :))

      Delete
  5. Reclama, sufletul comertului, inca de la bun inceput!
    Foarte placut sa rasfoim aceste reclame, cu gandul la bunicile si strabunicile care, cine stie, au cumparat vreodata, increzatoare in ce le promiteau reclamele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu siguranta bunicii nostri, strabunicii au cumparat macar unele dintre aceste produse :)

      Delete
  6. Salutare !
    O zi bună și liniștită să ai.

    ReplyDelete
  7. :) Este tare întortocheată! Am și uitat fiecare nume în parte... Bine că nu lucrez pe la reclame!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai, Maria, la varsta ta nu se pune problema sa lucrezi nicaieri...asa ca... M-ai facut sa zambesc :)

      Delete
  8. O selectie amuzanta de reclame vechi. Mi se pare ca nu erau atat de agresive ca acelea de azi... Cat de adevarate erau promisiunile lor, nu stim !
    Happy weekend, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zina, sa stii ca nici n-a fost greu. De fapt n-am selectat nimic decat ca am avut grija sa fie din acelasi domeniu. Toate erau asa amuzante pe atunci. Mai putin agresive, e drept, dar astea erau mijloacele. Simple. Din Realitatea Ilustrata v-am mai prezentat materiale in cateva editii HW. Fotografiile imi apartin, as zice ca detin copyright-ul acestora. Peste zeci de ani si presa de azi (cata va mai supavietui) va constitui prilej de amuzament pentru urmasii nostri. Multumesc!

      Delete
  9. Sunt mai grăguţe reclamele din trecut decât cele de azi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt mult mai simple, mai umane... Cred ca televiziunea le-a facut ceea ce sunt azi...

      Delete
  10. Ce colecție deosebită ne prezinți. Îmi place. :)

    ReplyDelete
  11. M-am distrat copios.
    Tocmai ce am vorbit cu mama la telef. Stii ce mi-a zis? Ca oamenii la batranete nu trebuie sa mai fie asa frumosi..
    .:))
    Ce am mai ras!

    ReplyDelete
  12. Nu stiu daca sa le numesc greseli gramaticale, dar, oricum, pe atunci cred ca se dadea mare importanta propozitiei pompoase. Majoritatea reclamelor de atunci, iti declara parca chestii sigure si incontestabile, nu te lasau deloc sa decizi singur daca sunt bune sau nu. Oricum sunt haioase rau. Mi-au inveselit weekendul. Eu din pacate si maine lucrez, of of. O zi in saptamana am libera si pe aia trebuie s-o sacrific.
    Sa ai un weekend minunat, draga mea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate. Toate suna cam ca o sentinta :))
      Imi pare tare rau ca azi esti la job. Insa bucura-te ca esti :)
      Iti multumesc, draga Tina!

      Delete
  13. La vremea lor cred că erau reclame foarte serioase, dar acum ne amuză copios.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dar parca prea serioase :) Zicem noi, cei obisnuiti cu bascalia in reclame :)) De amuzante sunt cat cuprinde. Si eu tot astfel le percep :)

      Delete
  14. Dacă apa de trandafiri e făcută din trandafiri, apa de obraz din ce este făcută? :D

    ReplyDelete
  15. Foarte frumoasă postare! O incursiune plăcută în lumea publicităţii interbelice. Foarte amuzantă maniera de a face reclamă anumitor produse. Am recunoscut marca "Petrole Hahn", care vând şi acum şampon.

    O zi frumoasă, dragă Elly! :-)

    ReplyDelete
  16. ce reclame frumoase! foarte interesanta postarea ta de astazi... ma minunez unde ai gasit aceste raritati! Felicitari!
    Happy weekend, Elly draga!

    ReplyDelete
  17. Original. Mai ales "emailul" dintilor... :)
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
  18. :) ce faine sunt!
    ... se îngrămădesc în gură?..
    Duminică plăcută, draga mea.

    ReplyDelete
  19. Pentru acele vremuri ,reclamele aveau o forma concisa ,azi insa reclamele sunt agresive .Consumatorul e prea înnebunit de atâta reclamă, şi pe stradă, şi la radio, şi la tv, în metrou şi în autobuz, peste tot.
    Există anunțuri publicitare vechi care se mai aplică şi acum foarte bine, în Bucureștiul zilelor noastre.
    Frumoasa prezentarea ta !
    O duminica frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  20. Mi-a placut selectia de reclame vechi,foarte amuzante!
    O zi frumoasa !

    ReplyDelete
  21. Asemenea reclame nu au cum sa nu te faca sa zambesti... multumesc elly :)

    ReplyDelete
  22. wow, ce tari erau reclamele :))
    acum imi suna asa simpatic si de copilaresti :))

    ReplyDelete
  23. Bunica mea era dependenta de laxative. Orice fel de medicament i-ar fi cumparat mama, pentru ea toate erau Koprol, dupa numele primului laxativ folosit. Cam cum facem noi astazi cu adidas. :)))
    interesanta incursiune in trecut... :)

    ReplyDelete