Monday, August 20, 2012

Good morning, dragi prieteni!


Bună dimineața!

O dedicație de bună dimineața tuturor celor care ne întâlnim în fiecare weekend la HAPPY WEEKEND
Vă anunț cu plăcere că tocmai s-a încheiat ediția 22 a HAPPY WEEKEND! 
Pe 24 martie 2012 debuta, cu dreptul, HAPPY WEEKEND! Vă mulțumesc tuturor celor care ați crezut în acest proiect, care v-ați alăturat lui în timp și l-ați ajutat să fie ceea ce este astăzi!

Am fost împreună în aceste finaluri de săptămână cu:

E inca vara, e frumos și chiar de ne amenință incă un val (mai mic) de caniculă...nu-i mai dăm importanță. Va trece și asta! Sa aveți o săptămână plină de bucurii!

Vă ofer în dar imagini cu dimineața, așa cum am văzut-o eu, la est și la sud de casa mea. Azi, la ora 7,30. 


 Și o melodie care sper că vă va plăcea:


42 comments:

  1. Si eu iti multumesc pentru ocazia pe care mi-ai oferit-o, de a ma relaxa in weekend cu acest joculet.
    Nu am vazut nici in poze, nici in viata reala, niciodata, un asemenea cer, asemenea culori. Parca ai fi surprins eclipsa totala de acum cativa ani, dar in alte culori. Foarte, foarte frumoase, mai ales prima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Printre ramurile acelui copac, care este teiul argintiu, adoptat de catre vecinii mei din fostul nostru tei, soarele se vedea azi de dimineata cu niste irizatii atat de frumoase incat n-am putut rezista tentatiei sa fac o fotografie. Am facut cateva. Asta a fost cea mai reusita. Si fotografiile mi-au dat ideea de a posta acest "salut", sper placut.
      Ma bucur ca iti place, l-am creat cu credinta ca este potrivit cu spiritul nostru, romanesc, e ceva care da libertate de expresie pentru orice lucru frumos, amuzant sau care ar putea trezi interesul.
      Multumesc mult! :)

      Delete
  2. BUNA DIMINEATA, Elly!!!!
    Sa ai si tu o saptamana TOP!
    Multumesc ca pot sa ma distrez si eu cu Happy Weekend. Pe blog la mine am pus "emblema" de la HW cu un link la blogul tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna dimi, Minnie!
      Multumesc frumos!
      Numai bine iti doresc si ma bucur nespus ca te simti bine la HW! :)

      Delete
  3. Replies
    1. Buna dimineata, Tury!
      Am tot vazut imagini superbe de la fereastra ta. Iata si imagini cu dimineata mea de azi :) Sper ca ti-au placut.

      Delete
    2. Da, mi-au plăcut! Frumoasă postare, proaspătă!

      Delete
    3. Ma bucur nespus, Tury! Deci mi-a reusit! :P

      Delete
  4. Buna dimineata, Elly!
    Multumesc pentru ocazia de a ma juca weekend dupa weekend! :)

    M-am "plans" pana acum, pe unde am vizitat, ca n-am chef de munca! Si acum... aceste poze! Sa munceasca altii, ca mie mi-a trecut de tot! :)) Si PC-ul ma scoate din matca! Dupa trei cafele espresso risc sa-l transform pe el, pe PC, in piese de schimb! Mai privesc rasaritul si poate reintru in matca! :) Si-o sa fac orice altceva decat ce ar trebui sa fac! Tare frumos ai surprins Soarele!

    Multumesc pentru mesajul de intampinare! Nu stiu daca-ti poti imagina cat de bine s-a potrivit pentru mine - avand in vedere cat m-a chinuit tehnologia si avand in vedere ca, practic, dorm pe mine si... scriu in somn! :))

    A! Sa stii ca am copiat si eu codul pentru "emblema" Happy Weekend! Mai ramane sa reusesc s-o "implantez" - ca ma pricep la d'astea!!! Dar voi reusi! Categoric!
    Gata, te las acum, cu bine! O zi minunata iti doresc! O saptamana minunata!
    Viata fericita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, buna, Diana!
      Sper ca dupa o ora si ceva ti-ai reintrat in "matca" ;) Ma bucur mult ca imaginile te-au incantat. Era atat de frumos Soarele incat parca imi cerea sa-l imortalizez.
      Am sperat sa va faca placere :)
      Daca ai placerea sa o "implantezi" e OK. Adevarul e ca e frumoasa. Am cautat-o mult.
      Multumesc mult. O zi minunata si tie!

      Delete
  5. O saptamana cat mai buna iti doresc! Si celorlalti vizitatori ai tai!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Robert. Si in numele celor ce ma viziteaza :)
      Si tie la fel iti doresc.

      Delete
  6. Those photos are beautiful, beautiful morning and good song.
    Saludos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Leovi! Yes, I like the song too.
      Have a very good week!

      Delete
  7. Buna dimineataaaa. Sa te bucuri de Soarele de pe strada ta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! Multumesc! Asa sa fie!
      Sa-ti fie bine! :)

      Delete
  8. Mulțumim Elly, ești grozavă! Și fotografiile sunt cu adevărat frumoase!O săptămână bună, cu reușite tuturor celor care participă la Happy Weekend și celor dragi lor! ;) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esti o draguta, Mirela! Ca de obicei :)
      Multumesc din suflet! Sa sa avem cu totii, o saptamana buna si frumoasa!

      Delete
  9. La mine dimineata este mai tarzie:)) deci cu siguranta nu as putea sa o surprind atat de bine:d Si noi ar trebui sa'ti multumim defapt pentru ca ai nascocit Happy Weekend :) "joculetul" in care ne intalnim la sfarsit de saptamana:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu conteaza! Dimineata e cand te trezesti! ;) :))
      Pai n-ai mai putea sa surprinzi un rasarit pe la miezul zilei ;)
      OK. Ne multumim reciproc :) E perfect!

      Delete
  10. Un rasarit de soare stralucitor
    Ziua buna de dimineata se cunoaste :)

    Sa ai o zi minunata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar, stralucea fantastic! Se vede dupa cum "aurea" cablurile electrice :)
      Multumesc, Anca. La fel iti doresc!

      Delete
  11. ciao! ciao!
    frumos ai vazut tu dimineata! unde stai mai exact! sa-mi dai adresa :))
    zi faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu spun fiindca vii si-mi furi peisajele, fluturii, florile :))
      Grazie, Geanina! :) O seara frumoasa!

      Delete
  12. E frumos cand esti matinal si reusesti sa mai prinzi si altceva n afara de perna ... asa cum fac eu :))) ... imi plac pozele si simt racoare cand le privesc, acea racoare a zilelor de toamna. Ma bucur ca mi-ai dat ocazia sa particip la Happy Weekend si cu siguranta voi fi acolo, in clubul veseliei si de azi inainte.
    O zi frumoasa si o saptamana cat mai linistita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca sunt acasa...prind de toate ;)
      A fost o dimineata superba, nici calda, nici rece. De altfel se vede din fotografii.
      Ma bucur ca esti cu noi. Multumesc mult. La fel iti doresc!

      Delete
  13. Buna seara,
    Observ ca mai trecut si pe mine in lista desi n-am participat decit la o singura editie si asta din pricina ca la mine zilele de sambata si duminica sunt ocupate cu rubrici saptamanale, respectiv Buna dimineata si Viata in imagini.
    Iti multumesc mult oricum si doresc viata lunga acestei rubrici initiate de tine!
    Seara placuta Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Melly. Am trecut pe toti cei care au participat de-a lungul timpului, fie chiar si la o singura editie. Fiecare participare a fost importanta si a avut farmecul sau. Eu am apreciat toate postarile. Daca vei mai avea placere, noi suntem aici.
      Si eu iti multumesc si-ti urez la fel.

      Delete
  14. Wow! te incarci cu energie cu o astfel de priveliste! iti vine sa topai mai repede din pat ca sa zambesti la soare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am iesit in gradinita cu flori, cum ies in fiecare dimineata. Soarele era atat de frumos, imbraca totul intr-o lumina blanda, aurie incat m-a fermecat. L-am "prins" imediat, merita ;)
      Multumesc :)

      Delete
  15. Buna seara, Elly. Iti doresc o saptamana cat mai reusita!
    Frumoasa surpriza pregatita de tine pentru aceasta dimineata, insa chiar daca nu am ajuns la timp, m-am oprit acum sa te salut. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Un salut din inima e bine venit oricand, Nice. Postarea a fost asa, o inspiratie de moment.
      Iti multumesc. O seara frumoasa in continuare!

      Delete
  16. pasnic loc,proaspat cer...
    iti doresc o noapte blanda si o dimineata cel putin la fel de luminoasa ca cea de azi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, locuiesc la casa, Pandhora :) E o strada linistita, cu oameni destul de linistiti si ei. Multumesc. Am avut o noapte OK. Dimineata a fost la fel de frumoasa...
      Sa ai o zi frumoasa, asa cum iti doresti!

      Delete
  17. :) Waaaaaaaaaaaaaaw! ce bine mi-a prins postarea ta! <3 zi superba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ma bucura!
      Si iti multumesc! Numai bine! :)

      Delete
  18. .. eu întotdeauna ajung ultima! :)
    E marţi, e seară, dar mă bucur pentru dimineţile tale "de la curte".
    Am trecut să te salut şi să te invit la o scenetă cu Toma Caragiu.
    O seară minunată!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i nimic...stii tu, mai bine mai tarziu ;)
      Multumesc, asa e, mi-am adus aminte, ar fi implinit 87 de ani. Vin :)
      O noapte buna!

      Delete
  19. Elly, acum am vazut postarea ta. E minunata, multumesc pentru imaginile frumoase :D Vienela are dreptate, cerul are o culoare speciala, iar fara firele alea, nu cred ca poza ar mai fi fost atat de reusita!
    O saptamana minunata! Te pup!
    Si cred ca mi-ai dat o idee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ma bucur ca si tie ti-a placut.
      Abia astept sa vad despre ce idee este vorba :)
      O saptamana buna si tie, draga mea!

      Delete
  20. Replies
    1. Nu-i nimic. Pentru mine n-ai lipsit. Stiu ca esti cu sufletul aici, cand poti. Iti multumesc.

      Delete