Tuesday, August 28, 2012

Sosită din toate zările...


Iata ca azi, in sfarsit, i-a venit randul! Dupa mai bine de o luna de cand am primit-o pentru prima data.
Adica i-a venit randul lepsei cu care m-au "încălțat" pe rand: Florea, Zdwuby, Anastasia, Cartim. Intr-un interval de exact o luna, am primit toate cele patru provocari. Nu mai justific din ce motive n-am reusit s-o fac. Il spun pe primul si cel mai tare: Nu fac lepse. Decat foarte rar. Daca am primit-o din toate zarile, trebuia s-o fac, n-am mai avut scapare. Azi ma grabesc sa raspund, inainte de a mai hotari cineva ca ar fi tocmai buna pentru mine. 

Ce spuneti despre acest hal de regulament?
1. Trebuie sa postez imaginea Liebster Blog Awards, desi, sa ma trazneasca daca i-am inteles rostul.
2. Trebuie sa spun 11 lucruri despre mine. Nu stiu de ce nu 10, de ce nu 12. De ce nu 20. Fie, 11!
3. E un punct foarte complicat, in sensul ca la mine ar deveni IMENS. Nimeni n-o sa-l citeasca. Cine ar fi interesat sa
citeasca raspunsuri la 11 x 4 intrebari? Poate doar cineva cu rabdare ingereasca si cu timp nelimitat, ceea ce ar fi o utopie. Am ales sa fac un mix din cele 4 lepse. Voi decide cate vor fi raspunsurile. Veti vedea.
4. Eu nu trimit lepse la nimeni (pentru ca ar trebui sa o trimit la 11 persoane). Fac rar cate una, fara pretentii de reciprocitate. Daca cineva e atat de vrajit de ea, o poate prelua cu conditia sa ma anunte.
5. Ii voi anunta pe   Florea  ,   Zdwuby  ,   Anastasia    Cartim  , printr-un comentariu pe blogurile lor.

 *************
Ce-mi place, ce nu-mi place...va fi ca un spectacol de lumini si umbre, deci o sa le amestec de nici eu n-am sa mai stiu. De fapt nu stiu daca intereseaza prea mult pe cineva ce-mi place ori nu si cum sunt eu, dar fie, va spun chiar mai multe decat trebuie:
  1.- Nu-mi place gerul, imi plac vara si marea
  2.- Imi plac capsunile si caisele si tot ceea ce se poate face din ele.
  3.- Nu-mi place sa fiu falsa, nu-mi plac oamenii falsi si intr-un fel sau altul le dau de inteles ca nu-i agreez
  4.- Imi plac calatoriile, imi place mult sa merg cu trenul si sa fac fotografii
  5.- Imi plac oamenii spirituali si nu-mi plac oamenii exagerat de optimisti
  6.- As zice ca-s ciudata in relatiile cu oamenii: Cu unii pot fi extrem de prietenoasa, cu altii foarte distanta
  7.- Nu-mi plac filmele proaste si filmele de razboi
  9.- Nu-mi plac camasile dar ador blue-jeans-ii
10.- Imi plac parfumurile si bijuteriile (cercei, bratari, coliere, de regula metalice)
11.- Urasc telefoanele mobile fiindca te gasesc si-n gaura de sarpe. Cand ma supar, le tin mult timp inchise. Ori profit ca li s-a descarcat acumulatorul si le las asa.
*************
Pentru ca teoretic ar fi trebuit sa raspund la 11x4=44 (!!!!) de intrebari, am facut o selectie. Adica am raspuns la cateva, alese din fiecare set de cate 11. In paranteza este provenienta intrebarii.
1. Urmezi anumite principii in viata? (Florea)
Urmez principiul bunului simt. Gandesc ca "Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face" este cel mai sanatos principiu in viata.
2. Te poti schimba pentru persoana iubita? (Florea)
Probabil ca te poti schimba, insa chiar foloseste? Cine te iubeste, te iubeste exact asa cum esti. 
3. Crezi in extraterestri? De ce? (Florea)
Poate voi fi contrazisa dar cred in extraterestri pentru ca, cu siguranta nu suntem noi singurele fiinte rationale din univers. Ar fi imposibil. 

4. De ce ti-ai facut blog? (Zdwuby)
Pentru ca aveam nevoie sa imi exprim niste dureri. N-am exclus, din start, posibilitatea de a-mi exprima si unele pareri.
5. Crezi ca orice este posibil daca ai suficienta vointa? (Zdwuby)
Nu, asta este o mare exagerare. Daca n-ai nicio inclinatie catre pictura, de exemplu, niciodata nu poti ajunge pictor, cata dorinta si vointa ai avea, ca sa dau doar un exemplu.
6. Cum ai reactiona daca cineva te-ar suna la 4 dimineata (si dormi) doar ca sa vada ce mai faci? (Zdwuby)
I-as raspunde, pentru ca e posibil sa aiba o problema, mai ales ca persoana care te suna la o asemenea ora e sigur un/o prieten/a, dar cand as afla ce vrea, i-as spune ca nu-i in regula. Dar, cel mai sigur, la ora 4 dimineata ma poate gasi treaza, asa ca nu-i mare paguba.

Sa-mi exprim parerea despre:
7. superstitii (Anastasia)
N-am crezut niciodata, cu atat mai mult as putea crede de acum incolo. N-as putea crede in zodiace, in vrajitoare. Cred ca in materie de superstitii functioneaza puterea autosugestiei, ele cam pe asta se bazeaza si pe faptul ca unii dintre noi raspund mai usor unui astfel de "stimul".
8. lectura versus filme (Anastasia)
Inteleg ca se refera la faptul daca prefer a lectura o carte in loc sa vad un film. Nu pot fi categorica. Sunt o multime de carti foarte bune, la fel, sunt o multime de filme extraordinare. Uneori e dificil de ales. Daca un film imi garanteaza si niste interpretari de exceptie, as putea alege filmul. Totusi, cred ca in general, prefer cartea pentru ca imi pot imagina ce distributie vreau eu si care cu siguranta e mai buna decat orice distributie ce, de multe ori, tine si de aspecte comerciale.
9. animale de companie (Anastasia)
Agreez ideea de animal de companie. Imi plac pisoii foarte mult, dar am si un catel. Insa, locuind la casa, a ma pronunta e oarecum irelevant. Nu stiu cum ar fi sa tin un animalut in casa. Poate tot un pisoi as tine, deci ceva micut si dragalas.

10. Care este genul de filme la care te uiti? (Cartim)
Filmele bune. Iar ca genuri, chiar am scris mai sus ca nu-mi plac filmele de razboi. Imi plac in schimb ecranizarile, thriller-ele, filmele politiste, SF-urile, dramele psihologice, comediile neconventionale.
11. In ce format citesti o carte? (Cartim)
12. Pe ce ai da banii: pe un tablou vechi, o haina la moda sau un gadget? (Cartim)
Elimin din start orice asa-zisa tentatie numita gadget. Nu ma interezeaza. Dar intre a alege o haina la moda si un tablou vechi as avea o mica dilema, doar sunt femeie. Desi...ce tablou vechi poate costa doar cat o haina, cat ar fi ea de "la moda"?  Daca totusi preturile ar fi comparabile, as alege tabloul.
*************
In concluzie, nu lansez nimanui provocarea din ratiunile mai sus-mentionate.
As pune insa tuturor o întrebare:
Va plac lepsele? De ce? Chiar as dori sa stiu de ce se bucura lepșele de asemenea succes in blogosfera.

Si pentru ca tot s-a dorit sa se stie cat mai multe despre mine, va provoc sa ascultati muzica mea preferata. Doar o foarte mica parte.

41 comments:

  1. "Nu mai justific din ce motive n-am reusit s-o fac"

    raspunsul este asta :)) :

    "Nu fac lepse. Decat foarte rar"


    tu ai pus intrebarea tu ai raspuns =))oricum bine ca ai raspuns dupa o luna si uitasem de ea;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. si acum sa raspuns la intrebarea ta ca am si uitat:)) ..leapsa pe blog este ca atunci cand eram copii mici si jucam sotronul,lapte gros, leapsa,flori fete si baieti s.a. ....se poarta este un fel de joc al copilariei noastre daca e sa spun asa...

      Delete
    2. Nu e doar asta raspunsul, te inseli :))
      Am mai multe motive, nu-si avea rostul sa le enumar.
      Promisesem, numai ca n-am avut timp. Oricum, nu stiu daca ai citit-o pe toata...nu prea aveai timp :)
      Candva am mentionat si eu niste persoane sa faca o leapsa. La prima pe care am facut-o. Nu s-au tinut de cuvant decat vreo 3 persoane din cele care spusesera ca o vor face. Daca n-o faceam iti spuneam "nu" de atunci.
      O seara buna!

      Delete
    3. care leapsa ca sunt curios posibil sa fi vrut sa o fac si am uitat sau pana mea .....nu sunt genu care sa nu fac lepse:)) lasa-mi link cu ea

      Delete
    4. Merci :)) Abia acum ai terminat-o de citit ;)
      N-as zice ca are prea mare legatura cu jocurile alea... Care nu mi-au placut nici in copilarie. Probabil de aceea nu-mi plac nici azi lepsele :P
      Sotronul e cu totul altceva, am jucat, daca celelalte sa zicem ca ar mai putea fi asimilate, asta chiar n-are legatura :)

      Delete
    5. Nu tie ti-am dat vreo leapsa, stai linistit :)
      De atunci m-am lecuit sa mai mentionez pe cineva. Daca omul are placere, o face, daca nu, nu vreau sa-l impovarez cu nimic.

      Delete
    6. da ..pana mea nu stiu ce sa zic posibil sa fi intrat sa o citesc si am vrut sa o fac si m-am luat cu alte treburi ori nu am intrat atunci si ai postat altceva si nu am mai citit articolul ala :-?? pana mea ...:P

      Delete
    7. Nu tu fusesei mentionat. Asta se intampla in primavara, nici nu te cunosteam, nici nu cred ca aveai blog :)

      Delete
    8. aa pai asta ma intrebam si eu ca eu am vb cu tine prima oara..cred ca acum o luna ...aveam blog dar pana sa trec pe wordpress am fost 2 ani pe blogspot...

      Delete
    9. Pai daca nu citesti tot, adica toate comentariile mele.... ;)

      Delete
  2. Bună, Elly. Ţi-a ieşit foarte bine! :)

    Cred că oamenii vor să se cunoască şi au inventat această "lepşă"....
    O fi mediu virtual, dar noi tot români sunte. Încă! Lâncezeşte conversaţia o vreme, apoi vrem şi ceva mai concret - ce gusturi ai în....
    Poate că generaţiile viitoare vor deveni reci şi ciudate, dar noi încă vrem să comunicăm "la o bere".
    Mulţumesc. O seară minunată!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna seara, Anastasia!
      Of...Google a dat eroare, am scris raspunsul si mi l-a pierdut.
      Imi cer scuze ca am intarziat atat de mult cu rezolvarea lepsei.
      Poate ca raspunsul acesta e unul dintre cele mai apropiate de realitate :) S-ar putea ca acesta sa fie unul dintre motive, paote principalul.
      Dar eu am o oarecare rezerva in ceea ce priveste deplina sinceritate a raspunsurilor. Unele raspunsuri pot fi doar teribiliste :) ori simulate :)
      In fine, cred ca multe poate releva si o leapsa ;)
      Iti multumesc si eu pentru intelegere. La fel, o seara cat mai placuta!

      Delete
  3. nu-mi plac lepsele, nu mi-au placut niciodata! :) nu stiu de ce, probabil pentru ca trebuie sa scrii mult la ele, sa le gandesti etc. mie mi-e lene ::))
    dar imi place cum ai mixat totul! te pricepi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai cam din acelasi motiv as spune si eu ca-mi displac. Mai ales la asta cat am scris fiindca ca e provenita din 4 lepse diferite si am dorit sa impac pe toti cei care au avut placerea sa mi-o dea....
      Mie imi place sa-mi scriu articolele mele, parerile mele. O leapsa te incorseteaza, te forteaza sa gandesti si sa raspunzi la chestii pe care nu le agreezi intotdeauna. Nu ti se pare?
      Multumesc, m-am straduit! :)

      Delete
  4. Daca imi plac lepsele? Acum zic "nu". Bantuind pe ici pe colo am citit una-doua-trei lepse... Mi s-au parut interesante, haioase si am intrebat pe Carmen ce si cum cu ele... Mi-a explicat si la numai cateva zile am preluat (luat? - nu cunosc nici limbajul:) ) leapsa de la Minnie, sa vad cum e... Dar am raspuns "ca la scoala": intrebare, raspuns scurt... Minnie - apoi tu - la acea leapsa ati pus poze, ati argumentat raspunsul... ati scri o adevarata poveste (ceea ce nu as putea face) In plus, am raspuns ca-mi place orasul cutare... apoi am sters si n-am mai scris nimic, pentru ca, de fapt, imi plac - la fel de mult - mai multe orase, dar din alte motive... In fine...
    Revenind: nu ma vad in stare sa le fac! :(

    De ce au succes? Unii spun ca se numara intre "chestiunile" care aduc trafic pe site, il fac "vizibil" pentru motoarele de cautare si nu mai stiu ce... Habar nu am, pentru ca nu ma "omor" dupa trafic, rating sau cum le-o zice...

    Imi place sa citesc... lepse! :) Ai scris o adevarata si frumoasa poveste! Mi-a facut placere sa citesc cate ceva... despre tine. :) Multumesc.

    O noapte linisitita sa ai! Viata fericita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zici destul de bine. Nici mie, dupa cum vezi. Am facut doar foarte putine fiindca am promis si promisiunea eu mi-o tin, orice ar fi :)
      Cred ca si asta cu traficul e adevarata. Vad ca am primit cateva motive deja. Eu il banuiam, in principal, pe acesta, cu traficul.
      E bine ca desi atat de mare, leapsa a iesit cat de cat digerabila. Am incercat sa o fac sa fie coerenta.
      Multumesc si eu. Zi minunta maine!

      Delete
  5. Adevarata sursa a lepsei este aceasta.

    Nici eu nu ma dau in vant dupa lepse, deoarece sunt un ciudat sau pentru ca stiu exact ce influenteasa o leapsa. Cand un link-ul blogului tau apre intr-un text, site-ul/blogul tau creste in ZeList....eyc. Pe de alta parte se spune ca prin aceste lepse , bloggerii /bloggeritele ajung sa se cunoasca mai bine.Sa zicem...

    Multumesc ca ai acceptat leapsa si promit ca nu am sa te mai provoc la alta.

    Nu iti mai dau lepse dar iti pot cere o favoare?

    Pentru a ajunge mai repesde la tine mi-as dori, daca esti de acord , sa facem schimb de adrese de blog...daca se poate bineinteles.

    O seara frumoasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine, asa o fi, insa tot nu inteleg la ce foloseste afisarea acelei imagini roz, bleu, vernil. Vad ca tot vernil ti-ai ales. Mie asta mi-a placut mai mult :)
      Atunci si eu sunt o ciudata :) Da, e clar, deja parerile converg spre acelasi lucru pe care si eu il banuiam: trafic, crestere in ZeList. Si cu acel "Sa zicem" sunt de acord. :)
      Promisesem, era firesc sa o fac.
      Sunt de acord cu schimbul. Dar sunt atatea modificari prin Zelist pentru blogurile de pe Blogger incat nu stiu cum sa-ti spun sa ma treci in lista. Trece-ma in forma asta: http://dragosteoarba.blogspot.com si daca e ceva in neregula te anunt eu. OK?
      Multumesc, la fel!

      Delete
  6. Neavând blog, nu pot comenta mai nimic la leapşa asta.Doar că numărul de "11" (=lucruri de spus) a fost ales întâmplător, exact ca şi numărul de jucători ai unei echipe de fotbal.Cine ştie ce mare iubitor de fotbal a "inventat" această leapşă...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar, am constatat si eu ca, de fapt, nu ai blog :) Sigur, nu toata lumea doreste sa-si faca. Dar, de regula toti amicii din blogosfera au. Esti una dintre putinele exceptii care au comentat la mine.
      Da, posibil sa fie un numar ales la intamplare, mai ales ca este mai ciudat, neobisnuit.
      Iti multumesc pentru raspuns, pentru parerea exprimata, chiar de nu ai blog. E important si interesant cum vede problema si cineva din afara.
      O seara buna!

      Delete
  7. Eu preiau doar lepse care imi plac, asa ca as raspunde oricand unei lepse la care am chef sa raspund ;)
    Nu vad neaparat o incorsetare in lepse, pentru ca poti totusi broda pe marginea ei mult si bine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu la fel. Dar foarte rar se intampla. Aceasta, sincer nu mi-a placut, dar am fost mentionata de mai multe persoane, si am considerat ca e frumos sa le impac pe toate daca au avut aceasta placere si s-au gandit cu totii la mine :)
      Este, orice imi pune intrebari la care poate n-am placere sa raspund, mi se pare ceva cam nepotrivit. Sigur ca pot broda, cred ca ma pricep la asta :))
      E un punct de vedere si acesta, al tau. Multumesc pentru raspuns.

      Delete
  8. Lepsele erau in mare voga acum vreo 2-3 ani. Acum observ ca cei mai multi bloggeri din vechea garda le ocolesc. Eu am dat curs multor articole de acest gen de-a lungul timpului, dar acum m-am plictisit si nici nu ma mai reprezinta structura lor. Pentru cei care au blogul de putin timp, ele reprezinta o oportunitate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci eu ma comport cam ca cei di vechea garda ;) Interesant.
      Sa stii ca eu chiar n-am habar cum era blogosfera acum 2-3 ani desi mi-ar fi placut sa stiu. Asta pentru ca stii ca imi placvreurile trecute, istoria. Si in blogging, cred ca 2-3 ani inseamna deja istorie, la cat de repede se misca lucrurile.
      Inteleg ca sunt considerate o oportunitate dar pe mine ma plictisesc. Am preluat si voi prelua foarte rar vreuna, doar daca simt ca o pot face in asa fel incat sa o pot scoate putin din tipar.
      Multumesc pentru raspunsul la "sondajul" ad-hoc :)

      Delete
  9. Leapsa asta, e un fel de oracol online. Mai tii minte de oracolele pe care le faceam in copilarie?
    Interesant, dar eu la unele intrebari nu as raspunde, te admir ca ai avut rabdarea de-a le face pe toate la rand.
    O zi buna !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unele chiar sunt adevarate oracole. Cam ca si aceasta, de fata.
      Pai din 44 de intrebari (!!) ca atatea aveam de rezolvat, am ales pe cele care mi-au placut dar si ca astfel sa dau coerenta lepsei :)
      Multumesc pentru apreciere si pentru raspunsul la intrebarea mea.

      Delete
  10. Cred ca stiu de ce asculti HIM si nu din cauza faptului ca e rock ... ci pur si simplu datorita versurilor. De multe ori acestea nu sunt bagate in seama si tot ce se cauta este sound-ul, insa sunt persoane si care sfideaza aceasta regula oarba si tind sa cred ca tu esti una din ele.

    De ce preluam leapsa si de ce are un asa succes in blogosfera?
    ... eu prima data am preluat acest joc din dorinta de a vedea cum e :)) ... acel suspans al "primei dati",apoi nu stiu, probabil doar din dragul de a raspunde celor ce se chinuie sa puna atatea linkuri la sfarsit :)) .. macar atat, insa recunosc nu mereu o primesc :D
    ... succes nu stiu de ce are, nu ma pot gandi si la motivele altora, dar le-am scris pe ale mele :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu de ce, Blogger imi face fite. Am incercat sa-ti raspund si mi s-a sters comm-ul.
      Da, ai intuit corect, mie imi place muzica acestei trupe ca un intreg: muzica + versuri. Nici nu functioneaza separat. Asta inseamna ca ai fost atenta si la versuri. :) Si, da, sunt cam nonconformista ;)
      Ai niste motive foarte intereante si, in acelasi timp, particulare, originale. Cele mai multe motive sunt insa cele legate de trafic, dupa cum se vede din raspunsurile primite. :) Multumesc!

      Delete
  11. Cred ca nici daca erai sora mea nu ne asemanam asa la raspunsuri, ma refer la cele 11. Poate gustul muzical e un pic diferit dar în rest...... Special nr 6!
    O zi buna Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca avem multe lucruri in comun :)
      Numai bine!

      Delete
  12. Doar aşa puteam eu să aflu mai multe despre tine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai, mai, Aniela, chiar asa? :P
      Uite ca ai aflat :) Sper ca ti s-a parut si cat de cat interesant ;)

      Delete
  13. APPENDIX :
    Mai vreau să adug ceva referitor la ce spune Elly în postare:
    "10. Care este genul de filme la care te uiti? (Cartim)
    Filmele bune. Iar ca genuri, chiar am scris mai sus ca nu-mi plac filmele de razboi".
    Acum comentez la ceea ce declară aici Elly :
    Când eram copil, îmi plăceau filmele de război, majoritatea sovietice cu nesfârşitele lupte din WW2.Acum nu-mi mai plac cele de război, mai ales că acum, cu noile tehnici, se redau scene foarte şocante la care uneori nu rezişti şi opreşti DVD-ul.
    Dar chestia e următoarea: mie îmi plac filmele istorice, atât cele vechi cât şi cele mai noi.În schimb, în aproape toate filmele istorice este imposibil să se evite scenele de război, de luptă crâncenă...E un paradox greu de suportat : se pare că evocarea istoriei presupune în mod necesar şi reamintirea bătăliilor, a ...războiului.Se pare că istoria s-a făurit numai pe bază de lupte, de război...Din păcate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu mi se pare ceva neobisnuit ca-ti placeau filmele de razboi. Probabil acelea erau multe dintre filmele vremii si probabil iti placeau filmele cu multe scene de razboi fiindca erai baiat. Fetele au, in general, alte preferinte, e cunoscut.
      Filmele istorice, cata vreme nu abunda in scene de razboi, sunt OK. Mai vad si eu uneori. Am sa-ti spun ceva: acele scene de lupta ar putea fi doar sugerate printr-o multime de artificii cinematografice. Insa...problema este ca industria cinematografica, bazata pe castig, ca orice industrie, stie ca scenele de razboi aduc spectatori siguri. Asa ca...de aceea nu sunt reduse ca pondere. Da, ai dreptate, istoria e rezultatul unui sir nesfarsit de lupte :) Numai ca eu nu-i banuiesc pe cei din industria cinematografica de atata profunzime. ;)

      Delete
  14. Ştii ce îmi place la (unele) lepşe? Că uite aşa avem prilejul să mai aflăm ceva despre persoane pe care ne place să le vizităm pe paginile lor. Iar tu ne-ai oferit nişte "răspunsuri" faine despre tine. Aşa, ca o confirmare că eşti o persoană deosebită. După cum ne-am dat seama citindu-te în fiecare postare.
    Aha, deci îţi plac căpşunile! :-) Eu unul aş mânca şi un camion de asemenea bunătăţi!

    Îţi doresc o zi minunată!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Alex, ma bucur ca macar din acest punct de vedere, leapsa aceasta este cu un oarecare folos.
      Nu-i asa ca sunt cele mai grozave fructe capsunile? Nu au samburi, nu au coaja, sunt pline de sirop, parfumate, splendid colorate, eu le consider a fi fructul perfect. In plus, dulceata e grozav de buna, la fel gemul, capsunata, spuma, inghetata, siropul...Nimic nu le intrece :) Si eu tot cu camionul as umbla :)))
      Multumesc mult!

      Delete
  15. Nu ma vei mai putea refuza niciodata. Cand te-am descoperit, iti trimiteam toate lepsele gasite, dar nu ai onorat niciuna. Am inteles. Dar de acum inainte, vei fi in lista mea mereu, la fiecare leapsa. :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, nu e chiar asa :))
      Fa si tu un mic calcul. E a patra leapsa in 8 luni. Deci chiar fac rar cate una pentru ca majoritatea nu-mi plac. Nici asta nu mi-a placut dar a fost o conjunctura mai speciala si n-am putut s-o refuz. Apoi s-au adunat inca 3 nominalizari. Daca gasesc ca e ceva de scos din ea, voi mai accepta cate una. Dar tot rar.

      Delete
  16. Ma bucur ca ai completat'o :) Eu o sa fac un articol separat prin care o sa raspund la intrebarea ta, dar nu stiu sigur cand si daca o sa uit sa te numesc(sper sa nu) mai bine iti raspund si aici, acum: eu consider ca prin lepse cunosti mai bine persoana din spatele blogului

    ReplyDelete