Sunday, June 2, 2013

Doar o străină, cu o cameră foto


Totul e atât de neprevăzut în viață... 
Săptămâna care doar a trecut mi-a dovedit acest lucru cu prisosință, o dată în plus. Singurul eveniment pe care-l bănuiam a fi sigur, ei bine, doar acela a și fost.
Am ajuns acolo unde am dorit și încă nu am avut timp să scriu nimic despre. Sunt multe de povestit și timpul nu m-a ajutat deloc...
Din fericire am cam terminat cu treburile cele mai importante prin grădină așa că sper ca, de mâine, să am răgazul s-o fac. 

Momentan vă arăt cele mai frumoase flori pe care le-am întâlnit în drumurile mele în cursul săptămânii. Doamna Mioara, o doamnă extrem de amabilă, de pe lângă Călărași, când a văzut că m-am oprit la poarta sa să fotografiez florile, a avut marea amabilitate, să fugă în casă să-mi aducă semințe. Am apreciat cu atât mai mult gestul cu cât a fugi în cazul doamnei Mioara nu-i ceva chiar la îndemână din cauza siluetei rubensiene a domniei sale. Dar efectiv a fugit, fapt care m-a bucurat enorm și m-a încântat, eu fiind pur și simplu o străină. Doar o străină, cu o cameră foto, căreia i-au plăcut mult macii săi. 
Ne-am îmbrățișat, ne-am sărutat pe obraji, ne-am luat la revedere și ne-am urat sănătate. Poate că nu ne vom mai vedea niciodată însă eu n-am s-o uit.
 
Am și pus în pământ semințe, sperând să răsară și, poate, în vara aceasta să și înflorească. Dacă vremea nu va fi prea caldă. 
Nu-i așa că sunt frumoși?




Impresii din alte plimbări ... aici.



30 comments:

  1. :) ce coincidenta :)) in 5 minute si pe blogul meu apar maci foarte asemanatori, programati pentru Pink Monday!
    Ce draguta Doamna Mioara! o femeie cu suflet de aur!
    Noapte buna, Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I-am vazut :) De un superb rosu spre orange. Dar alta varietate, la fel de frumoasa.
      O doamna adevarata. Traise in Bucuresti, de cativa ani era retrasa la tara, se pensionase. :)
      Multumesc, Carmen!

      Delete
  2. Si eu care credeam ca te pot ruga sa-mi trimiti si mie 2-3 seminte!
    Poate daca se vor face la tine...... :))
    pup Elly, zi faina maine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minnie, esti grozava! :))
      Inc an-au rasarit. Si eu sunt curioasa ce va iesi :)
      Te pup!

      Delete
  3. Eu am vazut unii azi, erau portocalii, dar nu am avut unde parca si am ratat sa-i fotografiez. O doamna draguta, domana Mioara, la fel ca si tine draga mea.
    Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am rugat pe cei cu care am fost sa opreasca masina :) De fapt chiar ei imi susesera ca de cate ori vreau sa fac fotografii sa ale spun. Sa opreasca. Desigur ca n-am abuzat, s-a intamplat doar de doua ori. O persoana extrem de draguta. Cum rar intalnesti.
      Multumesc, Tina!

      Delete
  4. Dar din dar se face rai, daca aveam gradina...:). O zi buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stii cat imi place si mie vorba aceasta? Pentru ca e adevarata.
      Merci, Robert!

      Delete
  5. Sunt superbi! Iar doamna Mioara... avem oameni minunaţi în ţara asta!
    Mă bucur că ai ajuns "la vaci", că ţi-ai terminat cât de cât treaba în gospodărie şi poţi fi mai liniştită, dacă se poate spune aşa. :)
    Te pup, să ai o săptămână mai liniştită! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sunt multi oameni deosebiti. Am ajuns dar uite ca n-ajung sa scriu pe blog despre....asta ma intristeaza. Ma chinui sa mai raspund pe aici deocamdata :)
      Multumesc, Anastasia draga!

      Delete
  6. Frumos gestul si frumosi macii.
    Cum eu n-am curte, admir doar prin parcuri sau prin curtile altora.
    Te pup draga Elly si-ti doresc o saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gestul chiar minunat. M-a lasat aproape fara cuvinte. :)
      E bine si doar sa admiri. Nu-i cea mai mare placere nici la curte. Nu esti deloc liber :)
      Te pup si eu!

      Delete
  7. Nu-i asa ca sunt draguti oltenii, elly?
    Foarte frumosi macii... am si eu in gradina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am fost langa Calarasi, Adriana. :) Si doamna Mioara si sotul erau traiti la Bucuresti, retrasi de vreo 4-5 ani la tara :)
      Am si eu dar doar roz. Astia sunt ceva nou :) Inca n-am vazut nuanta asta in realitate. De aceea am fost atat de incantata. :)

      Delete
    2. E frumos acolo.. eu stau cam la 150 km de Calarasi.. :D

      Delete
  8. Replies
    1. Asa sper si eu! Precum parintii lor ar trebui sa iasa :))

      Delete
  9. Ei, tot vorbeam noi despre maci saptamana trecuta....și ia uite aicea :))) ..Abia astept sa-ti vad propria recolta :P ...

    Si inca ceva: un gest e cu atat mai frumos cu cat acel cineva care il face nu e obligat de nimica: nu te cunoaste și totusi face ceva atat de dragut.

    Pupici, Elly si o saptamana frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trag nadejde sa iasa ceva anul acesta. Daca nu, la anul. :)
      Gesturi minunate intalnim aproape zilnic. Uneori unii dintre noi nici nu le observam...asta e cel mai trist.
      Te pup si eu, Alexandra!

      Delete
  10. E tare fain să întâlneşti oameni precum doamna Mioara. Iar florile sunt superbe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt o varietate de culoare pe care eu abia acum am vazut-o in real. Doar forma o stiam.
      Da, sunt peste tot oameni frumosi :)
      Multumesc, draga mea!

      Delete
  11. Sunt niste maci interesanti, cu flori batute. Eu vazutem in general di cei simpli. Dar si culoarea e splendida, parca vor sa ia foc. O zi minunata plina de soare sa ai, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avea si cateva fire cu floarea simpla, dar urisa, desigur, ca a oricaui mac de gradina. De acea am tinut sa-i imortalizez, fiind atat de frumosi. Iar doamna a fost incantata ca eu eram incantata :)
      Multumesc, Gabriela! O seara buna!

      Delete
  12. Deci aşa arată macii în acea parte a lumii?
    Cred că dacă mă opream eu să fac poze în curtea cuiva,
    nu mă pupa, ci asmuţea câinele pe mine!
    Şi plecam şi fără poze, şi fără seminţe...

    ReplyDelete
  13. O, da! sunt minunati macii!
    Ce gest frumos a facut doamna! Ai un sentiment deosebit cind descoperi ca mai sunt si astfel de oameni! Sunt sigura ca ti-a mingaiat sufletul!
    O seara placuta draga Elly! :)

    ReplyDelete
  14. mai sunt si oameni faini pe lumea asta! :)
    macii sunt superbi si cu siguranta o sa iasa, ca eu cand zic, zic :P
    pop!

    ReplyDelete
  15. Superb gestul acelei doamne. Un om cu adevarat frumos. :) Cum ti-a ghicit gandurile, cata amabilitate, bunatate si generozitate. Incantator! Sincer iti spun, Elly, eu nu am mai vazut pana acum asemenea maci. Maci de gradina zdrentuiti... Nici ca cei din Cismigiu nu mai vazusem... Unii erau portocalii, imensi. Ce de surprize ne rezerva natura, oamenii, viata. :)

    Abia astept sa vad rezultatul in gradina ta. :) O saptamana reusita iti doresc! :)

    ReplyDelete
  16. Foarte plăcut momentul prin care ai trecut. Ocrotite cu multă iubire o să ai flori foarte frumoase. :)

    ReplyDelete
  17. Elly nu conteaza ca n-ai s-o mai vezi, conteaza ceea ce ai simtit in momentul in care ai primit acele seminte.
    Unii oameni au darul de a stii ce isi doreste un om, fara ca acesta sa sa rosteasca vreun cuvant.
    Asemenea gesturi ne surprind prin simplitatea lor pentru ca ne-am dezobisnuit sa vedem bunatate in jurul nostru.

    ReplyDelete
  18. Mi s-a intamplat sa admir niste dalii la Slanic, iar doamna care locuia in acea curte sa se ofere sa imi dea niste bulbi, cu care eu nici macar nu aveam ce face, locuind la bloc. Dar am apreciat la justa lui valoare gestul.
    Foarte frumosi macii acestia!

    ReplyDelete