Friday, December 21, 2012

Biserica din fereastră . . . . [R.I.O.]


            Biserica Mănăstirii Dominicane Sighișoara             




Biserica Mănăstirii Dominicane Sighișoara


================================================================================


Postarea participă la provocarea "Reflexii în oglindă", propusă de SorinN.
Dacă dorești să participi, poți publica, într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip cu imagini tip reflexie, chiar și cea dintr-o oglindă retrovizoare.


29 comments:

  1. bine zis "biserica din fereastra"...
    faina imagine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Pandhora!
      Se vede frumos... :)
      Acum am terminat cu treaba pe azi. Am crezut ca nici sa postez la reflexii nu reusesc. :)

      Delete
    2. Drăguţă poză. Ai spirit de observaţie.
      În altă ordine de idei, am observat că tot bloggerii începători doresc să-i ajute pe... începători, Cel puţin sunt sigur că ei fac asta cu inima deschisă.

      Delete
    3. Multumesc. Da, sa zicem ca am :)
      Si tu ai spirit de observatie :) Asa este. O concluzie justa.

      Delete
  2. Foarte frumos
    Nu am fost niciodata in vestita cetate a Sighisoarei
    E pentru prima oara cand vad o biserica Dominicana :)
    Sa ai spor la treburi :) daca am trecut de apocalipsa :)) om trece noi peste toate
    O seara buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am fost. E foarte frumoasa. Am sa fac mai multe postari cu imagini de acolo. Am suficiente. :)
      Biserica e doar partial redata aici, doar partea de acoperis, care avea relevanta pentru a avea sens reflexia...
      Multumesc, Anca draga! Am spor, am. :)
      La fel iti doresc!

      Delete
  3. Ce frumos! Am fost la Sighisoara acum ceva ani, sper sa mai revin cand am ocazia, este foarte frumoasa cetatea!
    Weekend placut Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merita vizitata cetatea. E frumoasa. Daca stau si ma gandesc bine, nici n-am putut sa o vizitez pe indelete, eram cu niste prieteni de familie si asa e cand te incurca altii. Mai era si aglomeratie ca era Festivalul...In poze, cand ma uit, vad si eu ce frumoasa este...

      Delete
  4. in curand va fi Biserica Fara Turla a Mănăstirii Dominicane Sighișoara daca nu repara turnuletul ala :)) sta sa pice :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ce esti rau? Nu e asa, nu statea sa cada. Ce vezi tu acolo nu-s fisuri. Asa sunt imbinarile. Si oricum, era in renovare. Pana acum cred ca au rezolvat totul.

      Delete
    2. din poza asa pare, ca sta sa pice :D sau poate am eu o imaginatie prea bogata :p

      Delete
    3. Cred ca esti doar un picut rautacios ;)
      Ori ai o imaginatie prea bogata. Dar ar putea fi in sensul bun :))

      Delete
  5. Frumoase alegeri şi combinaţii de culori. Trebuie să vizitez Sighişoara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anastasia, m-am gandit ca zilele astea sa mai postez cate ceva de la Sighisoara. O sa-ti placa si mai mult. :)

      Delete
  6. Foarte frumoase fotografii! Mai ales cand surprinzi asa un monument istoric. Imi place mult cum se reflecta albastrul senin al cerului in ferestre.
    Numai bine iti doresc, draga Elly! Sa ai un week-end frumos! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era o zi minunata, cu un cer senin. O zi de vara. Daca ti-a placut, ma bucur. Multumesc! Asa sa fie!

      Delete
  7. Imi plac mult culorile.
    O zi buna!

    ReplyDelete
  8. Frumoase reflexii ale unei vechi biserici. Inspirate fotografii, Elly !

    ReplyDelete
  9. Foarte tare poza..Si o biserica superba...Atatea comori si asa de putin mediatizate..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biserica e frumoasa, o sa public si poze mai complete. Curand.
      In toata tara avem o multime de comori...de care nu multa lume stie.

      Delete
  10. Stii de ce si cat de mult imi place Sighisoara! cu atat mai mult aceste poze, pt ca doar un om sensibil e atent la astfel de detalii! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu, Mona draga! :)
      O sa mai public cateva curand. :)
      Multumesc!

      Delete
  11. Superba relexie, mi s-a facut dor de plimbat prin cetati medievale. Si, mai ales de fotografiat detalii interesante. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Nice! O sa mai public imagini din Sighisoara. Curand. :)

      Delete