Saturday, December 8, 2012

Happy weekend! ed.38 . . . În pană de...idei


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 38 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


                 Idei și idei sau ce facem în pană de idei                 


Vi se întâmplă să nu aveți idei? Mie da. Mai ales sâmbăta și mai ales pentru HAPPY WEEKEND. Nu râdeți fiindcă nu glumesc. Niciodată n-am idei. Nu știu cum și ce să fac, cert e că până la urmă improvizez mereu câte ceva. Până acum a ieșit binișor. Azi nu știu dacă-mi mai reușește figura.
Am încercat să văd ce idei mai au oamenii. M-am gândit că poate mă voi inspira și eu de la ei.

O idee grozavă mi-a venit citind niște anunțuri imobiliare, pe net. De mult visez la o asemenea casă.... Liniște, peisaj mirific din orice parte aș privi... are chiar de toate. Cum vi se pare? Nu e o idee buna? Am mers s-o văd... Corespunde anunțului. Încă nu m-am hotărât... Are o parcare cam mare si n-am mașină...



Prin zonă am dat și de ei. Veneau tot la vizionarea casei. Nu știu dacă au mai ajuns. El era nemulțumit de barcă/consoartă. Îi reproșa că mai bine își lua o nevastă gonflabilă....


Prin călătoriile internautice i-am întâlnit pe îndrăgostiții ăștia. M-au impresionat și emoționat. Când e iubire, niciun efort nu pare prea mare...


Dar și când disperarea e mare...îți vin idei. Eu știu ce să mai zic? Se spune că dacă n-ai noroc în dragoste ai noroc de bani... Nu pare valabil întotdeauna.


Am dat și peste un "supraviețuitor". Cu idei puține și fixe... Am plecat repede. Nu de idei de-astea aveam nevoie.


Că tot e weekend, am găsit o idee de biscuiți. Nu m-am lămurit prea bine cum e cu rețeta. Mai fac săpături... Am un dubiu totuși. N-or fi nasturi?

Concluzia a fost că idei prea strălucite n-am găsit nici pe la alții. E pană de idei de nici nu vă imaginați... Dar poate că aveți voi altele mai bune.


================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:  
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 38.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).






46 comments:

  1. Am aceeasi problema in legatura cu joculetul nostru. Niciodata nu stiu ce voi scrie, cand ma asez la calculator, niciodata nu am nimic pregatit. Dar reusesc sa o scot la capat cumva, pana la urma. :))
    Te-ai descurcat de minune si de data aceasta. Cred ca cea mai tare este faza cu scara. :))
    Happy weekend, Elly!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Pai nu e chiar gluma, asa cum spui si tu. Insa ideile imi vin asa, pe moment. Niciodata cu o zi-doua mai inainte :)) Absolut niciodata.
      Pai si tie iti reusesc de minune. Si nu ma mai mir deloc daca avem cam aceeasi reteta si ne inspira aceeasi muza ;) :))
      Faza cu scara e dureroasa. Cat de prost sa fii? Desi...sinucigasi din astia nu sunt numai in caricaturi. Din pacate.
      Merci! Happy weekend, Vienela!

      Delete
  2. Ha, ha! Ce frumos ne-ai propus să începem ziua de sâmbătă! Iar propunerea imobiliară...este grozavă! Apropo, acolo unde votezi? :-)
    Un sfârşit de săptămână frumos, dragă Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Alex, tu esti intotdeauna un dragut. Si cu simtul umorului dezvoltat :)
      Uite ca m-ai facut sa-mi dau seama ca cel putn o data la patru ani, casa asta nu e buna. Unde votez? In ce circumscriptie ma arondeaza? Poate sunt cetatean al planetei ;) Cate probleme cand e vorba sa iei o casa. De multe mai trebuie tinut cont :))
      Multumesc mult! Happy weekend iti doresc si tie!

      Delete
  3. Neata, elly ...cam taryior azi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...n-am facut-o mai devreme, nici nu prea reusesc din diverse motive iar azi au fost mai multe treburi prin casa, care s-au adunat.
      Insa nu de somn :))

      Delete
  4. casa? zau ca mi-ar place pentru 2 zile :)) Glumele mi-au placut toate si m-am amuzat mai ales la ideea cu fursecurile :)) ca tot e vremea de facut fursecuri pentru sarbatori... Astazi încep si eu... mi-am propus anul aceste 16 tipuri diferite - sa vad daca "ideea" nu este "prea mare" pentru mine :))
    Elly draga, sa ai un weekend plin de veselie si culoare, sa savurezi fiecare clipa si sa te bucuri de fiecare moment!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este ca pentru cateva zile chiar ar fi ceva de experimentat?
      16 tipuri de fursecuri? Wow! Enorm! Nu mi-as propune atat de mult niciodata. Probabil ai musafiri multi de sarbatori si atunci chiar e nevoie. Cred ca mai mult de 5-6 prajituri n-am facut niciodata, dintre care cam jumatate fiind fursecuri :)
      Multumesc, Carmen! Sa fie! La fel iti doresc!

      Delete
  5. Nu ai tu idei dar pe mine m-ai inspirat! :))
    Biscuitii aceea sunt foarte ingeniosi pentru Craciun! Nasturi de la mantia Mosului! Ce idee grozava! :))
    Draga mea, sa ai un weekend frumos îti doresc! Te pup, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, ma mai rasfat si eu ;) Mai am, mai am cateva idei.
      Uite ca va mai dau si voua cate una, asa cum s-a intamplat si azi.
      Ma bucur enorm ca ai gasit o inspiratie in forma acestor biscuiti/fursecuri care si mie mi-au placut foarte mult. Altfel nu postam fotografia. :)
      La fel iti doresc si eu, draga Minnie!

      Delete
  6. :) Mi-a placut fiecare imagine cu povestea ei!
    Zi frumoasa Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melly, ma bucur foarte mult. Pentru voi le pregatesc mereu :)
      Multumesc. O zi la fel de frumoasa iti doresc!

      Delete
  7. :))) foarte tari pozele! M-au amuzat teribil. La ce teama mi-e mie de apa nu cred ca as alege o astfel de casa, daca uit dimineata unde sunt si ies la plimbare prin zona :))?! Iar cel care se arunca in apa si acolo este comoara este genial :))! Weekend frumos Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Nu sunt nici eu mare fan al apei, nu stiu sa inot, dar pentru cateva zile as avea o mare curiozitate si placere sa stau intr-un asemenea loc.
      Ma bucur ca ti-au placut.
      Weekend placut si tie, Larisa!

      Delete
  8. Mi-e frica de lipsa de idei. De asta îmi fac "provizii" din timp, cum dau de ceva "util" pentru viitor, îl si pun pe un stick la capitolul potrivit: Dorel, tâmpiti, sâmbata, miercurea...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oarecum si mie, de aceea am sute de idei de postari, pentru o asemenea zi grea si foarte posibila. Am sute de postari, unele chiar partial pregatite, insa nu stiu cand vor avea toate timp sa apara. Nu-mi place sa postez mult, am impresia (si chiar asa este) ca nu sunt citite cu suficienta atentie si mi se pare pacat. Insa de multe ori da realitatea peste mine si scriu cu totul altceva decat gandisem, planuisem cu o zi inainte. De foarte multe ori :)

      Delete
  9. ei da...uite ca asa se intampla,nu ai noroc nici in dragoste,nici la bani :))
    un w-end perfect iti doresc draga Elly,pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se mai intampla si-asa :))
      Asta-i viata.
      Multumesc, Pandhora. Weekend placut si tie!

      Delete
  10. Aş avea nevoie de o casă aşa, măcar pentru zilele în care n-am chef de nimeni şi de nimic! :)) Happy weekend! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru zilele acelea nici nu stiu ce poate fi mai potrivit. Oare sa fie suficienta o casa izolata pe-o insulita? Nu stiu...
      Te pup si eu!

      Delete
  11. Eu tanjesc dupa o casuta la munte, cu fereste mari, cu semineu....si cati mai putini vecini! :)
    Happy weekend!:) like always!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca fiecare visam cate ceva...la cate un mic refugiu, cat mai personal. :)
      Happy Weekend, draga Mona!

      Delete
  12. Pana de idei, dar a iesit un articol foarte bun :)) si uite ca m'ai pus pe ganduri:-? ma apuc sa econimesc si poate inca o sa fie disponibila casa peste cativa ani:x oare cat cere pe ea? ca are si loc de parcare si probabil ala e un adaos la pretul initial :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, ma mai alintam si eu :)
      Uneori am mai multe idei care nu mi se par suficient de bune.
      Casa e foarte cautata, ai vazut ca o mai doreau si altii :))
      Happy Weekend, draga mea!

      Delete
  13. Casa aș închiria-o și eu dacă ar avea un heliport, că nu știu să înot și nici în bărci nu mă sui că-s prea fricoasă. În rest e locul ideal, fără mașini, fără vecini isterici, fără câini vagabonzi care să-ți latre noaptea la fereastră, minunat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Cu heliport cred ca ar fi un pic prea scumpa ;) Nici eu nu stiu sa inot...

      Delete
  14. Am revenit cu întârziere, dar afară e zăpadă, chiar bună pentru dat cu sania, cred! E o zăpadă pufoasă, splendid!
    Gata, acum să mă ocup de treburi serioase. Păi văd că ți-au venit ideile...Cea cu scara, da, am râs, dar și cu nasturii! Sau or fi biscuiți?! Dacă-s biscuiți, pot fi folosiți ca nasturi, iar dacă-s nasturi, lumea o să creadă că ți-ai cusut biscuiți! E tare de tot și voi face astfel de biscuiți oadată, o să vezi! Mulțumesc de idee!
    Amuzant și de efect, ”Când e iubire, niciun efort nu pare prea mare...”!!!
    Happy Weekend și o seară minunată îți doresc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut ca la voi a nins mult. Pana acum a ajuns zapada cam prin toata tara, chiar si la noi este destula. Asa, de pe-o zi pe alta.
      Ma mai alintam si eu. Sigur ca mai am cateva idei. Voam sa va sperii :))
      Biscuitii/fursecuri sunt foarte dragalasi. Imi plac si mie.
      Multumesc pentru urari, Mirela draga!

      Delete
  15. Am ajuns şi eu acasă. Mulţumesc frumos că m-ai înscris. Astăzi am lucrat, apoi cumpărături, vizite...
    Frumoase comentarii la imaginile alese, umor delicat... de când nu am mai întâlnit eu aşa ceva....
    O seară frumoasă, te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai lucrat desi esti bolnavioara.... Mi-a parut tare rau. Multumesc pentru apreciere. Eu sunt cu umorul mai putin evident. Desi imi place oricum. Numai grobian sa nu fie.
      Numai bine si sanatate!

      Delete
  16. Uite la o casuta ca in prima imagine visez si eu demult. O casuta de vacanta. :D
    Dintr-o data mi s-a facut un dor nebun de vara. :P
    Weekend plin de satisfactii sufletesti, Elly! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E cam prea multa apa, dar macar e liniste ;) De vara...mai ales ca acum s-a umplut peste tot de zapada, mi-e si mie deja foarte dor.
      Multumesc, Nice!

      Delete
  17. Să vezi, ce de idei vei avea ... luni. După ce aflăm cum am votat! deocamdată, am aflat că din cei 18 milioane, câţi a mai găsit recensământul, 18 au drept de vot! Restul sunt ... minorii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faza cu recensamantul e si pentru mine destul de cetoasa. Nu pot sa cred cala un an si ceva inca nu stim cati suntem.
      In fine, nu scriu despre politica decat despre anumite aspecte, foarte evidente, care ma deranjeaza. Deci politica nu-mi va da idei :)

      Delete
  18. Mi-a prins bine colectia de poze Happy pentru ca azi ideile s-au topit si a ramas o durere de cap
    O duminica frumoasa iti doresc si ... sa fie rezultatele la vot asa cum iti doresti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inseamna ca nu ai avut o zi prea buna. Imi pare rau. Eu mai am cateva idei, aici ma mai alintam si eu. Desi, multe imi vin asa, pe ultima suta de metri.
      Multumesc de urari, Hapi!

      Delete
  19. ce simpatici nasturasii..oare se cos greu ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca se cos la cuptor...la vreo 200 de grade ;)
      Merci!

      Delete
  20. Pana de idei dar ti-a iesit super articolul...:)

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Sugestiv pentru pana de idei? Sau? Ca nu prea sunt lamurita :)

      Delete
  22. Nu astăzi ai fost în pana aia de idei ! Nostim de tot ți-a ieșit articolul. Mi-au plăcut mult poza și ideea cu îndrăgostiții. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Mai glumesc si eu, Zina draga! Doar era weekend ;)
      Multumesc mult.

      Delete
  23. Sigur ca da! Si marmota invelea ciocolata in staniol! Daca asa arata o postare in care esti in pana de idei! ))) esti o forta! Unii sunt, uneori, in pana de idei! Altora li se intampla, uneori, sa... aiba idei! :)
    Dupa saptamana care a trecut vreau neaparat o casa precum cea pe care ne-ai prezentat-o! Pentru ca ma simt ca cel care si-a... dat foc la scara care l-ar fi ajutat sa iasa la... liman! Iar nasturii aceia... hmmm... Am un pardesiu cu nasturi foooorte asemanatori - si ma bate gandul sa-i schimb! Asta daca nu ma apuc sa bat gandul! :)
    O saptamana super sa ai! Si plina de idei sa fii! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite ca numai tu nu m-ai crezut! :))
      Asa e, ma mai alint si eu. Mai am cateva idei, n-au secat ele chiar toate.
      Toata lumea s-a indragostit de aceasta casa. Ma bucur. Si de biscuiti. Am stiut exact cu ce sa incep si cu ce sa inchei ;)
      Multumesc, Diana! Numai bine!

      Delete