Thursday, December 6, 2012

Mai vine anul ăsta Moș Nicolae?


Am pus azi-noapte capul pe perna avand niste ganduri. Oare la mine, femeie in toata firea, mai vine anul asta Mos Nicolae? Mai exista Mos Nicolae? Multi spun ca nu sau ca vine doar la copii. Ca numai ghetutele lor i se par potrivite, chipurile sunt mai mititele, mai usor de umplut cu dulciuri. Parca nu prea cred. 
Ghetutele medii sunt cele mai cele, vă spun eu. Port masura 36(24), masura perfecta. Atat de perfecta ca o poarta toata lumea, abia imi gasesc incaltaminte ori gasesc mai mereu ultima pereche.
Revenind, as putea aduce o multime de argumente pro ghetute. Si acum ma refer la ghetutele mele. Sunt mai frumoase decat cele pentru copii, au si putin toc... Le-am intretinut bine, sa nu ma fac de ras in fata lui Mos Nicolae...Eu zic ca sunt ideale, si lui Mos Nicolae i-ar placea. Le-am luat aseara, le-am sters bine de cateva fire de praf mai tupeiste, le-am mai lustruit oleaca, si le-am si masurat, ca sa ma conving ca incape in ele exact ceea ce mi-as dori. Nu cu metrul, nu cu centimetrul le-am masurat,
nu va mai imaginati tot felul de nazdravanii. Nu, le-am masurat in alt fel. Incap sase unitati de masura in fiecare ghetuta de-a mea. Si mai ramane ceva loc. Apoi le-am asezat intr-un loc strategic.

Poate v-am mai spus ce-mi place. Ciocolata. Si nici macar nu e o placere vinovata. N-am probleme cu greutatea, mănânc intotdeauna fara grija, chiar si o tableta intreaga. A, ca uitasem. Unitatea de masura pentru afacerea asta a mea cu Mos Nicolae e tableta de ciocolata. Fiecare ghetuta de-a mea poate primi lejer cate sase tablete de ciocolata. Heidi, nu orice fel. Daca tot vine Mos Nicolae, macar sa-mi aduca cea mai buna ciocolata. Care sa fie cat mai dark sau cu multe alune. Sau si dark si cu alune. Adevarat rasfat. Marturisesc ca nu exista nimic altceva dulce care sa ma faca sa ma simt la fel de bine. Mancand ciocolata ma simt chiar fericita, vad viata mai frumoasa, mai libera de obstacole, mai roz.

Au cei de la Heidi si-un fel de filosofie a lor. Cum ca ar exista cate o Heidi pentru fiecare moment, pentru fiecare ocazie. Cu siguranta au dreptate, au o multime de produse grozave, create special pentru gusturi si ocazii foarte variate. 
Despre filosofia lor, despre toate minunatiile pe care le produc si despre cum a manca o ciocolata Heidi poate deveni distractiv si chiar profitabil puteti afla in Heidi Choco Club. Dacă nu stiti ce este, acum e momentul, este clubul international al iubitorilor de ciocolata Heidi, unde The Chocolate Side of  Life ni se releva in toata splendoarea. O lume a ciocolatei e prezentata in filme si imagini, in plus, oricine poate deveni creatorul propriei sale ciocolate. Va puteti convinge de toate acestea intrand in club. 
La inscrierea in Heidi Choco Club trebuie sa mentionati ca ati aflat despre club de la mine, adica de la "http://dragosteoarba.blogspot.ro". 

Ma credeti ca inca n-am ajuns sa vad daca a ajuns Mos Nicolae la mine? M-am oprit intai pe blog, voiam sa va povestesc despre ce fel de asteptari am de la el. 
Cat despre nuielusa...ehee, e alta poveste. Nici nu vreau sa stiu despre asa ceva. Chiar de vine poleita...



41 comments:

  1. Mos Nicolae nu a venit, nu a lasat nimic in cizme, dar tocmai am mancat o ciocolata primita de la sotul meu. :)) Nu Heidi (care este foarte buna dealtfel), ci o marca germana. Daca ai pile pe la asistentele Mosului Nicolae, aranjeaza sa primesc si eu o ciocolata Heidi. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Nu pot sa cred ca n-a venit ;)
      Sincera sa fiu, la mine a inceput sa vina de aseara. Am primit o Heidi mare de 250 gr. cu lapte si cu alune si azi mi-am mai cumparat eu doua: tot o Heidi dark de 75% si una dark cu alune. Asa, de Mos. Nu cumpar Heidi chiar in fiecare zi fiindca nu mi-o permit. Dar tot ciocolata dark e preferata mea, de la orice firma ar fi.
      N-am pile...era minunat de aveam :)

      Delete
  2. simplyuniqueword@wordpress.comThu Dec 06, 11:26:00 AM 2012

    36 port si eu, probleme am si eu :D
    Pe vremea cand eram responsabila de un magazin ce avea si incaltaminte, tin minte ca nu aveam voie sa comand mai mult de doua perechi cu numarul 36. Intre 37 si 39, trebuia sa comand intre 3 si patru perechi, 40 si 41 cate doua. Nu am inteles nici pana azi de ce exact. Dar si eu am o mare problema cu numarul meu si ma enervez ca abia abia imi gasesc ceva pe placul meu cand lovitura vine "nu avem 36" :((
    Sper ca ai primit ciocolata ta preferata! :D si eu am o slabiciune pentru ciocolata. Nu pot sa stiu ca am in casa si sa nu ma ating de ea :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dec nu exagerez eu cu problemele mele. :)
      Am vazut ca esti chiar pasionata de incaltaminte. Ai adevarate colectii. Foarte frumoase :)
      Nu stiu de ce gasescasa de greu ceea ce-mi trebuie. Problema e ca sunt si mofturoasa, nu-mi place decat rar ceva si ceea ce-mi place mie se pare ca place si altora :)
      Am primit, mi-am mai luat si eu :))
      Eu o pot si pastra, nu e chiar o dependenta. Imi place sa mananc cand nu ma simt in apele mele. Imi da o stare de bine. :)

      Delete
  3. La mine a venit..Si ciocolata mi-a adus..Alba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E buna si ea...dar acolo nu e deloc cacao :))
      Mie imi place ciocolata adevarata, cu foarte mult cacao, cea dark, cat mai dark. :) Imi place gustul amarui.
      Nu-ti place ciocolata cu cacao?

      Delete
  4. Pe mine ma sarit Mos Niculae ca a zis ca daca nu am voie dulciuri o sa vorbeasca cu Mos Craciun sa îmi aduca ceva mai substantial! :)))
    Eu sunt o rasfatata aici cu masura mea de 36, olandezele sunt mari la picior asa ca e un adevarat rai ptr mine, înca nu am patit nici-o data sa zica ca nu au numarul meu!
    Te pup Elly, o zi buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deci tu chiar n-ai voie dulciuri? Putin cam trist...sau poate mi se pare...
      In zona aceea ai dreptate, lumea traieste pe picior mai mare. Ca si Germania. Deci porti tot 36 ;) Sa facem si un club pentru cele care purtam marimea 36 la pantof: "36 Shoe Club" ;) Ce zici?
      Ba eu patesc foarte des, asa cum spunea si Luiza. E chiar o problema aici, dar se pare ca si in Bulgaria...
      Deci daca nu papi choco nu te inscrii in club ;)
      Te pup si eu!

      Delete
    2. Si cu ochii as manca ciocolata dar am diabet! Ma iei în club? :))))

      Delete
    3. Am banuit ca ai restrictie destul de severa, Minnie draga. Chiar imi pare rau. Eu te iau in club, e simplu, te poti inscrie acolo, nu te costa absolut nimic. Trebuie doar sa specifici ca ai aflat despre club de pe blogul meu... O sa vezi acolo.
      Pentru cine consuma produse Heidi, pe baza codurilor de produse, se pot castiga excursii in cateva locuri superbe din lume. Vise, dar e o sansa :)

      Delete
  5. Deseara ne delectam cu un tort de ciocolata :) Eu cizmulitele nu le mai pun la fereastra de multisor :) O zi frumoasa de sarbatoare, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, foarte, foarte bun si tortul de ciocolata. La noi este preferatul si este placerea mea sa-l fac. Imi place cel mai mult, cum imi place tot ceea ce contine cacao :)
      Ghetutele sau cizmulitele Le mai pun si eu la misto ;) Ca sa-mi fac de lucru :))
      Si ca sa fiu foarte sincera si pentru ca atunci cand eram copii se obisnuia mai putin sa vina Mos Nicolae. Recuperez :))

      Delete
  6. La mulţi ani de Moş Nicolae! Să îţi aducă multă sănătate, numai bucurii şi multă ciocolată Heidi, aşa cum îţi doresti. Adevărul este că e minunată şi o zi fără măcar câteva pătrăţele de ciocolată....parcă nu are niciun gust. Iar cea amăruie...este de departe cea mai bună!
    Numai bine, dragă Elly! O zi minunată! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Alex! La fel si tie! Si mai ales, micutei si dragalasei Sara! :)
      Deci esti de acord cu mine ca ciocolata face parte din viata noastra intr-un mod extrem de placut. Suntem fani ciocolata neagra, observ. Ma bucur dar nu ma mira :) Avem gusturi asemanatoare, dupa cat mi-am dat pana acum seama si ma bucur :)
      Te-ai inscris in club? E amuzant.
      O seara minunata!

      Delete
  7. La multia ani de Mos! Multa sanatate si implinirea tuturor dorintelor..
    Si apropo de Heidi... indiferent de care este.. e o bucurie sa te dezmierzi manacand asa ceva... O bunatate :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. La multi ani, Adriana draga! La multi ani si baietelului tau :)
      Heidi parca e cea mai buna. Mie asa mi se pare. Imi plac si pralinele de la ei. Foarte mult. Ai incercat sa te inscrii in club?

      Delete
    2. Nu am incercat Elly dar o sa fac asta chiar acum... Multumesc..:)

      Delete
  8. Si a venit cu ce ai cerut? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu chiar cu asa o cantitate pe care as fi vrut-o eu :)) A fost mai zagrcit sau n-a avut bani, ca e criza ;)
      Cu mai putin. A venit, l-am mai ajutat si eu ;) Una peste alta, e bine :) Vii in club?

      Delete
  9. pai acum trebuie sa ne spui daca a venit mosul? doar nu ne lasi asa...!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A venit...dar nu chiar asa cum am dorit :)) Ce sa faca si el? Criza. :))
      A venit el cu ceva, l-am mai ajutat si eu ;) E bine :))
      Nu cred ca ne intalnim in club...banuiesc ca tu nu prea ai voie ciocolata :(

      Delete
  10. A venit și a făcut asta pentru că eu cred în cei doi moși buni ai lunii decembrie. Și cum să nu cred, când Moș Nicolae mi-a umplut cizmele cu bunătăți?! Dar am grijă să audă bine ce-mi doresc ambii moși dranici! ;)
    Femeile, femeile...eu mereu mă plâng că toate poartă 37 și de aceea nu-mi găsesc modelele mele preferate decât cu multă alergătură!!! :))
    Sper ca moșul să-ți aducă ceea ce-ți dorești, Elly dragă! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo, daca le-a umplut e minunat. La mine n-a fost asa de darnic. Si-a facut si el datoria :) Adevarul e ca mi-a marturisit ca el bloguri nu citeste si eu n-am spus decat in gand dorintele mele :))
      Poate ca si cu marimea 37 e o problema, este la fel de frecventa in Romania...Foarte rar, functie de calapod, am fost nevoita sa cumpar 37. Cred ca de vreo 2-3 ori pana acum.
      Multumesc pentru urare, Mirela! Te invit si eu in club :)

      Delete
    2. Elly, m-am înscris în club, cu recomandarea de aici! Dar nu știu mai departe ce se întâmplă! :))
      Mi-au confirmat pe mail înscrierea...Restul o fi surpriză!
      O zi minunată îți doresc!

      Delete
    3. :) Mirela, pentru cine consuma produse Heidi, pe baza codurilor de produse, se pot castiga excursii in cateva locuri superbe din lume. Sigur sunt putine excursiile si par un fel de vise, dar e o sansa :) In plus sunt multe alte lucruri interesante pe acolo. Inclusiv posibilitatea, pentru cine doreste, sa participe la un fel de simpozioane pe viu si chiar experiente live. In care se poate prepara propria ciocolata. Sunt experiente unice. In plus exista un sistem de puncte...vei descoperi... :)
      Multumesc! Distractie placuta in club!

      Delete
  11. Mosul meu a fost in greva, asa ca n-a venit.Mai bine, ca n-aveam nevoie de nuielusa lui! Si ciocolata Heidi am tot timpul in casa, fara ea intru in sevraj!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai tocmai azi si-a gasit si el sa fie in greva? Ce mos e asta?? N-o fi intrat in greva intentionat? ;) De ce crezi ca aducea nuielusa? Nu cred, mi s-a parut ca esti foarte cuminte. Numai cate fapte bune stiu eu ca ai facut pana acum...:)
      Atunci, daca esti dependenta de Heidi, intra si in club. Stii ce simplu e? Poti castiga niste puncte...chestii mai multe. O sa vezi atunci.

      Delete
  12. Buna elly!
    Chiar daca Mos Nicolae nu stie ce iti doresti sa primesti, chiar daca nu stie daca iti va placea, el tot iti va aduce ceva in dar, chiar daca este numai dragostea lui.
    Si eu ador si prefer ciocolata neagra!

    Iti doresc ca aceasta perioada sa iti aduca si tie multe zambete de la oamenii din jurul tau si sa poti impartasi tot ce ai tu mai bun cu ei!

    ReplyDelete
  13. Uite ca eu traditia cu Mos Nicolae nu o tin :))
    Adica mai fac si nu mai primesc cadouri. Cand eram copil, puneam ghetele la usa si primeam dulcuri in general, dar in timp am renuntat. Probabil cand voi avea copii o sa reiau pentru ei, pana atunci il astept doar pe Mos Craciun :))! Te pup, seara faina!

    ReplyDelete
  14. la fiecare vine, Mos Nicolae! trebuie doar s crezi in el :))
    La multi ani! te pup

    ReplyDelete
  15. Un gand bun de Sfantul Nicolae!!! Fie ca toate dorintele sa vi se implineasca!

    ReplyDelete
  16. Nuielusa aceea pe care-o primeam in copilarie avea un farmec aparte :)
    Anul asta ma bazez doar pe Mos Craciun ca el nu aduce nuiele

    ReplyDelete
  17. Moşul meu a uitat... de, bătrâneţea! :)
    Dar şi-a făcut autocritica şi mi-a umplut ghetuţele mai spre prânz.

    Am fost şi preocupaţi zilele astea de viroza care m-a ţinut în pat două zile, cu febră, ameţeli, dureri şi... înţelegi. Acum încep să-mi revin, de mâine mă duc şi la serviciu.. :)

    Draga mea Elly, Sfântul Nicolae să-ţi dăruiască bunătatea şi iubirea lui!
    Te-mrăţişez cu drag!

    ReplyDelete
  18. A uitat adresa mea, nu a venit. Probabil vârsta moșului e de bai. S-o fi ramolit, mai uită și el, dar îl iert! :lol:

    ReplyDelete
  19. Frumoasa pledoarie pentru ciocolata si bucurii chiar si pentru noi , cei mari. si imi mai place si faptul ca poti manca o tableta fara probleme. ma bucur sa mai gasesc si eu pe cineva asemeni mie ...uneori ti e si teama sa spui sa nu iti sara prietenele in cap :)). Hai cu succes in campanie!

    ReplyDelete
  20. La mine n-a venit Mosu, dar am mancat o prajitura... de ciocolata, bineinteles :) Iti doresc... o plimbare frumoasa la Zurich! :)

    ReplyDelete
  21. Şi dacă puneai mai multe ghetuţe în calea Moşului, primeai mai multe daruri? Şi daca îţi aducea alte ghetuţe, trebuia să le umple şi pe acelea cu cadouri?
    Eu am primit un alt calculator, aşa că n-am intrat pe net până după 12 noaptea. Dar voi recupera...

    ReplyDelete
  22. Elly, ajunge in sfarsit si la mine azi mosu mos...:))

    ReplyDelete
  23. A venit si la mine Mos Niculae si chiar m-am bucurat ca un copil pentru ca eram convinsa ca o sa ma uite. Am primit multe daruri frumoase. :D Dar nu si ciocolata. :D

    ReplyDelete
  24. 36 port si eu, clar ca poarta toata lumea. Ghetutele sunt superbe. Mi-am luat si eu unele asemanatoare, doar culoarea e alta. Le-am lustruit si eu, pus la usa, sa se impiedice mosul de ele, si.... nimic. Cred ca i-au luat ochii ghetutele lui fii-miu, nelustruite desigur, ca stia el ca vine mosul oricum :-)

    ReplyDelete