Saturday, December 29, 2012

Cei mai, cele mai . . . . [H.W.41]



                           S-a mai sfârșit un an...                            


Vă vine să credeți că s-a mai sfârșit un an? Din partea mea, să se ducă. Poate îi ia locul altul mai bun.  
Mă gândisem să vă prezint, cu ocazia asta, niște vârfuri ale lui 2012. N-am prea găsit. Nici de-astea n-a avut. 

Poate F12 Berlinetta, să poată fi catalogată ca una dintre cele mai inovative mașini ale anului. Împătimiții spun însă că n-arată chiar de banii ceruți pe ea. Cât? Doar vreo 370.000 full options. De euroi.

Motor de 6,2 lt, 740 CP, 100 km/h în 3,1 sec. Cea mai puternică maşină de şosea produsă de Ferrari vreodată

Am început cu un biet Ferrari ca să nu vă sperii. Unele dintre cele mai cele, de scumpe vreau să spun, sunt două tablouri
"Orange, Red, Yellow”, de Mark Rothko – vândut pentru doar 87 milioane dolari și
"No.1 (Royal Red and Blue)”, de același Mark Rothko – vândut pentru 75,1 milioane. 
Nu se află pe locul 1 dar sunt următoarele pe podium. Locul 1 s-a vândut pentru 119 milioane. E criză, poate se vindeau pentru mai mult.
Dacă știam că mâzgălelile sunt la așa mare căutare păstram și eu primele mele acuarele din clasa a doua. Erau ceva mai reușite. Măcar 1 milion de luam pe ele și eram fericită.

            Orange, Red, Yellow                                        No. 1 (Royal Red and Blue) 

Că tot vorbeam despre artă, cea fotografică parcă mai seamănă a artă. Ce spuneți despre fotografia asta? Un tunel prin zăpadă, care mai e și luminat. Arată într-un mare fel și e una dintre cele mai spectaculoase fotografii ale anului 2012.
Tunel prin zăpadă, luminat - Rusia

Tot arta a creat și controverse anul acesta. Una dintre cele mai mari controverse s-a datorat unei octogenare spaniole, Cecilia Gimenez, care în august, a "restaurat" fresca "Ecce Homo", de Elias Garcia Martinez. Fresca, a decorat zidurile bisericii Sanctuarul Milei din apropiere de Zaragoza de peste 100 de ani. Femeia nici măcar nu pare conștientă că a distrus fresca. De câteva luni bune însă, biserica e vizitată de mii și mii de oameni, devenind o adevărată atracție turistică.

Fresca "Ecce Homo", de Elias Garcia Martinez

Dacă mai aveați vreun dubiu dacă uriașii există...să nu mai aveți! Cel mai înalt om din lume (anul ăsta, fiindcă la anul nu se știe)  este ucraineanul Leonid Stadnik, de 2,57 m și 200 kg. Un adevărat uriaș. Și pantofii lui o dovedesc.

 
Presupun că în cazul ucraineanului e chiar înălțimea reală. În perioada înterbelică, Gogu Ștefănescu (cunoscut și ca Gogea Mitu), avea în jur de 2,30 m însă presa exagera și funcție de interese, omul era de multe ori "înălțat" până la 2,42 m. Chiar și in Wikipedia apare astfel dar nu-i adevărat. În presa vremii, în chiar Realitatea ilustrată, un număr din 1931, e un mic reportaj despre el. Scrie că are 2,30 m. Avea doar vreo 140 kg...

Gogu Ștefănescu (Gogea Mitu) în 1931 - fotografie proprie

Un top al celor mai frumoase 100 de chipuri feminine are în frunte pe:

Emilia Clarke

Și pe:

Marion Cotillard

Asta ca să încheiem frumos, cu o blondă și o brună, pentru toate gusturile... 
Despre barbați...nimeni nu spune mai nimic. Doar revista People a anunțat cel mai sexy bărbat pentru 2012. O fi, eu de abia i-am auzit numele vag: Channing Tatum.

Channing Tatum

Și una dintre cele mai noi glume, (pentru mine):

Bulişor scrie pe tablă: Sunt cel mai tare amant!
Nu apucă să termine de scris, că îl surprinde învăţătoarea.
Roşie la faţă, îi spune lui Bulişor:
- După ore, să mă aştepţi în faţa cancelariei!
În pauză, Bulişor le zice mândru colegilor:
- Vedeţi, mă, ce înseamnă reclama?

================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 41.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).  







50 comments:

  1. Caut disperata printre picturile facute de Ionut cand avea vreo 4 anisori. Din pacate, toate sunt mai reusite decat cele prezentate de tine, deci nu au valoare comerciala. :))
    Elly, pe mine m-a uimit peste masura distrugerea acelei fresce. Cine a avut curaj sa o dea pe mana unei femei de 80 de ani? Ma duc sa caut amanunte.
    Fotografia tunelului chiar isi merita locul printre cele mai bune.
    Sa ai un weekend frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie imi pare tare rau ca nu le mai am :))
      Sper ca ai gasit informatii despre fresca. Ma si mir ca n-ai dat peste nazbatia acestei femei, a vuit toata media o vreme.
      Multumesc, Vienela! La fel!

      Delete
  2. Foarte frumoase sunt toate! Numai bine pentru un început de zi.
    Să ai o zi cât mai frumoasă, dragă Elly şi să te bucuri din plin de sfârşitul de an.
    Numai bine! :-)

    ReplyDelete
  3. am vrut si eu sa imi cumpar un F12 Berlinetta dar nu au avut sa-mi dea rest asa ca, de zgarcit, am ramas fara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De la bancnota aia de un milion de dolari? :)

      Delete
  4. Draguta retrospectiva lui 2012 facuta de tine azi :) Minunata de citit la cafea!
    Cred ca ma apuc de pictat daca zici ca tablourile alea s-au vandut cu atatea milioane :))) Macar cateva sute sa incasez si eu :)))
    Tipa de pe locul 1 Emilia Clarke habar nu am cine este, dar Marion Cotillard mi se pare foarte draguta!
    Channing Tatum nici eu nu-l stiam dupa nume pana de curand, dar de vazut l-am tot vazut prin filme, in general comedii romatice, in ultimii 2 ani. Cred ca dupa prestatia din Magic Mike (unde interpreta un striper) a ajuns in top :)))
    Te pup! Zi faina sa ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E doar un fel de retrospectiva, asa, mai lejera. Nu una adevarata, nici nu am pretentia sa fie :)
      Am si zis ca pe tip nu-l cunosc decat vag, dupa nume. Figura lui nu-mi spunea nimic pana ieri :))
      Te pup si eu! Merci!

      Delete
  5. Bună dimineaţa elly!
    Mănânc îngheţată (delicioasă!!!!) şi admir blonda postată de tine - nu ştiu cine este, dar în această fotografie e drăguţă.
    Pup. O zi faină!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E o actrita, cred ca englezoaica, daca am retinut bine. Da, pare draguta. Cica a jucat intr-un film din asta, gen feerie. Un basm modern.
      O zi frumoasa! Te pup si eu!

      Delete
  6. pentru un asiatic e chiar frumos dar presupun ca e un asiatic americanizat :)
    fain tunelul ala,mi-ar placea sa-l vad :)
    un w-end vesel iti doresc draga Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, acum imi dau seama ca pare putin asa, in imagine. Nu e asiatic deloc. Adica are ceva de la nativii americani, adica piele rosii (da' cica nu mai e politically corect) prin arborele genealogic, poate de aceea. :)
      Tunelul chiar e de vazut. Mi-a placut mult si mie.
      Multumesc, Pandhora!

      Delete
  7. Multumim pentru retrospectiva. :D
    Channing Tatum mi-a placut dintotdeauna si-mi place ca anul acesta a facut si un film simpatic: 10 years, unde joaca alaturi de sotia lui cu care a mai jucat intr-un film acum multi ani. Acolo s-au si cunoscut se pare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci macar pe tine te-am multumit cu alegerea revistei People ;)
      Probabil ca stiu ei ce stiu.
      Ma bucur ca ti-a placut :)

      Delete
  8. Buna Elly. Azi o sa incerc sa ies la "vanatoare"... asa ca diseara ma inscriu. Imi plac fotografiile selectate de tine.
    Iti multumesc pentru sustinere :-* ! Dintr-un anumit punct de vedere pot spune si eu "sa se duca mai repede"...
    Iti doresc un weekend frumos !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti plac si ma bucur ca ai revenit :)
      Multumesc si eu!

      Delete
  9. Eu inteleg ca unii se prostesc si atunca niste vopsea pe o panza, dar nu inteleg cum altii se prostesc si dau atatia bani pentru panza aia.
    Tunelul din Rusia e fantastic.
    Din trupa sexy n-am auzit decat de Marion Cotillard.
    Ucraineanul detine recordul de cativa ani incoace, l-am vazut pe Discovery.
    Iar bancurile cu Bula sunt nepiertoare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu pricep cum sa arunci atatea zeci de milioane pe o mazgaleala, dar poate nu intelegem noi ;)
      Tunelul, da, aprob. Sincer, si eu tot de frantuzoaica Marion am auzit.
      Merci!

      Delete
  10. Deci la cel mai sexy barbat trebuia sa pui poza lui Bulisor!:))

    ReplyDelete
  11. simplyuniqueword@wordpress.comSat Dec 29, 04:51:00 PM 2012

    wow… petele alea de culori valoraeza ATAT? Dumnezeule!!!!
    Superb articol… asa mai sunt si eu la curent cu ale lumii…
    Pe bune???!!! 81 de mil de dolaaaari?!?!?!?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da. Incredibil, nu-i asa?
      Si nu stiu daca mai e ceva de spus... :)

      Delete
  12. Lasa omenirea ceva pentru trecut,ca doar peste cateva ore trecem in an nou,poate mai bun.
    Imi place imaginea din tunel.E tare luminoasa,iar Bula e nemuritor.
    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place acea imagine. Foarte mult. :)
      Te pup, Angi!

      Delete
  13. Poza tunelului e foarte frumoasă, ca şi cele două dame. De individ nu mă pronunţ. Gusturi şi gusturi. Bancul e bun.
    Cu asta ai rămas din tot anul? Nu înţeleg, niciun parlamentar, vreun prim-ministr sau preşedinte ceva?
    Un An Nou cu bucurii, împliniri şi iubire!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti place ceva. Asta e si scopul, ca macar una din atatea "culmi" sa placa fiecaruia. Pai despre individ nici nu trebuie. N-am vrut sa discriminez pe cineva :) Sa aiba si fetele si baietii reprezentanti si oferta ;)
      Politica am facut tot anul, mai mult sau mai putin vizibil. Aproape in fiecare luna a fost cate un eveniment asupra caruia mi-am dat si eu cu parerea. Nu am ramas cu asta. Dar politica nu ma face sa zambesc.
      Multumesc de urare. La fel!

      Delete
  14. Fotografia e ...wow!
    Iar barbatul asta sexi mi- a facut chef de rontait seminte..;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Tot glumeata esti ;)
      Ma bucur ca ti-au placut. Te pup!

      Delete
  15. haioasa retrospectiva! si... ai dreptate, nici mie nu-mi vine sa cred ca este sfârsit de an! A fost un an frumos si cu sigurnta anul ce vine va fi si mai si!
    Sa ne intâlnim vesele si sanatoase, aici la tine în primul weekend l anului 2013! La multi ani, Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cand s-a dus...Tot scriind pe blog nu am observat. :)
      Ma bucur ca ti-a placut asa-zisa mea retrospectiva.
      Sa ne reintalnim cu bine, draga Carmen! Distractie placuta!
      Multumesc pentru urari!

      Delete
  16. Frumoasa retrospectiva, pacat ca eu nu am aderat la acest grup decat spre sfarsirul anului ...Cel mai mult imi place masina si....Marion Cotillard :))

    La multi ani HW !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i nimic, timpul este inainte. Daca iti place grupul si sa postezi, macar din cand in cand, noi suntem aici. Sper ca Happy Weekend sa existe cat mai mult timp. Nici nu-mi vine a crede ca am ajuns la editia 41...
      Chiar si mie imi place frantuzoaica. E foarte draguta. :)
      Multumesc!
      La multi ani si tie!

      Delete
  17. Te salut elly!
    Frumoasa retrospectiva!
    Anul ce vine sa fie o sarbatoare a bucuriei si implinirii! La multi, multi ani fericiti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa fie! Imi pare tare bine ca v-a placut retrospectiva mea, asa, mai speciala :)
      Multumesc mult! La multi ani!

      Delete
  18. In anul ce vine, sa ai un drum al tau, propriu, pe care sa mergi cu pasi linistiti, dar nu scartaiti, cu fruntea ridicata, cu umerii drepti, sa nu te lasi ispitit de carari ce te ratacesc, iar faptele savarsite cu pricepere, cu cinste, cu demnitate sa-ti dea macar o crenguta pentru incununarea vietii tale!
    Un an nou mai fericit, Cu de toate garnisit, Sanatate si iubire, Si cu multa fericire!

    Cu cel mai mare drag Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Minnie! Cum stii tu despre tot ce-mi trebuie...sau lipseste :)
      Numai urari de bine si tie! La multi ani, draga mea!

      Delete
  19. vreau si eu sa merg cu ferrari ala prin pesera luminata...

    ReplyDelete
  20. un an nou mai bun , draga mea ! pentru mine este maine cea mai importanta zi din an !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci...sa tin minte. Trebuie sa vad de ce. :)
      Multumesc, Coco! La fel iti doresc!

      Delete
  21. draga Elly, doresc sa-ti transmit gândurile mele bune acum la cumpana dintre ani, sa-ti urez sanatate si numai bucurii în Anul 2013! La multi ani! îmbratisari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Carmen! Am vazut ca plecati la Lago di Garda. Distractie placuta!
      Acelasi urari ti le fac si eu. Sa ne reintalnim cu bine! La multi ani!

      Delete
  22. Desi nu fac parte din grup, pot sa-mi dau cu parerea, nu? :)) Barbatul ca barbatul, masina ca masina, dar bancul... e valabil :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu trebuie sa faci parte din grup ca sa poti comenta :)
      Ma bucura toate parerile asupra postarilor mele. Chiar si de n-ar fi foarte favorabile pentru ca astfel inteleg ca am gresit ceva si doresc sa fac lucrurile cat mai bine.
      Si mie mi s-a parut excelent. Am crezut ca doar mie :) Dar cred ca pozele au cam luat ochii vizitatorilor. Fiindca observ ca aproape fiecare si-a ales cate ceva ;)

      Delete
  23. Cel mai mult îmi place tunelul de zăpadă din Rusia. Zici că ar fi de sticlă!
    Și, că tot veni vorba, un an nou fericit și cât mai bun îți doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vad ca deja e bataie pe tunelul asta. E drept, e si foarte spectaculos. :)
      Multumesc, Maria! La fel iti doresc si eu!

      Delete
  24. FFF!!!!:))) fantastic, funny, fresh! mi-a placut articolul bini di taaat! sap si eu acum prin rezerve dupa ceva bance noi, ca sa smulg un zambet doua trei de pe fatza ta!
    Cat despre sfarsitul de an sper sa te gaseasca cu ganduri frumoase si cateva sperante in plus, iar anul ce vine sa-ti aduca si bucuriile pe care nu le-ai avut anul asta! Sa fie un an mai bun si mai frumos decat cele de pana acum!
    Te pup cu drag!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mona, cu ganduri frumoase ma gaseste. Dar as vrea sa vina si el cu ganduri frumoase. As vrea reciprocitate.
      Multumesc pentru apreciere si, in special, pentru urari. Sper sa se implineasca ceva din toate.
      Te pup si eu!:)

      Delete
  25. Tunel prin zapada- poate chiar merita sa induri frigul de acolo ca sa vezi asa ceva
    In cazul in care m-asduce eu in excursie , s-ar numi "tunel prin zapada si femeie de gheata aprinzandu-si o tigara"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca merita. Pare foarte frumos, spectaculos.
      Pentru mine e un mare mister cum s-a format. Nu reusesc sa-mi dau seama. In interior sunt pietre...de parca ar fi albia unei ape...

      Delete