Thursday, December 20, 2012

Cât doi generali


Am avut marea bucurie sa primesc zilele acestea cateva nominalizari interesante si mai ales, foarte onorante. Este vorba despre nominalizarile pentru ceea ce se cheama Blog of the Year 2012.

Nu m-am grabit sa scriu acest articol dupa prima nominalizare nu fiindca n-am dorit sa raspund ci pentru ca nu am avut
timp. Acum a venit timpul. 
Doresc sa multumesc din toata inima celor care m-au nominalizat! Nominalizarile au sosit catre mine, in aceasta ordine: Mirela, Pandhora, Roxana Simona, Dana, Anastasia, OchiiVerzi, Zdwuby, Mona. 

Stele de general al fortelor terestre
Vreau sa cred ca le-am meritat. Ceea ce stiu este ca scriu pe blog cu pasiune si ca ma incanta ca, la ceas de bilant, munca mea are parte de aprecieri. 

Am primit atatea stelute (8 la numar) incat am ajuns dublu general...in blogosfera. Doar nu va gandeati la altceva?!?? 

Daca era dupa mine, n-as mai fi publicat regulamentul insa o voi face din respect pentru cei ce m-au nominalizat.

Regulile privind acceptarea nominalizării şi acordarea premiului sunt următoarele:
1. Selectează blogurile care vor primi premiul Blogul Anului 2012.
2. Postează un articol în care nominalizezi blogurile respective (nu există un număr minim sau maxim admis).
3. Include un link către această pagină: "Blog of the Year 2012" Award - http://thethoughtpalette.co.uk/our-awards/blog-of-the-year-2012-award, menționând regulile de față în articolul tău (a nu se modifica regulile sau banner-ul premiului!)4. Anunță autorul fiecărui blog căruia îi acorzi premiul și fă-i cunoscute regulile premiului “Blogul Anului 2012″.
5. Te poți alătura grupului pe Facebook creat pentru acest premiu, putând astfel să îţi faci blogul cunoscut unui public mai larg.
6. Adaugă un link către blogul persoanei care te-a nominalizat și încarcă banner-ul premiului pe blogul tău, continuând colecționarea stelelor (maximul este de 6).

In legatura cu nominalizarile mele, vreau sa stiti, cei care m-ati nominalizat (Anastasia, Dana, OchiiVerzi, Pandhora, Zdwuby, Mirela, Mona, Roxana), ca va aflati deja in aceasta lista. Dupa cum se va vedea, am mai jos o lista destul de lunga de nominalizati. Ordinea este cea alfabetica. Sper sa nu fi uitat pe cineva. 
Deci, in lista mea de nominalizati se afla:
Adelina,                   dordefemeie,
addicted,                 Geanina,
Alexandru,               Hapi,
Anca,                      Larisa,
Andreia,                   Liviu,
cafeauata,                Minnie,
Carmen,                   Melly,
Cartim,                    Nice,
Catalin,                    SoriN,
Cristi,                      Spanac,
Cronicariu,               Vienela,
Diana,                      Zina,
             13angi...
 
Anul 2012 nu s-a incheiat, asa ca va doresc sa mai adunati stelute. Cat mai multe!


25 comments:

  1. Sa traiti, dom' general! M-am prezentat in fata dumneavoastra pentru a va multumi pentru avansarea in grad pe care mi-ati oferit-o. Voi purta cu mandrie steluta si voi servi blogosfera ca si pana acum! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Asa sa faci! Nici nu ma asteptam la altceva! ;)

      Delete
  2. Eu nu adun stelute dar...vin si le admir pe ale voastre ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hapi, nici eu n-aveam de gand sa adun atatea. Asa s-a intamplat si mi se pare frumos :)

      Delete
  3. Eu nu ştiu cu ce se manâncă steluţele astea, dar mulţumesc pentru nominalizare :)
    Acum când dăm ochii cu tine trebuie să te salutăm milităreşte cu mâna la chipiu şi "să trăieşti, generale!"? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu multa placere!
      Andreia, nici eu nu stiu prea bine. Poti face ce doresti cum la fel de bine poti alege sa nu faci nimic :)
      Am primit multe, m-am bucurat pentru ele si mi s-a parut potrivit sa dau si eu cateva :)
      Ca general, ma supun regulamentelor ;)

      Delete
  4. Multumesc muult pentru nominalizare!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. :)) Hai ca-mi place! O sa incep sa si cred ;)

      Delete
  6. Felicitări pentru nominalizare!
    Scuză-mi ignoranţa, habar n-aveam de nominalizări, dar sunt nou-venit în blogosferă. Din cauza asta nici nu-mi propun să nominalizez pe cineva. Dar la anu'...
    La multe sfârşituri ale lumii fericite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!
      Nu-i nimic, toti invatam unii de la altii. Si eu am invatat enorm de la ceilalti, pe care i-am gasit pe baricade :)
      Pana la anu' cred ca se instituie alt premiu...probabil unul nou. Imaginatia celor din blogosfera e fara limite.
      :)) Buna urare! In ritmul in care au inceput sa programeze evenimentele de gen, cred ca vom avea in curand lunar cate o apocalipsa.

      Delete
  7. Mulţumesc, cred... :)) Nu ştiu despre ce e vorba, dar presupun că-i de bine...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru putin, mi-a facut mare placere!
      E ca o joaca draguta. E de bine, desigur! :)

      Delete
  8. multumesc Elly! multumesc familiei, mama, tata...va iubesc!
    :))
    pop si mc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa, ca la Oscar! Ce dulce esti! :))
      M-au facut sa zambesc, Geanina!

      Delete
  9. Sarut mana, draga Elly! Multumesc mult de tot pentru nominalizare. Iti doresc cu drag sa-ti fie Sarbatorile pline de stelute in suflet!
    Numai bine si o noapte frumoasa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu foarte mare placere, Alex!
      Iti multumesc pentru urari! La fel! :)

      Delete
  10. Mulțumesc pentru nominalizare, Elly ! E un joc, firește, dar e plăcut să primești note bune, din când în când ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere deosebita, Zina! Da e un joc, dar e frumos, mai ales acum, la o ora a bilantului :)

      Delete
  11. Eiii, am si eu doua stelute cu asta a ta! Iti multumesc, multumesc, multumesc! Te pup si te imbratisez cu drag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Pentru putin, mi-a facut placere.
      Te pup si eu!

      Delete
  12. Multumi pt stelute! pup!:)
    felicitari pt asa decoratii! le meriti! :)

    ReplyDelete
  13. Multumesc mult. Sper ca si eu am meritat nominalizarea facuta de tine :-)

    ReplyDelete