Wednesday, December 19, 2012

Miorlăieli de motan răsfățat . . . . . . [WW 51]


        Viziuni pisicești asupra iernii...adică miorlăieli        


Ai văzut că astăzi e gheață peste tot? Hai să-ți arăt!

Uite! Pe unde alergam...

Prin iarba mea...

Pe pământ...

Toată iarba e plină...fir cu fir...

Dar, totuși...parcă e interesantă gheața, chiar dacă nu-mi prea place...

Asta e chiar frumoasă, nu? Parcă e dantelă...

Unde pleci? Mai stai să ne jucăm! Miau!


Mult mai multe imagini și la WW găsiţi la prietena noastra Carmen, iniţiatoarea acestui joc. 



87 comments:

  1. hehe...
    pai pe vremea asta pisi trebuie lasata un pic in casa la caldurica, zic! :P
    faine imagini!
    zi faina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Pisi al meu e de curte, ca are unde alerga, cu cine se juca...Chiar de sta afara, e fericit. Vine in casa doar in vizita, cand il mai iau eu sa ma joc putin cu el. Nici lui nu-i place in casa. Dupa cel mult o jumatate de ora cere sa iasa afara, nu-si mai gaseste locul :))
      Multumesc, Geanina! La fel!

      Delete
    2. am inteles!
      eu sunt cu protectia animalelor! :))

      Delete
    3. Nu-i nimic, nu esti singura :)

      Delete
  2. Motănelul tău descoperă iarna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O descopera si redescopera pentru a treia oara. Are trei ani si ceva :)

      Delete
  3. Parca le vad cum isi scutura labele...
    Tare frumos pisoiul!

    ReplyDelete
  4. Numai pe mustatile pisicii nu e gheata :lol:

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Ai dreptate! Dar ar fi fost dragut cu mustatile prline de gheata, ii faceam fotografii si vi le aratam :)

      Delete
  5. ce mustacios frumusel...se uita fix in ochii tai! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se uita fiindca sunt Dumnezeul lui :)
      E o iubire reciproca :)
      Multumesc,Pandhora!

      Delete
  6. Ce inseamna detaliul... Superbe imagini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Detaliul face totul, ai dreptate.
      Multumesc mult! :)

      Delete
  7. Replies
    1. Gheata dantelata? Sj mie mi-a placut. Si motanului :P
      Merci!

      Delete
  8. Ce dragut este motanul!!!!
    Faine si pozele cu iarba inghetata...minunate detalii! Pup! Happy WW!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa? E frumusel, mi-e foarte drag de el.
      Multumesc! Te pup si eu!

      Delete
  9. Tiger e super blanos acum! :))
    Prea putin îl intereseaza pe el acum ca e gheata, daca are mancare e fericit!
    Happy WW draga Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca de cand s-a facut frig are o blanita foarte groasa si pufoasa. Asa se intampla in fiecare iarna.
      Nu-i prea pasa de frig...se plimba prin zapada fara probleme. :)
      Merci, Minnie!

      Delete
  10. Al meu spune numai:nu ma da afara! promit sa nu fac pipi trei zile! Si nici altceva, ca nu pot sa ingrop in gheata...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeti? Ma mir :) Ar fi trebuit sa fie omul zapezilor ;)
      Al meu nu sta in casa...si n-are nicio problema. Doarme impreuna cu catelusul, un mic pechinez. Sunt cam la fel de mari :))

      Delete
  11. Frumoasa prezentare:)
    Al meu se muta pe scaunul de langa calorifer cand vine iarna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu al meu ce-ar face in casa. De fapt in casa nu se simte prea bine, nu e obisnuit. Il mai iau din cand in cand dar nu e incantat. Se plimba peste tot, cu curiozitate, si dupa ce termina de vazut ce i se pare lui interesant...cere sa iasa afara :)
      Multumesc, Robert!

      Delete
  12. Vin să-l pup și să-l răsfăț, măcar că-i foarte clar cine-i răsfățatul familiei voastre!
    E un scump, un frumos și-un tandru, miau, seamănă cu Odin! :P
    Vă pupăm, o zi cât mai minunată să aveți...adică și tu, și motanul! Happy WW! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vino si cu Picky ;) :)
      Sigur ca e rasfatat. Mama nu sufera animale in casa, totusi pe el nu se supara niciodata cand il mai aduc in casa si se baga peste tot, curios, ca orice motan. :))
      Multumesc, Mirela!

      Delete
  13. Bună Elly!
    Superb motănel!
    O zi frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    ReplyDelete
  14. Ce te mai invarte pe degete cu privirea asta a lui! pe pariu!:)))
    chiar daca te zgribului la frig mai ceva ca matzele, trebuie sa recunosti ca are iarna frumusetea ei! :) pai cand mai vezi dantele pe iarba si flori de nu-ti vine sa crezi pe la geamuri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Castigi oricand pariul :))
      M-as cam putea lipsi de dantela ei. Dar daca totusi este si e frumoasa era pacat s-o ratez.

      Delete
  15. Se pare ca totusi este un motanel caruia ii place si iarna ;))

    ReplyDelete
  16. Motanul e un scump
    Ai surprins superb dantela de gheata, vorba celorlalti un detaliu important al imaginii.
    Ai impletit o scena pe unde haladuie motanul tarcat, ramas la final ca la poza :)
    E de pus in rama :))
    Happy WW, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are noroc sa fie foarte fotogenic dar e si frumusel. Eu ii fac zeci si zeci de poze dar nu se face sa va plictisesc cu el :)
      Am facut o poveste mica pentru ca abia am putut fotografia din cauza lui. Exact unde fotografiam era si el, m-a facut sa ratez multe poze :))
      Merci, Anca!

      Delete
  17. Motanul tau ar putea deveni fara probleme critic de arta. Surprinde toate detaliile si se pricepe sa vorbeasca despre ele, chiar si cand nu le vede utilitatea. :))
    Minunate fotografii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Numai in tandem cu mine. Eu l-am invatat s-o aprecieze :P :))
      Multumesc, Vienela! Ma bucur ca-ti plac.

      Delete
  18. Chiar ca e rara o pisica ce nu toarce la gura sobei iarna :) Frig tare la tine !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din fericire mai putin frig decat pare in fotografii. Deocamdata e suportabil. Asteptam insa un val de frig...ger adica.
      Nu sta in casa, nici soba n-ar avea ca avem centrala :))

      Delete
  19. Scumpic foc motanelul! :)
    Frumoase fotografii draga Elly!
    Seara placuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare tare bine ca-ti plac, Melly draga!
      Multumesc!

      Delete
  20. Am o nepotica care intreba: bunico,de ce miauleste pisoiul?Asa e normal, daca nu toarce la gura sobei!Imi place in mod deosebit poza "pe pamant".O seara calduroasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Nepotica stie ea ce spune :) Nu mai avem sobe...nici nu mai au unde toarce, bietii motani. Mai pe langa calorifere, asa...:)
      Asta insa nu sta in casa.

      Delete
  21. Ce bine arata fotografiile cu gheata!Happy WW:)

    ReplyDelete
  22. foarte frumos pisoiul :X ador pisicile :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt putini barbati care iubesc pisicile. Ma bucur.
      E frumusel, eu sunt mandra de el :) Multumesc!

      Delete
  23. Faine tare fotografiile tale!
    Mai gaseste el pe ici-pe colo cate ceva de admirat, dar lasa ca vine ea primavara si-apoi sa vezi cate va avea de aratat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohoo...cred ca, desi vad ca nu-l deranjeaza iarna, si el asteapta primavara, sa se intinda la soare pe unde vrea el :)
      Multumesc mult!

      Delete
  24. cat de frumoasa e pisica! e bine ca ii place iarna, eu initial credeam ca motanul meu e anti zapada:), asta fiind prima lui iarna, dar apoi am vazut ca stau cu orele pe afara prin zapada:)
    o iarna frumoasa va doresc, tie si pritenilor tai necuvantatori, sau mai bine zis, fara cuvinte:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Al meu n-are probleme sa stea afara. E a treia iarna pe care o prinde si e incantat. Cand a nins se alerga si se juca intruna cu catelul :)
      Ma bucur ca-ti place dragalasul meu :)
      Multumesc!

      Delete
  25. Afară-i gheaţă şi nu mai are unde sta tolănită la soare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Are diverse chestii de lemn pe care se tolaneste. In special o banca de lemn... Mai mult acolo sta :)

      Delete
  26. Fotografiile sunt intr-adevar foarte reusite.
    Motanul e un scumpic!
    O seara cât se poate de placuta!

    ReplyDelete
  27. ce botic patat are! parca a gustat din cafeluta ta, azi dimineata inainte de a da tura de recunoastere prin curte! :)) interesanta gheata. frumoase cadre! felicitari!
    happy WW, Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Asa este, are boticul maroniu/cafeniu :)
      Nu prea beau eu cafea, nu de la cafea este asa :))
      Multumesc, Carmen! Numai bine!

      Delete
  28. Un pisic cu ochii verzi, o frumusețe ! Pupici pe creștet !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, Zina! Sunt chiar mai verzi decat ies in fotografii. :)
      O sa-i transmit pupicii direct. Adica o sa-l pup ca din partea ta :) Se va bucura.

      Delete
  29. Sărbători fericite, dragă Elly! :)
    Să ne vedem cu bine şi la anul şi la mulţi ani!

    ReplyDelete
  30. Vai ce simpatic e matanul! Frumoase fotografiile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca-ti plac si el, si fotografiile. E dragalasul meu :)

      Delete
  31. şi... ce-a făcut până la urmă?

    frumoase imagini îngheţate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dupa ce a stat numai in obiectivul meu si m-a cam enervat fiindca am ratat multe fotografii...m-am jucat putin cu el si apoi ne-am vazut fiecare de treaba :) Mi-a spus ca asteapta primavara. Ca si mine ;)
      Multumesc, Anastasia!

      Delete
  32. Cât ia pentru o sedinta foto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deocamdata pozeaza fara bani, doar pe mancare. Insa eu sunt mamica lui. :))
      Dar la persoanele necunoscute...eu stiu? S-ar putea sa le ceara ceva :)

      Delete
  33. Îmi place faptul că destul de gatoo, imagini prețioase.
      Doresc toate cele bune pentru tine sezonul această sărbătoare și anul viitor. O imbratisare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esti adorabil, Leovi! Multumesc mult. Google seems to be our mutual friend.
      Thanks a lot!
      De nuevo, Feliz Navidad!

      Delete
  34. nice picture !

    lovely the one with the iced grass !


    ciao ave

    ReplyDelete
  35. Ma uitam la pisi al tau ce mult seamana cu pisi a mea (doar ca a mea are mai mult maro prin blana si nu prea ar sta cu labutzele pe gresia rece, sau doamne fereste n-ar umbla prin gheatza si zapada)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ta este pisicuta de apartament...e normal :)
      Asta e invatat afara, nu stat niciodata in casa.

      Delete
  36. Motanul e frumos si curajos, altii s-ar baga in fundul patului decat sa puna labuta pe vreo apa indiferent de starea ei. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E obisnuit afara, nu e de casa :) Eu stau la casa si pe aici toti pisoii stau pe afara si iarna. Si n-au absolut nimic :)

      Delete
  37. De rămân fără internet ori laptop, îţi doresc de-acum:
    Să ai parte de un Crăciun Fericit, cu sănătate şi bucurii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doamne fereste, sper sa nu ti se intample asa ceva!
      Multumesc din suflet pentru urari. La fel iti doresc!

      Delete
  38. Adorabil... Dar ia uite aici: http://cronicariu.ro/patru-pisi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum am ajuns sa vad. Ma uit acum :)

      Delete
    2. Da, dragute. Dar mie imi plac mai mult tigratii :) Motanul meu e ales asa, nu s-a intamplat sa fie asa. E adoptat si sunt foarte mandra de el :)

      Delete
  39. Ce poze frumoase! Iar Motănilă este tare simpatic, cu faţa lui serioasă. Ce bine ai surprins dantelăriile iernii. Foarte frumoase.
    Zi frumoasă să ai! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe motanel l-ai mai vazut de vreo 3-4 ori, vi l-am mai prezentat :) Are intr-adevar, o fetisoara foarte serioasa. ;)
      Multumesc, Alex!

      Delete
  40. Frumos motanul, dar si contextul! ;)

    ReplyDelete