Wednesday, December 12, 2012

Capricii . . . . . . [WW 50]


         După ce s-a gândit și răzgândit...a venit iarna...         

05.12.2012, ora 08:40 - O dimineață senină

05.12.2012, ora 15:40 - Primii fulgi

06.12.2012, ora 13:35 - Iarna s-a răzgândit, a plecat

10.12.2012, ora 12:11 - S-a întors cu forțe proaspete

10.12.2012, ora 14:52 - Ninge peste tot

10.12.2012, ora 14:54 - Ninge, ninge...

11.12.2012, ora 15:58 - A doua zi a nins mai tare, nu se mai vedea aproape nimic

11.12.2012, ora 16:00 - Cam așa e acum...chiar mai mult...

Mult mai multe imagini la WW găsiţi la prietena noastra Carmen, iniţiatoarea acestui joc.




82 comments:

  1. Hai ca este frumoasa iarna.. mie imi place enorm...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O fi Adriana, dar eu m-am cam saturat de ea dupa trei zile :)

      Delete
  2. Frumoase imagini. Nu s-a gandit prea mult doamna iarna, ca suntem doar la inceputul ei si ne-a acoperit deja cu zapada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca nu s-a prea gandit...ai dreptate :) A venit si gata!
      Multumesc!

      Delete
  3. Acum e frumos, că e aerul liniștit... Mai vedem noi ce-o să mai fie !
    Happy WW !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai azi am cam vazut. A fost un viscol de mi-a fost mila de catelus si de motanel :)
      Numai ca ei se jucau prin zapada, linistiti :)) Si eu ma luptam cu zapada.
      Happy sa fie, Zina draga!

      Delete
  4. Acum, este iarnă adevărată: a nins temeinic, peste tot. :)
    Happy WW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, Tibi. Dar nu ma incanta fiindca am mereu de lcuru cu zapada. In fotografii si privit pe fereastra pare frumos, chiar foarte :)
      Happy WW si tie!

      Delete
  5. Sunt impresionante imaginile ,imi plac mult!
    Happy WW!

    ReplyDelete
  6. Cata zapada la tine acolo!!! Frumos, dar stiu ca tie nu-ti place....Zi frumoasa!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum e ceva mai multa fiindca ieri a tot nins, pana seara, si dupa ce facusem eu fotografiile. :)
      Nu-mi place dar ce sa fac? Dau la zapada! :))
      Merci, Larisa! Te pup!

      Delete
  7. Ce brodeala! Azi ninge si la mine, iarasi.....
    Happy WW draga Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si la tine? Parca si tu o iubesti...mult ;)
      Asa, de decor, cateva zile, o fi frumoasa... Dar daca sta peste 3 saptamani...o sa turbez.
      Seara frumoasa, Minnie!

      Delete
  8. Replies
    1. Ce sa fac si eu? Cred ca sunt un jurnalist ratat ;)
      Multumesc!

      Delete
  9. Bună Elly!
    Sunt superbe imaginile!
    Să ai o zi minunată!
    Cu drag!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Cum asa? La voi e alta tara? Alta lume? Parca as vrea sa facem schimb. Nu stiu daca vrei tu la zapada :)

      Delete
  11. A nins si la mine in sfarsit aseara:x

    ReplyDelete
  12. A venit, nu glumă. :) Mie îmi place zăpada. Happy WW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A venit cu tot tacamul :) Si cu viscol :(
      Imi place si mie...vazuta pe fereastra sau in fotografii :)
      Happy WW si tie!

      Delete
  13. a doua e divina parca e biserica unui oras demult disparut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar atunci ningea, fulgii erau destul de desi...de aceea se vede ca prin ceata.
      Multumesc mult :)

      Delete
  14. Se pregateste de Craciun in toata legea :) Zapada sa fie, gerul sa nu-si faca de cap ... O seara frumoasa, Elly !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, Dani! A venit in forta. Cu cateva zile mai inainte era inca soare si foarte placut, Cam cum e la voi acum.
      Multumesc. La fel!

      Delete
  15. Încă e timidă, la noi a devenit cam obraznică, a nins mult și e înalt stratul de zpăpadă. Se spune că urmează ger. Îmi place mult fotografia cu cerul acela de un albastru superb! Happy WW și o seară frumoasă, dragă Elly! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba sa stii ca a fost foarte tupeista. Poate volumul de zapada a fost ceva mai mic la noi. Azi a viscolit-o oribil. Da, asa se anunta, ger. Si cred ca asa va si fi. E foarte frig afara, doar ce am iesit putin acum vreun sfert de ora.
      Aceea, cu cer albastru superb, a fost facuta a doua zi dupa ce incercase sa ninga, e din parc. Au fost cateva zile frumusele. Credeam ca s-a razgandit si mai intarzie.
      Multumesc. La fel si tie, Mirela draga!

      Delete
  16. Intr-adevar.Chiar a venit iarna.Happy WW:)

    ReplyDelete
  17. faine iarna ta!
    mie zau nu-mi place zapada! da o astept sa-i fac o poza doua si apoi sa plece ...:P
    te pop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Lasa, ca la fel imi place si mie. Tot pentru doua-trei poze si-apoi sa plece pe pustii. Dar sigur va sta mai mult... n-am eu norocul asta.
      Te pup si eu, Geanina!

      Delete
  18. frumoasa iarna! din pacate, eu nu ma pot bucura prea mult de ea, pentru ca atunci cand plec la serviciu e noapte si cand ma intorc e iar noapte si... pana la weekend cica, trece iarna :( De Craciun nu vom mai avea zapada!
    forografiile tale imi fac pofta de vacanta! :) superb ninge la tine, Elly draga!
    happy WW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Carmen. Vad ca e fotogenica macar :))
      Da, ai dreptate, dintr-un birou nici macar n-ai timp s-o observi. Eu, in schimb, o vad de dimineata pana seara daca sunt in somaj. Ma distrez si eu dand-o cu lopata :)
      Poate nu se topeste chiar de tot la voi.
      A nins destul de abundent...frumos...
      Happy WW si tie, Carmen!

      Delete
  19. Asa e si la mine, deja am troiene in curte.Maine voi face un om de zapada sa stea de straja, ca am auzit ca vine ger naprasnic, deci va rezista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mai fac niciun om. Daca vrea sa se faca singur, n-am nimic impotriva :))
      Se anunta ger, ai dreptate, sper sa nu fie chiar crancen.

      Delete
  20. A venit zapada cand chiar trebuia sa vina si la Bucuresti. Gerul care va urma in zilele astea va fi neplacut. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A venit cam peste tot, Cristi. Ce sa facem? O ducem bucurosi :)
      De ger mi-e mai teama...Pana sambata se spune ca va tine.

      Delete
  21. Exquisite pictures, I like the softness and lightness that transmit those wonderful snowscape. Greetings.

    ReplyDelete
  22. Iarna e de tip feminin? :D De unde rezulta nehotararea`? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din faptul ca a revenit dupa 4 zile ;) Dupa ce crezusem ca pleaca pentru mai mult timp fiindca venisera zile caldute... Pai feminina e ;)

      Delete
  23. Ce linişte trebuie să fie noapte, când ninge şi focul trosneşte...!
    Se aud fulgii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liniste chiar este. Dar focul nu mai trosneste. Avem centrala termica :) Cine mai baga foc in sobe? :)
      Sa stii ca daca e liniste si ninge foarte abundent chiar se aud fulgii. I-am auzit :)

      Delete
  24. Frumoasa serie ai pus!
    cel mai mult imi place a treia poza si daca ar fi fost inverzita...
    Saru'mina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Da, acea fotografie e deosebit de frumoasa, dupa ce cu o zi inainte ninsese, atunci era soare si foarte placut. Cum aveam aparatul cu mine...n-am ratat copacii pe fondul cerului atat de frumos, de senin.
      O seara frumoasa! :)

      Delete
  25. Frumoase imagini, Elly! O seara frumoasa & Happy WW!

    ReplyDelete
  26. Peste trei luni pleacă şi asta iar noi o să-i ducem dorul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liviu, sunt sincera, cum ma stii. N-o sa-i duc dorul. Nu-mi place iarna... Poate doar asa, cateva zile, sa nu uit cum este. :)
      Cand eram copil imi placea. Acum mai multi ani insa, am alunecat si mi-am fracturat un picior...nici nu mai vreau s-o vad, crede-ma! :)

      Delete
  27. Pozele sunt frumoase, dar... Si mie mi-a ajuns iarna cata a fost! As vrea sa intru in hibernare!!!!
    Noapte fara ger sa-ti fie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ca mai e cineva care gandeste ca mine! :)
      Eu sunt satula de ea dinainte de a veni. Stiu ca la voi e venita deja de mai multe zile...la noi doar de vreo 3 si deja nu vreau s-o mai vad.
      Multumesc mult de urare dar...cica incepe si gerul...chiar de azi. :(

      Delete
  28. Suuuperb jurnal foto al fulgilor din iarna cea nehotarata! :)
    Zapada face sa para mai cald in casa si - in mintea mea :) - mai cald si in suflet! :) Prin contrast!
    Zile fericite!
    Cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai cald pe cam prea multi bani... Nu-mi prea trebuie, sincer. Tu iubesti iarna...eu nu si nu pot s-o vad decat ca pe-o calamitate.
      Dar iti multumesc pentru apreciere. Am fotografiat-o fiindca stiam sigur ca o sa am nevoie de fotografii pentru WW. Exact pentru acest jurnal, cum frumos zici.
      Numai bine, Diana!

      Delete
  29. Cea cu turla Bisericii îmi place cel mai mult.
    Nu te supăra că te întreb, dar ce înseamnă "WW"? Observ că lumea îţi urează, şi nu mă duce bila... Tot ce dibuiesc eu este "World War". Evident, bănuiesc că-i ceva cu "Weekend", dar de ce al 2-lea "W"?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-mi dau seama care dintre ele... Fiindca biserica apare si in foto 2, si in foto 5 chiar si in 7 ar fi trebuit sa fie...dar acolo e prea multa zapada, ninge prea puternic. Daca te uiti bine, 5 si 7 sunt fotografii luate cam din acelasi unghi...dar biserica a disparut...de prea mult alb.
      WW e prescurtarea de la Wordless Wednesday...
      Curand am sa explic eu mai multe despre... :)
      Deci...care?

      Delete
    2. A 2-a. Nu ştiu de ce, dar parcă zici că-mi intră zăpada-n ochi privind-o. Îmi place cel mai multe dintre toate pozele, nu doar dintre cele cu turla Bisericii. Îmi creează starea aia de "nevoie de căldură" atunci când priveşti o fotografie bine făcută, care-i despre frig... Îmi transmnite "hai să hibernăm"! :)
      Ok, acum am înţeles de la ce vine, dar rămâne de înţeles ce naiba reprezintă "Wordless Wednesday"? :)) Am tot văzut articole, pe mai multe bloguri, în legătură cu aşa ceva. Niciodată n-am înţeles ideea. E vorba de un articol fără cuvinte, doar cu fotografii?!

      Delete
    3. Cam asa. Am zis ca o sa scriu ceva :)

      Delete
  30. Capricioasa, dar si frumoasa mai este iarna. Acopera toate cu un vesmant frumos de nea si orice imperfectiune a lumii se acopera cu albul acesta imaculat.
    Frumos ai surprins acest spectacol al iernii.
    Sa ai o zi frumoasa, draga Elly! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frumoasa...in poze :)
      Multumesc, Alex! Ma bucur ca-ti plac.

      Delete
  31. Mi-a placut mult acest "colaj" de poze, si povestea fulgilor de nea care in sfarsit si-au facut aparitia. Happy WW! >:D<

    ReplyDelete
  32. Ai surprins imagini foarte frumoase, dar daca vii acum la Ploiesti, ai ocazia sa te bucuri de o primavara senina, fara pic de nor pe cer, cu un soare fenomenal. :))
    Se duce zapada la canalizare, sub forma de apa, de parca nici nu a fost vreodata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Felicitari pentru canalizarile desfundate!

      Delete
    2. Platim o groaza de bani firmei administrate de fostul si poate viitorul sot al lui Bahmu, pentru aceste canale. :))

      Delete
    3. Ma gandesc sa vin acolo, la voi, daca e asa de frumos ;)
      Pana acolo si-a intins afacerea Prigoana?

      Delete
  33. Nu stiu, dar comparativ cu ce-i la mine in spatele blocului, pozele tale mai ca se apropie de primavara de care spune vienela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate te-ai uitat la pozele mele in sens invers :)
      Iarna a venit dupa niste razgandeli. Acum e plin de zapada. E totul alb. Nici gand de topire, cum e la Vienela.

      Delete
  34. imi place cum valuresc fulgii de zapada in penultima imagine...
    recunosc,imi place mai mult sa privesc decat sa traiesc iarna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie la fel, Pandhora :) Dar momentele trebuia imortalizate. Vad ca multi sunt interesati de cum arata iarna mea :)

      Delete
  35. Iuuuuuuuupiiiiii! :)))))
    dar...ssssssst...sa nu auda Elly! :)

    ReplyDelete
  36. A venit cam nervoasa anul acesta! :) Si chiar de stiam ca va veni tot au fost multi luati prin surprindere. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil unde a venit relativ tarziu. Eu cred ca s-a suparat ca toamna nu mai voia sa plece :))
      Aia surprinsi apar intotdeauna ;)

      Delete
  37. Foarte frumos e la tine!
    Pe-aici s-a si facut alunecus, deja, deci nu mai pot fi atenta decat la pasii pe care-i fac. Din pacate!... :)
    O zi frumoasa iti doresc, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca zici :) Mie nu-mi prea place iarna :)
      Imi pare rau, aici inca e bine...nu s-a topit deloc.
      Multumesc! Numai bine :)

      Delete
  38. Superbe fotografii ai surprins deasupra cartierului tau!
    Seara placuta Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Melly! Ma bucur ca-ti plac.
      Toate cele bune!

      Delete