Monday, December 24, 2012

Tudor Turcu - Câștigător X Factor - ed. a doua


Acum, chiar acum, la 00:35, s-a încheiat o doua ediție X Factor, pe Antena1.
Câștigătorul este Tudor Turcu, tipul inalt de 1,95 m, din Mediaș. Voce excelenta, prezență scenică deosebita. 
Pe mine m-a impresionat de la început. Poate si datorită faptului că sunt iubitoare de muzică rock, muzica pe care vocea și prezența lui Tudor Turcu o pot sluji foarte bine.
Mi-au plăcut foarte mult și fetele din finală: Natalia Selegean și Ioana Anuța.
Însă, recunosc, de la început mi-am dorit ca Tudor Turcu să câștige.
Chelloo i-ar fi spus asa:
"Urmeaza sa ii dau doua palme. I-am promis ca ii dau doua palme daca va castiga. Doua daca pierde."
Iar castigatorul, Tudor Turcu, a declarat asta-seara:
"Va promit ca nu veti mai avea liniste de acum inainte pe nicio scena din Romania!" Sper sa se tina de cuvant. Avem nevoie de voci care sa iasa din tipare.
Câteva fotografii care imortalizează momentul anunțării câștigătorului și primele reacții:
(Îmi cer scuze pentru calitatea slaba a imaginilor, sunt fotografiate direct de la televizor).







34 comments:

  1. Şi mie îmi convine cum a ieşit.
    Din punct de vedere muzical e un fiasco total. Dar a ieşit bine financiar vorbind. A câştigat concurentul cu cea mai nasoală situaţie financiară dintre finalişti, aşa că mi se pare echitabil...rezonabil. Un gest frumos, acum de Crăciun. Anuţa (buci) are bani, Natalia (poliţista) n-o duce deloc zgâriat, aşa că Tudor (rockeru') a meritat banu'.
    Despre voce n-am prea multe de spus. E un cântăreţ limitat. Nu poate decât un gen, nu are plămâni, nu are capacitatea de a susţine note pe durate lungi, oboseşte repede, cântă sugrumat, nu jonglează între multe octave. Dintre cei 3 finalişti, "buci" mi s-a părut cea mai versatilă. Poate aborda cele mai multe stiluri de muzică. Poliţista se simte în largul ei doar pe stilul gâjâit, gen Bonnie Tyler, iar rockeru' nu poate decât ceea ce a cântat pe toată durată concursului...la fel ca şi castratu' ăla de cânta doar operetă, care a fost dat afară până în gale, sau ca Ioan Mann cu stilul lui de şlagăre...
    Dar cum s-a transformat dintr-un concurs de talent în muzică, într-unul de întrajutorare şi surprize-surprize, a ieşit bine.
    Din punctul meu de vedere Bernice Chiţiul (Plavalaguna) este cea mai bună voce prezentă în sezonul 2 la X factor. Şi Raduly Botond a cântat interesant, şi are o voce foarte puternică şi unică, dar i-au dat doar melodii de cacao, pentru a-l scoate rapid din concurs...pentru că încă suntem intoleranţi şi rasişti. Nici la Vocea României nu s-a dorit ca unguroaica Krisztina Koszorus să ajungă departe, la fel cum nici acum, la X factor nu s-a dorit ca Botond să ajungă departe.
    Eu, în meschinăria mea, sunt fericit din alte motive...pe lângă faptul că a câştigat omul care a avut cea mai mare nevoie de bani. Şi anume, cel mai fericit am fost în semifinale, când s-a realizat dorinţa mea - să nu între în finală vreunul dintre următorii: Station4, Red, Dragos Udila, Iulia Manolache, Ioan Mann. Odată ce mi-am văzut îndeplinite dezideratele astea, nu m-a mai interesat prea tare cine câştiga finala. Şi asta pentru că preferata mea, "buci" (cea mai bună voce din finală, în opinia mea), nu avea cum să fie lăsată să câştige. Are o situaţie materială bună, un viitor strălucit în trustul Intact, pe post de "Smiley feminin", părinţii ei şi-au văzut visul cu ochii - fata lor realizată...vedetă tv. Aşa că au manipulat votul printr-un P.R. deşănţat, marca Intact. Filmuleţele de prezentare (cele care, slavă Domnului, l-au scos din concurs pe Udila în semifinală), au fost date în aşa fel încât votantu' să înţeleagă că Tudor n-are ce mânca acasă, să vadă sărăcia din transmisiile în direct din locuinţa mamei, sperandu-se într-un vot bazat pe spiritul Crăciunului, nicidecum pe factorul X în muzică...absent în finală, cu mici fluctuaţii în cazul lui "buci".
    Una peste alta, mă bucur pentru Tudor. Are 2 plusuri şi un singur minus. N-are cea mai bună voce din concursul recent încheiat, dar a fost cel mai sărac (sau printre cei mai săraci) şi aduce un plus valoare pieţei româneşti de muzică, atât de înecată în ştifturi şi curve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S.: Dacă şi urmatoru' sezon mai este Delia în juriu, eu voi spune pas... Ţin mai mult la sănătatea mea mintală, decât la un concurs de surprize-surprize cu titlu de show autentic. Iar ca să pot trece prin corvoada vizionării unui nou sezon X factor, am nevoie ca în juriu să nu fie curve...dacă se poate. Greaţa puturoasă pe care mi-a creeat-o fufa asta penibilă, semianalfabetă şi plină de figuri, întrece orice măsură. Comparativ cu Paula Seling, fosta jurată, este o diferenţă de la cer la pământ. Scuză-mi exprimarea, dar Delia mai avea să-mi arate cavitatea vaginală, drept singur argument adus în lipsa capacităţii de a folosi limba Romană în vederea alăturării câtorva cuvinte, demne de a forma o frază, motiv pentru care întoarcerile ei exasperante către Bitman, erau menite s-o scoată din încurcătura vorbirii fără prompter. Şi cum nici Bitman n-a putut s-o ajute mereu, ţinuta, frizura şi comportamentul de ştoarfă, se presupune că ar fi trebuit să mă excite pe mine îndeajuns de mult încât să nu schimb postu', pe ideea "-Frate, ce bună de Delia, să moară mama ce concurs beton!". Jalnic!!!....

      Delete
    2. Ooo...nu voiam sa ma apuc sa fac o radiografie a concursului dar ai facut-o tu cat de cat.
      N-am avut chef sa comentez prea multe pentru ca m-au incercat diverse stari privind. Unele de enervare chiar. Unele situatii am incercat sa le ignor.
      M-a suparat ca l-au dat afara prea repede pe ungur. Mult prea repede si omul merita sa ajunga in finala. De-aia aproape ca l-au insurat in direct. Si aia a fost o manevra, ca sa nu-l mai voteze fetele. Eu m-am prins din prima clipa. I-am si spus maica-mii.
      Pe Beatrice...n-o prea inghiteam din cauza personalitatii. Chiar daca avea o voce interesanta, insa nu pentru muzica asta. Ar trebui sa se indrepte catre muzica clasica. Are timp, e foarte tanara. De cand a aparut, spunand ca ea nu stie nici ce zodie este...m-am lamurit ca era cu figuri pe ea. Cam multe. Mai degraba o vad in postura de Mariana Nicolesco... ;) Vorbesc serios.
      - va urma -

      Delete
    3. Au cuplat-o si cu pacaliciul ala...tot ca sa poata s-o elimine mai usor. Ceea ce nici nu a fost rau pentru ea. I-au facut un bine. Trust me!
      Apoi...Cazul Iulia Manolache.
      Vedetismele fatucii aleia m-au scos din fire. Avea ceva voce dar sunt ca ea inca 20 de inse. Altele mai cu bun simt. Sa stii ca in privinta atitudinii fata de tatal natural...la o editie urmatoare, Cheloo i-a facut aceeasi observatie usturatoare pe care am facut-o si eu. Nu stiu daca ai remarcat. Aproape ca m-am bucurat cand a fost eliminata.
      Despre Station4 nu prea am ce discuta. Baietii aia erau acolo, in formula aceea, ca sa aiba si Delia niste trupe. Idem trupa Red. La fel, in acelasi scop se afla in acea formula...Poate individual vreo 2 dintre ei ar putea face ceva, la fel si una dintre cele 3 tipe. In grupurile acelea, nicio sansa!
      Ioan Man...trebuia sa i se dea o sansa sa avanseze putin daca tot il acceptasera. In mod normal, handicapul nu ar avea de ce sa fie o frana. Un Stevie Wonder insa, noi nu vom avea prea curand. Iti trebuie "altceva" in afara unei voci bune. Cam festivaliera, aici trebuie sa-ti dau dreptate. Oricum, el nu avea ce cauta la X Factor. Eu as fi fost mai dura. Nu il acceptam din start. Ca sa-l scutesc de ceea ce a urmat. Fiindca a fost o cruzime.
      - va urma -

      Delete
    4. Udila...in privinta lui eu nu iti dau dreptate in totalitate. Poate ca e un ciudat. E un fel de rebel dar cred ca e nevoie si de insi din astia. Cat despre versatilitate... ar fi de discutat.
      Nu spune nimeni ca la X Factor trebuie sa poti interpreta in orice gen muzical, sa fii un jolly joker. Nici pe departe. Trebuie altceva. Trebuie ca omul respectiv sa umple scena. Nu e nimic rau ca cineva exceleaza intr-un anume gen muzical. Si Udila din punctul asta de vedere era bun. Te tinea cu ochii pe el.
      In logica aceasta, Freddie Mercury nu ar fi facut fata unui astfel de concurs. Nu l-as fi vazut niciodata cantand raggae...sau mai stiu eu ce altceva, alt gen pe care nu l-ar fi abordat. :)
      Habar n-am ce se va intampla cu Udila. Sincer, cred ca mi-ar placea sa mai aud de el. Ca si de R. Botond.
      - va urma -

      Delete
    5. Dintre cei trei din finala...
      Nu doar pentru ca e sarac merita Turcu sa castige. E sarac dar mi s-a parut demn, s-a simtit chiar jenat ca aia, "facatorii de lacrimi" pentru public au marsat destul pe aspectul asta. Mai mult ma ingrijoreaza faptul ca nu prea are instinct de supravietuire. Era de fapt singurul cu suflet de artist din concurs. Un boem. Tine minte asta :)
      Mie asa mi se pare si stiu ca nu ma insel. Insasi raspunsul lui la intrebarea "ce va face cu banii?" o dovedeste. Ai auzit ce-a spus ca va face cu banii? Nu m-a mirat foarte tare. L-am simtit. Omul asta traieste pentru arta, asa, in general. Sper si-i doresc sa se mai jigodeasca putin, altfel nu face fata in jungla care este showbiz-ul.
      Cat despre voce. Nici asta nu stiu daca e chiar asa. Poate ca nu e cea mai buna dar impreuna aspect+voce omul era cel mai indreptatit sa castige. Are exact imaginea potrivita pentru genul rock. Si la noi, in rock...nu prea s-au mai nascut vedete. Stii pe cineva de ultima ora? Eu nu...
      - va urma -

      Delete
    6. Fetele...
      Daca era sa aleg pe una dintre ele...eu o alegeam pe Natalia. Stii de ce? Fiindca nu e deloc frumoasa si totusi, cantand, devine :) Lucru mare. A te transforma total pe scena face parte din ceea ce inteleg eu a avea acel factor.
      Ioana...voce buna, aspect comercial. Insa nu stiu daca e suficient. Cand am auzit-o si pe ea ca puteau ai ei sa-i faca vreun clip sau ea mai stie ce ca s-o promoveze...m-a cam durut mintea. N-as fi spus asta nici de ma scaldam in bani. "Viitorul" pe care i l-ai vazut pare fezabil :)
      Ca ea, din nou, pot fi inca 20 de fete. Si chiar sunt.

      Am terminat ... :)
      Am scris printre picaturi...am ceva treaba pe la bucatarie :))
      Astept reactii. Daca sunt ;)

      P.S. - Despre Vocea Romaniei nu pot discuta. Nu ma uit. Decat fugitiv, cand mai trece mama cu telecomanda pe acolo si zaboveste cate 10-15 minute. Pana se plictiseste. Adica spune ca o plictiseste rau. Cred ca si pe mine dar nu mi-am pus problema pana acum.
      Despre Delia...Asta e: pitzipoanca. Daca te uiti la clipul care a facut-o celebra...ai fi zis asta inca de atunci.
      http://www.youtube.com/watch?v=0uy8t-Ng8_0
      Vocea...la ea e alta treaba. Desi, si-o iroseste pe tot felul de cantece jenante. Cel putin in ultimii ani. Crezi ca o Christina Aguilera sau mai stiu eu care sunt lumini ale spiritului? :))

      Delete
    7. Nu cred ca o vei mai vedea pe Delia. Vad ca se schimba juriul. Nu ramane etern, ca la Vocea Romaniei. Sau cine stie? Daca feedback-ul la prezenta ei o fi fost bun ;) Mai stii? Te poti astepta s-o revezi. :))
      Voiam doar sa te necajesc putin. Nu ma lua in seama! ;)

      Delete
    8. Pfoaaa! M-am trezit şi eu ca omu, la prânz şi m-am pomenit cu mega răspunsul ăsta. Super...avem de vorbit. :))

      Bună constatarea ta în legătură cu unguru'. Nu-mi trecuse prin cap la momentul respectiv. Credeam că mariajul lui live, e făcut doar pentru rating. Probabil că m-aş fi gândit şi eu la varianta asta cu scăderea numărului de voturi venite de la femei, dacă i-ar fi dat melodii bune, potrivite pentru vocea lui. Dar cum l-au nenorocit, dandu-i doar ştifturi care nu se mulau deloc pe vocea lui, am pus totul pe seama incompatibilităţii vocale şi atât. Mega-greşeala mea a fost faptul că am considerat X factor o emisiune cu şi despre talentul în voce şi atât. Judecând totul cu ideea asta în cap, am făcut şi interpretări greşite.
      Da, ai dreptate în legătură cu Bernice, dar din nou...credeam că-i doar în legătură cu muzica, vocea...talentul. Mariana Nicolesco?...hmm. Mai degrabă Angela Gheorghiu.:)) Cuplarea cu plângăciosul ăla a fost clar pentru a o putea scoate când doresc ei, aşa cum s-a şi întâmplat. Am căutat-o pe Youtube şi am văzut că-i veche în branşă. A cântat cu Traistariu, a fost prin diverse emisiuni, are vreo 2 videoclipuri...aşa că se explica figurile. Cred că de-aia au şi scos-o. Să-şi mai revizuiască aerele de vedetă. Dar strict pe voce - are cu ce...
      Când a fost eliminată aroganta aia de Iulia Manolache, am strigat ca la "goooool Romaniaaaa". N-am putut s-o suport. Caracter jalnic. Arogantă cât cuprinde. Perversă. Un fel de caz Mădălina Manole în devenire. Şi aia a ajuns vedetă tot aşa, de mică. I-a spus mă-sa c-o să fie o nouă Angela Similea, i s-a urcat la cap, a cântat jdeani, după care s-a sinucis (dacă s-o fi sinucis) când a văzut că nu mai e vedetă. Aşa şi fătuca asta. N-ai văzut ce-a declarat, când făcea grimase de ofticată după anunţul eliminării? "Pentru mine a fost o rampă de lansare"... Poftim? Pfff...
      Băi, mă laşi!?....
      Trupele au fost clar de umplutură. Luat pe bucăţi, un băiat de la Station 4 cânta decent, blodul cu păr scurt de la Nord X, şi roşcata de la Red. Cam atât. Bine, plus Bernice... Trupele au fost ca să aibă ce elimina pe parcurs.
      Ioan Mann nu avea ce căuta acolo. Am crezut iniţial că merită, pentru claritatea şi căldura vocii. Numai că aseară a cântat cealaltă tipă cu probleme de vedere, căreia i-au făcut cadou o pereche de ochelari gen observator spaţial NASA de o să vadă pe Lună cu ei, şi care are o voce Dumnezeiască. Aşa că dacă era să aleagă un concurent cu probleme, puteau s-o aleagă pe ea. E de-o delicateţe şi o fineţe domnişoara aia de am rămas mască. Pe lângă asta, au exagerat (tot din motive de P.R.) cu imaginile în care Mann era fără ochelari. Mă dezgustă la maxim aşa ceva. Dacă un om are handicap, ok, înţeleg, dar să-mi arăţi cum i se plimbă lui ochii în cap precum bilele la pinball, doar ca să mă emoţionezi, atunci "dute-n gatu' mă-ti cu televizunea ta cu tot!" Am tratat acele momente cum tratez naşterile: cu mâinile la ochi şi o întrebam pe Mădălina, când s-a terminat, ca să mă uit şi eu... Încercarea asta de a puncta grotescul, doar cu scopul manipulării făţişe, mă dezgustă.

      Delete
    9. Nici eu nu-s de acord cu tine, în cazul Udilă. :))
      Sunt ferm convins că el trăieşte muzica, fix aşa cum o arăta. Simte reggae în sânge. Aşa şi?! Mergând pe ideea ta, trebuia să rămână în concurs şi castratu' ăla care a fost dat afară în casa juriului, până în gale. Ăla de cânta cu o voce de tenor incredibilă. Pentru că la fel - ştia doar un singur lucru. Şi până la urmă, a câştigat cineva care tot aşa - ştie doar rock-ul ăla gâjâit şi atât. Sau tipa asta de i-ai dat ochelari cadou, la fel... Are o voce superbă, dar poate numai chestii lente şi delicate. Sau Bernice - tot pe operetă se mulează.
      Au fost mulţi peste Udilă, la fel de "unici" şi de singulari în exprimare. Numai că Udilă mi-a creeat impresia, pe lângă aroganţă şi nesimţire, că este şi timorat. A spus la un moment dat că a fost şi anu' trecut, dar nu a trecut de casa juriului. Ceea ce mă face să cred că anu' asta a venit chitit pe treabă, cu acea atitudine în gând... A vrut să epateze, să-şi creeze o imagine, şi-a format un scut, cu care să meargă spre Jackpot. Doar că s-a încurcat pe drum. La primul duel i s-a rupt filmul. Acolo a căzut psihic şi de atunci a făcut doar gafe. Nu şi-a mai revenit, a jignit multă lume, s-a dat lovit că-i e rău, şi a continuat circul ieftin non-stop. Dar probabil că i se urcase prea mult la cap ideea de gigolo şi a fost un şoc să constate că nu-l mai votează lumea. Repet, nu merita, cu toată unicitatea stilului său. Au fost alţii la fel de unici cărora nu li s-au dat şanse. Crede-mă că recunosc un golan. Nu mă întreba de ce sau cum... :)) Când l-am văzut la duel că-şi aruncă geaca şi spune: "Haideţi cu toţii, că nu mai contează nimic" mi-am dat seama ce fel de caracter are... E genul de ofticat care merge la rupere, pe ideea "Mi se rupe de voi, mă piş pe concursu' vostru, hai pa şi la revedere!"...Mai avea să-şi bage...si gata. De-aia am susţinut şi susţin, că din punct de vedere al caracterului nu-i nicio diferenţă între el şi ăla de a fugit cu lavaliera la audiţii, care-i spunea lu' Cheloo că nu ştie să cânte şi că nu ştie ce bea din cana aia...de era să-l alerge ăla. Cheloo a spus din casă, până în gale, că e arogant şi încrezut, dar că speră să-l schimbe. N-a reuşit... Doreau să facă o imagine din el, doar pentru he looks good for ze ladies. :))

      Ai zis-o bine pe aia cu boem. :)) Aşa e. L-am văzut pictând. Are talent, nu glumă. L-ai văzut pe unchi-su? E cu siguranţă figura paternă, care i-a pus pensula în mâna şi care i-a arătat drumul ăsta spre artă. Într-adevăr e cu capu' în nori. De-aia s-a tot chinuit Cheloo să-l călească puţin. Sper să fi reuşit ceva. Şi da, arăta într-un mare fel. La 2 metri, un rocker subţirel cum este el, wow... Poate nu va pica pe mâna jivinelor din showbiz. Sper să intre în gaşca celor din rock, unde-i altfel...diferit puţin de zona CRBL/Smiley/Velea/euvaranudorm/alte rahaturi. Am văzut că a fost susţinut de oameni de bine, inlcusiv de prin Phoenix, aşa că sper să-l văd cântând prin Sighisoara, Timişoara, Zalău şi alte locuri cu specific rock/folk, nu pe scenele dansatoarelor cu aţă-n cur.

      Delete
    10. În cazul Nataliei îţi dau dreptate. Aşa e, se transformă. Dacă aş fi ştiut că-i născută pe 25, de Crăciun, mi-aş fi dat seama mai devreme de unde vine puterea asta a ei. Este o Capricoarnă focoasă. Ştiu sigur asta, şi cunosc bine femeile Capricorn, pentru că am fost crescut de una. :))
      Da, Anuţa a făcut-o de oaie când s-a dat mare că-i plină de bani. Acolo a pierdut. Dacă nu se lăuda, câştiga... Au transmis dintr-o sufragerie pe care s-a mulat perfect replica lu' Razvan ("din ce sală de sporturi transmiteţi?"), pe care aştepta s-o spună cu sufletul la gură...aproape că a repetat-o când şi-a dat seamă că a vorbit cineva peste el şi a riscat să nu se facă auzit. :)) Iar în balansare au venit imaginile din casa sărăcăcioasă a lui Tudor, cu un bec de 40W aprins, şi oameni trişti. Era clar că o să câştige. :) Şi chiar mă bucur că s-a întâmplat aşa. Oricum Anuţa nu stă în ăia 200k Euro. Ea a vrut să fie vedetă şi Smiley-feminin. Atâta tot. De-aia i-au şi spus repede că va fi în noul sezon "Te cunosc de undeva?", că să-i treacă supărarea. :))

      La Vocea României nici eu nu mă mai uit. M-am uitat doar primul sezon, până în momentul în care au dat-o afară pe unguroaică. Atunci m-am prins de manevra lor şi am încetat să privesc acel jenant concurs...nu că X factor ar fi vreo lumină... Păcat că nu mai există pe net, nicăieri, nici măcar pe Facebook-ul unguroaicei, momentul în care cântă Smooth Operator a lu' Sade. Aspectul ei, părul, hainele, look-ul de ani 60, vocea uluitoare - totul te-ar fi şocat. Îmi pare nespus de rău că nu pot să găsesc momentul ăla. Era melodia din audiţii. Momentul în care întorc ăia scaunele...

      Sincer să spun, mi-aş dori să fie Delia şi în viitorul juriu. Aş scăpa de-o grijă! Mi-a promis Mădă că îmi "dă voie" să absentez de la viitorul sezon dacă Delia mai e în juriu. Am găsit şi eu o portiţă de scăpare, aşa că fingers crossed. :))
      Nu-mi displace X factor, ci doar nu-i cum credeam/speram eu. Nu-i despre voce şi atât. E cu surprize-surprize, cu întrajutorare, cu penibilităţi mondene, manipulare făcută la montaj, promovare pe baza de look şi orice altceva care n-are legătură cu vocea. Vocea, e şi ea acolo...aşa cum spunea şi Bitman când a dat-o afară pe Iulia, în prima gală: "Cu vocea nu-i nicio problemă. Mai lucrăm la butoane şi se rezolvă"...

      P.S.: De ce mi-ai arătat videoclipul ăla cu Delia? Mă urăşti? :)))))))))))))))

      Delete
    11. :))) Cat ai mai scris!!!
      Uite ca ne saturam de vorba facand analiza X Factor. Trebuia sa ne ia si pe noi pe acolo, cu ceva-ceva tot i-am fi ajutat. Cred ;)
      Pai, in principiu suntem de acord asupra multora dintre participanti. De fapt cam asupra tuturor.
      Bernice...scuze, din graba ori/si neatentie i-am gresit numele. M-a dus gandul la Mariana Nicolesco din cauza fitzelor. Angela Gheorghiu e mai populara.
      Delia, asa tantaloaica cum pare...i-a spus inca din preselectii lui Bernice: "Bafta si la atitudine mai lucram". Punct! :)

      Despre Udila...n-am spus ca n-are probleme de comportament, si nici ca nu e cam golan. Are. Este. Clar. Insa nu-i prea departe de unu' ca Cheloo...
      Trebuie sa iti mai spun ca in afara, cam toti cei pe care pe aici i-am admirat si-i admiram ca prezente scenice sau vocale sau mai stiu eu ce fel de prezente, sunt, in general, oameni cu probleme de acest gen, caractere foarte dificile. Cam toti. Nu facea nota discordanta. Dar suntem in Romania si asa ceva ni se pare aiurea si inadmisibil. Ori unora li le trecem cu vederea, altora nu ;)
      Pe mine, ca persoana normala (zic eu), oamenii ca el ma fascineaza intr-un anume fel. Habar n-am cum de pot fi asa. Ciudatenia lui e dublata de talent. Real.
      Si da, imi mentin parerea. Si el era un posibil candidat pentru finala.

      Pe unguroaica de la Vocea am cautat-o si eu acum. Eram foarte curioasa de ce look de anii '60. Mai mult asta ma interesa. Melodia e din anii '80...deci chiar nu stiu... Pe mine ma intereseaza fiindca Sade Adu e una dintre putinele mele cantarete preferate. Pentru vocea aia invaluitoare...inconfundabila...

      Delete
    12. Doar atât mai spun. Sper vreodată, prin cine ştie ce miracol, să fac rost de momentul ăla cu unguroaica de la Vocea. Aspectul şi look-ul anii 60 n-au legătură cu melodia cantată. Am vrut să spun că după cum arăta tipa, cu siguranţă simte aşa. M-a mişcat profund performanţa ei din acea interpretare, iar vocea...wow... Totul împachetat arăta de vis. Zici că era Grace Slick desprinsă din White Rabbit... Scria Woodstock pe ea din cap până-n picioare.

      Delete
    13. Nu stiu de o vei mai gasi, cred ca e o experienta de care nu vrea sa-si mai aminteasca. Probabil e dureroasa si nu m-ar mira. Am ascultat-o putin...era pe un site la o preselectie pentru Megastar in Ungaria. Surpriza, acolo era si Vizi Imre, cel care e la Voce acum, in finala...
      Da, stiu ca tu esti fan Grace Slick... :)
      Am vazut ca Krisztina Koszorus a cantat putin cu band-ul lui Brenciu... Stiai? Ce am ascultat cu ea (dar sunt foarte putine chestii pe net) nu e relevant...prea putin ca sa imi dau seama.

      Delete
    14. Da, ştiam. Cred că RoBingo a avut-o la "impuse". El a fost mentorul ei, el a ales-o în prima gală, la primul duel, el a dat-o afară, votând-o singur (că acolo nu e/era cu vot prin sms), el a plâns...scremut să nu, habar n-am.
      Am găsit-o şi pe Fb, şi pe Youtube. Îmi place mult vocea ei, iar momentul ăla din preselecţii a fost pur şi simplu unic...i-a vrăjit pe ăia...cred că şi pe mine. :))

      Delete
    15. Atunci am dreptate...de aceea tipa a sters tot ce o leaga de Voce... Probabil as fi facut la fel.

      Delete
    16. Tare mi-e teamă că n-a depins de ea, ci l-au şters organizatorii - care pare că deţin toate drepturile de autor. :(

      Delete
  2. N-am urmarit X-factor, dar o sa-l ascult acum pe Tudor Turcu. Impartiala, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Poti sa-l asculti fiindca presupun ca sunt destule inregistrari pe pagina concursului. Impartial nu e nimeni :)
      Depinde cat iti place genul muzical pe care il abordeaza.

      Delete
  3. tot ce imi doresc eu si evident si el, e sa ii mai auzim vocea pe canalele de muzica. greu la noi...uita-te la castigatorul de anul trecut! il vezi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acu' sa fiu foarte sincera, nici nu-mi prea doresc sa-l aud pe cel de anul trecut :))
      Nu mi-a placut. Si nu-mi place in continuare.
      Pe Turcu...cred ca mi-as dori sa-l mai aud. Oricum, va canta rock. Pentru asta e facut. Am scris despre el mai multe, mai sus.

      Delete
  4. Off-topic
    Sarbatori luminoase si linistite! :)

    ReplyDelete
  5. N-am urmărit. Cred că de mai bine de un an nici nu mă mai uit la tv..
    Pare drăguţ, sper să rămână şi modest! :)

    Am ajuns şi ziua Ajunului! Ce repede trece timpul....
    Îţi doresc tot binele din lume, draga mea Elly, te îmbrăţişez (şi-ţi dau drumul mâine!) cu tot dragul. Toate dorinţele tale să se împlinească anul care vine!
    Sărbători cu multă bucurie!

    Azi nu mai intru pe net, decât foarte târziu, în noapte..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu sunt nici eu mare telespectator. Mama e fan aceasta emisiune si daca tot merge televizorul...vad si eu, fara a urmari cu sfintenie. Este si dragut, deocamdata si foarte modest si fara aere. Cine stie ce ii va rezerva viitorul? Banii schimba multe. Vrand, nevrand.
      Da, iata ca a venit pana si Craciunul :)
      Multumesc, Anastasia! La fel. Sa dea Dumnezeu!

      Delete
  6. Chiar nu am avut timp aseara sa urmaresc emisiunea, nu stiam ce s-a intamplat. Bucurie mare pe mine si pe Ionut. La fel ca si tine, ne-am dorit din prima clipa ca Tudor sa castige. Doar Mihai este dezamagit, el a tinut cu fermierul pana cand a fost trimis acasa, apoi nu l-a mai interesat. :))
    Elly, sa ai un Craciun de basm, iar anul ce vine sa iti aduca fericirea pe care o meriti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se pare ca anul acesta au reusit sa fie in acordul aproape intregii tari. Cei de la X Factor, desigur. Foarte multi il doreau castigator pe acest tip.
      Multumesc pentru urari, Vienela! Asa sa fie!
      La fel sa aveti!

      Delete
  7. nu am urmarit X Factor pentru ca din editia trecuta pe care am urmarit-o mi-am dat seama ca ce fac ei acolo nu are legatura cu Factorul X pe care ar trebui sa-l aiba prezentele din concurs...citind ce ati scris imi dau seama ca am avut dreptate...
    cum nu stiam ce s-a intamplat pana acum in concurs ascultandu-i, pot spune ca mi-au placut atat Ioana cat si Tudor...mi-ar fi fost greu sa aleg intre ei pentru ca ea are o voce versatila si prezenta scenica iar el arde cand canta...oricum el m-a atras si ca aparitie, deci in mod subiectiv m-as fi oprit la el...
    am inteles din spusele lui ca are o situatie materiala grea si,si din acest motiv ma bucur ca a castigat...
    pacat ca ai nostrii nu au pastrat intact formatul emisiunii si ca folosesc tot felul de tertipuri pentru a manipula voturile...

    ReplyDelete
    Replies
    1. In mare parte are legatura. Trebuie insa privit cu atentie dincolo de tot paienjenisul conceput pentru un rating cat mai mare.
      Anul acesta lucrururile au functionat destul de bine. Anul trecut insa s-a facut o mare nedreptate pe care cred ca si ei au regretat-o si au dres busuiocul acum.
      L-au aratat azi intorcandu-se acasa. E de o modestie rara. Mama sa i-a spus ceva de genul: "sa nu capete aere de vedeta"... O femeie cu enorm de mult bun simt care l-a crescut frumos.

      Delete
  8. Ma bucur ca a castigat Turcu! pt ca are voce, pt ca a luptat pt visul lui, pt ca nu s-a folosi de situatia lui material, pt ca nu e un milog, pt ca are voce! in alta tzara era de mult vedeta rock! punct!
    Cine are alta parere....ei bine, exista oricand Gutza si alte talentate dezbracate, cu "plamani dezvoltati", care sigur pot tine cateva note!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil ca da, desi si pe alte meleaguri e greu, trebuie sa ai si o farama de noroc, sa te "vada" cine trebuie, cine conteaza.
      Ramane sa vedem cu se va alege din aceasta sansa. :)

      Delete
  9. Am fazut doar finala, mi-a atras atentia in mod foarte placut Ioana, in viziunea mea ea era castigatoarea.Am mai spus-o si cu alta ocazie, nu inteleg cum se face ca mereu ies castigatori doar baietii. Si nu intotdeauna meritat. Si la Vocea omaniei este aceeasi situatie. Banuiesc ca ii voteaza foarte multe femei si fiindca suntem in Ajun nici macar nu vreau sa ma gandesc la motivele lor(primul si cel mai decent care imi vine in minte ar fi invidia tipic feminina). Desigur, ar mai fi si faptul ca femeile care apar pe scena sunt considerate din start pitipoance, termen denigrant, pe care eu nu il agreez si nici nu-l folosesc. Ma rog, eu am explicat deseori in articole ca ma feresc sa etichetez oamenii, ca cel mai usor lucru din lume e sa jignesti, sa fii rau, sa judeci. Asta in general, fara o referire directa la articolul tau, sunt cam off-topic. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ies castigatori baietii fiindca piata muzicala are nevoie de baieti. Fete sunt mult mai multe. Chiar daca trend-ul e altul, au grija organizatorii sa manipuleze situatia in acest sens... Si ar mai fi ceva. La aceste concursuri se uita mai mult fetele. Poate ca este de inteles de ce se primesc voturi mai mult pentru baieti. :)
      Totusi, baiatul asta si-a meritat premiul.
      Nu esti off-topic. Nimic ce are legatura cu X Factor sau alte concursuri de gen nu este :)
      Multumesc, Nice!. Mi-a placut comentariul. Imi plac opiniile cat mai diverse, unghiuri cat mai multe din care sa fie vazute lucrurile. :)

      Delete
  10. Am vazut si eu finala si tare m-am bucurat pentru Tudor.. chiar a meritat...
    Mi-a parut insa rau pentru Natalia Selegean.. si ea imi placea si ar fi meritat la fel de mult sa castige...
    Cat despre Ioana Anuta... are toata viata inainte... iar faptul ca va fi prezenta in emisiunea "Te cunosc de undeva" este un plus pentru viitoarea ei cariera.. inca o rampa de lansare...

    ReplyDelete