Saturday, December 1, 2012

Happy weekend! ed.37 . . . O zi frumoasă


HAPPY WEEKEND! - Ediţia 37 este gata de start! Deci, dacă este weekend, este:
Happy Weekend
Tot ceea ce trebuie sa faceţi este să postaţi, în cursul weekend-ului (SÂMBĂTĂ şi DUMINICĂ), fiecare pe blogul său, la alegere:
- o fotografie sau o mini-galerie de max. 5 fotografii, preferabil cu legendă (descriere) sau
- 2-3 glume/bancuri/anecdote ori un clip amuzant sau
- 1-2 citate/replici care v-au impresionat/amuzat şi pe care doriţi să le împărtăşiţi şi altora, eventual ilustrate cu o fotografie elocventă.
_________________________________________________________________


                     A venit iarna, a venit 1 Decembrie                    


1 Decembrie, o zi frumoasă...

România-i mare, liberă...

...prețurile au scăzut,

...bătrânii râd, le-au crescut pensiile,

...la fel oamenii și copiii pe stradă, în piețe,

...s-au dezghețat salariile și au crescut puțin și alocațiile,
simt că într-adevăr, circulă o poftă mare de viață, peste tot numai fericire,

...mie parcă-mi crescuse piciorul amputat, nu mai aveam dureri, am sărit în sus de bucurie și am căzut din pat trezindu-mă la realitate!

Totul a fost un vis, am fost și eu câteva clipe fericit că sunt român.

La mulți ani .... România !

================================================

Nu uitaţi! La sfârşitul postării voastre faceţi trimitere către această pagină, specificând:  
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 37.
Introduceţi în formularul de mai jos nume şi link (acestea vor apărea în tabelul ce se va genera automat).




50 comments:

  1. oooo, da! :))
    la mulţi ani, elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi trebuie sa fim veseli. Sa mai facem si haz de necaz... Asa, ca romanii ;)
      La multi ani, Anastasia!

      Delete
  2. Sa ne transformam visurile in realitate, sa fim fericiti si zambitori, mandri de tara noastra nu doar o zi ci 365 de zile pe an. La Multi Ani, Romania!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sa fie, Nice! Frumoasa urare!
      De multe ori ma intreb cat e si Romania mandra de noi :)
      La multi ani!

      Delete
  3. La Mulţi Ani Române , fii mândru de ţara ta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frumos spus, SoriN!
      Suntem! Asa si trebuie!
      Azi insa mai suntem si glumeti. E o sarbatoare frumoasa pentru noi toti!

      Delete
  4. La mulţi ani, dragă Elly! Ce frumos ai ales grupajul de azi. Da, ar fi minunat să ne trezim ca dintr-un vis urât şi să trăim într-o ţară aşa cum ne-o dorim.
    Îţi doresc o zi minunată! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca mai avem de lucrat la asta. Insa speranta, increderea ca vom reusi sa ne ridicam tara acolo unde visam...nu trebuie sa ne paraseasca nicio clipa.
      Multumesc mult!
      O zi la fel, Alex!

      Delete
  5. un manunchi de fotografii si cuvinte potrivite acestui început de luna. Mi-au placut mult comentariile tale :))
    La multi ani, România! la multi ani, Elly!
    un weekend minunat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Carmen! Ma bucur ca-ti plac.
      La multi ani noua!

      Delete
  6. A venit iarna, vine si vacanta - zilele libere sunt clar marcate un fila de calendar! :)) Pauzele lungi si dese cheia marilor succese!
    Pana si visul e in rosu, galben si albastru! :)
    O postare haioasa - cam asa incepe sa para si viata noastra in frumoasa Romania! Mie-mi place in Romania! Si oamenii sunt frumosi!
    Happy Weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai pana si visul e al unui roman, Diana! Nu putea fi altfel ;)
      Si mie imi place in Romania insa nu pot sa ma prefac ca nu vad problemele. Sigur ca oamenii sunt frumosi, doar sunt conationalii nostri :)
      Happy Weekend, draga mea!

      Delete
  7. la multi ani Romania!
    la multi ani Elly!
    romanul a avut mereu talentul de a fi "sugubat" si asta e mare lucru iar tu exact asta ne-ai aratat aici :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am traversat istoria, Pandhora draga! A fost bine fiindca am rezistat ca popor, desi uneori poate a fost si mai putin bine fiindca n-am prea fost luati in serios.
      La multi ani!

      Delete
  8. Cu un ochi râd, cu un ochi plâng.
    La mulţi ani tuturor românilor şi ţie, Elly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...cred ca asemenea sentimente ne incearca in legatura cu frumoasa noastra tara. Cand un zambet, cand o lacrima...
      Multumesc, Andreia draga!
      La multi ani tuturor!

      Delete
  9. Sa vedem ce putem face. La multi ani, Elly, la multi ani tuturor celorlalti romani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca daca ne straduim macar putin fiecare :)
      Multumesc! La multi ani tuturor!!

      Delete
  10. La mulți ani, România! La mulți ani Elly, la mulți ani, români!
    Să ai o zi superbă! Happy Weekend! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Mirela!
      La multi ani tarii noastre dragi! Si noua!

      Delete
  11. La multi ani !
    Inca e o zi de toamna frumoasa, aici in Lunca Dunarii !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi a fost o zi frumoasa in general. Fiindca a fost sarbatoare pentru noi.
      La multi ani!

      Delete
  12. Am crezut ca numai eu sunt "rautacioasa"! :)))))))))
    La multi ani Romania! La multi ani romancuta draga!
    Happy Weekend Elly! Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am fost rautacioasa si nici tu. :)
      Eu doar am facut putin haz de necaz...
      La multi ani, draga mea!
      La multi ani tuturor romanilor!

      Delete
  13. Imi dau lacrimile citind aici, departe, ce scrieti voi. Daca ar gândi toti asa, poate ar fi mai bine...
    Cum era replica finala într-un serial american? Am rasfoit Wiki si am aflat: "Midnight Caller", prin '88.

    La Multi Ani române "where ever you are!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca asta e sentimentul trezit in cei care citesc...eu nu pot sa-mi doresc mai mult. Multi gandim asa, fii sigur de asta.
      Da, replica aceea e minunata si se potriveste acum perfect.
      La multi ani tuturor romanilor!

      Delete
  14. Daca si o pisica se poate atasa de tricolor inseamna ca mai avem o sansa! La multi ani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum vezi tu mereu partea frumoasa si luminoasa a lucrurilor, Adelina draga!
      Cu oameni ca tine, ca noi, sigur mai avem o sansa! Romania mai are o sansa.
      La multi ani!

      Delete
  15. Replies
    1. La multi ani, Cip!
      La multi ani tuturor romanilor!

      Delete
  16. Sa facem haz de necaz, pentru ca este tot ce ne-a mai ramas. Toate iluziile noastre s-au risipit ca un fum, asa cum bine ai sugerat. Dar astazi trebuie sa fim veseli, sa ne bucuram de viata, sa nu ne gandim la ceea ce este rau sau la ceea ce va fi.
    Happy weekend, Elly draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai facem si asta...ne sta in fire sa glumim si cand totul pare pierdut :)
      Am sa-ti marturisesc ca eu, oricat as parea de naiva, chiar daca multe s-au spuberat...inca mai am cateva iluzii. :)
      Nici nu vreau sa ma gandesc la rau, Doamne fereste!
      Multumesc, Vienela draga! La multi ani!

      Delete
  17. Dragut motanul :)

    La multi ani!!

    Eterna si fascinanta Romanie, tara de paradox....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am dorit sa indulcesc putin anumite fraze mai triste...sa aduc un zambet. Motanul a servit perfect acestui scop. Ma bucur ca-ti place :)
      Multumesc!
      La multi ani tarii noastre!

      Delete
  18. Aproape că te-am crezut. Mă pregăteam să caut confirmarea la ştiri sau în ziar. :))
    La mulţi ani şi Happy weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adica am fost credibila? Mai credibila ca politicienii? :))
      Ma bucur mult si-ti multumesc.
      La multi ani tuturor romanilor!

      Delete
  19. Am si uitat ce zi e azi... La multi ani! :* Un weekend minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i nimic! Iata ca postarea asta a mai fost buna la ceva :)
      Stii cat ma bucur?
      Multumesc! La multi ani!

      Delete
  20. Asa cu rele cum e ...e Romania noastra, e tara in care ne'am nascut si in care traim...asa ca macar o data pe an sa spunem "sunt mandru/a ca sunt roman".La multi ani, Romania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Corect! E ca si cu familia, cu rudele :)
      Multumesc, Raluca draga!
      La multi ani tuturor romanilor!

      Delete
  21. la multi ani, Elly!
    la multi ani, Romania! :)

    ReplyDelete
  22. La multi ani!
    cu intarziere, ieri am fost la defilare iar seara am avut parte de un cutremur.
    Romania s-a cutremurat la propriu si la figura. O data de bucurie si o data la un cutremur de 4,6 grade... care ne-a facut sa ne culcam cuminti si sa nu mai zicem nimic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Despre cutremur...abia in seara de ieri am aflat. A fost foarte mic, dupa magnitudine. S-a simtit in Bucuresti? Nu prea ma sperii eu :)
      La multi ani! Niciodata o urare nu e tarzie! O urare frumoasa, din suflet :)

      Delete
  23. La multi ani! Cu intarziere, dar la multi multi ani, noua, romanilor... oriunde ne-am afla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La multi ani! Niciodata o urare nu e tarzie! O urare frumoasa, din suflet :)

      Delete
  24. sa fim cu totii sanatosi ca in rest le fac romanii pe toate.

    ReplyDelete
  25. La Mulţi Ani, România şi ... români!

    ReplyDelete